Dan hebben ze de afgelopen jaren de media niet gevolgd... Immers daarin was er volop aandacht voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
De media besteed aan meerdere dingen geen aandacht, het gros van de mensen weet helemaal niet wat er in Calais aan de hand was of is.
Jij accepteert graag een leider van je land die niet alleen voor jou gaat uitmaken wat je draagt, maar ook nog om dat verbod te handhaven graag politieagenten jou in het openbaar te laten dwingen je kledingdracht aan te passen? Enig idee waarom Wilders zo graag het woord "packed" in zn tweet toevoegt? Hij vind het heerlijk om deze vrouwen in het openbaar aan de schandpaal te nagelen en te vernederen..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De enige ziekelijke sadistische uitspraken lees ik nu van jou.
Onbegrijpelijk idd. Hoe helpt het onze "vrijheid" als bewapende mannen vrouwen gaan dwingen hun kleding uit te trekkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:01 schreef keste010 het volgende:
Overigens nog een hele goede reden waarom de PVV bestreden moet worden. Iemand die claimt een volk te willen vertegenwoordigen en er voor alle Nederlanders te willen zijn, en dan zo'n ziekelijke, sadistische uitspraak..twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 24-08-2016 om 08:54:06Fantastic. Armed police order Muslim woman to remove burkini on packed Nice beach https://t.co/NmjWt5Y8Lw via @MailOnline reageer retweet
Kennelijk moet eerst de vrijheid van de minderwaardige worden afgebroken om die van het superieure Nederlandse 'volk' te garanderen. Oftewel, je hebt vrijheid zolang je niet anders bent dan ons..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Hoe helpt het onze "vrijheid" als bewapende mannen vrouwen gaan dwingen hun kleding uit te trekken
Het is niet mijn ding maar er zijn mannen die het wel een plezierige vrijheid vinden als ze dat zouden mogen, die willen het liefst nog verder gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Hoe helpt het onze "vrijheid" als bewapende mannen vrouwen gaan dwingen hun kleding uit te trekken
Ligt eraan bij wie, stel er komt een man tevoorschijn en ik verwacht een vrouw?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding maar er zijn mannen die het wel een plezierige vrijheid vinden als ze dat zouden mogen, die willen het liefst nog verder gaan.
Het is gewoon niet mijn ding om met geweld of met dreigementen iemand te dwingen zijn kleren uit te doen. Vroeger was dat ook strafbaar trouwens, de tijden zijn blijkbaar veranderd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie, stel er komt een man tevoorschijn en ik verwacht een vrouw?
Het is mijn ding ook niet geef alleen aan dat er alles onder kan zitten, en hoe legitimeren die zich met een vrouwen paspoort als er b.v een man in kan zitten?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn ding om met geweld of met dreigementen iemand te dwingen zijn kleren uit te doen. Vroeger was dat ook strafbaar trouwens, de tijden zijn blijkbaar veranderd.
Ze zijn gedwongen mee te werken aan identificatie, dat is al in de wet geregeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is mijn ding ook niet geef alleen aan dat er alles onder kan zitten, en hoe legitimeren die zich met een vrouwen paspoort als er b.v een man in kan zitten?
Is dat allang of is dat al altijd zo geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze zijn gedwongen mee te werken aan identificatie, dat is al in de wet geregeld.
Sinds de wet op de identificatieplicht is dat zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat allang of is dat al altijd zo geweest?
Als het dan goed begrijp is wat Wilders wil dat agenten dat mogen eisen, helemaal geen optie want die optie is er al!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Sinds de wet op de identificatieplicht is dat zo.
Nee want dit is niet ter identificatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het dan goed begrijp is wat Wilders wil dat agenten dat mogen eisen, helemaal geen optie want die optie is er al!
Waar lees jij dat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee want dit is niet ter identificatie.
Kijk wat deze krant schrijft, die vinden gewoon een nieuw type Audi uit namelijk de Audi S40quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In bijna alle kranten die schrijven over het verbod in Frankrijk.
Lijkt de SP welquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
De PVV is een ondemocratische partij.
Zulke dictators met volgers zijn ongewenst en een schande dat het de grootste partij gaat worden
http://www.ad.nl/dossier-(...)met-a4-tje~aa596b63/
De dictator beslist even op eigen houtje wat de partij moet willen .
De volgers zijn te bang om te protesteren, want de dictator stelt hen dan niet herkiesbaar .
je kletst....het partijprogramma van de SP wordt samengesteld net als in andere democratische partijen. niet door een dictator.quote:
Volgens mij klets ik niet, maar goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je kletst....het partijprogramma van de SP wordt samengesteld net als in andere democratische partijen. niet door een dictator.
Zo ook de samenstelling van de kandidatenlijsten .
Een spiegel is een eng ding voor velen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:18 schreef john2406 het volgende:
Zou men dan niet eens gaan zoeken waardoor erop gestemd wordt, als er al op gestemd gaat worden?
Geeft dat niet aan dat anderen op sommige tot de meeste punten falen, als dat namelijk niet zou zijn, zouden ze dan stemmen kunnen trekken?
Zo naïef.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je kletst....het partijprogramma van de SP wordt samengesteld net als in andere democratische partijen. niet door een dictator.
Zo ook de samenstelling van de kandidatenlijsten .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |