quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
Ik zeg duidelijk dat ik niet weet wat er aan de hand is. Tweek heeft het alleen maar over z'n coke verleden en dat ie tot laat uit geweest is. Hetgeen niet verboden is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb gelijk en de rest is wereldvreemd.
Dan zijn we het volledig eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoop wel dat ie alsnog mee mag doen natuurlijk.
Keur zn actie alleen volledig af, vind het alleen niet aan de bond om zon ingrijpende beslissing te maken.
Moet je daarom zo gaan schelden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk dat ik niet weet wat er aan de hand is. Tweek heeft het alleen maar over z'n coke verleden en dat ie tot laat uit geweest is. Hetgeen niet verboden is.
Nadat hij gepakt was op cocaine gebruik. Dat artikel gaat over het WK2010 waar hij is teruggetrokken nadat hij zelf valselijk had toegegeven opnieuw gebruikt te hebben om van het WK af te komen omdat hij lijdde aan faalangst. Dat was allemaal NADAT hij in die kliniek heeft gezeten. Hij is daarna ook niet positief getest. Althans, dacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van gelder heeft toch ook echt in een afkickkliniek gezeten?
Ok, ik vond de stap van 11 naar 13 al zo snel gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee 12, maar TS begrijpt een nieuw topic openen nog niet zo goed...
5 euro dat hij niet meer mag mee doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk dat ik niet weet wat er aan de hand is. Tweek heeft het alleen maar over z'n coke verleden en dat ie tot laat uit geweest is. Hetgeen niet verboden is.
Dit is een gouden idee.quote:
Nee, nou ja, ik vind iemand wereldvreemd noemen geen schelden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet je daarom zo gaan schelden?
Ik vond dat gebash van iedereen op Tweek wat overdreven, hij maakte degelijk wat punten. Ik snap best dat trainer bang is dat het misgaat met Yuri als hij tot 06:00 het nachtleven induikt op het belangrijkste moment van zn leven.
Je mag de grootse klootzak ter aarde zijn. Dan nog mag je meedoen voor olympisch eremateriaal. Dat kan en mag je niet zomaar van iemand afpakkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:37 schreef Tweek het volgende:
Yuri vond dat zijn zuipen meer waard was dan de voorbereiding van andere sporten. Yuri is een lul, en mag niet meer mee doen. Simpel en terecht.
Ik wijs je op drie topics terug. Waar ik Van gelder als een verslaafde neer zet. En het relateer tot me self.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik vind iemand wereldvreemd noemen geen schelden.Ik erger me wel aan bekrompenheid.
En Tweek maakt zich overigens niet druk om de geestelijke en fysieke gesteldheid van Van GelderIk word een beetje moe van dat 'regels zijn regels' en 'naar huis!'
![]()
Maar goed, je hebt een punt, ik zal me inhouden
Ik erger me een beetje aan beide kanten, bekrompenheid inderdaad, maar ook mensen die niet doorhebben dat de OS geen carnaval is en het te gek voor woorden is dat je op nota bene de OS zelf een training mist, omdat je met een kater op bed ligt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik vind iemand wereldvreemd noemen geen schelden.Ik erger me wel aan bekrompenheid.
En Tweek maakt zich overigens niet druk om de geestelijke en fysieke gesteldheid van Van GelderIk word een beetje moe van dat 'regels zijn regels' en 'naar huis!'
![]()
Maar goed, je hebt een punt, ik zal me inhouden
Jullie vinden héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.quote:
Dat is niet per se waar de rechtzaak om gaat. Hij kan winnen en toch niet mee mogen doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
5 euro dat hij niet meer mag mee doen.
Hij wint de nederlandse rechtzaak. Hij moet daarna nog de cas winnen. en dan moet der turn bond het er mee eens zijn.Gaat niet gebeuren. Geef je geld aan een goed doel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is niet per se waar de rechtzaak om gaat. Hij kan winnen en toch niet mee mogen doen.
Maar goed, ik ben wel in voor een weddenschap. 5 euro dat hij wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |