SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Om precies te zijn, wie en wat en waarom en hoe...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Matti Vesterinen
http://mattivesterinen.com/rio2016/women.php?l=eng
eerst naar het HHH om naar huis gestuurd te wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:46 schreef groenen het volgende:
Stuur ze lekker naar huis, wat een onzin die start.
Als ze het niveau van het EK heeft welquote:
quote:
Laat ik even de verwachtingen temperen voordat er reacties komen van Nederland kan er niks van, uit dat licht enzovoortsquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze het niveau van het EK heeft wel
Ja, die zat aan elkaar geplakt met tape...quote:
Ben wel benieuwd wat ze op de werpnummers kan, aangezien ze sinds een paar weken last heeft van haar elleboog.quote:
Als ze nog beter is dan met het EK dan wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze het niveau van het EK heeft wel
Jep, als je mee doet kan je winnen. Alleen er lopen er 2 die een beetje boven de rest uit steken (beetje Kramer/Bergsma idee op de 5 & 10 km schaatsen)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze won het EK in A'dam toch? Dan kan je de OS ook winnen.
Van die vrouwtjes word ik anders wel vrolijk hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind dat discuswerpen wel zo'n domme sport
Nou, dit zijn toch geen types die ik 's nachts in een donker steegje tegen wil komen als ze snode plannen hebben hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Windhapper het volgende:
Discuswerpen.Olympisch darten met bierbuiken en al.
KJT was erg goed in London. Weliswaar op losse onderdelen, maar toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ikauniece. KJT is het hele seizoen matig in vorm en zie ik haar PR nog niet halen, Ikauniece deed 6622 als opwarmertje in Gotzis.
Dat wel ja, maar losse onderdelen neem ik altijd met een korrel zout.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
KJT was erg goed in London. Weliswaar op losse onderdelen, maar toch.
Ik zou maar weinig mensen met snode plannen 's nachts in een donker steegje tegen willen komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dit zijn toch geen types die ik 's nachts in een donker steegje tegen wil komen als ze snode plannen hebben hoor
top 30quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Hoe goed is Broersen op wereldniveau eigenlijk?
Zoals verwacht eigenlijk welquote:
Brazilianen gaan niet zo vroeg, beetje moe enzoquote:
Nou, sommige van deze dames mogen best snode plannen met me hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik zou maar weinig mensen met snode plannen 's nachts in een donker steegje tegen willen komen
Precies. Of ergens geen afstand/tijd/hoogte noteren. KJT vorig jaar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Wellicht valt er hier al iemand over een horde en dan is het al klaar... het is ook een beetje een 10 kleine-negertjes-verhaal zo'n meerkamp
Ikauniece is normaal goed voor 13.2, verliest dus wel iets te veelquote:
Bedoel je met "normaal" die precies één keer dat ze onder de 13.2 dook of die precies één keer dat ze 13.2x noteerde?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ikauniece is normaal goed voor 13.2, verliest dus wel iets te veel
naar het HHH geweest zeker, paar biertjes gedaan en daarna tot 5 uur weggeblevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brazilianen gaan niet zo vroeg, beetje moe enzo
Ik dacht dat die meestal wel goed was voor 13.2 hoog, maar blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedoel je met "normaal" die precies één keer dat ze onder de 13.2 dook of die precies één keer dat ze 13.2x noteerde?
Tja, maar Thiam en Broersen winnen wel op de forecastquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:55 schreef TheVulture het volgende:
omstandigheden zijn ook niet ideaal met die regen, dus zo'n forecast is ook maar relatief nu
Klopt, en ook lichte tegenwind (-0.3), t.o.v. lichte meewind in de eerste race (+0.3).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:55 schreef TheVulture het volgende:
omstandigheden zijn ook niet ideaal met die regen, dus zo'n forecast is ook maar relatief nu
Jammer dat Roleder geen zevenkampen meer doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:55 schreef Redefine het volgende:
Visser gaat zo even laten zien hoe je moet hordenlopen.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Roleder geen zevenkampen meer doet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat die meestal wel goed was voor 13.2 hoog, maar blijkbaar niet dus.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:57 schreef Pino112 het volgende:
Leuk filmpjegenot voor in de tussentijd.twitter:
Die gaat dan wel weer een medaille pakken op de horden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Roleder geen zevenkampen meer doet.
Nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe laat is de medaille ceremonie van dat kort geding van Yuri
Wel dat het een prima tijd isquote:
Helder. Dan zat die 13.2 van Beijing gewoon teveel in mijn hoofd.quote:
Die medaille wordt per fax opgestuurd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:58 schreef Redefine het volgende:
Dit wordt een lange weekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:58 schreef Redefine het volgende:
Met de loservlucht mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die medaille wordt per fax opgestuurd.
Als er maar twee partijen meedoen, sta je in ieder geval op het podiumquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:58 schreef Redefine het volgende:
Soort boksen dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er maar twee partijen meedoen, sta je in ieder geval op het podium
Ik vind de 3000m steeplechase een nog vreemder onderdeel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit zo'n rare sport he, dat hordelopen
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie weten dat Ennis in haar topdagen wel vaker goed was voor dit soort tijden?
Nee, ik kijk dit voor het eerst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie weten dat Ennis in haar topdagen wel vaker goed was voor dit soort tijden?
neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is toch hetzelfde met natte sokken?quote:
In Belgie uit mn hoofdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:04 schreef franklop het volgende:
Boekelman, die zich op 1 of ander achteraf atletiekbaantje nog op het nippertje wist te plaatsen
Kan nog veel gebeuren het is 1 tegen een heleboel. De baan is niet rond. Het gras is dan weer wel groen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Ennis nu toch wel Theissen verslaan. Jammer. Gelukkig nog 6 onderdelen
Dus wij als Nederlanders mogen wel goud verwachten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:04 schreef franklop het volgende:
Boekelman, die zich op 1 of ander achteraf atletiekbaantje nog op het nippertje wist te plaatsen
Nee inderdaad. Koopiraanse.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Een Wit-Russische kogelstootster die naar Iran trekt en haar naam wijzigt, dat zie je toch ook niet elke dag.
Weer lekker aan het trollen Maniquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Je mag na dit onderdeel wel concluderen dat we blij mogen zijn met een top 8 plek.
Nou echt he. Na vannacht trek ik geen enkele conclusie meer op voorhandquote:
Trouwiraanse, volgens mij.quote:
Yup, bij het roeienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus wij als Nederlanders mogen wel goud verwachten?
Dat is wel mijn thuisbaan he, ff dimmenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alhoewel Rutger Smith en Erik Cadee nog 2 dagen achter elkaar ook op een simpel baantje met discus Rio probeerden te halen
Dat lijkt mij wel.quote:
Ik verveel me een beetje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer lekker aan het trollen Mani
Meestal op een veld of indoor een stel mattenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef rajknier het volgende:
Kogel doen ze meestal in een zandbak toch? Nu op een veld lijkt het.
Die zie ik nog niet zo snel een dubbele schroef doen nee.quote:
Allang, je kan uit mijn posts merken dat ik weer langzaam de oude word.quote:
Beelden van Gong in een turnpakje rilquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zie ik nog niet zo snel een dubbele schroef doen nee.
Wilde dat net zeggen inderdaad wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allang, je kan uit mijn posts merken dat ik weer langzaam de oude word.
13.37 in laatste heatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Djimou eigenlijk, of heb ik die compleet gemist
Dat gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Horden gooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn toe aan het eerste loopnummer.
Wat zagen we net dan?
Ziekenhuis? Whut?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En terecht. Je moet je een beetje focussen en concentreren voor je dat startblok induikt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:10 schreef franklop het volgende:
Die series in het atletiek duren altijd zo verrekte lang...
Springnummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn toe aan het eerste loopnummer.
Wat zagen we net dan?
Ik vind het nog steeds stom dat Kupers hier niet mag lopenquote:
Je zou dat maar bij het zwemmen hebbenquote:
Als Lollerdecky in elke heat meedoet valt dat meequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou dat maar bij het zwemmen hebben
Alsjeblieft niet, honderd keer liever heats 800m dan Boekelman die echt kansloos is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
We gaan niet naar Melissa schakelen?
Met een beetje geluk eindigt ze gewoon top 12quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, honderd keer liever heats 800m dan Boekelman die echt kansloos is.
Nee, Kupers tot 2x toe op 5 hondersten gestrandquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zitten er Nederlanders bij de 800m series?
Met dank aan de belachelijke nederlandse limieten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds stom dat Kupers hier niet mag lopen
Ja typischquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds stom dat Kupers hier niet mag lopen
Ze mag blij zijn met top-36quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een beetje geluk eindigt ze gewoon top 12
Dan nog is ze volkomen kansloos voor medailles, of ze moet echt een PR gooien dat werkelijk te bizar voor woorden is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waren er 5 toch gisteren? Komt in de buurtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou dat maar bij het zwemmen hebben
Bij een toernooi weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dan kan het alleen nog maar meevallenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn met top-36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |