SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is nooit wat geweest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:42 schreef komrad het volgende:
[..]
Dione valt echt zwaar tegen deze OS.
Nee johquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zonde van Van Riessen. Leek me beter dan die Ligtlee.
Ligtlee is wel sterker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dione is alleen prima als ze in kleine dosis wordt gebruikt.quote:
Met z'n tweeën in de finale kun je ook nog samen wat afspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heb nog wat geld op die James ingezet. 6,00 was wel erg hoog voor een Britse in het baanwielrennen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:44 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie de finale wel zitten. Becky James zal wel nog winnen, gewoon zo'n Britse dag dan. Kenny, dames achtervolging, Rutherford, Farah, Ennis
Niet echt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ja en je moet het wel erg verkloten om dan geen medaille te halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met z'n tweeën in de finale kun je ook nog samen wat afspreken.
Gewoon zilver en brons afschaffen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brons met een heel mooi gouden randje
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:47 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat hoopt hierop
[ afbeelding ]
nou ja zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:47 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat hoopt hierop
[ afbeelding ]
Faler eerste klasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:49 schreef Redefine het volgende:
Die Chinees liet zich wel heel erg foppen daar.
sowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:47 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat hoopt hierop
[ afbeelding ]
Dat is het gevolg van plek 1 en 2 in de kwalificatiequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:46 schreef kilon het volgende:
En natuurlijk hoeven die Britten pas tegen elkaar in de finale...
Ongelooflijk!twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 21:49:48Britten zijn echt van een andere planeet tijdens dit olympische baantoernooi. Ongelooflijk hoe ze steevast een keer in de vier jaar pieken! reageer retweet
Een goed dopingprogramma maken is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:57 schreef franklop het volgende:
Ongelooflijk!twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 21:49:48Britten zijn echt van een andere planeet tijdens dit olympische baantoernooi. Ongelooflijk hoe ze steevast een keer in de vier jaar pieken! reageer retweet
begint een beetje NOS trekjes te vertonenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef Columbiafan het volgende:
Sporza zendt voor een honderste keer fe ploegenachtervolging met Wiggo uit terwijl er live baanwielrennen is...
nu is dit wel om den keizers baard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Zorro het volgende:
En de Engelsen zijn ook om te kotsen. Er is live baanwielrennen, maar er is geen Engelsman bij. Dus zenden we op TWEE FOKKING ZENDERS tennis uit met een Spanjool en een lArgentijn, de NOS is hier wereldklasse bij.
Volgens mij heeft de NOS al het geklets van de BBC afgekeken, want daar kunnen ze er ook wat van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Zorro het volgende:
En de Engelsen zijn ook om te kotsen. Er is live baanwielrennen, maar er is geen Engelsman bij. Dus zenden we op TWEE FOKKING ZENDERS tennis uit met een Spanjool en een lArgentijn, de NOS is hier wereldklasse bij.
Dan ga je op twee zenders iets uitzenden wat geen hond interesseert?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu is dit wel om den keizers baard.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
On 22:30 Eredivisie, gaan ze de finale missen?
Overgewaardeerde sport vs potentiële medaille... makkie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
On 22:30 Eredivisie, gaan ze de finale missen?
Normaal is dat dan toch overgewaarde sport?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Overgewaardeerde sport vs potentiële medaille... makkie.
Clubvoetbal in Nederland is inderdaad overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Normaal is dat dan toch overgewaarde sport?
Was ontzettend close in de 2e ronde..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef kilon het volgende:
Deze finale kunnen we ook wel weer schriftelijk afdoen.
Maar vooruit dan maar.
Ja, OK. Ik bedoelde dus dat de keuze dan meestal voor de overgewaarde sport is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Clubvoetbal in Nederland is inderdaad overgewaardeerd.
Ah, op die fiets (pun intended)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, OK. Ik bedoelde dus dat de keuze dan meestal voor de overgewaarde sport is.
Zonder haast hier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef Redefine het volgende:
Dat je haast gaat juichen om een overwinning van Team USA deze dagen.
Pakhaast.quote:
Vrij bizar inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ze gooien Studio Rio erin. Dat was ook een mogelijkheid
twitter:Bakker156 twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:12:57Grappig. Bradley Wiggins is zijn gouden medaille van gisteravond kwijt. Bacchus zal er vast een rol in gespeeld hebben.. #Rio2016 reageer retweet
Yuri fappers vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:21 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Bakker156 twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:12:57Grappig. Bradley Wiggins is zijn gouden medaille van gisteravond kwijt. Bacchus zal er vast een rol in gespeeld hebben.. #Rio2016 reageer retweet
OS / [Baanwielrennen] #10 Ligtlee in de keirinfinalequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Onzin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is baanwielrennen ook kut door die Britten.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:22 schreef ratatat het volgende:
Iemand een idee hoeveel Watt ze hierbij trappen?
als ze zo door gaan gaat dat wel een probleem voor de sport worden. Net zoals schaatsen en NLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afschaffen die sport!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit neemt schaatsvormen aan.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef komrad het volgende:
[..]
als ze zo door gaan gaat dat wel een probleem voor de sport worden. Net zoals schaatsen en NL
Precies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afschaffen die sport!
Beetje het schaatsen van GB
GB is nog niet half zo dominant op de wereldkampioenschappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit neemt schaatsvormen aan.
Die krijgen ze tegenwoordig gratis bij een pak melk, dus ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:24 schreef Mykonos het volgende:
Ja, kijk ik even tennis, mis ik weer een Brits WR![]()
en geen haarquote:
De rest heeft het gewoon niet op orde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, inbedden is belangrijker. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de NOS een medaille mist, maar eens moet de eerste keer zijn (buiten het zeilen maar dat ligt toch wat genuanceerder)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:24 schreef tralalala het volgende:
we gaan gewoon niet live volgens mij
Zeilen is logisch als je beelden pas om 3 uur 's nachts krijgt en er verder niks te zien valtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, inbedden is belangrijker. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de NOS een medaille mist, maar eens moet de eerste keer zijn (buiten het zeilen maar dat ligt toch wat genuanceerder)
Tuurlijk gaan ze hem niet missen.. Voorlopig zijn ze nog het britse goud aan het vieren en schakelen zo echt wel over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, inbedden is belangrijker. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de NOS een medaille mist, maar eens moet de eerste keer zijn (buiten het zeilen maar dat ligt toch wat genuanceerder)
net zo nuttig als sprinten voor 9-12quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef noodgang het volgende:
Ahja een finale om de 7e plek eerst, nuttig
Olympische diploma's en zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef noodgang het volgende:
Ahja een finale om de 7e plek eerst, nuttig
Zei je dat twee jaar geleden ook over het schaatsen toen mensen vonden dat het een Nederlands feestje was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rest heeft het gewoon niet op orde.
Je weet nooit wat er nog gebeurt met de dopingcontroles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
net zo nuttig als sprinten voor 9-12
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zei je dat twee jaar geleden ook over het schaatsen toen mensen vonden dat het een Nederlands feestje was?
Dat ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:28 schreef truedestiny het volgende:
Wat doen ze met die ipad? loten voor startvolgorde?
Ik geloof er geen hol van.quote:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10589873quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
Volgens die theorie moet je in de tussenjaren toch helemaal niet zo goed zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:29 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveel beter moet je als tegenstander in de tussenjaren wel zijn? Om ook maar een schijn van een kans tegen de Britten te maken op de OS moet je echt wel vijf klassen beter zijn op een wk. Krankzinnig.
Dat is jouw probleem. De Amerikanen hebben bijvoorbeeld die hele spelen verprutst omdat ze achterlijk langzame pakken reden.quote:
Hij zal vast wel iets gevonden hebben op internet waar een Belgische link uit blijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij noemde haar "onze topschaatster":{
Is zij nu ook al een halve belg?
Dat de Amerikanen liepen te kloten met de pakken klopt, maar dat wist iedereen toen ook al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. De Amerikanen hebben bijvoorbeeld die hele spelen verprutst omdat ze achterlijk langzame pakken reden.
Dat is best veel om zo'n tijd vol te houdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10589873
Volgens dit paper doen ze bij 60 kph 607 / 420 / 389 / 389.
Kwamen toch ook iets te laat naar Europa? (Bowe/Richardson in ieder geval)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. De Amerikanen hebben bijvoorbeeld die hele spelen verprutst omdat ze achterlijk langzame pakken reden.
Nja,anderzijds Kenny was al de beste op het wk Toen waren de Britten nog helemaal niet in vorm. Tegenstand rijdt hier ook PR's hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens die theorie moet je in de tussenjaren toch helemaal niet zo goed zijn?
Dat klopt, maar dan moet je eigenlijk zeggen, hoe slecht zijn de andere landen wel niet in de tussenjaren? Aangezien de Britten dan niet pieken,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja,anderzijds Kenny was al de beste op het wk Toen waren de Britten nog helemaal niet in vorm.
Zonder brommer kun je de rondjes met 15 per uur afleggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Beetje nutteloos trouwens die brommer. Je kan ook zonder gewoon doelloos rondje rijden want er gebeurd niks achter die brommer
Omdat Studio Rio bagger is ingeroosterd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt het niet live uitgezonden?
Ja maar dan gaan ze allemaal sur placequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Beetje nutteloos trouwens die brommer. Je kan ook zonder gewoon doelloos rondje rijden want er gebeurd niks achter die brommer
Door de Eredivisie, pleur dat voetbal gewoon naar NPO 2 ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Studio Rio bagger is ingeroosterd.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Schijnbaar doet Thomas de Gendt 500W voor 5 minuten als hij een ontsnapping wilt starten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is best veel om zo'n tijd vol te houden
Ja enquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zonder brommer kun je de rondjes met 15 per uur afleggen
Echt hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Een race voorbeschouwen die net geweest is[ afbeelding ]
Verschrikkelijke timing weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Snel onderbreken zodat we net na de race kunnen kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben het toch over Ligtlee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Nattekat het volgende:
ze zijn toch gewoon live?quote:
Ik snap inderdaad niet, dat ze daar niet een deal hebben kunnen sluiten met de andere omroepen. Al zaten die nu al te klagen over de hoeveelheid sport, nou ja Slagter dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door de Eredivisie, pleur dat voetbal gewoon naar NPO 2 ofzo.
Nee, was net op de stream.quote:
dit is rechtstreeks kut.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die dachten dat net de finale was
Gelachen inderdaad. Topshow.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die dachten dat net de finale was
BRONS in de troostfinale winnen, dan ben je een hele grote.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelachen inderdaad. Topshow.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:36 schreef Revanches het volgende:
Oeps oke ik dacht dat dat ook de finale was op de stream
Echt hequote:
Nattekat bracht ons op het verkeerde spoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef Fylax het volgende:
wow t was gewoon een troll van jullie?
Het is een 9e plaats met een brons randje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
BRONS in de troostfinale winnen, dan ben je een hele grote.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Ik dacht dat dat brons van iedereen hier een grap was maar nee
Ik had wel door dat het geen grap wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Maar er zijn dus mensen die het echt dachtenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef DeLuna het volgende:
En een gouden randjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is een 9e plaats met een brons randje.
Er is er maar één hier die echt kan trollenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nattekat bracht ons op het verkeerde spoor.
Inderdaad, vooral bij de sprintquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:37 schreef komrad het volgende:
die fietscamera's zijn echt een goede toevoeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |