rustig avondjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Franziskaner Paulaner...
Had de rest, nu allemaal knock out...
Ik ben de enige die nog wakker is, het was gezellig...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
rustig avondje
wel gezellig neem ik aan ?
Hehehe zo dan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de enige die nog wakker is, het was gezellig...
morgenochtend lekker frustukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de enige die nog wakker is, het was gezellig...
Ja, frutstukken om half tien pas...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Feuerzug iets vaker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dit was Spieluhr.![]()
Feuer frei draai ik heel zelden.
Vanwege de afbeelding daarvan dacht ik het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dit was Spieluhr.![]()
Feuer frei draai ik heel zelden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Levende vloerbedekking vind ik vies...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik was gister vastgelijmde vloerbedekking aan het slopen onder het genot van Cradle of Filth. Heerlijk. STERF NARE VLOERBEDEKKING; STERF! GRuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik was gister vastgelijmde vloerbedekking aan het slopen onder het genot van Cradle of Filth. Heerlijk. STERF NARE VLOERBEDEKKING; STERF! GRuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt!
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Levende vloerbedekking vind ik vies...
Semi levend dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.
Ohhh hoeven ze tenminste geen plofmoslim te plezieren!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerbedekking was gemaakt van de zielen van te vroeg gestorven maagden.
Op sommige stukken zat het echt idioot goed vastgelijmd. Het was maar 8 a 9 m2, maar een heel gepruts om weg te krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar oefff ja, dat kan echt heel erg kutwerk zijn!
voor mij zeker beterquote:
heb jij dat allemaal op je gewetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
....met als gevolg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij dat allemaal op je geweten
Voorlopig de komende dagen ruhetagen hierquote:
Ja dat zat er bij daglicht zo al mooi uit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Het kasteel aan de overkant, dat ik vanmiddag hier postte als afbeelding, is nu schitterend verlicht.
Net een sprookje...
ik zoek even terug!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Het kasteel aan de overkant, dat ik vanmiddag hier postte als afbeelding, is nu schitterend verlicht.
Net een sprookje...
Hehehe nou deze had ik al een tijdje klaar staan eigenlijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
ToT ziet sprookjesachtig en draait meteen dit
Ik verbeeld het me welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg het nu helaas niet goed in beeld, trekt mijn telefooncamera niet...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop morgen met het vuurwerk erbij wel wat goede plaatjes te kunnen schieten...
Hehehe klinkt lieflijk, maar het verandert wel; het onderwerp is namelijk alles behalve lieflijk!quote:
dat is met zoveel dingen zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe klinkt lieflijk, maar het verandert wel; het onderwerp is namelijk alles behalve lieflijk!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis, zie dat de Gothfather draait en schakelt nog even in
Werkt Gup alweer?
ToT werkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis, zie dat de Gothfather draait en schakelt nog even in
Werkt Gup alweer?
Omdat dat 4 keer per jaar, iedere keer langs een ander stukje Rijn, is.quote:
Hoe Lang is een Chinees.quote:
Whehehe!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Als je ToT heet, kun je geweldige shownamen maken. Bijvoorbeeld:
- de koek op is
- hij erbij neervalt
- de morgenstond
- iedereen is afgehaakt
- het bittere einde
Die eerste lijkt heel erg veel op de moeder van een van de klasgenoten van mijn kinderenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eerste lijkt heel erg veel op de moeder van een van de klasgenoten van mijn kinderen
Vind het altijd "heel erg" om haar tegen te komen op ouderavonden enzo.
Daar zou met die online-stem van MadMaster (tevens mijn oude stem) iets heel moois van te maken zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
Ik had wel een zooi jingles bedacht bij Radio forty-nine:
- Our music is oh so fine
- This radiostation is yours and mine.
- best enjoyed with a good summerwine.
enz.
Hehehe cool!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zou met die online-stem van MadMaster (tevens mijn oude stem) iets heel moois van te maken zijn.![]()
* Elfletterig heeft vandaag nog wat gewerkt aan speciale jingles voor zijn volgende show....
Dan vind je het vast niet erg om wat Orphanage er achteraan te draaien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
Dit intro had ik ooit als ringtone op mijn telefoon.
Jarenlang een schurfthekel aan dit nummer gehad daardoor, ZEKER na een aantal vervelende telefoontjes van het werk!
Whehehe no problem!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg om wat Orphanage er achteraan te draaien?
Ja maar, ja maar... deze moet al op stand snoeihard...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe no problem!Nou, na de volgende dan!
Whehehe!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... deze moet al op stand snoeihard...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... deze moet al op stand snoeihard...
Hehe cool!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:02 schreef Fogel het volgende:
Trivia: Dit nummer stond op mijn "vliegtuig CD" met relaxende muziek.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:05 schreef Fogel het volgende:
Mijn zwakste bier vanavond was 9%, dat begin ik nu toch wel een beetje te merken
Fogel is de flesjes aan het tellenquote:
Nah, geen zin om op te staan nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel is de flesjes aan het tellen
Dat kan wel ff duren, begrijp ik!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel is de flesjes aan het tellen
Ja ik hoop dat Gup weer snel gereanimeerd wordt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt ToT
Wel jammer dat het nu stil is op Radio 49
* Elfletterig besluit om nieuwe muziek te gaan luisteren op Spotify
Ik wist niet dat Gup weer dood is, wat is precies het probleem? Dan kan ik dat morgen doorgevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Gup weer snel gereanimeerd wordt!
Is er al contact over opgenomen?
Keine Ahnung...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Gup weer snel gereanimeerd wordt!
Is er al contact over opgenomen?
Het probleem: hij dut 't niequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Gup weer dood is, wat is precies het probleem? Dan kan ik dat morgen doorgeven
Hehehe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:26 schreef Fogel het volgende:
En na PJ verder met: Deine Welt - Symphonic Version; By Blutengel
dan zal ik dat morgen op een christelijke tijd doorgevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het probleem: hij dut 't nie
In beeld staat "unknown" en Gup speelt niks af. We horen alleen stilte.
Luister maar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Gup weer dood is, wat is precies het probleem? Dan kan ik dat morgen doorgeven
Ik ga naar mijn eigen geronk luisterenquote:
Whehehe trusten meid!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn eigen geronk luisteren
thanks, zo slecht als afgelopen nacht zal het niet wordenquote:
Same here!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
thanks, zo slecht als afgelopen nacht zal het niet worden
Vorige week al gecheckt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, Spotify heeft een nieuwe feature: Release Radar
Gewoon allemaal nieuwe releases van artiesten die ik goed vind in één playlist, aangevuld met passende, nieuwe nummers. Ideaal dit.
Verdorie.... ik zie het nu pas.quote:
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdorie.... ik zie het nu pas.
Goedemorgen.
En tegen de tijd dje gewend bent, kun je weer naar huis zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Aan een vreemd bed moet ik altijd even wennen, weinig geslapen vannacht.
Zo broodjes halen...
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En tegen de tijd dje gewend bent, kun je weer naar huis zeker?
Maar verse broodjes.
Om het kwartier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
De naastgelegen kerkklok die om het kwartier slaat is trouwens ook geen succes...
Heel en half een hele riedel, op het kwartier 1 slag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Om het kwartier?Dat is erg.
Ik woon tegenover de kerk, maar hoor het niet eens meer. Ben het wel voort gewend.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel en half een hele riedel, op het kwartier 1 slag.
Meer dan ik in jaren gehoord heb...
Ik heb hier ook steeds een Allo Allo gevoel, alsof er elk moment een tank de hoek om kan komen...
Zo maar eens boodschappen doen.quote:
Jij hebt je boodschappenrondje alweer achter de rugquote:
Nee, ik moet nog gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt je boodschappenrondje alweer achter de rug
Als het geen haast heeft...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog gaan.
Telkens uitgesteld. Zo toch maar eens gaan, denk ik.
Ik moet ook nog poetsen.quote:
zo denk ik er vandaag ook overquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet ook nog poetsen.
Maar komt allemaal in orde..... wat vandaag niet af is, moet dan wel morgen.
Wanneer beginnen de scholen dan weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
zo denk ik er vandaag ook over
ik ga ook langzaam beginnen met dingen voor school die nog gedaan moeten worden
Hier de 22e dus ik heb nog 'n weekje vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer beginnen de scholen dan weer?
Laatste week dus alweer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Hier de 22e dus ik heb nog 'n weekje vrij
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Strakblauwe lucht nu en bloedje warm.
Terrassen, here we come...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Strakblauwe lucht nu en bloedje warm.
Terrassen, here we come...
Ik heb al eerder boodschappen gedaan, ik kan het, maar bedanktquote:
Ja ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wilde je gewoon graag citeren, omdat het niet elke dag gebeurt dat ik je username ineens ergens zie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al eerder boodschappen gedaan, ik kan het, maar bedankt
Ik ben hier (bijna) altijd te vinden hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wilde je gewoon graag citeren, omdat het niet elke dag gebeurt dat ik je username ineens ergens zie.
Ik nog zelden. Maar Tailfox lokt me hier nu gelukkig af en toe heen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben hier (bijna) altijd te vinden hoor
Ik heb zo veel favoriete nieuwe artiesten dat het echt een uitkomst isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 06:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week al gecheckt.
Het jammere is dat mijn favoriete artiesten nauwelijks nog nieuwe zaken uitbrengen...
aha, de bekende lokroepquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nog zelden. Maar Tailfox lokt me hier nu gelukkig af en toe heen.
ik lok je nu nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nog zelden. Maar Tailfox lokt me hier nu gelukkig af en toe heen.
quote:
Vaker trainen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:36 schreef EggsTC het volgende:
Kan steeds slechter tegen die nachten doorhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |