SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ploegenachtervolging heeft echt 0 kans. Worden laatste, kan niet anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef sasquatsch het volgende:
En hier zetten ze de ploegenachtervolging voor opzij? Waardeloos.
Hoezo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef VacaLoca het volgende:
Zucht, ik kan me voorstellen dat het OS kijken als Amerikaan oid een stuk minder zelfdestructief is.
Nederland is altijd goed in de trainingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is toch wel tegenvallend na goede trainingstijden
en wegwielrennenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zuig toch m'n lans zeg. Niets lukt deze OS.
Zitten wat uren TV te kijken en het enige waar we medailles behalen zijn mietensporten als roeien.
Dit denk ik dus ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer een kans vervlogen. Het succesvolle vriendenteam opblazen heeft te veel druk op Bos en dit team gelegd. Automatismen en teamgeest zijn onderschat bij de keuze, mijns inziens. Erg zonde.
Welke benaming zal Joost hier voor hebben?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Redefine het volgende:
Ik vind de gifbeker dit keer wel erg groot.
Dat wordt normaal "gewoon" NZL-GBquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Max23 het volgende:
Australië 0,013 langzamer dan Frankrijk. Dat kan ze weleens opbreken om naar de gouden finale te mogen
nee geen remme ook geen versnellingenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
Zitten er eigenlijk remmen op die velocipede?
Dan ben je mentaal net zo'n wrak als al die Nederlandse sporters.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik begin langzaam depressief te worden van al die decepties
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke benaming zal Joost hier voor hebben?
Dit zooitje had toch nooit een medaille gepaktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef franklop het volgende:
Je verliest het n de eerste 2 ronden. Bos kan wel 0,1 inlopen, maar ze lagen al 2 tienden achter na de start.Blegh zuur dit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef VacaLoca het volgende:
Zucht, ik kan me voorstellen dat het OS kijken als Amerikaan oid een stuk minder zelfdestructief is.
Ja klopt. Er zit iets in ons water.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal net zo'n wrak als al die Nederlandse sporters.
Maar ja, infostrada had hier niet op een medaille gerekend, dus nog steeds op koers voor 28 medaillesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zuig toch m'n lans zeg. Niets lukt deze OS.
Zitten wat uren TV te kijken en het enige waar we medailles behalen zijn mietensporten als roeien.
27 toch? We hebben toch 1 medaille te weinig gehaald de afgelopen anderhalve dag?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, infostrada had hier niet op een medaille gerekend, dus nog steeds op koers voor 28 medailles
Neuh zal ook wel weer misgaan. #TeamNLquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Remzz het volgende:
Dafne 2x goud en je hoort niemand meer
Triestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef marcodej het volgende:
Duitsland hier ook sneller dan NL. Polen ook. Nederland wordt hier achtste qua tijd.
Het was wel een keer leuk geweest als net als bij de roeisters vanmiddag er een verrassing uit was geroldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, infostrada had hier niet op een medaille gerekend, dus nog steeds op koers voor 28 medailles
Wat deden Polling, Grol en Verkerk dan in de forecasts?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gepakt worden op dopequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neuh zal ook wel weer misgaan. #TeamNL
die scheurt iets af in de series van de 100 meterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohja klopt, was Verkerk vergeten met die prognosequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
27 toch? We hebben toch 1 medaille te weinig gehaald de afgelopen anderhalve dag?
krijgt vast van acnequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Polling of Verkerk werd volgens mij wel op goud gezet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat deden Polling, Grol en Verkerk dan in de forecasts?
Waar is de volledige lijst te bekijken van die prognose?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
mee eensquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt moe van azijnzeikers die bij elk discipline waar Nederland meedoet moeten komen huilen
ik moest er vanmiddag wel aan denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
die scheurt iets af in de series van de 100 meter
Dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt moe van azijnzeikers die bij elk discipline waar Nederland meedoet moeten komen huilen
Polling stond op goud, Verkerk op brons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mag ik? Teleurstelling hoort bij teleurstellende prestaties. Moeten ze het maar beter doen. Ik kijk trouw de gehele dag en kijk er steeds weer naar uit, en dan elke keer anti-climax is gewoon kut met peren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Polling en Verkerk wel medaille inderdaad, maar Van Emden niet dus dat heft er 1 opquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Don't Jinx itquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
die scheurt iets af in de series van de 100 meter
Wegwedstrijd was geen verrassing?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was wel een keer leuk geweest als net als bij de roeisters vanmiddag er een verrassing uit was gerold
Niet vandaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Colombia zien bij het baanwielrennen doen die ergens mee?
Verkerk stond op bronsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Polling stond op goud, Grol en Verkerk geen medaille.
Dan heb jij veel en veel te hoge verwachtingen. Het is niet zo dat elke Nederlander die meedoet voor goud gaat...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mag ik? Teleurstelling hoort bij teleurstellende prestaties. Moeten ze het maar beter doen. Ik kijk trouw de gehele dag en kijk er steeds weer naar uit, en dan elke keer anti-climax is gewoon kut met peren.
Bij de vrouwen? Absoluut niet. Medaille daar was vooraf op gerekendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wegwedstrijd was geen verrassing?
baanwielrennen is niet bergopquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Columbia zien bij het baanwielrennen doen die ergens mee?
Dat is echt zo'n graf kinderspeelplaats anno 2016 mentaliteitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit.
Ze mogen al blij zijn dat ze een kans maakten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef marcodej het volgende:
Australië-Frankrijk bij het Sevens. Wie volgt mij?
Over een uur pas interessant met 3/4e plaats.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n graf kinderspeelplaats anno 2016 mentaliteit
Goud en Brons+goud werd zilver en goud, maar dat is gewoon dobbelsteen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wegwedstrijd was geen verrassing?
Dus als we toch geen kans maken op goud kunnen we maar beter niet meedoen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee maar eerste ronde er meteen uit is wel onder de maat. Hier, bij judo en bij tennis waar ze 2 matchpoints hadden. Vandaag alleen alquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb jij veel en veel te hoge verwachtingen. Het is niet zo dat elke Nederlander die meedoet voor goud gaat...
Paniekreacties in Nederland zijn wat overtrokken inderdaad. Toch presteren ze over de gehele linie wellicht iets beneden verwachting, maar dat zijn veelal nog niet de echte kleppers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef marcodej het volgende:
wedstrijd om nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef marcodej het volgende:
het lult ook maar door gaat nergens overquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:36 schreef Szura het volgende:
Nou moet ie echt ophouden hoor die Koster
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Waar is de volledige lijst te bekijken van die prognose?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sportsdemo1.gracenote.com/documentation/vmt/
Judo valt tegen, dat kan iedereen zien. Maar dat heeft ook veel te maken met kutlotingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee maar eerste ronde er meteen uit is wel onder de maat. Hier, bij judo en bij tennis waar ze 2 matchpoints hadden. Vandaag alleen al
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]Cornelissen kan al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sportsdemo1.gracenote.com/documentation/vmt/
Handbaldames geloof ik ook al niet inCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
En die Worstelaar kan ook wel weg. Dat zij brons pakte op het WK zag niemand aankomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Cornelissen kan al weg
Handbaldames geloof ik ook al niet in
Ik vergat het zwemmen nog overigens, en het boogschieten.. en.. en..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Judo valt tegen, dat kan iedereen zien. Maar dat heeft ook veel te maken met kutlotingen.
-6 en +2 is het qua medailles in vergelijking met die voorspelling, geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Cornelissen kan al weg
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze bij het Judo niet gebruik maken van een winner en een loser bracket. Het is echt zuur dat je na 1 partij er al uit uit ligt, terwijl je niet eens speelt voor de medailles....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Judo valt tegen, dat kan iedereen zien. Maar dat heeft ook veel te maken met kutlotingen.
Dat die op brons staat is ook vrij bizar ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
En die Worstelaar kan ook wel weg. Dat zij brons pakte op het WK zag niemand aankomen.
Kijk dat overzicht maar in die spoiler van mijn reactie boven jou. dat waren de voorspelde medailles voorafgaand aan deze OSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik vergat het zwemmen nog overigens, en het boogschieten.. en.. en..
Heb even wat positieve vooruitzichten nodig misschien... waar kunnen we nog medailles pakken realistisch gezien buiten Kromo, Hockey en Daphne?
Je kunt ook helemaal niet accuraat voorspellen door een simpele 1-2-3 te noteren per onderdeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Cornelissen kan al weg
Taekando op een goede dagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb even wat positieve vooruitzichten nodig misschien... waar kunnen we nog medailles pakken realistisch gezien buiten Kromo, Hockey en Daphne?
Boogschieten valt niet tegenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Bos ging wel lekker, maja als je dan de Kiwi's en Britten ziet...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland leek me inderdaad het zwakst van deze 3, dus dat belooft ook niet veel goeds voor de individuele sprint
En de Brit en Nieuw-Zeelander daar 12.5 ja, al nam Hoogland flink minder snelheid mee natuurlijkquote:
Wow, wat doe jij je best! Gouden medaille voor TV kijken wat mij betreftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mag ik? Teleurstelling hoort bij teleurstellende prestaties. Moeten ze het maar beter doen. Ik kijk trouw de gehele dag en kijk er steeds weer naar uit, en dan elke keer anti-climax is gewoon kut met peren.
Echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef marcodej het volgende:
De zwemmers waren er te laat, de baanwielrenners te vroeg.
Daar hadden we een extra sprinter voor in de plaats meegenomen toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Nou misschien gaan onze achtervolgens dan juist voor een stunt zorgen.
hihiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wow, wat doe jij je best! Gouden medaille voor TV kijken wat mij betreft
Ik moest er ook aan denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef marcodej het volgende:
De zwemmers waren er te laat, de baanwielrenners te vroeg.
Nu ik je dit zie kom ik erachter dat ik dus compleet vergeten ben om dat gouden lijstje in te sturenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook helemaal niet accuraat voorspellen door een simpele 1-2-3 te noteren per onderdeel.
Als ze van vlucht waren gewisseld dan hadden we minstens 3 extra goud gehadquote:
Dat zou hij wel kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij gaat het niet alleen doen hoor.
Ben jij ook teleurgesteldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ze teleurgesteld?
Nee, ze zijn enorm blij.
Of van sport laten wisselen, je weet het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ze van vlucht waren gewisseld dan hadden we minstens 3 extra goud gehad
Mja, van 't Hoenderdaal was al 4 tienden langzamer dan de Nieuw-Zeelanders, dan neem je al zoveel minder snelheid mee als nummer 2..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland leek me inderdaad het zwakst van deze 3, dus dat belooft ook niet veel goeds voor de individuele sprint
in goede vorm had 42,9 wel gekund. En dat hadden ze in principe brons gehaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
Maar welke tijd rijdt dit trio normaal? Halve seconden sneller?
Hoe weet je dat de sfeer verpest is? Of is dit een van je zovele speculaties?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is Bos zo'n kwal dan? Hele sfeer oid verpest.
Het was maar 2 tienden toch na ronde 1? Dacht dat start ietsjes beter was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, van 't Hoenderdaal was al 4 tienden langzamer dan de Nieuw-Zeelanders, dan neem je al zoveel minder snelheid mee als nummer 2..
Al was het niet bijzonder goed inderdaad
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is Bos zo'n kwal dan? Hele sfeer oid verpest.
Zonde dat Lampre hem eigenhandig mag gaan verpesten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Dat lichaam van Ganna, wat een atleet!
Nieuw-Zeeland 17.031, NL 17.408quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was maar 2 tienden toch na ronde 1? Dacht dat start ietsjes beter was.
Ik miste een vraagtekenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de sfeer verpest is? Of is dit een van je zovele speculaties?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee maar die andere 3 waren al jarenlang een team met een missie, Bos is er eigenlijk op het laatste moment ineens tussen gekomen. Daardoor was de vaste formatie ineens niet meer zo vast en dat zal er bij die 3 best ingehakt hebben. Niet dat Bos een lul is maar het is meer dat je een van je oorspronkelijke maatjes ziet sneuvelen in het zicht van de haven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is Bos zo'n kwal dan? Hele sfeer oid verpest?
Als dat inderdaad zo is, zal dat niks met Bos zelf te maken hebben, lijkt me. Dat komt dan enkel door het feit dat hij er opeens tussenkwam..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik miste een vraagteken. Die vriendengroep werd uiteen getrokken.
Als Balandin het kan kan Kromo het zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Kromo gaat vannacht ook geen plak pakk
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig hebben we Daphne Schippers nog
Dat zijn allemaal speculaties, ze kunnen best een prima teambuilding hebben gehad. De coach zit er ook kort op, die merkt dat heus wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Kromo gaat vannacht ook geen plak pakk
[..]
Nee maar die andere 3 waren al jarenlang een team met een missie, Bos is er eigenlijk op het laatste moment ineens tussen gekomen. Daardoor was de vaste formatie ineens niet meer zo vast en dat zal er bij die 3 best ingehakt hebben. Niet dat Bos een lul is maar het is meer dat je een van je oorspronkelijke maatjes ziet sneuvelen in het zicht van de haven.
En dan kan het qua trainingstijden misschien wel iets schelen maar gevoel en teambuilding doen ook wel wat natuurlijk
Nee klopt, hoeft niet samen te hangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is, zal dat niks met Bos zelf te maken hebben, lijkt me. Dat komt dan enkel door het feit dat hij er opeens tussenkwam..
Volgens mij heeft of Hoogland of Hoenderdaal in een interview toen Bos er net bij kwam zon uitlating gedaan dat ze niet echt op hem zaten te wachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal speculaties, ze kunnen best een prima teambuilding hebben gehad. De coach zit er ook kort op, die merkt dat heus wel.
Misschien als je deze aflevering kent; ben ik het iig met Marshall eens (niet in deze clip te zien verder)quote:
Zal je zien,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig hebben we Dafne Schippers nog
Volgens TVE wordt een hole in one in golf een glory hole genoemd.quote:
Dat was toen, en hoe is dat nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heeft of Hoogland of Hoenderdaal in een interview toen Bos er net bij kwam zon uitlating gedaan dat ze niet echt op hem zaten te wachten
Ik zou oprecht niet weten hoe je gloryhole op zijn Spaans zegt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens TVE wordt een hole in one in golf een glory hole genoemd.
Misschien als je deze aflevering kent; ben ik het iig met Marshall eens (in de tweede clip te zien verder)quote:
Nu liggen ze eruit, bedankt Bosquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was toen, en hoe is dat nu?
We weten echt niet hoe het intern gaat, ze zijn weken samen aan het trainen. De coach is geen gek, die zit al jaren in baanwielrennen, die weet heus wel wat hij doet
En uiteindelijk kunnen sporters die knop echt wel omzetten als ze weten dat de kans op succes groter is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was toen, en hoe is dat nu?
We weten echt niet hoe het intern gaat, ze zijn weken samen aan het trainen. De coach is geen gek, die zit al jaren in baanwielrennen, die weet heus wel wat hij doet
Ik vraag me meer af wat je die kinderplaatsmentaliteit noemt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien als je deze aflevering kent; ben ik het iig met Marshall eens (niet in deze clip te zien verder)
Precies, de sporters hoeven elkaar echt niet leuk te vinden. Het gaat om prestatiesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En uiteindelijk kunnen sporters die knop echt wel omzetten als ze weten dat de kans op succes groter is.
Die volleyballers in 1996 konden elkaar buiten het veld wel in elkaar slaan
Die waren alleen al jaren bij elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Die volleyballers in 1996 konden elkaar buiten het veld wel in elkaar slaan
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou oprecht niet weten hoe je gloryhole op zijn Spaans zegt.
quote:
Ik wil geen azijnpisser zijn maar er gaan wel echt bizarre dingen mis jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef franklop het volgende:
Gelukkig is dit pas het eerste was misgaat tijdens deze Spelen
nopequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:58 schreef Max23 het volgende:
Dit was toch niet Veldt he? anders kan die het Omnium ook wel vergeten
Is niet Veldtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel Veldt zijn want de gifbeker moet leeg
Juist doordat ze zich focusten op de teamsprint.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ploegenachtervolging heeft echt 0 kans. Worden laatste, kan niet anders.
Deze spelen zijn NL prestaties GEEN reden om graag te willen kijken want die komen er toch nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef franklop het volgende:
Baanwielrennen was een onderdeel waar ik oprecht veel zin in had vanwege mogelijke NL prestaties. Maar goed.
Bedoelde ook voor de OS hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze spelen zijn NL prestaties GEEN reden om graag te willen kijken want die komen er toch nietOfzo
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ducktape schreef iemand hier op het forum laatst, just saying.
Het wordt zeker ook verkocht onder de naam ducktape.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Groene zeepquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat moeten ze anders?
Nee man. Het is al knap dat ze de Spelen gehaald hebben, maar echt 0,0 kans gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Juist doordat ze zich focusten op de teamsprint.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Waren we op weg naar een goede tijd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Team Holland is weer 's gevallen.
Wie was dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee, daarvoor viel ik er te laat in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waren we op weg naar een goede tijd?
Alleen Ligtlee heeft medaillekansen. De rest wordt niet verwacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef franklop het volgende:
Baanwielrennen was een onderdeel waar ik oprecht veel zin in had vanwege mogelijke NL prestaties. Maar goed.
4.00,5quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, geen hele bijzondere tijd (maar dat was ook niet verwacht)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mja, Ligtlee en Hoogland individueel en deze teamsprinters hadden met EK 2015-vorm echt wel realistische kansen op een medaille hier. Ook het WK dit jaar in Londen was prima..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen Ligtlee heeft medaillekansen. De rest wordt niet verwacht.
Teamsprint mannen ook hoor en in het verlengde daarvan ook kansen op keirin en sprintquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bos en Hoogland zeker wel voor medailles. Ligtlee is echt een grote favoriet op goud. Vogel was ook nog niet geweldig dit seizoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat komt doordat er vanaf het begin alleen maar werd gefocust op de teamsprint en de rest er maar bijhing. Sterker nog, er werd een plek in de ploegenachtervolging opgeofferd om een extra sprinter mee te kunnen nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee man. Het is al knap dat ze de Spelen gehaald hebben, maar echt 0,0 kans gehad.
Gezien de NL vorm zou ik dat grote favoriet toch maar weghalenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bos en Hoogland zeker wel voor medailles. Ligtlee is echt een grote favoriet op goud. Vogel was ook nog niet geweldig dit seizoen.
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Maken we ook kans bij de teamsprint voor vrouwen
Dat is ook geen hele rare keuze toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat komt doordat er vanaf het begin alleen maar werd gefocust op de teamsprint en de rest er maar bijhing. Sterker nog, er werd een plek in de ploegenachtervolging opgeofferd om een extra sprinter mee te kunnen nemen.
Kansen, maar niet verwacht. Alleen van Ligtlee wordt een medaille verwacht. Alles meer is meegenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Teamsprint mannen ook hoor en in het verlengde daarvan ook kansen op keirin en sprint
Vooral jammer voor de kansen dat Braspennincx nog niet terug is op niveau, dan had het nog wel gekund (en dat was ook een kanshebber op de kerin)quote:
Als je 2e op het afgelopen WK wordt en blijkbaar met Theo Bos sterker zou moeten zijn dan toen, dan had je een medaille best mogen verwachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kansen, maar niet verwacht. Alleen van Ligtlee wordt een medaille verwacht. Alles meer is meegenomen.
Je hebt nog wel de Chinezen bij de dames die ook erg sterk zijn en voor je weet is er weer zo'n Britse vier keer zo goed geworden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bos en Hoogland zeker wel voor medailles. Ligtlee is echt een grote favoriet op goud. Vogel was ook nog niet geweldig dit seizoen.
die hebben ook een eeuwig vat aan talenten die op hun 18/20e op hun best zijn. Jammer dat ze het nooit door kunnen trekken.quote:
Ligtlee een grote favoriete? Nee joh, die Chinese dames steken er echt met kop en schouders bovenuit. Een medaille zou echt een enorme stunt zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En die brilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Kan iemand tegen die man zeggen dat dat rare baardje geen gezicht is?
Alleen zit die medaille niet bij de verwachtte 28 medailles. Dus die was extra.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je 2e op het afgelopen WK wordt en blijkbaar met Theo Bos sterker zou moeten zijn dan toen, dan had je een medaille best mogen verwachten.
De verwachte medailles door infrostrada jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen zit die medaille niet bij de verwachtte 28 medailles. Dus die was extra.
Stap eens van dat lijstje af. Springruiters staan daar op goud, terwijl er minstens 6 teams zijn met goede kansen op goud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen zit die medaille niet bij de verwachtte 28 medailles. Dus die was extra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |