Wie probeer je voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook gewerkt Pim, dus dat gaat voor deze aankopen niet op.
Het is toch echt zo maatjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden?
Ik haat het niet hoor. Zoals je zelf al aangeeft, Braddie geeft ons wel een hele hoop kijkplezier terug voor die paar centen die wij als werkende afdragen. Niks mis meequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een haat op Bradge![]()
Beetje zitten haten op iemand die in de wajong zit en niet iets probeert te maken van zijn leven en filmpjes maakt die toch bekeken worden door mensen, al is het voor 80% door Fokkers.
Heeft toch een nasmaak van zelfmedelijden reflecteren op andere door middel van er maar op te gaan haten
Hij vind je niet belangrijk genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef Portomasso het volgende:
[..]
Vraag het nog een keer, wil je een shout out op mijn Instagram page van 147k, levert je allicht wat views op.
X
Josephine
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Hij vindt je niet belangrijk genoeg.
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met de personificatie van wat er mis is met dit land en hoe belastinggeld klakkeloos aan flauwekul wordt besteed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een haat op Bradge![]()
Beetje zitten haten op iemand die in de wajong zit en niet iets probeert te maken van zijn leven en filmpjes maakt die toch bekeken worden door mensen, al is het voor 80% door Fokkers.
Heeft toch een nasmaak van zelfmedelijden reflecteren op andere door middel van er maar op te gaan haten
Mensen die vlogs haten maar zich 24/7 bezig houden met het kijken en zoeken naar vlogs...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef IDkaart het volgende:
Mensen die denken dat dit een exclusief topic is om vooral niet over vlogs te klagen, gooi jezelf weg. -__-
Put het leven uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met de personificatie van wat er mis is met dit land en hoe belastinggeld klakkeloos aan flauwekul wordt besteed.
Verder eens dat hij serieus niets van zijn leven probeert te maken.
Je hoeft niet te zoeken naar vlogs, iedereen krijgt die op YouTube als suggestie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:55 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Mensen die vlogs haten maar zich 24/7 bezig houden met het kijken en zoeken naar vlogs...
En dan het talent van KLB-legende BradgeTV die daar hoog bovenuit steekt niet waarderen.
En jij post ze vervolgens hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zoeken naar vlogs, iedereen krijgt die op YouTube als suggestie.
Wanneer ga jij nou eens vloggen lily?quote:
Is zij niet iets voor Braddie? Dan kunnen ze samen vloggen.quote:
Een woont in Hilversum, ander in Zeist, dus met de locaties van hen zit het al goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is zij niet iets voor Braddie? Dan kunnen ze samen vloggen.
Zou het, zou de bradster dan toch eindelijk ontaard gaan wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een woont in Hilversum, ander in Zeist, dus met de locaties van hen zit het al goed.
Even de toerist uithangen in Zeist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een woont in Hilversum, ander in Zeist, dus met de locaties van hen zit het al goed.
Wat een gedrocht zegquote:
Eerste keer dat ik het met je eens ben, deze chick is echt walgelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef IDkaart het volgende:
Ze mag wat doen aan haar wenkbrauwen en articulatie.
En dat stuk waarin ze reageert op haar omgeving zoals de wasmachine kon ze weglaten.
Bekijk eens een video van haar van twee jaar geleden en vergelijk die met nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:13 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het met je eens ben, deze chick is echt walgelijk.
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Zij heeft een bepaalde air over zich heen die ik niet helemaal kan plaatsen
dat monotone stemmetje ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef IDkaart het volgende:
En dat stuk waarin ze reageert op haar omgeving zoals de wasmachine kon ze weglaten.
Eerst was ze heel leuk en grappig en spontaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat monotone stemmetje ooksnap niet hoe ze zo populair is met haar intonatie
Geklikt, instant regretsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ze is nu wel nep aan het worden. En haar articulatie is echt heel slecht, het wordt steeds meer gewauwel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Eerst was ze heel leuk en grappig en spontaan.
quote:Later kwamen er allemaal van die video's die allemaal gesponsord zijn (want Sophie wil geld) en nu heeft ze ineens gare wenkbrauwen.
quote:
Als ik haar zou moeten indelen in een aantrekkelijkheidsspectrum dan zou ik haar indelen in exact hetzelfde aantrekkelijkheidsspectrum als de producent van BradgeTV, dus wat mij betreft, is het een match met potentie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Als ik haar zou moeten indelen in een aantrekkelijkheidsspectrum dan zou ik haar indelen in exact hetzelfde aantrekkelijkheidsspectrum als de producent van BradgeTV, dus wat mij betreft, is het een match met potentie.
Kan in dit topic: WEB / BradgeTV introduceert zichquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, ik zou graag een vlog willen zien waarin je de gratis salade gretig oppeuzelt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, ik zou graag een vlog willen zien waarin je de gratis salade gretig oppeuzelt.
Een snelle en klantgerichte service.quote:
Blijkbaar niet nee..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Hij vind je niet belangrijk genoeg.
Is dat niet onze Braddy ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:29 schreef chroestjov het volgende:
Bij 0:28, je kan wel denigrerend doen over iemand die dagelijks 5 tot 15 km loopt om eieren te laten uitkomen in Pokemon GO, maar diegene loopt tenminste 5 tot 15 km per dag.
Jailbait gevondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef IDkaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |