SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is nooit wat geweest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:42 schreef komrad het volgende:
[..]
Dione valt echt zwaar tegen deze OS.
Nee johquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zonde van Van Riessen. Leek me beter dan die Ligtlee.
Ligtlee is wel sterker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dione is alleen prima als ze in kleine dosis wordt gebruikt.quote:
Met z'n tweeën in de finale kun je ook nog samen wat afspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heb nog wat geld op die James ingezet. 6,00 was wel erg hoog voor een Britse in het baanwielrennen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:44 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie de finale wel zitten. Becky James zal wel nog winnen, gewoon zo'n Britse dag dan. Kenny, dames achtervolging, Rutherford, Farah, Ennis
Niet echt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ja en je moet het wel erg verkloten om dan geen medaille te halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met z'n tweeën in de finale kun je ook nog samen wat afspreken.
Gewoon zilver en brons afschaffen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brons met een heel mooi gouden randje
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:47 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat hoopt hierop
[ afbeelding ]
nou ja zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:47 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat hoopt hierop
[ afbeelding ]
Faler eerste klasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:49 schreef Redefine het volgende:
Die Chinees liet zich wel heel erg foppen daar.
sowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:47 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat hoopt hierop
[ afbeelding ]
Dat is het gevolg van plek 1 en 2 in de kwalificatiequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:46 schreef kilon het volgende:
En natuurlijk hoeven die Britten pas tegen elkaar in de finale...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |