Beter dan in de rest van Nederland, maar wel stukken minder dan andere jaren. Vorig jaar was een lange mooie, zwoele zomer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kom naar Limburg, prima zomer gehad hier
Ja van die heerlijke warme plaknachten en een huis wat dik 28 graden was binnen, dat was genietenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beter dan in de rest van Nederland, maar wel stukken minder dan andere jaren. Vorig jaar was een lange mooie, zwoele zomer.
I love it! Maar jij bent van je zelf al zo warm.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja van die heerlijke warme plaknachten en een huis wat dik 28 graden was binnen, dat was genieten
Precies ja. Ik ga er bij dezen al vanuit dat het in het gunstigste geval hooguit twee dagen semi-zonnig wordt en 22 graden. Net zoals de "hittegolf" die we deze week uiteindelijk krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:37 schreef Klonk het volgende:
Een week geleden stond voor deze paar dagen ook hitte in de kaarten en we krijgen een paar mooie dagen.
Zal me echt verbazen als dit zo blijft en de scherpste kantjes er niet af gaan
Ik hoop dat de kantjes nog wat scherper wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:37 schreef Klonk het volgende:
Eerst zien (liever niet) dan geloven. Ze hebben al moeite de laatste tijd het weer een paar dagen vooruit enigszins goed te hebben. Een week geleden stond voor deze paar dagen ook hitte in de kaarten en we krijgen een paar mooie dagen.
Zal me echt verbazen als dit zo blijft en de scherpste kantjes er niet af gaan
Het is nog zover weg en ondertussen zitten de hittefappers met de broek op de knieën naar de weerkaart te kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Precies ja. Ik ga er bij dezen al vanuit dat het in het gunstigste geval hooguit twee dagen semi-zonnig wordt en 22 graden. Net zoals de "hittegolf" die we deze week uiteindelijk krijgen
Het wordt vanzelf herfstquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kantjes nog wat scherper worden
I know, vorig jaar had Augustus in Limburg ook nog een hittestaartjequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef aloa het volgende:
Hittegolf kan nog steeds. 27 augustus is de laatste dag van een hittegolf in Nederland.
Dat is het al. Sinds februari zelfsquote:
Met een meter sneeuw vanaf 1 Septemberquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerst een hittegolf, dan een superstorm en daarna de winter in
Superstorm met sneeuw als in 1979 en dan begin septemberquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Met een meter sneeuw vanaf 1 September
Moet je je voorstellen hoe hard Nederland dan plat zou gaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Superstorm met sneeuw als in 1979 en dan begin september
Chaos...quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe hard Nederland dan plat zou gaan
Ik blijf dan gewoon in bed liggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe hard Nederland dan plat zou gaan
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Superstorm met sneeuw als in 1979 en dan begin september
it giet oan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:11 schreef dick_laurent het volgende:
Serieus... begint dat gezever over sneeuw nú al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |