Weet niet, door de K1 hebben veel hun 2e land aangenomen he, anders leek het teveel op een NK in Japanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Als ze kickboks zouden doen, dan hebben we 3 gouden, 3 zilveren en 3 bronze medailles erbij
Is niet meer of minder een sport dan bv het boogschietenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
LoL olympisch
dan gooi ik mezelf voor de trein
Ja, is niet raarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij snowboarden al paar gepakt op wiet
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn met Olympisch goud, dat zou wel heel leuk zijn.
Valt wel mee, kijk maar naar Glory.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet, door de K1 hebben veel hun 2e land aangenomen he, anders leek het teveel op een NK in Japan
Krijgt medaille niet over zn orenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn met Olympisch goud, dat zou wel heel leuk zijn.
Klopt wel, maar Smeets lijkt me een nare man in het echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
Ik kijk alleen het turnen voor Hans van Zetten. Je hoort gewoon dat die man zoveel passie voor de sport heeft en legt het dan ook nog eens begrijpelijk uit.
Zelfde met Mart Smeets en basketball. Vind ik ook een schijtsport maar als hij het commentaar doet laat ik hem wel opstaan.
Co Stompé is daar met dartsen ook ooit op gepaktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij snowboarden al paar gepakt op wiet
Dat is hij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt wel, maar Smeets lijkt me een nare man in het echt.
Ik denk dat ook altijd als ik hem op tv zie, maar ik ben al 2 keer iemand tegengekomen die hem achter de schermen zijn tegengekomen en die vonden hem beide juist heel aardig, helemaal geen sterallures zoals zoveel van die tv-gasten schijnen te hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Over basketbal.
http://www.dailymail.co.u(...)ist-thought-spa.html
En wij moeilijk doen over Yuri
Ook op TV hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is op tv vooral irritant omdat ie liever zelf praat dan zn gasten . Net als die kwal van de tvshowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ook altijd als ik hem op tv zie, maar ik ben al 2 keer iemand tegengekomen die hem achter de schermen zijn tegengekomen en die vonden hem beide juist heel aardig, helemaal geen sterallures zoals zoveel van die tv-gasten schijnen te hebben.
Dit was gewoon een zeer terechte bash.quote:
Lelijk volk. De japanse zijn nog kawaii tenminstequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
Die Chinezen lijken echt net 10 jaar oud.
Elke bash op Matthijs is terecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was gewoon een zeer terechte bash.
Goede postquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelijk volk. De japanse zijn nog kawaii tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |