Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef Collide het volgende:
Jullie lachen nu wel maar: Rio is geen Amsterdam
Britten sowieso. Halsall was bloedsnel vanochtend, dat helpt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef swimmie86 het volgende:
Wie zit er in die bus, kunnen we die alvast afschrijven.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef Collide het volgende:
Jullie lachen nu wel maar: Rio is geen Amsterdam
Als Blume maar niet in die bus zatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten sowieso. Halsall was bloedsnel vanochtend, dat helpt.
"The finish is at the finish!"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Die buschauffeur reed voorheen de bus van Orica-Greenedge (toen het nog Greenedge heette).
Als ze net prognose gaven van 04:12, neem ik aan dat ze in ieder geval wel al in het bad waren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze uberhaupt al aan het inzwemmen of niet
Vraag het de buschauffeurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:21 schreef marcodej het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? Het plan was een kwartiertje wakker te blijven voor Daffie en Ranomi, veel langer kan ik niet hebben. Belangrijke zaken te doen morgen.
Waarschijnlijk wel want ze hadden het over de Deense dames die er in zouden zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Blume maar niet in die bus zat
Hogeschooljournalistiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Pino112 het volgende:
Te moeilijke vraag van Martin, dat vond Femke ook laatst.
Blume is ongetwijfeld op de Bromer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Blume maar niet in die bus zat
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want ze hadden het over de Deense dames die er in zouden zitten.
Het is toch heerlijk, je hele lijven, tegelijk aangeraakt worden, dat fijne gevoel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
"I encourage all the kids to get in the water"
Die kans is aanwezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blume is ongetwijfeld op de Bromer.
Als ik dat doe heb ik geen baan live gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar slapen, te laat dit
Daar gaan weer wat condooms.quote:
Waar moet de finale dan naar toe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Collide het volgende:
Waarom verplaatsen ze dit niet naar morgen? Lijkt mij niet ideaal voor de atleten.
Gewoon doorpakken nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar slapen, te laat dit
Ook een dag later.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar moet de finale dan naar toe?
Dat vind ik nou niet zo'n goed plan in Rio.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
"I encourage all the kids to get in the water"
Omdat ze er wel al zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Collide het volgende:
Waarom verplaatsen ze dit niet naar morgen? Lijkt mij niet ideaal voor de atleten.
Die sprong zeer constantquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de NOS nog iets gaan laten zien over Freitag? #dtv. Zie net shit over schoonspringen op ARD.
En je hebt heel wat gemist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik geen baan live gezien
Omdat morgen de finale is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Collide het volgende:
Alle tijd, alle tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:25 schreef Redefine het volgende:
Ervin begroet iedereen in het publiek persoonlijk.
Die was slechts de beste Europese, niet goed genoeg voor de NOS om er verhalen over te vertellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de NOS nog iets gaan laten zien over Freitag? #dtv. Zie net shit over schoonspringen op ARD.
Nee, dat was Tania Cagnotto. En nog eentje uit Ukraine.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was slechts de beste Europese, niet goed genoeg voor de NOS om er verhalen over te vertellen.
Ah dat stond dan weer eens verkeerd op teletekst. Toen ik het uren geleden lasquote:
Oekraïene en Italië horen bij Azië?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was slechts de beste Europese, niet goed genoeg voor de NOS om er verhalen over te vertellen.
Schuld van teletekst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oekraïene en Italië horen bij Azië?
Het is nog geen finale.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:33 schreef Szura het volgende:
Kijken of er weer een Campbell gaat choken
Dit ga je toch niet menen hequote:
Nattekat is wel weer aan het choken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar die mogen wel alvast choken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nattekat is wel weer aan het choken.
Twee keer de helft ja.quote:
Please noquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:35 schreef Szura het volgende:
Ik mis de topicpointer waarin staat dat we met twee vrouwen de finale halen
Choke graag de Australiërs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nattekat is wel weer aan het choken.
Nattekrant in actie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:35 schreef Szura het volgende:
Ik mis de topicpointer waarin staat dat we met twee vrouwen de finale halen
Kunnen we nog met een kater naar bed?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:36 schreef DeLuna het volgende:
Achteraf is het maar goed dat we eindigen met deze halve finales
Nee, met die bus enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we nog met een kater naar bed?
Nette 4e plekquote:
Gast... alsof ik niet weet dat dit de halve finale is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:36 schreef Redefine het volgende:
Kunnen we Nattekat niet op de loservlucht naar huis zetten. Man, man, man wat zit die er vandaag vaak naast zeg.
Jij kan gewoon geen grappen meer makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gast... alsof ik niet weet dat dit de halve finale is.
Bijna wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze tijd kan bijna iedereen in serie 2 gewoon zwemmen zou ik zeggen.
Zal wat zijn als dat gebeurt bquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze tijd kan bijna iedereen in serie 2 gewoon zwemmen zou ik zeggen.
Ze zzwemmen de hele week al om 23:30 en er worden gewoon prima tijden gezwommen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:37 schreef Snowbomb het volgende:
Niet gek dat ze om 23:30 geen toptijd zwemmen.
Ik heb jou zoveel rare dingen zien posten vandaag dat het mij echt helemaal niets verbazen. Echt ontzettende domme dingen. Dus dit zou er wel bij passen ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gast... alsof ik niet weet dat dit de halve finale is.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen grappen meer maken
Wat doet 'iequote:
Vond je dat ie jinxt?quote:
Heb wel alvast beter geslapen dan gisteren, dus morgen gaat het goedkomenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb jou zoveel rare dingen zien posten vandaag dat het mij echt helemaal niets verbazen. Echt ontzettende domme dingen. Dus dit zou er wel bij passen ja.
Jezus wat een lulquote:
Ga weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:39 schreef heywoodu het volgende:
Dekker in de finale zou ik overigens inruilen voor Kromowidjojo als ik moest kiezen![]()
Zodat Dekker er wel in staat dus.
Dat klinkt al beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel alvast beter geslapen dan gisteren, dus morgen gaat het goedkomen
Dat is een teleurstelling aldus Nattekrant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:39 schreef heywoodu het volgende:
Dekker in de finale zou ik overigens inruilen voor Kromowidjojo als ik moest kiezen![]()
Laten we nou gewoon even afwachten voor je met dat soort uitspraken komt. Hij doet net of het een eitje is.quote:
Die zie ik niet beter zwemmen dan vanmorgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:39 schreef heywoodu het volgende:
Er valt weinig te slepen op een 50 vrij hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:40 schreef Snowbomb het volgende:
Mooi dat ze naast elkaar liggen. Hopelijk kan Kromo Inge meeslepen naar finale zoals ze met Veldhuis naar het brons deed
Zou toch veel mooier zijn man na al dat gedoe dit jaarquote:
Het Nattekatje wordt net zo legendarisch als het versteegrobjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is een teleurstelling aldus Nattekrant.
capuchon_jongen vindt dat niet leuk.quote:
Ik ook niet, maar ik hoop het welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik niet beter zwemmen dan vanmorgen.
Herasimenia
Alleen als ze dan ook een medaille wintquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou toch veel mooier zijn man na al dat gedoe dit jaar
Finaleplaats met een gouden randje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen als ze dan ook een medaille wint
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:41 schreef heywoodu het volgende:
Stelling: Brons voor Dekker zou mooier zijn dan goud voor Kromowidjojo.
Heroischer maar niet mooier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:41 schreef heywoodu het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:41 schreef heywoodu het volgende:
in het kielzog tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er valt weinig te slepen op een 50 vrij hoor
Maar veel lastiger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:41 schreef heywoodu het volgende:
Campbell lag duidelijk voor jaquote:
Het is tot nu toe wel knotsgek op de korte nummers, dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blume zou echt een van de meest bizarre kampioenen zijn van deze OS.
Maar wel een lekker dingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blume zou echt een van de meest bizarre kampioenen zijn van deze OS.
2 honderdsten ja, echt een groot gat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gat tussen 3 en 4 best groot eigenlijk.
Ik zag daar minstens drie chokers tussen staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 1 tot 6 binnen 2 tienden. Dit wordt enorm spannend.
Halsall, Campbell en Campbell. Manuel vind ik een one-hit-wonder en Blume is Deens. Dan zal Medeiros wel winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag daar minstens drie chokers tussen staan.
Een zeer vreemde opmerking van die user, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 honderdsten ja, echt een groot gat.
Bijna 3.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 honderdsten ja, echt een groot gat.
Medeiros is Braziliaans die ligt na 25 meter op 1 en dan 6e worden ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halsall, Campbell en Campbell. Manuel vind ik een one-hit-wonder en Blume is Deens. Dan zal Medeiros wel winnen.
Cate nog te hoog, verder prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had getekend voor deze uitslag bij de finale trouwens.
Toch welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:47 schreef Snowbomb het volgende:
Kromo lijkt wel de nieuwe Churandy. Ze zegt nog net niet 'ik ben blij'.
Ik denk dat er helemaal niet zo snel gezwommen gaat worden in de finale.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:47 schreef swimmie86 het volgende:
Kromo moet morgen minimaal 24.0 zwemmen. Ze moet beter dan op het EK.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat ze nog 4 jaar door gaat, denk dat ze dan wel weer voor goud kan gaan.
Ze leek verveeld 4 jaar geleden, nu is dat allerminst zo.
Ferry is inmiddels ook in Rio dus dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
"Wat doe je?"
- Masturberen voor ontspanning
Daar had net iemand nog een stelling over.quote:
Toen was er ook geen concurrentie bijna.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat ze nog 4 jaar door gaat, denk dat ze dan wel weer voor goud kan gaan.
Ze leek verveeld 4 jaar geleden, nu is dat allerminst zo.
Daarom ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was er ook geen concurrentie bijna.
Martin heeft een lange leercurve.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:49 schreef Redefine het volgende:
Hehe ze hebben eindelijk door dat het raar is om zo snel al te vragen wat je nu gaat doen
Kromo aanmoedigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:49 schreef Redefine het volgende:
Hehe ze hebben eindelijk door dat het raar is om zo snel al te vragen wat je nu gaat doen
Die snapt na twee hints hele duidelijke hints nog steeds niet dat Femke met hem wil datenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Martin heeft een lange leercurve.
Die naar School Ging, snap je hem Hans bohhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:50 schreef Max23 het volgende:
Die foto van Phelps en een 13-jarige Schooling
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:50 schreef Pino112 het volgende:
50 vrij -> 100 vlinder. Stop de tijd.
Vast van FOK! afgehaald.quote:
Ik hoop het wel door Kromo. Moet ook wel sneller dan op het EK, vind ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat er helemaal niet zo snel gezwommen gaat worden in de finale.
Schrikkeljaren he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:51 schreef VacaLoca het volgende:
Das knap, 13 jaar oud in 2008 en 23 in 2016
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wel stom als er meerdere 2de plaatsen zijn niemand 3de word terwijl die Hongaar in principe de 3de tijd had
Hij had toen moeten zeggen van You suck go do something else. Had ie nu goud gehad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:50 schreef Max23 het volgende:
Schuld van de buschauffeur.quote:
Rare logica.. gewoon de vijfde tijd, vier mensen voor 'mquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wel stom als er meerdere 2de plaatsen zijn niemand 3de word terwijl die Hongaar in principe de 3de tijd had
JUICHENquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:52 schreef Poepz0r het volgende:
Over welke Hongaar heb je het?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Rare logica.. gewoon de vijfde tijd, vier mensen voor 'm
Quatro deusesquote:
Onbegrijpelijk dat jij nog de hele ochtend door kan slapen. Ik heb sinds 05:00 hooguit 3 uur geslapen en ben nu klaarwakker.quote:
Als je het maar lang genoeg volhoudt, wen je er wel aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:28 schreef 0906 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat jij nog de hele ochtend door kan slapen. Ik heb sinds 05:00 hooguit 3 uur geslapen en ben nu klaarwakker.
Ik kan blijkbaar gewoon erg goed mijn ritme aanpassen. Daar kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:28 schreef 0906 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat jij nog de hele ochtend door kan slapen. Ik heb sinds 05:00 hooguit 3 uur geslapen en ben nu klaarwakker.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:50 schreef Max23 het volgende:
Welke afwezigheid van Ranomi. Je vergeet waarschijnlijk haar wereldtitel op de 50 vrij van 2013 en de zilveren medaille vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
Nou, als Ranomi gewoon de trend volgt van Olympische veteranen die na 4 of meer jaar van afwezigheid van het internationale podium ineens een miraculeuze terugkeer beleven (Kristin Armstrong, Team GB (Baanwielrennen), Anthony Ervin, Fabian Cancellara), dan komt het helemaal goed.
Quote Aad van Groningen op facebook ergens onder een status van Jos van Kuijerenquote:Er zaten twee zweedse dames in en 1 engelse. De bus reed de stad in om onbegrijpelijke reden......daarom de 50 mtr. aan het einde na de ceremonies. De bus met Ranomi reed ook het zwembad voorbij en moest zelfs de weg vragen .......
Niet alleen de NOS maakt er een zooitje van.quote:Die bittere pil moest Verschuren later op de avond opnieuw slikken samen met zijn estafetteploeg (Dion Dreesens, Maarten Brzoskowski en Kyle Stolk). Zij eindigden als zevende en mochten niet door naar de olympische finale van de 4×200 meter vrije slag. Het goud ging in deze categorie uiteindelijk naar de Verenigde Staten. Michael Phelps behaalde hier zijn 21e olympische titel.
Ik heb net de vlag uitgehangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef wimderon het volgende:
Efimova heeft maar alvast even aangekondigd dat ze doorgaat tot en met Toyko.
Leuk voor haar! Nog vier jaar compleet genegeerd worden door je collega's en spuug in je baanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef wimderon het volgende:
Kan qua leeftijd nog prima vier jaar mee, dus snap ik wel dat ze dat heeft aangekondigd. Zeker omdat ze natuurlijk wat revanchegevoelens heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:23 schreef wimderon het volgende:
Wat is dit voor een creatief plakwerk zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:45 schreef swimmie86 het volgende:
Artikel op NRC:
[..]
Niet alleen de NOS maakt er een zooitje van.
OS / [Schoonspringen] #1 China tegen de restquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:06 schreef komrad het volgende:
is dit topic ook voor het schoonspringen?
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:45 schreef swimmie86 het volgende:
Artikel op NRC:
[..]
Niet alleen de NOS maakt er een zooitje van.
Ff op afbeelding klikken en alweer een voorbeeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch ook rekening houden met de Chinezen hoor.
Hebben ze dat door een atletiek-journalist laten schrijven ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef swimmie86 het volgende:
Kijk maar in dit topic.
Zoals bij de 100 vrij dames: afwachten of Ranomi doorgaat, want de 3 eersten gaan door en dan nog de 2 tijdsnelsten.
En dat alleen nog maar met betrekking tot het zwemmen.
Deze: https://www.nrc.nl/nieuws(...)vier-in-rio-a1515532quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie nergens in dit topic een linkje naar het artikel van het NRC.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef swimmie86 het volgende:
Waar zijn die live-beelden van Ranomi bij het inzwemmen en badpak aantrekken.
En gesprek met coach hoe deze dag voor hem is.
Paar maatjes groter ook, als je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Belangrijk hoor, als ie scheurt moet ze een nieuwe aan.
Ehm nee, dan gaat ie flubberenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paar maatjes groter ook, als je dat voor elkaar krijgt.
Heb je al eens zo'n pak vast gehad?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie scheurt is ie toch echt te klein hoor
Nee hoor, dat kan gewoon gebeuren met dat materiaal. Als je maat 36 heb trek je gewoon een 34 aan, zo werkt dat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie scheurt is ie toch echt te klein hoor
Neequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Heb je al eens zo'n pak vast gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |