Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef Collide het volgende:
Jullie lachen nu wel maar: Rio is geen Amsterdam
Britten sowieso. Halsall was bloedsnel vanochtend, dat helpt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef swimmie86 het volgende:
Wie zit er in die bus, kunnen we die alvast afschrijven.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef Collide het volgende:
Jullie lachen nu wel maar: Rio is geen Amsterdam
Als Blume maar niet in die bus zatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten sowieso. Halsall was bloedsnel vanochtend, dat helpt.
"The finish is at the finish!"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Die buschauffeur reed voorheen de bus van Orica-Greenedge (toen het nog Greenedge heette).
Als ze net prognose gaven van 04:12, neem ik aan dat ze in ieder geval wel al in het bad waren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze uberhaupt al aan het inzwemmen of niet
Vraag het de buschauffeurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:21 schreef marcodej het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? Het plan was een kwartiertje wakker te blijven voor Daffie en Ranomi, veel langer kan ik niet hebben. Belangrijke zaken te doen morgen.
Waarschijnlijk wel want ze hadden het over de Deense dames die er in zouden zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Blume maar niet in die bus zat
Hogeschooljournalistiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Pino112 het volgende:
Te moeilijke vraag van Martin, dat vond Femke ook laatst.
Blume is ongetwijfeld op de Bromer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Blume maar niet in die bus zat
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want ze hadden het over de Deense dames die er in zouden zitten.
Het is toch heerlijk, je hele lijven, tegelijk aangeraakt worden, dat fijne gevoel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
"I encourage all the kids to get in the water"
Die kans is aanwezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blume is ongetwijfeld op de Bromer.
Als ik dat doe heb ik geen baan live gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar slapen, te laat dit
Daar gaan weer wat condooms.quote:
Waar moet de finale dan naar toe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Collide het volgende:
Waarom verplaatsen ze dit niet naar morgen? Lijkt mij niet ideaal voor de atleten.
Gewoon doorpakken nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar slapen, te laat dit
Ook een dag later.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar moet de finale dan naar toe?
Dat vind ik nou niet zo'n goed plan in Rio.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef heywoodu het volgende:
"I encourage all the kids to get in the water"
Omdat ze er wel al zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Collide het volgende:
Waarom verplaatsen ze dit niet naar morgen? Lijkt mij niet ideaal voor de atleten.
Die sprong zeer constantquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de NOS nog iets gaan laten zien over Freitag? #dtv. Zie net shit over schoonspringen op ARD.
En je hebt heel wat gemist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik geen baan live gezien
Omdat morgen de finale is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef Collide het volgende:
Alle tijd, alle tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:25 schreef Redefine het volgende:
Ervin begroet iedereen in het publiek persoonlijk.
Die was slechts de beste Europese, niet goed genoeg voor de NOS om er verhalen over te vertellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de NOS nog iets gaan laten zien over Freitag? #dtv. Zie net shit over schoonspringen op ARD.
Nee, dat was Tania Cagnotto. En nog eentje uit Ukraine.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was slechts de beste Europese, niet goed genoeg voor de NOS om er verhalen over te vertellen.
Ah dat stond dan weer eens verkeerd op teletekst. Toen ik het uren geleden lasquote:
Oekraïene en Italië horen bij Azië?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was slechts de beste Europese, niet goed genoeg voor de NOS om er verhalen over te vertellen.
Schuld van teletekst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oekraïene en Italië horen bij Azië?
Het is nog geen finale.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:33 schreef Szura het volgende:
Kijken of er weer een Campbell gaat choken
Dit ga je toch niet menen hequote:
Nattekat is wel weer aan het choken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar die mogen wel alvast choken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nattekat is wel weer aan het choken.
Twee keer de helft ja.quote:
Please noquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:35 schreef Szura het volgende:
Ik mis de topicpointer waarin staat dat we met twee vrouwen de finale halen
Choke graag de Australiërs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nattekat is wel weer aan het choken.
Nattekrant in actie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:35 schreef Szura het volgende:
Ik mis de topicpointer waarin staat dat we met twee vrouwen de finale halen
Kunnen we nog met een kater naar bed?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:36 schreef DeLuna het volgende:
Achteraf is het maar goed dat we eindigen met deze halve finales
Nee, met die bus enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we nog met een kater naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |