zou wel zorgen dat ik er meetpennen bij krijgquote:Op donderdag 22 september 2016 01:29 schreef DarkE het volgende:
Multimeter!
[ afbeelding ]
Nu nog uitvinden hoe er mee te meten....
Fuck, dacht al dat ik wat miste...quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef akatar het volgende:
[..]
zou wel zorgen dat ik er meetpennen bij krijg
Wordt aan gewerkt. Beetje achtergrond: kort geleden een oude camper gekocht en wil straks niet voor elke kleine storing of vraag naar een garage. Heb niet heul veul electronica-kennis maar wil het dus wel leren. Aanschaf multimeter is een begin, bovendien vandaag eerste uitleg van een vriendelijk 'camper-mannetje' gehad. Zal zeker internet ook nog vaak afstruinen...quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:09 schreef akatar het volgende:
en volg ergens (op internet?) ff een basis cursus van een paar minuten
Nou... Omvormer, inverter, laders, sensoren/voelers, accu's, diverse relais, koelkast op 12V/230V/gas, controlepanelen, gas/electra boiler, zonnepanelen, electronicablok etc. Noem dat maar 'niet spannend' voor een leek!quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:09 schreef akatar het volgende:
camper is vast alles gelijk spanning, niks spannend aan.
Omvormer van de Caravan van mijn ouders is ook stuk. Dacht ik zelf ook te vervangen... Totdat ik alle draadjes zagquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef DarkE het volgende:
[..]
Nou... Omvormer, inverter, laders, sensoren/voelers, accu's, diverse relais, koelkast op 12V/230V/gas, controlepanelen, gas/electra boiler, zonnepanelen, electronicablok etc. Noem dat maar 'niet spannend' voor een leek!
sorry, inderdaad. voor een leek is het natuurlijk al snel een uitdagingquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef DarkE het volgende:
[..]
Nou... Omvormer, inverter, laders, sensoren/voelers, accu's, diverse relais, koelkast op 12V/230V/gas, controlepanelen, gas/electra boiler, zonnepanelen, electronicablok etc. Noem dat maar 'niet spannend' voor een leek!
Nice, ik heb dezelfde. Ga je veel plezier van hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:56 schreef Tom_ het volgende:
Vandaag een kruisstaal opgepikt![]()
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:56 schreef Tom_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pffffew, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Nice
Vind de spulletjes van Veritas er altijd wel gelikt uit zien
(Sorry Atmoz, ik vind Lie Nielsen iets te kitscherig)
Dat zijn koffers die ik 2e hands heb gekocht. In 3e van onderen zit een schuurmachine, en in de 4e van onderen een slijptol. De 2 kleintjes bovenin zit los spulquote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef bleiblei het volgende:
Waarom heb je vijf schroef/boormachines?
Allemaal in een losse lboxx... want ik zit net te tellen en heb er ook 5, al zitten die in drie systainers.
http://www.autogereedscha(...)ekrik-assteunen-etc/quote:Op maandag 26 september 2016 15:02 schreef ridsel het volgende:
Waar heb je de krik gekocht?
Ziet er een goeie uit.
Goed uitgepakt zeg!quote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef Volvoman het volgende:
Mijn aanschaffen van de laatste tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stapel:
[ afbeelding ]
Mooie aankopen en al een mooi stapeltje bij elkaar zo.quote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef Volvoman het volgende:
Mijn aanschaffen van de laatste tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stapel:
[ afbeelding ]
Dat is een beste knaap !quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:35 schreef bluemoon23 het volgende:
Stationaire bandschuurmachine gekocht op Marktplaats.
Schuurband van 150mm breed.
Motor van 4Kw![]()
Made in Germany![]()
Er zit geen leunspaan en stofopvangbak meer bij, die moet ik nog even fabriceren.
[ link | afbeelding ]
En voor vlakschuren.
[ link | afbeelding ]
Het ding weegt 120 kilo, bij de handelaar waar hij weg komt hebben ze hem met met een heftruck in mijn auto gezet (stationwagen)
Poah wat een lummel. Die overleeft jou welquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:35 schreef bluemoon23 het volgende:
Stationaire bandschuurmachine gekocht op Marktplaats.
Schuurband van 150mm breed.
Motor van 4Kw![]()
Made in Germany![]()
Er zit geen leunspaan en stofopvangbak meer bij, die moet ik nog even fabriceren.
[ link | afbeelding ]
En voor vlakschuren.
[ link | afbeelding ]
Het ding weegt 120 kilo, bij de handelaar waar hij weg komt hebben ze hem met met een heftruck in mijn auto gezet (stationwagen)
Die heb ik ook, fijn dingquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:56 schreef Tom_ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |