Niet als je 125 kilo weegtquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
1 halve kilo is realistischer (ooit gelezen ergens, but not sure)
Money is wel een issue, maar ze waren het enige bedrijf die het nog op voorraad hadden, bij de rest moest ik een x aantal weken wachten. Dan wil ik best wat extra's betalen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Zijn wel de mensen die jouw WAjong financieren dus het zou je sieren om wat meer respect te tonen naar de werkende Nederlander. Daarbij, waarom wil je het perse onder rembours ontvangen zelfs wanneer het 18 ekkies extra kost? Money no issue in huizen Bradley?
Dit valt me vaker op: Waarom hebben bijna alle vloggers óf geen lichaamstaal/gezichtsuitdrukkingen of heel vaak overdreven geacteerd?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef chroestjov het volgende:
Rembours. [ afbeelding ]
Dit is gewoon vragen om problemen.
Je zou er maar naast wonen zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:55 schreef IDkaart het volgende:
Wat zijn dit voor een tokkies? Zwembad doorsnijden, op internet zetten hoe de kinderen "plassend" het nieuwe zwembad vullen, WTF?
Leuk als klasgenootjes van die kinderen later dat stuk rond 14:00 zien.
Ik was vandaag in de Action en ik zag dat "nieuwe" zwembad daar te koop staan.quote:
Dan kijk jij naar de verkeerde vloggers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dit valt me vaker op: Waarom hebben bijna alle vloggers óf geen lichaamstaal/gezichtsuitdrukkingen of heel vaak overdreven geacteerd?
Wat zijn dat voor autisten die vloggen en denken dat ze super koelie joelie zijn.
Wat meer van mijn leven zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:02 schreef PimD het volgende:
Wanneer gaan we wat meer van je leven zien behalve gepraat over camera's enzo Bradley? Interview je roemruchte familie eens bijvoorbeeld
Nee niet eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:09 schreef chroestjov het volgende:
Verzamel je nu ook officieel camera's?
Wat voor omstandigheden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee niet eensIk verzamel geen camera's maar de samenloop van omstandigheden heeft er voor gezorgd dat ik er nu 4 heb
Die Sony heb ik in Februari aangeschaft omdat ik wel weer wat foto's wilde maken, en er zit een zeer goede film functie op.quote:
Vraag het nog een keer, wil je een shout out op mijn Instagram page van 147k, levert je allicht wat views op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die Sony heb ik in Februari aangeschaft omdat ik wel weer wat foto's wilde maken, en er zit een zeer goede film functie op.
Vorige maand dacht ik, wil ook wel een videocamera erbij, maar had weinig geld dus dat werd die JVC![]()
En uiteindelijk was het, goh ik heb een mazzeltje, laat ik die Sony maar kopenZodoende.
Toch heeft het ergens iets ironisch dat haar ouders willen voorkomen dat er filmpjes op Youtube verschijnen waarop ze nog maar 8 jaar is en ze, zodra haar ouders haar 'volwassen' genoeg vinden, de filmpjes er alsnog op gaat zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |