SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Je bib moet toch gewoon over de finish of wat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:48 schreef wdn het volgende:
Bizarre 10km
En ja een paar hebben een rondje gesmokkeld
welke?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Harting zit zwaar in de problemen.
Hebben ze hier niet weer zo'n zachte baan 1 en harde banen 2-9? Net als in Londen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zal geen harde baan zijn als het WR 10km sneuvelt.
Misschien de baan toch maar eens opmetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Even resumeren, posities op de wereldranglijst:
Ayana: 1e tijd ooit
Cheruiyot: 3e tijd ooit
Dibaba: 4e tijd ooit
Aprot: 5e tijd ooit
Saina: 16e tijd ooit
Nee joh, nu kan Schippers straks ook een WR lopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien de baan toch maar eens opmeten
Twijfel echt aan de baanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Even resumeren, posities op de wereldranglijst:
Ayana: 1e tijd ooit
Cheruiyot: 3e tijd ooit
Dibaba: 4e tijd ooit
Aprot: 5e tijd ooit
Saina: 16e tijd ooit
Live bij het (bijna) falen van Milanov.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:56 schreef wimderon het volgende:
Er zijn trouwens wel verschillende feeds, want de Belg schakelt steeds naar discuswerpen terwijl de stream gewoon bij de 100 meter is.
Staat anders nog wel op een finaleplaats.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
Milanov staat er zeer slecht voor net als Harting. Dramadag.
Kunnen er nog wel over, maar de Australier werkt al mee en gooit de discus in het netje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Staat anders nog wel op een finaleplaats.
Zag net sprong van Ennis, dat was het wel verderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik werkelijk nog NIETS van de zevenkamp heb gezien.
Speciaal gedaan voor ons.quote:
Net 12e, heeft hij goed uitgeteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Concurrent minder voor Milanov.
Dat wordt dus weer niks. Jammer.quote:
Nou, daar was er dan eentjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:04 schreef knnth het volgende:
Ik mis de volledig bedekte meisjes uit Palau die 15-hoog lopen.
Te vroeg gepiekt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:10 schreef Columbiafan het volgende:
Toch een onwaarschijnlijke eerste sessie alvast! Ik ben nu al leeg.
Die trolt gewoon even de voorkast.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broersen over 1.77
Ze snoert mondjes
1.77 = mondjes snoeren voor Broersen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broersen over 1.77
Ze snoert mondjes
Ik herinner me er eentje van vier jaar geleden. Volgens mij niet helemaal bedekt maar wel lange mouwen en broek. En dan in die opvallende lichtblauwe kleur van de vlag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zouden de bedekte meisjes eigenlijk uit Palau komen?
Mexicaanse bakker geloofde niet in haarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1.77 = mondjes snoeren voor Broersen?
Tegenvaller zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef Max23 het volgende:
Rath eruit op 1m77, dus 1m74 gehaald
Die had 1m80 in de forecast staan
1.77 is geen 1.90.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mexicaanse bakker geloofde niet in haar
Daphne komt toch pas vannacht hoorde ik hier iemand zeggen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:01 schreef kilon het volgende:
Nu is er geen judo om me af te leiden. Lekker de 100m series kijken
Dit zijn de series nog niet. Kwalificatie rondes ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daphne komt toch pas vannacht hoorde ik hier iemand zeggen?
Ja, maar hoopte dat ze de laatste maand iets hersteld was zodat ze in ieder geval mid-80 kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze sukkelt toch al een tijdje met haar fitheid/vorm?
Ze weten hier vast wel wat op te vinden. Beelden van Bolt in de eetzaal ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:14 schreef wimderon het volgende:
Wel mooi dat het snelwandelen niet tijdens de series (of finales) valt, waardoor we voor de zoveelste keer de beslissing in de wedstrijd zouden missen omdat een opwarmende Bolt in beeld moet worden gebracht.
Zijn ze nu mee bezigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:15 schreef groenen het volgende:
Springen die Nederlanders niet op 1.80?
Aah okquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:14 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dit zijn de series nog niet. Kwalificatie rondes ofzo.
Ze zouden eigenlijk op piekmomenten twee atletiekstreams moeten doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:14 schreef wimderon het volgende:
Wel mooi dat het snelwandelen niet tijdens de series (of finales) valt, waardoor we voor de zoveelste keer de beslissing in de wedstrijd zouden missen omdat een opwarmende Bolt in beeld moet worden gebracht.
Yep.quote:
Felix, IKAUNIECE, Osazuwa, Cachova, Voronina, Yfantidou, Visser, Chefer, Aguilar, Rathquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de iaaf site hondstraag is hier.
Wie zijn er al uit de hoogspringcompetitie?
O.a. Ikauniece (wel over 1.77), Rath (wel over 1.74) en Visser (wel over 1.68quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de iaaf site hondstraag is hier.
Wie zijn er al uit de hoogspringcompetitie?
Vetter =/= Visserquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
O.a. Ikauniece (wel over 1.77), Rath (wel over 1.74) en Vetter (wel over 1.68)
Breakpoint?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broersen dubbele fout op 1.80
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broersen dubbele fout Roowbin op 1.80
Dat is voor haar dan ook de kinderhoogte.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig op livestream nu dus missen we nu wat minder
Altijd belangrijk met een goede sprong beginnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor haar dan ook de kinderhoogte.
De NBC vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Medailleceremonie 10km in zulk decor
Gewoon in hun handen douwen, opzouten weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef Redefine het volgende:
Zo doen ze vlot die huldigingOok in WR tijd.
In de kleedkamer afgeven had ook gekund. Of per post.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon in hun handen douwen, opzouten weer
De helft van het publiek houdt een blauw bord omhoog. Ziet er gaaf uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Medailleceremonie 10km in zulk decor
Beetje in lijn van de afgelopen jaren.quote:
Ze houden het wel lang vol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:26 schreef Montov het volgende:
[..]
De helft van het publiek houdt een blauw bord omhoog. Ziet er gaaf uit.
Zelf ophalen midden in favelaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de kleedkamer afgeven had ook gekund. Of per post.
Dan weet je maar nooit waar hij die vandaan gehaald heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Coe mag deze cleane gouden plak uitdelen. Lol
Je wordt er emotioneel van of niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:28 schreef Redefine het volgende:
Dat ik dat nog ooit zou horen bij de vrouwen 10km, world recordholder en dat op een OS.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je wordt er emotioneel van of niet?
KJT pakt 300 punten op de voorkast verwacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:33 schreef Redefine het volgende:
Volgens de voorkast Vetter nog steeds op bronzen koers.
de b-groep is qua hoogspringen bewust zwakker ingedeeld dan de a-groep. De meesten van dat lijstje hebben prima gesprongen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slagveld op 1.80m bij B-groep
Broersen, Nana Djimou, Kasyanova, Krizsan, Vetter, Dadic eruit
Die voorkast klopt inderdaad van geen kanten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KJT pakt 300 punten op de voorkast verwacht ik.
Die wordt zeker bijgehouden door een Nederlandse zwemmer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is IAAF site teringtraag jemig
Waarom zijn die kogel en speer scores van haar zo slecht in de forecast? Is alleen maar verwarrendquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KJT pakt 300 punten op de voorkast verwacht ik.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
de b-groep is qua hoogspringen bewust zwakker ingedeeld dan de a-groep. De meesten van dat lijstje hebben prima gesprongen.
Omdat ze die als een patatje gooide in Gotzisquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Waarom zijn die kogel en speer scores van haar zo slecht in de forecast? Is alleen maar verwarrend
Moet je wel over 2m volgens mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:36 schreef Columbiafan het volgende:
PR van 1.98? Waarom niet meedoen aan het hoogspringen?
Daar is wel een hele leuke Nostradamus vraag aan verbonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je wel over 2m volgens mij
Dan hebben ze neem ik aan ook 9 banen op de 400 meter?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Wereldrecord 10000 vrouwen nu binnen de 3 minuten van de mannen. Ondergrond trouwens dezelfde als in Londen. Sprinters gaan hier ook wel hard gaan.
Vroeg ene Hellebaut zich ook ooit af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:36 schreef Columbiafan het volgende:
Sidonia had daar toch goed aan gedaan destijdsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeg ene Hellebaut zich ook ooit af.
Nu hopen dat Beitia, die ook al 100 jaar meedraaide, het goud kan pakken. Spanje draait voorlopig toch al lekker deze spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sidonia had daar toch goed aan gedaan destijds
Ik denk dat we nog een (halve) finale van een afstand moeten zien om te kijken of dit inderdaad (deels) de baan is of dat er iets anders een rol speelt voor deze tijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Wereldrecord 10000 vrouwen nu binnen de 3 minuten van de mannen. Ondergrond trouwens dezelfde als in Londen. Sprinters gaan hier ook wel hard gaan.
Ik Beitia walgelijk met haar handjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu hopen dat Beitia, die ook al 100 jaar meedraaide, het goud kan pakken. Spanje draait voorlopig toch al lekker deze spelen.
Raar wijf ja. Gelukkig is ze Spaans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik Beitia walgelijk met haar handje
Jip gaat de Joos Reijns van de atletiek worden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:41 schreef truedestiny het volgende:
Jip vindt dat wereldrecord maar niets
Dat doet ze ook, zoals gezegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:36 schreef Columbiafan het volgende:
Jaja, en dan zeker España equipo no joder als ze falen op voor een medaillequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar wijf ja. Gelukkig is ze Spaans.
?quote:
Krijgen in de voorlaatste minuut de gelijkmaker tegen. Als ie goedgekeurd wordtquote:
Dat is allang afgelopen toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgen in de voorlaatste minuut de gelijkmaker tegen. Als ie goedgekeurd wordt
Wedstrijd is toch al afgelopen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet live hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorlaatste minuut wel ja. Maar tegen NZ is dat niet zo raar. Iig geenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1-1 tegen in laatste minuut of zo
Lachen
Oh, ik zit een herhaling te streamen? Genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wedstrijd is toch al afgelopen?
Dat is wel lijf.quote:
Zal ik dan vast zeggen dat de hockeymannen straks ook gaan verliezen? Hebben we dat ook weer gehad.quote:
Nog wel achter Vetter, maar dan schat ik dat Schäfer dit wel nog kan vasthouden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schäfer gaat wel goed voor brons nu.
Wel spannondquote:
Ja, kijken of ze een Sjef van der Bergje kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze moeten ze maken dan komen ze goed weg
Zag leuk uit zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:56 schreef Redefine het volgende:
Theisen-Eaton heeft haar slaapshirtje uit de kast getrokken.
ketnet tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belg gaat zo natuurlijk naar het journaal
Niks mis mee inderdaad. Ook niet met de gelijkmaker in de dying seconds van NL.quote:
Ik heb ook liever Theissen ja, van de hele top vind ik Ennis echt wel de minstequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:59 schreef Mykonos het volgende:
Dat zure hoofd van Ennis. En ook nog eens een Brit, beetje jammer allemaal dat zij lijkt te gaan winnen.
Ennis is juist heel sympathiek, dus in dit geval klacht onterecht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:59 schreef Mykonos het volgende:
Dat zure hoofd van Ennis. En ook nog eens een Brit, beetje jammer allemaal dat zij lijkt te gaan winnen.
Ik kan sowieso geen onsympathieke zevenkampster bedenken. Zeker niet in de top van het veld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ennis is juist heel sympathiek, dus in dit geval klacht onterecht.
Dat zou best kunnen, maar uitstraling van KJT of Thiam vind ik veel leuker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ennis is juist heel sympathiek, dus in dit geval klacht onterecht.
Nee. Kan gewoon in het rijtje is de paus kathokliek, gras is groen, is een zevenkampster sympathiek etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan sowieso geen onsympathieke zevenkampster bedenken. Zeker niet in de top van het veld.
Dat wel. Maar ik vindt het bij de zevenkamp niet zo erg. Andere onderdelen daarentegen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar uitstraling van KJT of Thiam vind ik veel leuker.
Service hey.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar de studio voor een analyse. Want dat is belangrijker dan live sport.
BBC
Nu niet, is journaal. Daarna misschien, hoewel ze wel bij Thiam zullen blijven denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand die weet of Sporza bij zwemmen is?
Thanksquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nu niet, is journaal. Daarna misschien, hoewel ze wel bij Thiam zullen blijven denk ik.
Dat is altijd bij de BBC. En semtex maar klagen over Nederlands chauvinisme.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Walgelijk gefap op Ennis ook.
Hopen dat KJT full retard gaat dan maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
BTE heeft de topvorm ook niet. Dit is nu al beslist
Die heb ik nog te weinig gehoord deze Spelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hopen dat KJT full retard gaat dan maar.
Semtex?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd bij de BBC. En semtex maar klagen over Nederlands chauvinisme.
De bijnaam van syn tix.quote:
KJTquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Johnson-Thompsen ging er ook gemakkelijk overheen.
Als ze overheen komt, kun je de rest schrijftelijk af doen. Nu is ze al te goed. +108 op de voorkast.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ennis hier overheen komt is het wel klaar, nu is het nog wel spannendish.
Bij de NOS wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit onderdeel? Of de hele zevenkamp?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:15 schreef Columbiafan het volgende:
KTJ maakt dit nog enigzins spannend.
Zevenkamp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit onderdeel? Of de hele zevenkamp?
Komt nog niet in de buurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:16 schreef kilon het volgende:
Dit zou zelfs zilver kunnen worden, waarom niet.
Niet volgens de voorkast. Daar staat ze nu nog steeds in de min. Of ze moet over de volgende hoogte gaan.quote:
Wat zeiden die?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britten gaan nog gelijk krijgen ook.
Ze kan in goede vorm 150 punten winnen op verspringen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet volgens de voorkast. Daar staat ze nu nog steeds in de min. Of ze moet over de volgende hoogte gaan.
Britse 1-2.quote:
Ja maar de reactie was op basis van het hoogspringen. Daar is nog niks gewonnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze kan in goede vorm 150 punten winnen op verspringen.
Ah ja. Al moet KJT nog veel winnen. Want ze staat nog in de min.quote:
Dan verdien je het wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |