Welkom duckietje! Wil je in het lijstje er bij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:44 schreef _Duckietje_ het volgende:
Success Marjolijntje! Hopelijk zet alles vlot door![]()
Ik maak er meteen even gebruik van om mij aan te melden hier (lurk al even mee)
vandaag 25 weken zwanger van een jongetje dus ik zou het rijtje van jongetjes vervoegen met een uitgerekende datum van 25 november![]()
Even wat meer info; Een Belgische van 32, we hebben er even over gedaan maar na eerste rondje Clomid was het gelukt en sindsdien een zwangerschap die ik iedereen maar kan toewensen
ja, ik neig heel erg naar jongen, dus het zal wel een meisje zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Succes Marjolijntje, spannend!![]()
SQ, fijn een goede echo. Heb je een voorgevoel kwa geslacht?
Dankje en graag!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom duckietje! Wil je in het lijstje er bij?
En ook even een dikkevoor Fieder en Crumpetje. Jullie zoons wachten nog even op beter weer. Ben je een zomerbaby, dan wil je niet in de winter geboren worden natuurlijk
Echt hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:51 schreef Fieder het volgende:
Ga maar hoor Quoi, deze blijft tot zn 18e binnen
Hoiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:09 schreef PiperMaru het volgende:
Ja hoi! Ik ontlurk ook maar eens want lees al zo lang met jullie mee dat ik me een soort voyeur begin te voelen! Ik ben de vriendin van Little_Acorn, UD 1 oktober. Mag ik als partner ook meeposten?
Zo dat zou heerlijk zijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:09 schreef Crumpette het volgende:
Echt hebeter is dit een uitslaper. Nu al niet zijn nest uit te krijgen
.
Ja, leuk! Thanksquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HoiNatuurlijk! Willen jullie samen in de lijst? (ben nu toch al aan het aanpassen
)
Gordijnen dicht en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:13 schreef Fieder het volgende:
[..]
Zo dat zou heerlijk zijn!wanneer was jouw ud precies?
Ik bedenk me net dat L een skippybal heeft in de schuur... worth a try
Of voor 2017quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Het is nu volgens de lijst 14 jongens (en voor zover ik weet nog wel een paar meer) tegen vijf meisjes. Tegenhanger voor 2014?
Ik kan het je voor ons pas eind november vertellen haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Het is nu volgens de lijst 14 jongens (en voor zover ik weet nog wel een paar meer) tegen vijf meisjes. Tegenhanger voor 2014?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |