Ik zet het zo even aan voor tijdens het klussen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo maar ff wat herrie schoppen.
19:32 - 21:30 DJ PP schopt herrie
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo maar ff wat herrie schoppen.
19:32 - 21:30 DJ PP schopt herrie
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat eerst zingen onder de douche
Dan weet ik niet of dit de juiste muziek is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zet het zo even aan voor tijdens het klussen.
Hoop deze ronde geen bloed te vergieten
Als ze punk als arbeidsvitamines zouden draaien was Nederland veel productiever geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of dit de juiste muziek is?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze punk als arbeidsvitamines zouden draaien was Nederland veel productiever geweest
Volmondig ja dus wat mij betreft.
En mijn doucheputje zat verstopt met mout
Brouwerij, die ik nu tot badkamer aan het verbouwen benquote:
Owjah!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brouwerij, die ik nu tot badkamer aan het verbouwen ben
Het was een heerlijke show Pietquote:
Heb je nog steeds bezoek?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thanks weer, man!
Ik had hier bezoek, maar de radio stond aan!
Woohoo! Komt goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ik snap de hint! Ik start de boel wel weer op!
Slinger jij me het rooster op?
De muziek was op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
Visjes ja.
Ik probeerde op tijd stiekum de show te verlengen maar het is geloof ik niet gelukt?
Het einde der tijden is nabij!quote:
quote:
quote:22:20 - 00:20 DJ ToT heeft heeft geen visite meer
Een tegelwinkel. https://megaflis.no/fliser-og-tilbehor/fliser-til-baderom.htmlquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tegelwinkel. https://megaflis.no/fliser-og-tilbehor/fliser-til-baderom.html
Ben je ook in te hurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tegelwinkel. https://megaflis.no/fliser-og-tilbehor/fliser-til-baderom.html
Om tegels te kopen? Ja hoor. 200 euro per uur kost ik.quote:
kweet toch niet hoe snel Fogel isquote:
Is dat in of ex BTWquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om tegels te kopen? Ja hoor. 200 euro per uur kost ik.
Fliegensflug?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
kweet toch niet hoe snel Fogel is
Kwaliteit > tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
kweet toch niet hoe snel Fogel is
[..]
Is dat in of ex BTW
ik zoek wel verderquote:
Ik weet gewoon niet zeker of je dit ironisch bedoelde of nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ff wat rustigere tunes bij elkaar verzameld.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet zeker of je dit ironisch bedoelde of niet
Ik heb het volume knopje gewoon naar beneden gedraaidquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee echt veel harder dan dit heb ik niet echt!
Ow je bent ingetuned!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het volume knopje gewoon naar beneden gedraaid
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent ingetuned!Dan schakel ik zo wel ff over op wat spul dat toch wat makkelijker in het gehoor ligt!
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Fogel het volgende:
Ik ben gewoon helemaal Zen.
Eerst een poos punk, nu dit. Heerlijk.
Een een Stille Nacht van de Dolle Brouwers in mijn glas. Veel beter gaat het niet worden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Fogel het volgende:
Ik ben gewoon helemaal Zen.
Eerst een poos punk, nu dit. Heerlijk.
Een een Stille Nacht van de Dolle Brouwers in mijn glas. Veel beter gaat het niet worden.
En ik zit aan een Gulpener.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Ik ga mezelf op een Radler trakteren
rustig avondjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Franziskaner Paulaner...
Had de rest, nu allemaal knock out...
Ik ben de enige die nog wakker is, het was gezellig...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
rustig avondje
wel gezellig neem ik aan ?
Hehehe zo dan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de enige die nog wakker is, het was gezellig...
morgenochtend lekker frustukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de enige die nog wakker is, het was gezellig...
Ja, frutstukken om half tien pas...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Feuerzug iets vaker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dit was Spieluhr.![]()
Feuer frei draai ik heel zelden.
Vanwege de afbeelding daarvan dacht ik het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dit was Spieluhr.![]()
Feuer frei draai ik heel zelden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Levende vloerbedekking vind ik vies...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik was gister vastgelijmde vloerbedekking aan het slopen onder het genot van Cradle of Filth. Heerlijk. STERF NARE VLOERBEDEKKING; STERF! GRuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik was gister vastgelijmde vloerbedekking aan het slopen onder het genot van Cradle of Filth. Heerlijk. STERF NARE VLOERBEDEKKING; STERF! GRuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt!
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Levende vloerbedekking vind ik vies...
Semi levend dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.
Ohhh hoeven ze tenminste geen plofmoslim te plezieren!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.
Op sommige stukken zat het echt idioot goed vastgelijmd. Het was maar 8 a 9 m2, maar een heel gepruts om weg te krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar oefff ja, dat kan echt heel erg kutwerk zijn!
voor mij zeker beterquote:
heb jij dat allemaal op je gewetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
....met als gevolg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij dat allemaal op je geweten
Voorlopig de komende dagen ruhetagen hierquote:
Ja dat zat er bij daglicht zo al mooi uit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Het kasteel aan de overkant, dat ik vanmiddag hier postte als afbeelding, is nu schitterend verlicht.
Net een sprookje...
ik zoek even terug!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Het kasteel aan de overkant, dat ik vanmiddag hier postte als afbeelding, is nu schitterend verlicht.
Net een sprookje...
Hehehe nou deze had ik al een tijdje klaar staan eigenlijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
ToT ziet sprookjesachtig en draait meteen dit
Ik verbeeld het me welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg het nu helaas niet goed in beeld, trekt mijn telefooncamera niet...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop morgen met het vuurwerk erbij wel wat goede plaatjes te kunnen schieten...
Hehehe klinkt lieflijk, maar het verandert wel; het onderwerp is namelijk alles behalve lieflijk!quote:
dat is met zoveel dingen zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe klinkt lieflijk, maar het verandert wel; het onderwerp is namelijk alles behalve lieflijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |