Gewoon een camera op een satelliet en dan inzoomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helikopter erboven hangen, ver genoeg om geen golven te veroorzaken en dan alles perfect in beeld brengen
Gewoon een spidercam ophangenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helikopter erboven hangen, ver genoeg om geen golven te veroorzaken en dan alles perfect in beeld brengen
You don't win silver, you lose goldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat die dames daar niets om geven
B-finale is datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is een troost finale zonder kans op brons? Of begrijp ik het verkeerd
luchtbeelden op het begin waren wel erg overzichtelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch halve seconden ingelopen op Duitsland laatste 500 meter, en bijna 3 seconden op POlenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Montov het volgende:
En weer geen eindsprint van NL gezien. Wel de terugval van Polen.
Dat valt allemaal wel mee, het is niet alsof je er dood van gaatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waren toch problemen met de waterkwaliteit ofzo?
zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
You don't win silver, you lose gold
Dat was het toch?
Nouja, echt fijn is het niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, het is niet alsof je er dood van gaat
Dat is alleen echt waar bij sporten als Judo en Volleybalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
You don't win silver, you lose gold
Dat was het toch?
Gewoon niet je mond open doen als er een drol langsdrijft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, het is niet alsof je er dood van gaat
Neuh, maar als je een medaille wint is dat wel laatste waar je aan denktquote:
Door je neus ademen dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon niet je mond open doen als er een drol langsdrijft.
Das waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, maar als je een medaille wint is dat wel laatste waar je aan denkt
Ik ook heel even ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Het roeien wordt wel altijd zo bizar slecht in beeld gebracht trouwens, ik was er heel even van overtuigd dat ze Duitsland voorbij gingen dus voelde het nog als een kleine teleurstelling
Behalve natuurlijk als de tegenstander ons dreigt in te halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben altijd sceptisch als er ingehaald lijkt te worden
Nope. Er is niks bijzonders meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nou nog de mannen 8 finale vandaag? of zijn ze daar helemaal niet door gekomen?
Ze hebben toch die camera's aan die extreem lange koorden?quote:
Overmorgen finale mannen en vrouwenachtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nou nog de mannen 8 finale vandaag? of zijn ze daar helemaal niet door gekomen?
kan deze voorlopig weer even ontvolgt wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Er is niks bijzonders meer.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kan deze voorlopig weer even ontvolgt worden
Oh nog even niet dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmorgen finale mannen en vrouwenacht
#werkenbijdenosquote:Zilver voor damesdubbelvier
Chantal Achterberg,Nicole Beuker,Inge
Janssen en Carline Bouw hebben in Rio
de Janeiro knap olympisch zilver in de
wacht gesleept in de dubbelvier.
Een paar ploegen moeten naar een zevende plek aangemoedigd wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kan deze voorlopig weer even ontvolgt worden
Morgen 15.32 finale lichte dubbeltwee dames met Head/Paulis met goede kansen op medaille (inb4 jinx)quote:
Ik bedoel dat drones een goede oplossing zouden kunnen zijn. Een spidercam over een lengte van 2 km ophangen lijkt me nog een flinke klus. Een paar drones kunnen dan ook goed filmen met minder opstuwing van golven als bij een helikopter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben toch die camera's aan die extreem lange koorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |