Dat vind ik nou echt zo'n sport dat al 300 jaar uitgestorven had moeten zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is wel veel he. Ik keek zelfs schermen gisteren.
Je moet toch wat kijken he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek op gegeven moment zelfs zeilen, ik begreep werkelijk waar geen hol van die puntentelling.
Of met echte zwaardenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n sport dat al 300 jaar uitgestorven had moeten zijn
Vanaf 1:00quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelaat?
Nederlander doet mee toch
Klopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n sport dat al 300 jaar uitgestorven had moeten zijn
Kickboks of MMA mi mang,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou graag korfbal er in de plaats voor willen zien. Kunnen we mooi 1 goud bijschrijven.
de Belgen het zilver en voor het brons zijn te weinig teamsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou graag korfbal er in de plaats voor willen zien. Kunnen we mooi 1 goud bijschrijven.
Is Nederland daar zo goed in dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veel goede Nederlanders? Ben daar niet zo in thuis.
Hehe klopt wel bijnaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
de Belgen het zilver en voor het brons zijn te weinig teams
mooi man
Jazeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is Nederland daar zo goed in dan?
Ditquote:
Geen idee, alleen het idee van gemengd douchen doet mij denken aan korfbal.quote:
Met helm kan dat ook, Mike Tysonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Boksen is juist vet. Ze kunnen elkaar volgens mij KO slaan, want geen helmen.
LoL olympischquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk serieus nog eerder gamen als olympische sport dan korfbal
Bij snowboarden al paar gepakt op wietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit
Skateboarden doet al mee in 2020. Ook cool. Al weet ik niet of ze dan aan dopingtests doenwant dan word het heel lastig.
Stijn met Olympisch goud, dat zou wel heel leuk zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn met Olympisch goud, dat zou wel heel leuk zijn.
Weet niet, door de K1 hebben veel hun 2e land aangenomen he, anders leek het teveel op een NK in Japanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Als ze kickboks zouden doen, dan hebben we 3 gouden, 3 zilveren en 3 bronze medailles erbij
Is niet meer of minder een sport dan bv het boogschietenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
LoL olympisch
dan gooi ik mezelf voor de trein
Ja, is niet raarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij snowboarden al paar gepakt op wiet
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee, kijk maar naar Glory.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet, door de K1 hebben veel hun 2e land aangenomen he, anders leek het teveel op een NK in Japan
Krijgt medaille niet over zn orenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt wel, maar Smeets lijkt me een nare man in het echt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
Ik kijk alleen het turnen voor Hans van Zetten. Je hoort gewoon dat die man zoveel passie voor de sport heeft en legt het dan ook nog eens begrijpelijk uit.
Zelfde met Mart Smeets en basketball. Vind ik ook een schijtsport maar als hij het commentaar doet laat ik hem wel opstaan.
Co Stompé is daar met dartsen ook ooit op gepaktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij snowboarden al paar gepakt op wiet
Dat is hij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt wel, maar Smeets lijkt me een nare man in het echt.
Ik denk dat ook altijd als ik hem op tv zie, maar ik ben al 2 keer iemand tegengekomen die hem achter de schermen zijn tegengekomen en die vonden hem beide juist heel aardig, helemaal geen sterallures zoals zoveel van die tv-gasten schijnen te hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Over basketbal.
http://www.dailymail.co.u(...)ist-thought-spa.html
En wij moeilijk doen over Yuri
Ook op TV hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is op tv vooral irritant omdat ie liever zelf praat dan zn gasten . Net als die kwal van de tvshowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ook altijd als ik hem op tv zie, maar ik ben al 2 keer iemand tegengekomen die hem achter de schermen zijn tegengekomen en die vonden hem beide juist heel aardig, helemaal geen sterallures zoals zoveel van die tv-gasten schijnen te hebben.
Dit was gewoon een zeer terechte bash.quote:
Lelijk volk. De japanse zijn nog kawaii tenminstequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
Die Chinezen lijken echt net 10 jaar oud.
Elke bash op Matthijs is terecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was gewoon een zeer terechte bash.
Goede postquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelijk volk. De japanse zijn nog kawaii tenminste
Die Chinezen eten alleen maar rijst, de Japanners eten er tenminste nog wat vis bij, goed voor je huid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelijk volk. De japanse zijn nog kawaii tenminste
Die donkere?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Deze Amerikaanse bij turnen nu is ook moeilijk lekker hoorl.
Ze kijkt alleen zo boos..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die nu bezig is op vloer. Blank
Ze heeft nog borsten ook, dat zie je niet vaak bij die turnsters.quote:
quote:Van den Burg valt in de kwalificatie van de ploegenachtervolging. De Nederlandse mannen krijgen een DNF achter hun naam
Laatste of DNF maakt ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
Jojoortje was even overgeschakeld naar het wielrennen.
[..]
Ja, ik postte bij turnen of er nog lekkere cameltoe's te zien waren. Maar nattekut vond het nodig om in te grijpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef Smoofie het volgende:
Ze modden wel echt ziek erg in de OS forum.
Die zijn er zeker mi mangquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik postte bij turnen of er nog lekkere cameltoe's te zien waren. Maar nattekut vond het nodig om in te grijpen.
Gras is groen en Nattekat verwijdert een postquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze zo'n post wegmodden.
Nattekat heeft gewoon een beetje zand in zijn vagijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze zo'n post wegmodden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gras is groen en Nattekat verwijdert een post
Vreemd geval is die gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nattekat heeft gewoon een beetje zand in zijn vagijn
Wegmodden maar zelf zo een absurd refererende username.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Vreemd geval is die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |