SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch was in de kwalificatie het verschil miniem, maar denk dat het inderdaad lastig geworden was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat Bauge er anders wel omheen was gegaan, want die is toch echt wel een stuk sterker.
quote:
Tandwiel aan de andere kant toch?quote:
Dat had heel erg verkeerd af kunnen lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
Dat publiek ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
Geweldige stuurmanskunstenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
En de GIF?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
En de Chinese teamsprintsters hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk moe van die Britten... Gaat Gaviria nu echt de enige zijn die de Britjes kan verslaan?
China heeft de teamsprint bij de dames al gewonnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk moe van die Britten... Gaat Gaviria nu echt de enige zijn die de Britjes kan verslaan?
Ooohja. Was ik al vergeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de Chinese teamsprintsters he
Als de Britten zich hadden gekwalificeerd niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de Chinese teamsprintsters he
We zien ze wel bij het mountainbiken, oh wacht..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Goede loting.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:07 schreef Max23 het volgende:
Was de loting al geplaatst?
[ afbeelding ]
Op zich al een medaille waard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
Met zo'n verschil in snelheid hoef je niet eens meer tactisch te rijden.quote:
wat een held is dat zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef Szura het volgende:
Ff tussendoor: Valverde gaat ook de Vuelta rijden. Piek van 9 maanden
.
Karl's 2e liefde na het wielrennen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
Sporza besteedt echt 4 uur per dag aan dat irritante golfGa eens naar baanwielrennen...
Quintana start ook, kunnen ze elkaar weer in de weg gaan fietsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef Szura het volgende:
Ff tussendoor: Valverde gaat ook de Vuelta rijden. Piek van 9 maanden
.
Hahahaha genotquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Quintana start ook, kunnen ze elkaar weer in de weg gaan fietsen
Worden ze er op gelegd door Bertjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mooi deelnemersveld op die manierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi deelnemersveld op die manier![]()
Eigenlijk alle toppers aan de start.
Doet Tom Dumoulin ook mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi deelnemersveld op die manier![]()
Eigenlijk alle toppers aan de start.
Dat is meer het domein van De Terpquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet 't niet...die zal zich wel op Qatar richten denk ik.
Tsja dan heb je niet veel te zoeken in deze Vuelta.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet 't niet...die zal zich wel op Qatar richten denk ik.
TT natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer het domein van De Terp
Bedoel de tijdrit he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer het domein van De Terp
Pokemons vangenquote:
Snap ikquote:
Haak zegt net dat ze haar snelste rondes ooit reedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef wimderon het volgende:
Die vorm van het EK 2015 heeft ie toch niet (en Ligtlee volgens mij ook niet).
Niet direct. Wel deze muur:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
Tsja dan heb je niet veel te zoeken in deze Vuelta.
Weten jullie of er ook Anglirugenot in de Vuelta zit?
en de lagos de covadongaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:25 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Niet direct. Wel deze muur:
[ afbeelding ]
tuurlijk je komt gewoon met een old school derny aanzettenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Stel je meld je aan als vrijwilliger bij de organisatie en je krijgt de brommer toebedeeld. Kun je weigeren?
Ik hoop dat je op haar sportieve vorm doelt..quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:28 schreef Cee het volgende:
Als er een Koreaan valt kun je zeggen, daar Ligtlee.
Aan zijn gezicht te zien is ie toch echt gedwongenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Stel je meld je aan als vrijwilliger bij de organisatie en je krijgt de brommer toebedeeld. Kun je weigeren?
Verdomme.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:28 schreef Cee het volgende:
waarom zou je weigeren toch geniaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Verdomme Ceequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:28 schreef Cee het volgende:
Was mijn eerste gedachten, was een behoorlijk wtf momentquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:29 schreef Aguero het volgende:
Ze gingen allemaal voor haar aan de kant.
en ik vond van Riessen ook verrassend goed in de herkansingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:30 schreef franklop het volgende:
Ligtlee niks te verwijten dus. In ieder geval top 6
ik doe het er voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ze kan wel goud pakken met de nodige mazzel.
Tempo iets laten zakken om vervolgens uit het niets voluit te gaan, daarmee je achterliggers verrassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nou niet wat de bedoeling was om het gat te laten vallen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Cee het volgende:
Oh God ik zie nu pas dat er ook een Koreaan genaamd Lee meedoet.
Dit had je niet moeten zeggen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Cee het volgende:
Oh God ik zie nu pas dat er ook een Koreaan genaamd Lee meedoet.
die was ook goed in de series btwquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef marcodej het volgende:
Colombiaanse valt, De Planter huilt.
banddikte natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef kilon het volgende:
[..]
Net aan dan. We moeten niet te veeleisend worden.
Nee, joh, dat is toch de Olympische gedachtequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Montov het volgende:
Bij een valpartij als eerste denken aan de kansen van de NL'se is wel een beetje beschamend eigenlijk.
In zijn hoofd ziet hij nu Fernando vallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef marcodej het volgende:
Colombiaanse valt, De Planter huilt.
Hop, hop, hop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
Wat zou zo'n coach nou roepen op de laatste 25 meter naar Ligtlee?
De Bradbury techniek is tactisch zeer sterk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nou niet wat de bedoeling was om het gat te laten vallen.
Dacht zelf eerder aan tak tak takquote:
Waarbij hij gelijk al een verhaal dan gaat verzinnen wat hij al logisch excuus hij hier kan neerzetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In zijn hoofd ziet hij nu Fernando vallen.
je meent hetquote:
Haar moeder had 36 hechtingen bij de geboorte.quote:
Wat het ook is, aan het einde een koele bidon als beloning.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht zelf eerder aan tak tak tak
Fietsen met je kutjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
JAHAA, DIT BIEDT PERSPECTIEF!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:31 schreef Montov het volgende:
Bij een valpartij als eerste denken aan de kansen van de NL'se is wel een beetje beschamend eigenlijk.
Haak je af?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Die baanwielrenner op de rode bank weet mij niet echt te enthousiasmeren.
80 centimeter ontsluiting.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar moeder had 36 hechtingen bij de geboorte.
Voor een Duitser klink hop hop hop logischer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht zelf eerder aan tak tak tak
dan wel in het Duits hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fietsen met je kutje![]()
grapje uit het recreatief wielrennen-topic
Hugo is inderdaad een beetje een dooie lul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Die baanwielrenner op de rode bank weet mij niet echt te enthousiasmeren.
Dat ze in kon houden omdat ze safe was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
Spoiler! Ik ben de stream aan het kijken.quote:
nee johquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef Redefine het volgende:
Zou Van Riessen schaatster geweest zijn?
Nee ik ga gewoon bier drinken, dan komt het enthousiasme vanzelf.quote:
Herbert vindt dit leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef Redefine het volgende:
Zou Van Riessen schaatster geweest zijn?
Gouden randjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef franklop het volgende:
Als Van Riessen het nou redt, dan zijn we verzekerd van 2 olympische diploma's
Dan kan één van de twee de rest gewoon het skoekeloen in rijden. Gratis goud voor de anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef franklop het volgende:
dat is natuurlijk wel echtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan zowel bij de Zomer- als Winterspelen een medaille pakken.
De ene, van het schaatsen. Je weet wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ken ik die Van Riessen eigenlijk van?
met een gouden randjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef franklop het volgende:
die hadden we vandaag nog niet gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan één van de twee de rest gewoon het skoekeloen in rijden. Gratis goud voor de ander
Met een gouden randje tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef franklop het volgende:
Van de verhalen die de NOS verteld natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ken ik die Van Riessen eigenlijk van?
0.001 kan ik me herinnerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zowat de eerste keer dat het mee zit voor ons.
nu lag van Riessen vandaag al zo goed als in het skoekeloen dus ze weet de wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan één van de twee de rest gewoon het skoekeloen in rijden. Gratis goud voor de ander
Ik heb het andersom te vaak zien gebeuren. Zou wel eens leuk zijn als NL er voordeel uit kan halen in een finale.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
die hadden we vandaag nog niet gehad
Ik pak het kastelenboek er even bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:37 schreef Nober het volgende:
Ja en dan zou het toch wat zijn als Van Riessen hier een medaille pakt Maarten.
Een medaille voor Van Riessen zou briljant zijn.quote:
Leuk in de stad fietsen zonder remmen.quote:
Je voet op de achterband zetten dan rem je wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk in de stad fietsen zonder remmen.
Nou, die fiets heeft ze niet meer nodig. Mag ik 'em hebben. Kan ik lekker forenzen langs de Maasboulevard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk in de stad fietsen zonder remmen.
had ze het skoekeloen ff beter moeten gebruikenquote:
Toch gewoon (3/6)*100 = 50%?...of is ze op papier beter dan de rest?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
Ligtlee wel meteen enorme kansen op medaille, dat maakt keirin ook wel mooi.
Haar vragen zijn inderdaad niet helemaal in de haakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:40 schreef marcodej het volgende:
Het bleef helemaal niet dicht Dioon.Ze was gewoon niet sterk genoeg.
Dione valt echt zwaar tegen deze OS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haar vragen zijn inderdaad niet helemaal in de haak
Ze moet even bij Herman gaan aanhaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:42 schreef komrad het volgende:
[..]
Dione valt echt zwaar tegen deze OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |