SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ploegenachtervolging heeft echt 0 kans. Worden laatste, kan niet anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef sasquatsch het volgende:
En hier zetten ze de ploegenachtervolging voor opzij? Waardeloos.
Hoezo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef VacaLoca het volgende:
Zucht, ik kan me voorstellen dat het OS kijken als Amerikaan oid een stuk minder zelfdestructief is.
Nederland is altijd goed in de trainingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is toch wel tegenvallend na goede trainingstijden
en wegwielrennenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zuig toch m'n lans zeg. Niets lukt deze OS.
Zitten wat uren TV te kijken en het enige waar we medailles behalen zijn mietensporten als roeien.
Dit denk ik dus ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer een kans vervlogen. Het succesvolle vriendenteam opblazen heeft te veel druk op Bos en dit team gelegd. Automatismen en teamgeest zijn onderschat bij de keuze, mijns inziens. Erg zonde.
Welke benaming zal Joost hier voor hebben?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Redefine het volgende:
Ik vind de gifbeker dit keer wel erg groot.
Dat wordt normaal "gewoon" NZL-GBquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Max23 het volgende:
Australië 0,013 langzamer dan Frankrijk. Dat kan ze weleens opbreken om naar de gouden finale te mogen
nee geen remme ook geen versnellingenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
Zitten er eigenlijk remmen op die velocipede?
Dan ben je mentaal net zo'n wrak als al die Nederlandse sporters.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik begin langzaam depressief te worden van al die decepties
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke benaming zal Joost hier voor hebben?
Dit zooitje had toch nooit een medaille gepaktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef franklop het volgende:
Je verliest het n de eerste 2 ronden. Bos kan wel 0,1 inlopen, maar ze lagen al 2 tienden achter na de start.Blegh zuur dit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef VacaLoca het volgende:
Zucht, ik kan me voorstellen dat het OS kijken als Amerikaan oid een stuk minder zelfdestructief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |