Ik hoorde meer "Naja zeg, tsss"quote:
Wat maakt het uit dat iemand een lul is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:45 schreef BobW het volgende:
Conclusie: Yuri had niet naar huis gestuurd mogen worden maar het is wel een lul.
Als hij zich normaal had gedragen was er geen probleem geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat iemand een lul is?
Genieten. Topshow. Hoogtepunt van de hele OS tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:46 schreef Stratotanker het volgende:
Wauw strak gespeeld van de advocaat van YvG. Masseren, beide kanten van het het verhaal in laten sijpelen, opinie beïnvloeden, YvG geeft in een korte toespraak de mensenlijke maat, afsluitend met een strak coherent verhaal en verheven stem het nekschot toedienen. Baas!
Hij gedraagt zich normaal; jij drinkt bij een feestje nooit een biertje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als hij zich normaal had gedragen was er geen probleem geweest.
nee hoor, hij had zo veel gezopen dat hij het niet meer weetquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:46 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Als Yuri meer dan 4á5 biertjes zou hebben gedronken, pleegt hij hier toch gewoon meineed?
Tenzij hij zoveel gedronken heeft waardoor hij alleen de eerste 4 tot 5 biertjes kan herinneren...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:46 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Als Yuri meer dan 4á5 biertjes zou hebben gedronken, pleegt hij hier toch gewoon meineed?
Ben je topsporter dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:47 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik nog eens een advocaat zoek weet ik wie ik moet hebben.
Dat was zeker geen ritje van een half uurquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:48 schreef Greys het volgende:
Mijn god, even van werk naar huis gereden, drie topics verder
Dat is die wel hoor; alleen ze hebben geen zaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:49 schreef komrad het volgende:
Advocaat van NOC NSF is geen hoogvlieger
Je moet ook wel materiaal hebben om te kneden, vrees ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:49 schreef komrad het volgende:
zeker bij een slechte zaak zou je het heel erg overtuigend moeten brengen. Hij kwam wankel overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is die wel hoor; alleen ze hebben geen zaak.
Van Bokhoven was in blinde paniek omdat van Gelder zijn vrienden ophaalt van het vliegveld.quote:
Langdradiggedingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:50 schreef MichelWuyts het volgende:
Is ook geen echt kort geding meer he
We zijn wel weer wat verder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:48 schreef Greys het volgende:
Mijn god, even van werk naar huis gereden, drie topics verder
halve bodemprocedurequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:50 schreef MichelWuyts het volgende:
Is ook geen echt kort geding meer he
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Yuri back naar Rio na korte geding?
Ja?
Nee?
Nee, maar hij krijgt wel gelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja?
Nee?
Het NOC heeft een advocaat? Was mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die advocaat van Van Gelder is wel 10 x sterker
Meestal 4á5 dan stop ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich normaal; jij drinkt bij een feestje nooit een biertje?
Kan iemand dit nog even toelichten aan mij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:48 schreef Physsic het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat die rechter zo makkelijk heeft aangenomen dat er wel duidelijk regels zijn opgesteld..
Hij moest die vraag eerder vandaag zo'n 3x stellen en kreeg telkens een, naar mijn mening, warrig antwoord. Daarnaast heeft hij die regels nergens op papier en de advocaat van Yuri heeft er nog nooit van gehoord..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het NOC heeft een advocaat? Was mij niet opgevallen.
Topsporters mogen geen bier drinken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Meestal 4á5 dan stop ik.
Maar ik ben geen topsporter in het olympische drop.
Ja, maar uiteindelijk niet in de ringenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja?
Nee?
Maar zelfs een vakantiewerker bij MacDonalds krijgt een duidelijke code of conduct...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Meestal 4á5 dan stop ik.
Maar ik ben geen topsporter in het olympische drop.
Voor, tijdens en na de wedstrijd.quote:
Zit zeker in het HHH om te kijken of ze daar wel Desperado's schenken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het NOC heeft een advocaat? Was mij niet opgevallen.
Ja, de kroeg weer inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja?
Nee?
Een van meest vooraanstaande sportrecht-advocaten van NL. Alleen de andere partij lijkt sterker te staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:49 schreef komrad het volgende:
Je gaat er te makkelijk vanuit dat hij iets heeft aangenomen. Wat hij er echt van vindt hoor je pas bij zijn uitspraak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan iemand dit nog even toelichten aan mij?
Als ie het doet geeft Yuri een rondje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
Alsof de OS die Fransman nog van het toernooi terugtrekt..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ie het doet geeft Yuri een rondje.
Het NOC is vast ook wel heel goed op de hoogte van wat hier gaande is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
Alsof de OS die Fransman nog van het toernooi terugtrekt..
Tot op de Bodemprocedure!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |