#werkenbijdenosquote:Zilver voor damesdubbelvier
Chantal Achterberg,Nicole Beuker,Inge
Janssen en Carline Bouw hebben in Rio
de Janeiro knap olympisch zilver in de
wacht gesleept in de dubbelvier.
Een paar ploegen moeten naar een zevende plek aangemoedigd wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kan deze voorlopig weer even ontvolgt worden
Morgen 15.32 finale lichte dubbeltwee dames met Head/Paulis met goede kansen op medaille (inb4 jinx)quote:
Ik bedoel dat drones een goede oplossing zouden kunnen zijn. Een spidercam over een lengte van 2 km ophangen lijkt me nog een flinke klus. Een paar drones kunnen dan ook goed filmen met minder opstuwing van golven als bij een helikopter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben toch die camera's aan die extreem lange koorden?
Wat vind je nu van mijn 'jinx'?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen 15.32 finale lichte dubbeltwee dames met Head/Paulis met goede kansen op medaille (inb4 jinx)
en 16.24 finale mannenvier met Nederland
Het was minder erge jinx dan eerder Je bent op goede weg!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vind je nu van mijn 'jinx'?
leuk voor het publiek toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die troost finales mogen ook afgescahft worden dan...
Topshow!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu even kijken hoe Murray/Bond de concurrentie deklasseren.
http://www.worldrowing.co(...)tta/#/race-ROM021101quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef Coelho het volgende:
Blijkbaar heeft de commentator meer data ter beschikking dan wij. Aantal meters achterstand enz.
Tot nu toe niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu even kijken hoe Murray/Bond de concurrentie deklasseren.
beginnen rustigquote:
Ik kijk via streamsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook op de bbc trouwens, zo te lezen liggen jullie wat achter
No worries, ik geloof je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ze starten altijd rustig. Geloof me, ze gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |