oepsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
10m schoonspringen (v)
G: China
Z: China
B: Canada
Niet te vroeg juichen
1e taekwondo medaille voor Spanje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taekwondo -57 kg (v)
G: Team GB
Z: Spanje
B: Iran, Egypte
Mwah, werd eerder al brons gehaald bij de mannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1e taekwondo medaille voor Spanje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft spannend om plaatsen 2 en 3, terwijl ook om 4-6 een mooie strijd is. Brazilië komt met alle teammedailles straks toch nog aardig opzetten. Al worden er nog maar 2 echt verwacht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daarmee de nieuwe stand:Hoeveel favorieten hebben Australië, Korea en Hongarije nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft spannend om plaatsen 2 en 3, terwijl ook om 4-6 een mooie strijd is. Brazilië komt met alle teammedailles straks toch nog aardig opzetten. Al worden er nog maar 2 echt verwacht.
Australië heeft sowieso Tallent nog bij de 50 km snelwandelen, meer niet denk ik. Ja, BMX (Willoughby zag er erg goed uit) maar dat is een loterij. Zuid-Korea volgens mij nog 2 taekwondoka's die het zouden kunnen. Krisztian Pars bij het kogelslingeren, nu Fajdek er niet is. Maar die zie ik ook niet winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoeveel favorieten hebben Australië, Korea en Hongarije nog?
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moldavië en Kirzigië raken overigens hun zuurverdiende plak waarschijnlijk weer kwijt. Zonde voor hen, want het was hun enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |