Wat lul je nou over coke. Het gaat hier om bier drinken en weinig slapen, als je ondanks jezelf te handicappen nog kan winnen maakt je dat alleen maar meer baas. Coke staat op de doping lijst dus als hij dat gebruikt vervalt zijn medaille sowieso.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sorry maar met coke op winnen wordt niemand blij.Hij had ook niet gewonnen als die een kater had. Vreemd gaan mag, maar maakt hem ook geen held.
Is van Gelder buiten het Olympisch dorp geweest of niet? Tuurlijk test die jongen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welke Rus is precies op het vliegtuig gezet? Schijnbaar is alcohol een soort van superdoping die je echt laat vliegen...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is van Gelder buiten het Olympisch dorp geweest of niet? Tuurlijk test die jongen.
Maar een ex verslaafde die gaat zuipen, terwijl zijn team genoten hard bezig zijn met trainen.
Nog maals iemand die dus coke snuifde gedurende wedstrijden, die gaan we nu de hand boven het hoofd houden, want waarom?
Coke is geen doping. Evengoed verboden, prima. Hij heeft dit ter vermaak gebruikt, niet tijdens wedstrijden. Goed mag allemaal niet, geschorst en alles, het zal wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:57 schreef Tweek het volgende:
Als er een rus gepakt wordt op doping deze spelen dan staan alle atleten onder verdenking.
Maar we moeten het wel accepteren als een ex coke verslaafde een nacht gaat stappen buiten het dorp en dronken terug komt om 6 uur snachts.
Yuri heeft gewoon het hele Nederlandse team is diskrediet gebracht.Dus oprotten met die jongen.
Ik dacht dat ik je al wel langer op fok zag posten??quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
wat ik hier zo nu en dan lees is wel zo vreselijk bekrompen...
Coke snuifde? Sowieso, hoe oud ben jij manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is van Gelder buiten het Olympisch dorp geweest of niet? Tuurlijk test die jongen.
Maar een ex verslaafde die gaat zuipen, terwijl zijn team genoten hard bezig zijn met trainen.
Nog maals iemand die dus coke snuifde gedurende wedstrijden, die gaan we nu de hand boven het hoofd houden, want waarom?
Bustedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je al wel langer op fok zag posten??
http://www.nu.nl/sport/23(...)opnieuw-cocaine.htmlquote:[i
[quote]Op vrijdag 12 augustus 2016 02:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Coke snuifde? Sowieso, hoe oud ben jij man
Dat witte spul tijdens de wedstrijden is poedermagnesium, om verwarring te voorkomen gebruiken ze nu gel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vind het wel echt hilarisch zijn dat er figuren hier zijn als Timmmmmmmmmmmmmmmmquote:
6 Jaar geleden en niet waar...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/23(...)opnieuw-cocaine.html
Nadruk op weer.
Coke heeft er niet zoveel mee te maken. Voor zover we nu weten althans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/23(...)opnieuw-cocaine.html
Nadruk op weer.
Ik heb gelijk en de rest is wereldvreemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:11 schreef Parafernalia het volgende:
Zit ik hier m'n tijd weer te verdoen met een compleet wereldvreemd persoon.
Goedenacht allemaal
Geef een bron die mijn ongelijk beweert in plaats van het zwake lees je eens in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
6 Jaar geleden en niet waar...![]()
Lees je eens in voor je hier onzin komt verkopen...
Ga weg gast jij bent nog dommer dan de meeste neonazi's op de frontpage.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb gelijk en de rest is wereldvreemd.
Iemand die twee keer betrapt is op coke, gaat zuipen tot 6 uur, waarbij hij uren buiten de controle staat van dopings controles.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Coke heeft er niet zoveel mee te maken. Voor zover we nu weten althans.
http://www.volkskrant.nl/(...)-was-smoes~a1071416/quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geef een bron die mijn ongelijk beweert in plaats van het zwake lees je eens in.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:57 schreef Tweek het volgende:
Als er een rus gepakt wordt op doping deze spelen dan staan alle atleten onder verdenking.
Maar we moeten het wel accepteren als een ex coke verslaafde een nacht gaat stappen buiten het dorp en dronken terug komt om 6 uur snachts.
Yuri heeft gewoon het hele Nederlandse team is diskrediet gebracht.Dus oprotten met die jongen.
Haha oke, prettige kennismaking.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ga weg gast jij bent nog dommer dan de meeste neonazi's op de frontpage.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha oke, prettige kennismaking.
Van gelder heeft toch ook echt in een afkickkliniek gezeten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-was-smoes~a1071416/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |