SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Reken er maar op vandaag. Al die teamsporten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Series bij het zwemmen missen kan me vaak minder schelen, maar als ook het halve atletiekprogramma geskipt wordt vind ik dat toch wel ernstig kut hoor
Je hebt toch gewoon een stream? Of andere zenders /?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Series bij het zwemmen missen kan me vaak minder schelen, maar als ook het halve atletiekprogramma geskipt wordt vind ik dat toch wel ernstig kut hoor
Zo met judo nu kan ik dan wel snappenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Met alle riemen die ik heb!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over kwartier roeien hoor jongens!
Gaat IAAF hem nog sanctioneren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Ferguson Rotich gaat lopen, of toch zijn coach maar dan met zijn bib.
is er ook een veteranentoernooi?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Ferguson Rotich gaat lopen, of toch zijn coach maar dan met zijn bib.
Gelukkig zijn er niet zoveel series in de ochtend op de OS en het meeste van de zevenkamp zullen we nog wel redelijk meekrijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:16 schreef heywoodu het volgende:
De series van het zwemmen kijk je ook gewoon voor de chokers en de exotenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er niet zoveel series in de ochtend op de OS en het meeste van de zevenkamp zullen we nog wel redelijk meekrijgen
Zijn vooral een stuk gemakkelijker te volgen zonder commentaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De series van het zwemmen kijk je ook gewoon voor de chokers en de exoten
Daar was toch wel wat meer van verwachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Discus groep A klaar, Jamaicaan gooit 50.69
Die ligt eruit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef rajknier het volgende:
Boekelman kansrijk met 17,67 nu, overall 13e dus moet nog net wat verder.
Jep moet nog een keer, Nattekat is wat voorbarigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:44 schreef rajknier het volgende:
[..]
Moet nog een keer toch? Ik kijk niet de stream nu.
3 keer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep moet nog een keer, Nattekat is wat voorbarig
Ja altijd 3x in kwalificatie, en dan in finale 3x en beste 10? mogen nog 3xquote:
Komt 1 cm tekort overigensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boekelman haar derde poging is mislukt
Ze ligt eruit, je verwacht het niet
[..]
Ja altijd 3x in kwalificatie, en dan in finale 3x en beste 10? mogen nog 3x
Flop.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Amos uitgeschakeld?!Dat kreeg ik even niet mee
Ah.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boekelman haar derde poging is mislukt
Ze ligt eruit, je verwacht het niet
[..]
Ja altijd 3x in kwalificatie, en dan in finale 3x en beste 10? mogen nog 3x
Nog 2 heatsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:48 schreef franklop het volgende:
Ow zijn ze nog bezig met de 800 meter?
Huh watquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Amos uitgeschakeld?!Dat kreeg ik even niet mee
Amerika kansloos, dus boeit ze nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:50 schreef Redefine het volgende:
De NBC geeft geen FUCK om de 10.000 meter. Want straks al de finale
Heel zuur voor hem. Wel lachen voor al die mongolen in het Yuri topicquote:
Rupp heeft toch best kans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Amerika kansloos, dus boeit ze niet
NBCgoden
Die zou de vrouwen sowieso op een hoop lopen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rupp heeft toch best kans?
oh het is de vrouwenfinale. Hahaha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zou de vrouwen sowieso op een hoop lopen ja.
Kunnen we eindelijk weer sport kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yuri terecht naar huis gestuurd, zoals ik al dacht. Over naar orde van de dag
Mhmm is dat niet een man?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit helemaal kansloos nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zouden ze dat moeten hebben?quote:
Miguel Angel Lopez, slimmen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zouden ze dat moeten hebben?
Nergens lijkt me, aangezien Malaya alleen in 1956 en 1960 meedeed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zouden ze dat moeten hebben?
Ah. Noem hem gewoon Superman.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel Angel Lopez, slimmen.
Net begonnen, groep A op 1.68. Groep B op 1.59quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het met de zevenkampsters?
Ik ga kijken en juichen voor Miguel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Noem hem gewoon Superman.
Maar nee, het snelwandelgenot is pas om half 8.
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga kijken en juichen voor Miguel.
Zal zo wel in beeld komen tijdens 10kmquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:09 schreef kilon het volgende:
We hebben geen stream van het hoogspringen toch? We zijn aangewezen op de standaard stream met van alles een beetje.
Jammer.
Roeien en atletiek op de stream, schieten op de ARD, dressuur op de NOS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
Nu al 10000 meter? Beetje veel finales tegelijk nu.
Dibaba.quote:
WTF, zijn er meer dan dertig jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel een belachelijk grote groep
Jip volgens de belgquote:
Na de EK race waar ze te hard ging, is ze wel geschrokken, dus wie weet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Jip loopt gewoon haar eigen tempo. Komt wel goed
Die moet nog 10 cm omhoog volgens de voorkast.quote:
http://mattivesterinen.com/rio2016/women.php?l=engquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:18 schreef franklop het volgende:
Iemand even de link van forecast, dan bookmark ik hem even
geen sneeuwwanden om het parcours ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:18 schreef Redefine het volgende:
Dit is haast wielrennen met die verschillende groepen, ik mis een motard met een camera bij elke groep.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://mattivesterinen.com/rio2016/women.php?l=eng
Voordeel is wel dat er geen valpartijen met motoren zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
geen sneeuwwanden om het parcours ook
Je mag ook hoogtes overslaan natuurlijk en als je als enige over bent mag je de lat nog op een bepaalde hoogte leggen als je wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef kilon het volgende:
Is het trouwens altijd dat je alleen vaste hoogtes mag springen? Het spaart natuurlijk tijd, maar je hebt wel minder kans op een PR als je per 3 cm moet verbeteren.
Kan de druk niet aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef Max23 het volgende:
Visser weer fout, dat gaat niet best op deze lage hoogte
Welke druk? Visser is nauwelijks kanshebber voor top tien.quote:
Zichzelf teveel druk opgelegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke druk? Visser is nauwelijks kanshebber voor top tien.
Ah vooruit.quote:
Beetje spanning opbouwen voor kijkers thuisquote:
And it's gonequote:
Lijkt het zwemmen wel bij de lange afstandenquote:
Maar dat zijn er maximaal 8 tegelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt het zwemmen wel bij de lange afstanden
Ik kom er net in en snap er nu al niets meer van.quote:
Ja die zijn doorgaans bij de gemiddelde hardloopwedstrijd als een 7^^ of een Bruggenloop nog mooier manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Wie die bibs ontworpen heeft mogen ze ook gelijk weer ontslaan zeg, ongelooflijk.
Ja is echt een uitgeprint A4tje vanuit Wordquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Wie die bibs ontworpen heeft mogen ze ook gelijk weer ontslaan zeg, ongelooflijk.
Dat zou erg leuk zijn ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Chinees schildpaddensoeprecord breken zou wel mooi zijn.
Ik bedoel vooral de leesbaarheid van de namen, die is dramatischquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja die zijn doorgaans bij de gemiddelde hardloopwedstrijd als een 7^^ of een Bruggenloop nog mooier man
Ja dat ook. Ik heb er hier een paar met koeienlettersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral de leesbaarheid van de namen, die is dramatisch
Zitten we even een seconde of 15 onder?quote:
Het dubbele, ruim.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten we even een seconde of 15 onder?
7k 20:30.0 for Ayanaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten we even een seconde of 15 onder?
Ayana je moet nog een rondje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:35 schreef knnth het volgende:
Ayana is de tel kwijt, dat kan niet anders
Die is waarschijnlijk hardop aan het tellen nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:35 schreef knnth het volgende:
Ayana is de tel kwijt, dat kan niet anders
Driedubbele bijna.quote:
Ze levert in.quote:
Maar bij die Kenianen en Ethiopiërs lach je er gewoon om, over Schippers wordt nog vaak hypocriet gedaan dat alles op groenten en fruit gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Ayana gaat ook echt nergens over he jongens. En dan zeiken over Acne Schippers.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
8000m Almaz AYANA ETH 23:25.37
9000m 26:22. Ze gaat wel steeds langzamer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
8000m Almaz AYANA ETH 23:25.37
Maar dat gaat ze toch wel ruim pakken?quote:
Kilometertijd dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
WR is nog in handbereik hoor, rondetijd van 3 minuten is genoeg
Dat mag ik wel hopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat gaat ze toch wel ruim pakken?
1 km tijd bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat kan ik ook, kilometertijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel vaag dat de IAAF geen live timing op de site heeft hiervoor.quote:
rio2016.com is niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vaag dat de IAAF geen live timing op de site heeft hiervoor.
Oenk, boenk, oenk, boenk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:41 schreef aswesleep het volgende:
Die muziek op de achtergrond zou wel uit mogen.
Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
rio2016.com is niet goed genoeg?
quote:
Is groente zo'n apart iets dat dat niet onder voeding valt?quote:
Die moeten volgens de commentator nog een rondje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Paar blanke meisjes die al stopten? Dat is knap.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is groente zo'n apart iets dat dat niet onder voeding valt?
quote:"Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, want ik weet hoe het zit. Als je iets schrijft, schrijf dan de waarheid. Ga niet lopen gissen en denken. Ik doe het met mijn voeding en groenten, dus die feiten zijn best hard. Ik ben er ook van overtuigd dat het ook zonder (doping) kan."
Absurde wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze stoppen allemaal terwijl ze misschien nog wel rondje moeten
Dat lijkt haast wel een tekst voor een hiphop nummer.quote:
Die is niet in topvorm dusquote:
Meestal he, met een WR.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Chinese lengtematen.quote:
Rondje te weinig gelopenquote:
Hier bestaan gewoon geen schema's voor!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |