Stoer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam een securitybedrijf tegen bij een leegstaand pand en ze begonnen allemaal vragen te stellen wat ik aan het doen was, ik vertelde dat ze dat niet zoveel aangaat en toen wilden ze mijn legitimatie zien. Toen ik ze vroeg om te laten zien dat ze daartoe bevoegd zijn hielden ze meteen op
Gewoon een paar kneusjes van een beveiligingsteam, kom nou. Ik sta niet op de grond van degene die ze heeft ingehuurd, dus bakkes
hij was er niet eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel je doet onzeker zodat pax je weer aandacht kan geven
Ik ga mijn arische genen niet verneuken hoor, ik val niet voor niets op blond.quote:
Vooral dat laatste stukje is niet hoe ik tegen ze praatte hoor, is meer hoe ik dachtquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
Word gek van die wielrenners
Zo saai
Ik zette het net even aan en toen zag ik dat gefietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
Word gek van die wielrenners
Zo saai
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds Armstrong is het niets meer aan
Het is de drugs die je nekt, kijk maar naar Armstrongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zette het net even aan en toen zag ik dat gefiets
Meteen weggezapt, word je toch niet gezond van
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.
Al is wielrennen sowieso de mooiste sport ter wereld
misschien op streamquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is er geen beachvolleybal?
sport in wie de beste doping heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.
Al is wielrennen sowieso de mooiste sport ter wereld
Nee het is de doodsaaiheid van de sport die je nekt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is de drugs die je nekt, kijk maar naar Armstrong
met die criteria is dat wel het mooistequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is de doodsaaiheid van de sport die je nekt.
Dat is bij elke sport zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sport in wie de beste doping heeft
ik kijk nu volleybal. Rusland-Japan. Voelt een beetje als Importbruiden vs een animeseriequote:
Nja het is 6 uur lang achter elkaar kijken naar een stel junks die een rondje aan het fietsen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met die criteria is dat wel het mooiste
Staat van te voren al vast wie er gaat winnenwat een sport
beter zet je gewoon npo1 op met atletiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kijk nu volleybal. Rusland-Japan. Voelt een beetje als Importbruiden vs een animeserie
wat een matige wijven zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De jappen gaan supersayan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
beter zet je gewoon npo1 op met atletiek
Zo kan je alles bagatelliserenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is 6 uur lang achter elkaar kijken naar een stel junks die een rondje aan het fietsen zijn
Nou wat mooi zeg. Zelfs darten is meer een sport dan die onzin
ik wacht op dafnegodinquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
beter zet je gewoon npo1 op met atletiek
jij vind OS toch niksquote:
In voetbal zit veel meer in, maar dat snap je zelf ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo kan je alles bagatelliseren
Je kijkt de CL en achteraf wint er altijd een Spaans team. Leuk zeg dat voetbal.
ik niet. Ga zo slapen. Vind dit ritme kutquote:
In wielrennen ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In voetbal zit veel meer in, maar dat snap je zelf ook wel
ik hoef pas om 11:00 ergens heen dus moet kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik niet. Ga zo slapen. Vind dit ritme kut
laat tjacka. Die is voor Ajax dus snapt niets van voetbalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen fietsen, en als je het hardste kan trappen win je.
Jippie.
goede trollquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat tjacka. Die is voor Ajax dus snapt niets van voetbal
Hoop dat je stikt in een biefstuk van Loetjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen fietsen, en als je het hardste kan trappen win je.
Jippie.
moet morgen heel het huis schoonmaken en naar een vriendin fietsen pfffquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoef pas om 11:00 ergens heen dus moet kunnen
Dit zou jij nooit in het echt zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoop dat je stikt in een biefstuk van Loetje
Ik hoop het ook hoor. Dafne is de meest onbetrouwbare sportster sinds Flo-Jo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom ga jij altijd tegen de stroom in
Je moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef supersof het volgende:
[..]
moet morgen heel het huis schoonmaken en naar een vriendin fietsen pfff
alleen dode vissen gaan met de stroom meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom ga jij altijd tegen de stroom in
jawelquote:
Het is echt onzin. Wielrennen is tactich echt bizar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat voetbal wel mooier is Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zou jij nooit in het echt zeggen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen dode vissen gaan met de stroom mee
Alleen hard trappen en een beetje tactiek tja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is echt onzin. Wielrennen is tactich echt bizar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat voetbal wel mooier is Ja.
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof en ik zijn goede vrienden dus kan gewoon
Psycholoog bellen en kijken wat ze mankeertquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
JR. Ik heb een meisje op tinder die mij heel grappig vindt. Maar de heeft tattoos wtf nu
Okéquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen hard trappen en een beetje tactiek tja.
Dan kijk ik liever naar tactisch darten. Werkdarts genot
Dit zou je in het echt nooit zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psycholoog bellen en kijken wat ze mankeert
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zou je in het echt nooit zeggen
en ik krijg betaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof en ik zijn goede vrienden dus kan gewoon
heb je het al gezien ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:24 schreef Tjacka het volgende:
Dit gaat 94-91 worden. Met een driepunter mis in de laatste seconde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
wat voor tattoosquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
JR. Ik heb een meisje op tinder die mij heel grappig vindt. Maar de heeft tattoos wtf nu
maar 89 +3 is geen 91quote:
Met je witte stift overheen gaanquote:
vind je haar verder wel leuk dan?quote:
bah lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tattoos hoeven van mij niet
Tenzij het klein en subtiel is. Maar een hele arm onder is niks
Ze is best knapquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je haar verder wel leuk dan?
Ze heeft beenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tattoos hoeven van mij niet
Tenzij het klein en subtiel is. Maar een hele arm onder is niks
Dat is de Martquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
Hahah commentator gaat Los over USA
De Martquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
Hahah commentator gaat Los over USA
maar ze heeft tattoos.quote:
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zekerquote:
vind die mannen allemaal hetzelfde klinkenquote:
Ja want ik en sof praten zoveel privé met elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zeker
wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zeker
Mart Smeetsgod herken je toch welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind die mannen allemaal hetzelfde klinken
ik moet stoppen met hier een wanhopige reactie op te gevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en wrakhout. Vind jij mij wrakhout paxcon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |