SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch was in de kwalificatie het verschil miniem, maar denk dat het inderdaad lastig geworden was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat Bauge er anders wel omheen was gegaan, want die is toch echt wel een stuk sterker.
quote:
Tandwiel aan de andere kant toch?quote:
Dat had heel erg verkeerd af kunnen lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
Dat publiek ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
Geweldige stuurmanskunstenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
En de GIF?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
En de Chinese teamsprintsters hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk moe van die Britten... Gaat Gaviria nu echt de enige zijn die de Britjes kan verslaan?
China heeft de teamsprint bij de dames al gewonnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk moe van die Britten... Gaat Gaviria nu echt de enige zijn die de Britjes kan verslaan?
Ooohja. Was ik al vergeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de Chinese teamsprintsters he
Als de Britten zich hadden gekwalificeerd niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de Chinese teamsprintsters he
We zien ze wel bij het mountainbiken, oh wacht..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Goede loting.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:07 schreef Max23 het volgende:
Was de loting al geplaatst?
[ afbeelding ]
Op zich al een medaille waard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze is nog beter.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |