SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zijn we nu dan allemaal weer tevreden? Heeft Marc het weer goed gedaan? Of zijn we nog steeds kritisch over de gang van zaken?
Verder totaal geen geluiden over een buitenspeler momenteel.
niet eens geruchten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Marc is nog niet klaar. Marc moet nog een vleugelflitser halen en zijn fout met Westermann herstellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
Zijn we nu dan allemaal weer tevreden? Heeft Marc het weer goed gedaan? Of zijn we nog steeds kritisch over de gang van zaken?
niet eens geruchten.
wooblabalurg![]()
Ajax - Rostov wordt uitgezonden door VeronicaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uitwedstrijd ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:11 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax - Rostov wordt uitgezonden door Veronica'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
wordt met de dag minder, nu is het meer wanhoopspogingen.quote:
Lekker alles kopieren en doen alsof het je eigen idee is. En dan roepen niet met hagel te schieten.
Sukkel is het aan het worden
#teamFreekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het hele berichtquote:denk het wel dus.quote:Ajax - Rostov zal komende dinsdag uitgezonden worden door Veronica. De duels van Ajax in de derde voorronde van de Champions League waren nog te zien bij Ziggo Sport, omdat die niet tot het Champions League pakket van SBS behoren. SBS heeft ervoor gekozen de Champions League duels dit seizoen uit te zenden op Veronica.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mensen die Haller boven Traore verkiezen![]()
Alsof haller in het spelletje van Bosz mee zou kunnen komen
Dat zou echt een Mike vd Hoorn 2.0 worden. Niet mee kunnen komen in de rondo's en alleen de laatste 10 minuten ingebracht worden voor de lange ballen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben erg blij dat Haller niet gekomen is, zo ook Dost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:21 schreef fathank het volgende:
Mensen die Haller boven Traore verkiezen![]()
Alsof haller in het spelletje van Bosz mee zou kunnen komen
Dat zou echt een Mike vd Hoorn 2.0 worden. Niet mee kunnen komen in de rondo's en alleen de laatste 10 minuten ingebracht worden voor de lange ballen.
Traore is de ideale versterking op het moment. (van bekende spelers)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Groot deel van de som van Milik zou geherinvesteerd worden, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
niet eens geruchten.![]()
![]()
Dat is een zoethoudertje, hoewel ik Traore niet had verwacht heeft die ook bijna niets gekost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Groot deel van de som van Milik zou geherinvesteerd worden, dus ik ben benieuwd
Kan mij niet voorstellen dan ze nu 15-20 mil (want dat is een groot deel) gaan investeren in een buitenspeler.
Dus tenzij ze ook een LB en/of een creatieve middenvelder halen en een buitenspeler. Geloof ik niet dat een "groot" deel herinvesteert wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, nu nog een buitenspeler en Ziyech(creatieve middenvelder) en bij voorkeur een back-up (of versterking) voor Dijksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:35 schreef Ooku het volgende:
Mooi Traore, nu alleen nog Ziyech en dan zijn we klaar
die volgorde zou prio moeten hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet je ook niet doen. Dan gaan clubs bij elke transfer van Ajax de hoofdprijs vragen en ga je overbetalen à la Juve voor Higuain en Napoli voor Milik. Gewoon redelijke prijzen betalen en anders doen we het met deze groepquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is een zoethoudertje, hoewel ik Traore niet had verwacht heeft die ook bijna niets gekost.
Kan mij niet voorstellen dan ze nu 15-20 mil (want dat is een groot deel) gaan investeren in een buitenspeler.
Dus tenzij ze ook een LB en/of een creatieve middenvelder halen en een buitenspeler. Geloof ik niet dat een "groot" deel herinvesteert wordt.![]()
![]()
Tja, buitenspelers... In de Nederlandse competitie is Larsson de enige met ook maar een beetje potentie, buitenland echt geen idee wat er rondloopt. Wel dat Ajax al een paar buitenkansjes heeft laten lopen (Sisto, Bailey, Moses Daddy (al lijkt die laatste zijn ontwikkeling niet door te zetten)).![]()
Ik huil met je mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat nog steeds over Ziyech.
Ik ga even huilen.![]()
Het rommelt nog lekker bij Rostov.
Gerucht gaat nu ook dat sterspelers Bastos en Azmoun vertrekken.
Azmoun heeft al op zijn Twitter aangegeven naar Spartak te gaan.
Bastos lijkt vooralsnog enkel een geruchtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou Fosu-Mensah daadwerkelijk onhaalbaar zijn? Denk dat hij niet al te veel kansen gaat krijgen onder Mourinho. Wellicht in de winterstop nog eens polsen.
Of halen wij principieel geen vrijwillig vertrokken jeugdspelers terug?![]()
miljoentje of 105.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou Fosu-Mensah daadwerkelijk onhaalbaar zijn? Denk dat hij niet al te veel kansen gaat krijgen onder Mourinho. Wellicht in de winterstop nog eens polsen.
Of halen wij principieel geen vrijwillig vertrokken jeugdspelers terug?![]()
Enne, dit is de eerste zomer in jaren dat we geen geruchten over Büttner horen. Ajax zal dus wel daadwerkelijk niet met een linksback bezig zijn.![]()
Atouba.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enne, dit is de eerste zomer in jaren dat we geen geruchten over Büttner horen. Ajax zal dus wel daadwerkelijk niet met een linksback bezig zijn.![]()
.
[ Bericht 34% gewijzigd door mokkiemok op 11-08-2016 11:55:09 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
TraoregodStiekem toch wel opgelucht. Nettogenot.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Bailey en Moses Daddy zouden er niet gelijk staan bij Ajax. Sisto wellicht wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, buitenspelers... In de Nederlandse competitie is Larsson de enige met ook maar een beetje potentie, buitenland echt geen idee wat er rondloopt. Wel dat Ajax al een paar buitenkansjes heeft laten lopen (Sisto, Bailey, Moses Daddy (al lijkt die laatste zijn ontwikkeling niet door te zetten)).
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke buitenspelers er mogelijk op de lijst staan, indien er uberhaupt een lijst is.
Van de scouts wellicht wel, maar zolang de geruchtenmolen niet draait ben ik bang dat Marc Netto echt weer iets uit het niets gaat halen zonder tips en advies van de scouts.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Daar heeft het inderdaad alle schijn van. Breed gedragen minachting in het Technisch Hart richting de scouting, met bijvoorbeeld ook Dennis "oude stempel" Bergkamp. Gelukkig lijkt Overmars wel te luisteren naar Veldmate, hopelijk pakt dat goed uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:57 schreef marp0 het volgende:
[..]
Bailey en Moses Daddy zouden er niet gelijk staan bij Ajax. Sisto wellicht wel.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke buitenspelers er mogelijk op de lijst staan, indien er uberhaupt een lijst is.
Van de scouts wellicht wel, maar zolang de geruchtenmolen niet draait ben ik bang dat Marc Netto echt weer iets uit het niets gaat halen zonder tips en advies van de scouts.
En het blijft zonde dat die Belgische scoutingsgod nu niet meer bij ons, maar bij Anderlecht zit.![]()
Toen Bosz net kwam was het duidelijk dat hij meteen had gevraagd om Traore (waarschijnlijk was het toen al duidelijk dat Milik weg zou gaan)
Zou het dan zo kunnen zijn dat Bosz dit voor 99% geregeld heeft? Vind het gewoon erg moeilijk om Marc een goede aankoop te zien doen dat ik meteen sceptisch ben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het lijkt me niet onaannemelijk dat dit zonder Bosz nooit was gebeurd. Maar dat heeft natuurlijk vooral te maken met de band die er al bestond tussen Bosz en Traoré.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
Toen Bosz net kwam was het duidelijk dat hij meteen had gevraagd om Traore (waarschijnlijk was het toen al duidelijk dat Milik weg zou gaan)
Zou het dan zo kunnen zijn dat Bosz dit voor 99% geregeld heeft? Vind het gewoon erg moeilijk om Marc een goede aankoop te zien doen dat ik meteen sceptisch ben.
En als onderhandelaar heb je gewoon een goede aan Overmars, dat moge duidelijk zijn. Zowel in contractonderhandelingen met huidige spelers, als het halen en verkopen van spelers. Hierin speelt zijn naam als voormalig topspeler natuurlijk ook een rol. De tijd dat Ajax voor iedere aankoop de hoofdprijs+ betaalde is voorbij.
Enige paniekaankoop was wellicht Sinkgraven, al had hij wel de kwaliteiten die Ajax miste en nog steeds mist, en leek deze paniek vooral te zijn ingegeven door Frank.![]()
Over ongeveer tien minuten begint de wekelijkse persconferentie van Peter Bosz. De persconferentie is LIVE te zien via Ajax.nl #ajarodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je was mij net voor. Klopt inderdaad, te zien op ajax.nlquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is dit standaard of vanwege Traore?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je was mij net voor, klopt inderdaad te zien op ajax.nl
(En het verdwijnen van Bazoer en Ghazi)
persco Ajax Roda, dus is standaard denk ik. Al zal Traore zeker besproken worden neem ik aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Is dit standaard of vanwege Traore?
(En het verdwijnen van Bazoer en Ghazi)
duidelijk het werk van Bosz dus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Altijd contact blijven houden, wilde hem naar Israel halen etc. Ideale centrumspits voor Peter.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wel grappig dat iedereen overal schreeuwt dat er geld moet worden uitgegeven, terwijl 5 jaar geleden iedereen riep dat er geen geld meer moest worden uitgegeven en we het met eigen spelers moesten gaan doen.
Nu staat er geld op de bank en moet het gelijk weer uitgegeven worden.
Dat Marcnetto de hand op de knip blijft houden vind ik niet erg. Ik kan me niet herinneren dat een aankoop die veel geld gekost heeft ook daadwerkelijk geld heeft opgeleverd (Huntelaar toen misschien?)Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
erg naïef dit, totaal niet wat er hier geroepen wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:24 schreef Komakie het volgende:
Wel grappig dat iedereen overal schreeuwt dat er geld moet worden uitgegeven, terwijl 5 jaar geleden iedereen riep dat er geen geld meer moest worden uitgegeven en we het met eigen spelers moesten gaan doen.
Nu staat er geld op de bank en moet het gelijk weer uitgegeven worden.
Dat Marcnetto de hand op de knip blijft houden vind ik niet erg. Ik kan me niet herinneren dat een aankoop die veel geld gekost heeft ook daadwerkelijk geld heeft opgeleverd (Huntelaar toen misschien?)
Erg zwart wit gedacht van je.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax praat bijna zelden over transfers die lang en breed nog niet bevestigd zijn dus dit kan niet meer fout.Bosz: Traoré was zelf ook enthousiast om weer naar de eredivisie te komen, anders had ik het niet gewildtwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:22:20Bosz over eventuele komst Traoré: 'Het is nog niet helemaal rond, maar ik wil hem graag hebben. Ik vind het een #Ajax-spits' #ajarod reageer retweet
![]()
''Ook voor de aanval'', dus er is meer. #Biddenvooreenlinksbacktwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:29:02Als komst Traoré rondkomt is de selectie nog niet rond. Bosz: 'We blijven scherp op mogelijk versterkingen, inderdaad ook voor de aanval' reageer retweet
![]()
Trainer naar mijn hart.twitter:Priya8Ramesh twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:31:23Peter Bosz: "(In the choice between) good striker or experienced striker? I choose for a good striker (Traoré)" reageer retweet
![]()
"Ik wil Bertrand heel graag hebben, hij past goed bij Ajax." De nieuwe trainer van Ajax sprak zijn bewondering uit voor zijn oude speler. "Hij is vrij compleet als spits en ik ben heel weinig spelers in mijn carrière tegengekomen die me zo kunnen verrassen als hij."![]()
Bedankt Arno.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Trainer naar mijn hart.twitter:Priya8Ramesh twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:31:23Peter Bosz: "(In the choice between) good striker or experienced striker? I choose for a good striker (Traoré)" reageer retweet
![]()
Klinkt goed allemaal dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
Het rommelt nog lekker bij Rostov.
Gerucht gaat nu ook dat sterspelers Bastos en Azmoun vertrekken.
Azmoun heeft al op zijn Twitter aangegeven naar Spartak te gaan.
Bastos lijkt vooralsnog enkel een gerucht![]()
Ziyech dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ook voor de aanval'', dus er is meer. #Biddenvooreenlinksbacktwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:29:02Als komst Traoré rondkomt is de selectie nog niet rond. Bosz: 'We blijven scherp op mogelijk versterkingen, inderdaad ook voor de aanval' reageer retweet
!:DAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daar is niets naiefs aan. Ik zeg nergens dat het zich tot Fok beperkt. Het is overal een veel gehoord verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
erg naïef dit, totaal niet wat er hier geroepen wordt.
Erg zwart wit gedacht van je.
Een paar jaar geleden moest het zo veel mogelijk met eigen jeugd omdat de aankopen te veel hadden gekost en het niet waar konden maken. Nu wordt er zo veel mogelijk met jonge spelers gespeeld en als het even kan uit de jeugd en nu moet er gekocht worden.
Ik zeg niet dat je nooit spelers moet kopen. Een goede aankoop is altijd welkom, maar het is wel grappig om de tegenstrijdigheid te zien.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Traoré
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Waar zou je Ziyech dan laten spelen? Ik vind het niet echt een typische aanvaller, maar meer iemand die er achter speelt.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Maxwellquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
wat mij betreft overal waar Sink nu speelt. Maar kan ook op de plek van Ghazi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar zou je Ziyech dan laten spelen? Ik vind het niet echt een typische aanvaller, maar meer iemand die er achter speelt.
liefst gewoon op het middenveld met Klaassen en Riedewald.
maar LV is prio nuFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ging erom dat je niet veel moest uitgeven als er geen geld was. Dat is er nu wel. En dat geld wordt alleen maar minder waard als er niets mee wordt grdaan. Ze moeten er iets mee doen. Arena kopen of iig wat investeren in spelers of iets andersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar is niets naiefs aan. Ik zeg nergens dat het zich tot Fok beperkt. Het is overal een veel gehoord verhaal.
Een paar jaar geleden moest het zo veel mogelijk met eigen jeugd omdat de aankopen te veel hadden gekost en het niet waar konden maken. Nu wordt er zo veel mogelijk met jonge spelers gespeeld en als het even kan uit de jeugd en nu moet er gekocht worden.
Ik zeg niet dat je nooit spelers moet kopen. Een goede aankoop is altijd welkom, maar het is wel grappig om de tegenstrijdigheid te zien.AFCA
Geen lastig programma danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax is Traoré mogelijk kwijt voor Afrika Cup![]()
PEC Zwolle uitquote:
ADO thuis
Roda uit
Utrecht uit
Beker nog tussendoor. Wil ik allerminst als 'geen lastig programma' bestempelen.![]()
enkel Utrechtquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch een beetje teleurgesteld dat het Balotelli niet is geworden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Enkel Utrecht ja, de rest is gewoon te doen, niet zo huilenquote:
Beker zal wel een lucky draw worden, je weet, knjb
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 12:48:52 ]![]()
Traore > Balotelliquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Toch een beetje teleurgesteld dat het Balotelli niet is geworden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax heeft al twee jaar geen lucky draws meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Enkel Utrecht ja, de rest is gewoon te doen, niet zo huilen
Beker zal wel een lucky draw worden, je weet, knjb![]()
Man, die Balo denkt dat Ajax een Duitse club is, ga je echt niks aan missen hoor, te domme kracht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Toch een beetje teleurgesteld dat het Balotelli niet is geworden.![]()
Nicolai Jørgensen was helaas al verkochtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Traoré > Milikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Mwah, Gomez was ook niet verkeerd geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré is de beste optie die Ajax zich kon wensen.![]()
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré is de beste optie die Ajax zich kon wensen.![]()
Messi was beter geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mwah, Gomez was ook niet verkeerd geweestFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welke heb jij in gedachte dan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Qua invulling van de spitspositie voldoet hij overduidelijk aan elk aspect. Technisch zeer vaardig, sterk aan de bal, in duels, zeer slimme speler. Heeft al veel indruk gemaakt bij Vitesse, geïmponeerd bij Chelsea in de voorbereiding.quote:
Je bent geen kutspeler als er geen Ronaldo in je achternaam staat.![]()
net zo onhaalbaar als Gomezquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?
We mogen niet blij zijn met een goede speler?![]()
Wie weet. Als het gewoon een middenmoot clubje wordt, ga je me toch niet vertellen dat het lastig gaat worden voor Ajax zonder Traoré. Op Utrecht na inderdaad, daar zat ik mis, traditioneel heeft Ajax het daar wel lastig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft al twee jaar geen lucky draws meer.![]()
Ja en Eto'o en Balotelli hadden ook gekund.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mwah, had gekund, Messi onmogelijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Technisch zeer vaardig? Dat valt bijzonder mee, matige eerste aanname waarbij hij met zijn snelheid en fysiek veel compenseert.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua invulling van de spitspositie voldoet hij overduidelijk aan elk aspect. Technisch zeer vaardig, sterk aan de bal, in duels, zeer slimme speler. Heeft al veel indruk gemaakt bij Vitesse, geïmponeerd bij Chelsea in de voorbereiding.
Je bent geen kutspeler als er geen Ronaldo in je achternaam staat.![]()
Neem het hem niet kwalijk, hij is voor Feyenoord. Hij kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We mogen niet blij zijn met een goede speler?
#voorvochtmensenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
er kwam meer lucht uit mijn neus dan normaal met het lezen van je comment. Daarvoor hulde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch zeer vaardig? Dat valt bijzonder mee, matige eerste aanname waarbij hij met zijn snelheid en fysiek veel compenseert.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik mag hem toch minder vinden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We mogen niet blij zijn met een goede speler?![]()
mag, maar kom dan wel met op waarheid beruste feiten. Dit is gewoon onzin. Heb je hem vorig seizoen zien spelen bij Chelsea? Ik wel namelijk. Er is een reden dat ze hem niet verkopen zeg maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hem toch minder vinden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lol, hij heeft genoeg goals gemaakt waar ik de eerste aanname gewoon van een goed niveau zag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch zeer vaardig? Dat valt bijzonder mee, matige eerste aanname waarbij hij met zijn snelheid en fysiek veel compenseert.![]()
natuurlijk maar ik denk ook dat het een aanwinst is, voor Ajax en voor de eredivisiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hem toch minder vinden?![]()
Hopelijk nu nog een linksbuiten en linksback, ben niet echt weg van Dijks. Hoop ook dat Bosz iets aan het middenveld gaat doen.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Wat is onzin? Ik zeg alleen dat Traoré niet de redder van Ajax gaat worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mag, maar kom dan wel met op waarheid beruste feiten. Dit is gewoon onzin. Heb je hem vorig seizoen zien spelen bij Chelsea? Ik wel namelijk. Er is een reden dat ze hem niet verkopen zeg maar.![]()
Aanwinst wel, maar hij is nog maar 20. Zie in hem niet de stabiele aanvalsleider die het team gaat dragen. Maargoed, ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik denk ook dat het een aanwinst is, voor Ajax en voor de eredivisie![]()
Ook erg fijn dat Traoré al anderhalf seizoen samengewerkt heeft met Bosz. Wel in de eerste helft als vleugelspeler maar dat mag de pret niet drukken. Qua drukzetten zal hij al het nodige weten, zo niet het meeste van elke speler.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik denk ook dat het een aanwinst is, voor Ajax en voor de eredivisie![]()
Daar gaan we wel van uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanwinst wel, maar hij is nog maar 20. Zie in hem niet de stabiele aanvalsleider die het team gaat dragen. Maargoed, ik kan er naast zitten natuurlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog een Traoré voor op de vleugels misschien?
Salaristechnisch heb ik geen idee wat hij bij Aston Villa verdiend.
Adama TraoréFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor de korte termijn is het een goede oplossing in de spits, maar op de lange termijn niet natuurlijk. Die pakt over een jaartje weer zijn spullen, vertrekt en dan zit je weer met dit probleem. Gelukkig heb je nu een jaar tijd om je daar op voor te bereiden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanwinst wel, maar hij is nog maar 20. Zie in hem niet de stabiele aanvalsleider die het team gaat dragen. Maargoed, ik kan er naast zitten natuurlijk.
Sowieso vind ik het best raar dat Chelsea hem niet als 2e spits houdt, Rémy weg flikkert en afziet van Lukaku. Maar ja, dat bepaal ik niet.![]()
Bosz heeft erg veel vertrouwen in Cassierra en Dolberg dus ik denk dat Ajax juist dit als prima noodoplossing ziet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor de korte termijn is het een goede oplossing in de spits, maar op de lange termijn niet natuurlijk. Die pakt over een jaartje weer zijn spullen, vertrekt en dan zit je weer met dit probleem. Gelukkig heb je nu een jaar tijd om je daar op voor te bereiden.
Sowieso vind ik het best raar dat Chelsea hem niet als 2e spits houdt, Rémy weg flikkert en afziet van Lukaku. Maar ja, dat bepaal ik niet.![]()
Klopt, maar nu heeft Ajax ruimschoots de tijd gehad om gebaseerd op financiën die van goed naar bijzonder goed zijn gegaan met de transfer van Milik. En dan komen ze af met een 20-jarige huurspeler. Goed, je weet het natuurlijk nooit. Pelle is toen ook gekocht, terwijl hij het goed deed.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor de korte termijn is het een goede oplossing in de spits, maar op de lange termijn niet natuurlijk. Die pakt over een jaartje weer zijn spullen, vertrekt en dan zit je weer met dit probleem. Gelukkig heb je nu een jaar tijd om je daar op voor te bereiden.
Sowieso vind ik het best raar dat Chelsea hem niet als 2e spits houdt, Rémy weg flikkert en afziet van Lukaku. Maar ja, dat bepaal ik niet.
Dacht dat ze met die Casiera al talent hadden waar ze wat in zagen en dan een wat oudere aanvalsleider zochten.![]()
Traoré heeft ERVARING in deze competitie, ERVARING met onze trainer en ERVARING met zijn spelopvatting. ERVARING, ERVARING.![]()
Dus dit. Ideaal scenario dit. Traore voor een jaartje en ondertussen Cassierra en Dolberg rustig brengen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft erg veel vertrouwen in Cassierra en Dolberg dus ik denk dat Ajax juist dit als prima noodoplossing ziet.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hopelijk geen AANVARINGquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:08 schreef FritzWepper het volgende:
Traoré heeft ERVARING in deze competitie en ERVARING met onze trainer en ERVARING met zijn spelopvatting. ERVARING, ERVARING.![]()
![]()
Transfergeruchtenquote:Volgens Fichajes, dat zijn bericht baseert op informatie van CalcioMercato, heeft De Boer alvast het verzoek ingediend om een tweetal Ajacieden naar Italië te halen. Het zou gaan om Riechedly Bazoer en Davy Klaassen. Beide spelers slaagden er vorig seizoen in om een goede indruk achter te laten en het is dan ook niet vreemd dat De Boer juist bij die twee spelers uitkomt.quote:Het Italiaanse Pescara (Serie A) nu de pijlen gericht op zo'n duo spelers. Het gaat hierbij om Robert Muric en Vince Gino Dekker. Dat meldt PescaraSport24. De Kroatische aanvaller en de Nederlandse linkspoot hoeven beiden zeker niet uit Amsterdam te vertrekken, maar staan ook niet bepaald bekend als absolute groeibriljantjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben we eens een fatsoenlijke spits, is het weer niet goed.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Daar had onze vorige trainer veel ERVARING mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hopelijk geen AANVARING![]()
Bij Ajax zijn ze graag gierig. Lijkt net Mr.Krabs in het bestuur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar nu heeft Ajax ruimschoots de tijd gehad om gebaseerd op financiën die van goed naar bijzonder goed zijn gegaan met de transfer van Milik. En dan komen ze af met een 20-jarige huurspeler. Goed, je weet het natuurlijk nooit. Pelle is toen ook gekocht, terwijl hij het goed deed.
Dacht dat ze met die Casiera al talent hadden waar ze wat in zagen en dan een wat oudere aanvalsleider zochten.![]()
Met al die weken dat we meerdere wedstrijden spelen zullen ze echt wel minuten maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus dit. Ideaal scenario dit. Traore voor een jaartje en ondertussen Cassierra en Dolberg rustig brengen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap werkelijk waar niet hoe je hier nog over kunt bitchen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we eens een fatsoenlijke spits, is het weer niet goed.'Wish I was old and a little sentimental'
Cassierra is nog niet een echte spits, tenminste zo vertelde hij in het filmpje. Hij merkt al dat hij veel kwaliteit heeft. Ook qua looplijnen. Hij was ook lovend over Dolberg maar die heeft het vooral conditioneel heel erg zwaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus dit. Ideaal scenario dit. Traore voor een jaartje en ondertussen Cassierra en Dollberg rustig brengen.![]()
Niet goed?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we eens een fatsoenlijke spits, is het weer niet goed.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goede spelers. Denk dat de Italiaanse competitie ook wel een mooie opstap is geworden sinds het niveau daar wat is gekelderd.quote:![]()
Daarom. En Cassierra en Dolberg gaan zeker hun minuten maken. Vergeet niet dat we Traore straks nog kwijt zijn voor de Africa Cup.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cassierra is nog niet een echte spits, tenminste zo vertelde hij in het filmpje. Hij merkt al dat hij veel kwaliteit heeft. Ook qua looplijnen. Hij was ook lovend over Dolberg maar die heeft het vooral conditioneel heel erg zwaar.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik leg het net gewoon uit. Misschien zou je eens moeten lezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet hoe je hier nog over kunt bitchen.![]()
Je voelt je dus aangesproken. Schattig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leg het net gewoon uit. Misschien zou je eens moeten lezen.'Wish I was old and a little sentimental'
Wie had jij gezien dan als beoogde spits voor Ajax?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leg het net gewoon uit. Misschien zou je eens moeten lezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijkt me vrij logisch, ben ook de enige die er wat over heeft te zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je voelt je dus aangesproken. Schattig.![]()
![]()
Guidettiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wie had jij gezien dan als beoogde spits voor Ajax?![]()
HAHAHAHHAHAAA.gifquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is en zal ook nooit goed (genoeg) zijn... Welkom bij het Ajax topicquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we eens een fatsoenlijke spits, is het weer niet goed.![]()
![]()
Ik doelde meer op de reacties op twitter etc.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch, ben ook de enige die er wat over heeft te zeggen.
Ik vind het zinloos om nu miljoenen in een spits te pompen terwijl je met Cassierra en Dolberg 2 spitsen hebt die eraan zitten te komen. Dus is een jaar Traore ter overbrugging in mijn optiek een ideale keuze. Kunnen ze dat geld hopelijk investeren in een gedegen vleugelspeler.'Wish I was old and a little sentimental'
Hadden inderdaad Delorge moeten halen, die is 37, die moet vast wel kunnen voetballen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?![]()
Met daarvoor Demouge, sterrenkoppel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hadden inderdaad Delorge moeten halen, die is 37, die moet vast wel kunnen voetballen.![]()
Ok, maar wil Ajax er niet altijd gewoon staan? Ben benieuwd hoor, maar als je dan toch een speler huurt is er misschien een wat oudere spits te vinden die wat meer brengt dan alleen potentie en het feit dat hij heeft samengewerkt met Bosz?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de reacties op twitter etc.
Ik vind het zinloos om nu miljoenen in een spits te pompen terwijl je met Cassierra en Dolberg 2 spitsen hebt die eraan zitten te komen. Dus is een jaar Traore ter overbrugging in mijn optiek een ideale keuze. Kunnen ze dat geld hopelijk investeren in een gedegen vleugelspeler.![]()
Een spits van 18 en 19 hebben, en dan eentje van 20 halen die het iets meer heeft laten zien, terwijl je de eerste 2 de kans ontneemt om datzelfde te laten zien. Het kan best een goede huur worden, maar het ontgaat me een beetje wat ze hiermee nu willen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de reacties op twitter etc.
Ik vind het zinloos om nu miljoenen in een spits te pompen terwijl je met Cassierra en Dolberg 2 spitsen hebt die eraan zitten te komen. Dus is een jaar Traore ter overbrugging in mijn optiek een ideale keuze. Kunnen ze dat geld hopelijk investeren in een gedegen vleugelspeler.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het is toch niet alleen potentie, Traore heeft bewezen het niveau eredivisie aan te kunnen. Afgelopen seizoen heeft hij zelfs bewezen het niveau PL aan te kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar wil Ajax er niet altijd gewoon staan? Ben benieuwd hoor, maar als je dan toch een speler huurt is er misschien een wat oudere spits te vinden die wat meer brengt dan alleen potentie en het feit dat hij heeft samengewerkt met Bosz?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eto'oquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax praat bijna zelden over transfers die lang en breed nog niet bevestigd zijn dus dit kan niet meer fout.Bosz: Traoré was zelf ook enthousiast om weer naar de eredivisie te komen, anders had ik het niet gewildtwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:22:20Bosz over eventuele komst Traoré: 'Het is nog niet helemaal rond, maar ik wil hem graag hebben. Ik vind het een #Ajax-spits' #ajarod reageer retweet
![]()
Traore heeft bewezen het niveau eredivisie sowieso aan te kunnen. En het huren van een meer ervaren spits is in het verleden niet bepaald een succes gebleken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar wil Ajax er niet altijd gewoon staan? Ben benieuwd hoor, maar als je dan toch een speler huurt is er misschien een wat oudere spits te vinden die wat meer brengt dan alleen potentie en het feit dat hij heeft samengewerkt met Bosz?'Wish I was old and a little sentimental'
Lijkt mij heel simpelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een spits van 18 en 19 hebben, en dan eentje van 20 halen die het iets meer heeft laten zien, terwijl je de eerste 2 de kans ontneemt om datzelfde te laten zien. Het kan best een goede huur worden, maar het ontgaat me een beetje wat ze hiermee nu willen.
Dolberg is er conditioneel nog niet (heeft nog minimaal een jaar nodig.
Casierra moet nog wennen en beschikt nog niet over alle vaardigheden. Dat moet erin getraind worden en die moet minuten maken
Je wilt Cl halen dus moet iets hebben wat er meteen staat. Een snelle leerling zoals Bosz dat zei.
*insert verhaal Huntelaar*
Iemand die weinig moeite heeft om het spel van Bosz te spelen en die er meteen staat.
Traore voor een jaar
Volgend jaar Casierra als eerste spits met Dolberg als tweede spits.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hadden inderdaad Delorge moeten halen, die is 37, die moet vast wel kunnen voetballen.![]()
![]()
Dolberg en Cassierra gaan genoeg minuten maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een spits van 18 en 19 hebben, en dan eentje van 20 halen die het iets meer heeft laten zien, terwijl je de eerste 2 de kans ontneemt om datzelfde te laten zien. Het kan best een goede huur worden, maar het ontgaat me een beetje wat ze hiermee nu willen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dan is Dolberg 19 en Cassiera 20, en wat hebben ze dan opgestoken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Lijkt mij heel simpel
Casierra moet nog wennen en beschikt nog niet over alle vaardigheden. Dat moet erin getraind worden en die moet minuten maken
Je wilt Cl halen dus moet iets hebben wat er meteen staat. Een snelle leerling zoals Bosz dat zei.
Iemand die weinig moeite heeft om het spel van Bosz te spelen en die er meteen staat.
Traore voor een jaar
Volgend jaar Casierra als eerste spits met Dolberg als tweede spits.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die Traoré is wel een stukje verder en volgens mij sowieso een betere speler.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een spits van 18 en 19 hebben, en dan eentje van 20 halen die het iets meer heeft laten zien, terwijl je de eerste 2 de kans ontneemt om datzelfde te laten zien. Het kan best een goede huur worden, maar het ontgaat me een beetje wat ze hiermee nu willen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat is de definitie van ervaring? Ik kan daar gewoon echt niets mee. Bosz kiest ook gewoon liever voor kwaliteit dan ervaring. Zeker in de spitspositie heb je niets aan het huren van ERVARING als je al een spits hebt gevonden die de beste optie in je spelsysteem is. Zoals FritzWepper al zei, weet Traoré heel goed wat Bosz van hem verwacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Traore heeft bewezen het niveau eredivisie sowieso aan te kunnen. En het huren van een meer ervaren spits is in het verleden niet bepaald een succes gebleken.
ERVARING in je broekje.![]()
Wat ze dan hebben opgestoken is:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan is Dolberg 19 en Cassiera 20, en wat hebben ze dan opgestoken?
Casierra heeft het spel Bosz onder de knie en heeft de vaardigheden die Bosz in hem wil zien als spits.
Dolberg heeft minuten gemaakt en conditioneel stappen gemaakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bosz over Cassierra vandaag.quote:Door de komst van Traore hoeven jonge aanvallers als Dolberg en Cassierra nog niet iedere week de last te dragen. En dat is een goede zaak volgens Bosz. 'Ik vind dat ze zich heel goed ontwikkelen.' Vooral Cassierra maakt ondanks zijn negentienjarige leeftijd een goede indruk op Bosz. 'Hij kiest logische oplossingen, is balvast en scoort natuurlijk. Als hij op de training wat schoppen krijgt, schrikt hij niet. Hij is volwassen in zijn spel en gedrag. Het communiceren is met hem nog lastig, maar mijn Spaans wordt steeds beter', aldus Bosz met een knipoog.![]()
Maar natuurlijk is hij dat. Ik vind het alleen ergens wringen dat je Cassierra haalt voor 5.5 en dan even een chelsea speler huurt van een jaaritje ouder. We weten nog niet eens goed wat Cassiera kan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Die Traoré is wel een stukje verder en volgens mij sowieso een betere speler.Charlie: How's it going in there?
Net zoveel als Zivkovic is opgestoken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat ze dan hebben opgestoken is:
Casierra heeft het spel Bosz onder de knie en heeft de vaardigheden die Bosz in hem wil zien als spits.
Dolberg heeft minuten gemaakt en conditioneel stappen gemaakt.Charlie: How's it going in there?
Ik zeg niet dat het zo gaat, maar dat lijkt mij de insteek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Net zoveel als Zivkovic is opgestoken?
Met Cassierra en Dolberg ga je geen potten breken. Niet omdat ze het niet aankunnen of omdat de potentie er niet is. Maar omdat ze nog tijd nodig hebben.
Traore staat er meteen, en kan het spelletje misschien nog wel beter uitleggen dan Bosz zelf (so to speak)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Caseira en Dolberg maken in die paar westrijden een veel betere indruk dan Zivkovic in een heel seizoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Net zoveel als Zivkovic is opgestoken?
Exit Zivkovic lijkt mij. Heeft totaal geen indruk achter gelaten in de hoofdmacht tot nu toe, ook niet in de voorbereiding onder Bosz.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Cassierra vond ik in 2 wedstrijden onzichtbaar op links, tegen Sparta in de spits bij vlagen een stuk meer op zijn plek, die goede goal helpt ook mee natuurlijk. Jongen zal best potentie hebben en voldoende speelminuten krijgen. Alleen Dolberg en Cassierra als spits optie vond ik te mager, zeker als er eentje door blessure weg valt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is hij dat. Ik vind het alleen ergens wringen dat je Cassierra haalt voor 5.5 en dan even een chelsea speler huurt van een jaaritje ouder. We weten nog niet eens goed wat Cassiera kan.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat je de moeite nog neemt om het steeds opnieuw uit te leggen. Die gast gaat het toch nooit snappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo gaat, maar dat lijkt mij de insteek.
Met Cassierra en Dolberg ga je geen potten breken. Niet omdat ze het niet aankunnen of omdat de potentie er niet is. Maar omdat ze nog tijd nodig hebben.
Traore staat er meteen, en kan het spelletje misschien nog wel beter uitleggen dan Bosz zelf (so to speak)![]()
Ik vind het juist een logische huur, Cassierra was ook gehaald toen Milik gewoon zou blijven, dus in principe verandert er voor hem niks aan de situatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is hij dat. Ik vind het alleen ergens wringen dat je Cassierra haalt voor 5.5 en dan even een chelsea speler huurt van een jaaritje ouder. We weten nog niet eens goed wat Cassiera kan.
Met Traore heb je iemand die er meteen staat![]()
tja, das logisch zou Cruijff gezegd hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Lijkt mij heel simpel
Traore voor een jaar
Volgend jaar Casierra als eerste spits met Dolberg als tweede spits.![]()
ik heb Inslagenreuring nog steeds hoog zitten, ik maak een uitzondering.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat je de moeite nog neemt om het steeds opnieuw uit te leggen. Die gast gaat het toch nooit snappen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Qua versterking valt het zeker te billijken. Maar het voelt als een verlegging van het probleem naar volgend jaar. Dan moet je of Dolberg of Cassiera ook voor de leeuwen gooien en kansen geven, nu valt het nog als rijping van de talenten te verantwoorden. Maar het moet geen motie van wantrouwen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het juist een logische huur, Cassierra was ook gehaald toen Milik gewoon zou blijven, dus in principe verandert er voor hem niks aan de situatie.
Met Traore heb je iemand die er meteen staat
Charlie: How's it going in there?
Dat is lief Mokkiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb Inslagenreuring nog steeds hoog zitten, ik maak een uitzondering.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft Ajax dan nu geen interesse meer in Balotelli?
Nee het is spelers de tijd geven te kunnen groeien naar het niveau wat je hoopt te behalen met ze.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Qua versterking valt het zeker te billijken. Maar het voelt als een verlegging van het probleem naar volgend jaar. Dan moet je of Dolberg of Cassiera ook voor de leeuwen gooien en kansen geven, nu valt het nog als rijping van de talenten te verantwoorden. Maar het moet geen motie van wantrouwen worden
Beide zijn niet gehaald om dit jaar eerste spits te zijn. Dolberg komt ent kijken en Cassierra is als tweede spits gehaald achter Milik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap de insteek Mokkie. Maar de situatie is natuurlijk veranderd toen milik vertrok. Ik neem een zivkovic als voorbeeld, ook aangetrokken om in de luwte op te voeden tot Ajax spits, en is inmiddels slechter dan ooit. Vraag me dan altijd af; wat als hij wel de kans had gekregen...ben benieuwd hoe Ajax ermee omgaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nee het is spelers de tijd geven te kunnen groeien naar het niveau wat je hoopt te behalen met ze.
Beide zijn niet gehaald om dit jaar eerste spits te zijn. Dolberg komt ent kijken en Cassierra is als tweede spits gehaald achter Milik.Charlie: How's it going in there?
Zivko is gefaald maar is in principe zelfde verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap de insteek Mokkie. Maar de situatie is natuurlijk veranderd toen milik vertrok. Ik neem een zivkovic als voorbeeld, ook aangetrokken om in de luwte op te voeden tot Ajax spits, en is inmiddels slechter dan ooit. Vraag me dan altijd af; wat als hij wel de kans had gekregen...ben benieuwd hoe Ajax ermee omgaat.
Wat betreft Cassiera en Dolberg heb je het mis. Blijkbaar is er dus niks veranderd toen Milik weg ging, daarom hebben ze nu Traore gehaald. Blijkbaar heeft Bosz nog een jaar nodig op Cassierra en/of Dolberg klaar te stomen voor het eerste. Die vent zit er elke dag bovenop, die weet precies of iemand er klaar voor is of niet. Daarbij gaan die twee genoeg minuten maken, dus genoeg tijd om zich te bewijzen en te groeien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind dat je ook niet moet vergeten dat hij als schijnbaar 'moeilijke' jongen is binnengehaald. Vervolgens de diepte ingegooid (als 17 jarige), en amper begeleiding heeft gehad binnen de club. Als ik de verhalen moet geloven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap de insteek Mokkie. Maar de situatie is natuurlijk veranderd toen milik vertrok. Ik neem een zivkovic als voorbeeld, ook aangetrokken om in de luwte op te voeden tot Ajax spits, en is inmiddels slechter dan ooit. Vraag me dan altijd af; wat als hij wel de kans had gekregen...ben benieuwd hoe Ajax ermee omgaat.
Ik denk dat dit ook heeft meegespeeld dat hij waardoor niet uit heeft kunnen groeien tot een vaste waarde (*plekje op de bank*) in de hoofdmacht.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Voorlopig vind ik het een goeie keuze, zeker voor nu, het is te hopen dat 1 van die andere 2 hem in de 2 seizoenshelft regelmatig uit de basis speelt en dat op kwaliteit, niet omdat het moet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Qua versterking valt het zeker te billijken. Maar het voelt als een verlegging van het probleem naar volgend jaar. Dan moet je of Dolberg of Cassiera ook voor de leeuwen gooien en kansen geven, nu valt het nog als rijping van de talenten te verantwoorden. Maar het moet geen motie van wantrouwen worden![]()
Zou mooi zijn als, wanneer Traore naar de Africa cup speelt, hij daarna niet meer "hoeft" terug te komen omdat Cassierra elke wedstrijd een hattrick maakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het een goeie keuze, zeker voor nu, het is te hopen dat 1 van die andere 2 hem in de 2 seizoenshelft regelmatig uit de basis speelt en dat op kwaliteit, niet omdat het moet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de prestaties. Dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het een goeie keuze, zeker voor nu, het is te hopen dat 1 van die andere 2 hem in de 2 seizoenshelft regelmatig uit de basis speelt en dat op kwaliteit, niet omdat het moet.Charlie: How's it going in there?
Frank de Boer gaat toch geen roet in het eten gooien he!!! Snel Traore bevestigen !!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat klopt ook. Maar had na zijn eerste seizoen JL best wat speeltijd en vertrouwen mogen hebben vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:53 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook niet moet vergeten dat hij als schijnbaar 'moeilijke' jongen is binnengehaald. Vervolgens de diepte ingegooid (als 17 jarige), en amper begeleiding heeft gehad binnen de club. Als ik de verhalen moet geloven.
Ik denk dat dit ook heeft meegespeeld dat hij waardoor niet uit heeft kunnen groeien tot een vaste waarde (*plekje op de bank*) in de hoofdmacht.Charlie: How's it going in there?
o shit dat hebben we ook nog, dat is wel jammerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als, wanneer Traore naar de Africa cup speelt, hij daarna niet meer "hoeft" terug te komen omdat Cassierra elke wedstrijd een hattrick maakt.![]()
quote:
2013-14
Sigthorsson (22)
Babel (25)
Hoesen (21)
De Jong (23)
2013-14
Sigthorsson (23)
Hoesen (22)
Bojan (22)
De Jong (24)
2014-15
Sigthorsson (24)
Milik (20)
Zivkovic (17)
Schöne (28)
2015-16
Milik (21)
Sanogo (22)
El Ghazi (20)
Fischer (21)
2016-17
Traoré (20)
Cassierra (19)
Dolberg (18)
Lekkerste bezitting van de spitspositie in minstens vijf jaar.![]()
Ik ga er van uit dat ze daar bij Ajax meer kijk op hebben en daar blijkbaar anders over dachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maar had na zijn eerste seizoen JL best wat speeltijd en vertrouwen mogen hebben vind ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2020-21quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:10 schreef FritzWepper het volgende:
2013-14
Sigthorsson (22)
Babel (25)
Hoesen (21)
De Jong (23)
2013-14
Sigthorsson (23)
Hoesen (22)
Bojan (22)
De Jong (24)
2014-15
Sigthorsson (24)
Milik (20)
Zivkovic (17)
Schöne (28)
2015-16
Milik (21)
Sanogo (22)
El Ghazi (20)
Fischer (21)
2016-17
Traoré (20)
Cassierra (19)
Dolberg (18)
Lekkerste bezitting van de spitspositie in minstens vijf jaar.
Pietje (14)
Klaasje (12)
Guusje (9)
steeds jonger
MarcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hahahaha wat zijn we toch triesteen wisselspelertje van Chelsea huren zonder optie en dit betekent dus ook dat er hierna niks meer komt. Het wordt nooit meer wat, we zijn afgezakt naar een kansloos clubje dat blij mag zijn dat er wat gehuurd wordt. Deze 'transfer' laat het me eindelijk beseffen.
![]()
ok doeiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Donnis het volgende:
hahahaha wat zijn we toch triesteen wisselspelertje van Chelsea huren zonder optie en dit betekent dus ook dat er hierna niks meer komt. Het wordt nooit meer wat, we zijn afgezakt naar een kansloos clubje dat blij mag zijn dat er wat gehuurd wordt. Deze 'transfer' laat het me eindelijk beseffen.
Hele voorbereiding in het eerste gespeeld en Diego Costa er zo goed als uitgespeeld. Kut aankoop jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Donnis het volgende:
![]()
![]()
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Donnis het volgende:
![]()
Doe jij maar ook niet alsof je wat bent. Inhoudsloos stoer geschreeuw zit ik niet op te wachten.quote:![]()
sow stoer ben jij zegquote:
je eerste dag?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Diego Costa er zo goed als uitgespeeld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij maar ook niet alsof je wat bent. Inhoudsloos stoer geschreeuw zit ik niet op te wachten.
Stel je voor dat iemand een afwijkende mening heeft ook.![]()
Je overlegt het niet met een zinnig argument. Dat is mijn probleem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:25 schreef Donnis het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand een afwijkende mening heeft ook.![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 18:35 schreef Donnis het volgende:
hahahaha wat een geweldenaar die Traoréeen wisselspelertje van Chelsea schiet er hier gewoon veertig in dit seizoen. Kampioen en volgende week halve finale Champions League
Deze 'transfer' doet me beseffen wat voor een baas Overmars is.
![]()
lekker zonder zelfreflectie ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:25 schreef Donnis het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand een afwijkende mening heeft ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Argumenten staan er gewoon verkapt in hoor, geen optie, huren en geen geld investeren in een aankoop terwijl dat er wel is. Lekker opleiden voor miljardenclub.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overlegt het niet met een zinnig argument. Dat is mijn probleem.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Grappig dat je je blind gaat staren op het kopen. Ajax heeft al twee spitsen voor de toekomst met Dolberg en Cassierra. Bosz ziet het enorm zitten in Cassierra maar momenteel is hij gewoon nog niet klaar om dat het hele seizoen door te doen. Dolberg komt pas net kijken en is kapot na iedere training. Traoré is dan de ideale speler in het Bosz-spelletje om dat een jaar te overbruggen om vervolgens met Cassierra en Dolberg verder te gaan. Als je op de markt wil kijken met miljoenen voor spelers die kunnen renderen in de spits, komen we op niveau Lewandowski uit en dat is zinloos.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Argumenten staan er gewoon verkapt in hoor, geen optie, huren en geen geld investeren in een aankoop terwijl dat er wel is. Lekker opleiden voor miljardenclub.![]()
Besef je nu pas dat Ajax geen Europese grootmacht meer is?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Donnis het volgende:
Wat jammer nou..![]()
Haal die zand uit je kut man.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
heb het idee dat we dit nu op elke pagina aan het vertellen zijn aan weer 1 of andere koekenbakkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grappig dat je je blind gaat staren op het kopen. Ajax heeft al twee spitsen voor de toekomst met Dolberg en Cassierra. Bosz ziet het enorm zitten in Cassierra maar momenteel is hij gewoon nog niet klaar om dat het hele seizoen door te doen. Dolberg komt pas net kijken en is kapot na iedere training. Traoré is dan de ideale speler in het Bosz-spelletje om dat een jaar te overbruggen om vervolgens met Cassierra en Dolberg verder te gaan. Als je op de markt wil kijken met miljoenen voor spelers die kunnen renderen in de spits, komen we op niveau Lewandowski uit en dat is zinloos.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik houd vol tot het bittere eind.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb het idee dat we dit nu op elke pagina aan het vertellen zijn aan weer 1 of andere koekenbakker![]()
Ik zie net op Facebook ook allemaal reacties die boos zijn dat Traoré gehaald is. Niet om de kwaliteiten van de speler, maar omdat hij geen 10 miljoen heeft gekost
Oh.![]()
Ben blij dat ik dat dus niet alleen heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd vol tot het bittere eind.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar...... Facebook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie net op Facebook ook allemaal reacties die boos zijn dat Traoré gehaald is. Niet om de kwaliteiten van de speler, maar omdat hij geen 10 miljoen heeft gekost
Wie heeft dat nou nog?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie net op Facebook ook allemaal reacties die boos zijn dat Traoré gehaald is. Niet om de kwaliteiten van de speler, maar omdat hij geen 10 miljoen heeft gekost![]()
![]()
Nog genoeg mensen blijkbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar...... Facebook.
Wie heeft dat nou nog?Oh.![]()
Aan een kant begrijp ik het wel en Traore is verder wel prima, maar volgende zomer heb je weer precies hetzelfde verhaal als Dolberg en Cassiera zich niet sterk genoeg ontwikkelen, weggekocht worden of geblesseerd zijn. Bovendien raak je bij Ajax al zowat elk seizoen je kern kwijt en als je dan ook nog goede spelers gaat huren om ze na 1 jaar weer kwijt te raken wordt het al helemaal een speeltuin. Had op meer gehoopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grappig dat je je blind gaat staren op het kopen. Ajax heeft al twee spitsen voor de toekomst met Dolberg en Cassierra. Bosz ziet het enorm zitten in Cassierra maar momenteel is hij gewoon nog niet klaar om dat het hele seizoen door te doen. Dolberg komt pas net kijken en is kapot na iedere training. Traoré is dan de ideale speler in het Bosz-spelletje om dat een jaar te overbruggen om vervolgens met Cassierra en Dolberg verder te gaan. Als je op de markt wil kijken met miljoenen voor spelers die kunnen renderen in de spits, komen we op niveau Lewandowski uit en dat is zinloos.![]()
daar wil je toch niet bij horen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen blijkbaar.
afijn, ik dacht het enkel die ene was die hier kwamen trollen. Blijkbaar zijn er legio "voetbalsupporters" die de waarde hiervan niet inzienFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een onzin, natuurlijk weet je niet wat er volgend seizoen gebeurd. Maar we kijken nu naar dit seizoen en daar is een spits nodig omdat de twee die we hebben er nog niet staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:39 schreef Donnis het volgende:
[..]
Aan een kant begrijp ik het wel en Traore is verder wel prima, maar volgende zomer heb je weer precies hetzelfde verhaal als Dolberg en Cassiera zich niet sterk genoeg ontwikkelen, weggekocht worden of geblesseerd zijn. Bovendien raak je bij Ajax al zowat elk seizoen je kern kwijt en als je dan ook nog goede spelers gaat huren om ze na 1 jaar weer kwijt te raken wordt het al helemaal een speeltuin. Had op meer gehoopt.
En als dat volgend seizoen nog zo is heb je weer een nieuwe transferperiode om je daar druk om te maken.
Als Zivko was geslaagd hadden we dit probleem nu niet en had je gewoon Zivko staan. Maar dat is niet zo dus hebben ze moeten schakelen. Hoe dit zich uit gaat pakken weet niemand, je kan niet overal rekening mee houden. Een speler als Traore schiet je de CL in als het even mee zit. Met Cassierra en Dolberg kan je het seizoen niet in, met al die dubbele speelweken.
hek, eigenlijk moet je Dolberg er überhaupt nog niet bij rekenen. Je hebt Cassierra en nu Traore, dat het huur is en geen koop bewijst alleen maar de waarde van Traore. Misschien dat Chelsea volgend seizoen 6 spitsen koop, kan je altijd nog kijken volgend seizoen.
En nu ben ik er klaar mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap je punt wel hoor. Maar hier zitten ze in euforie omdat er nog enigszins een goede speler is bijgekomen, daar had sowieso niemand op gerekend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:39 schreef Donnis het volgende:
[..]
Aan een kant begrijp ik het wel en Traore is verder wel prima, maar volgende zomer heb je weer precies hetzelfde verhaal als Dolberg en Cassiera zich niet sterk genoeg ontwikkelen, weggekocht worden of geblesseerd zijn. Bovendien raak je bij Ajax al zowat elk seizoen je kern kwijt en als je dan ook nog goede spelers gaat huren om ze na 1 jaar weer kwijt te raken wordt het al helemaal een speeltuin. Had op meer gehoopt.Charlie: How's it going in there?
Zeker waar, ik was bang dat het dadelijk in moment van verstandsverbijstering echt Haller zou worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor. Maar hier zitten ze in euforie omdat er nog enigszins een goede speler is bijgekomen, daar had sowieso niemand op gerekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je de hoop hebt dat Ajax weer aansluiting gaat krijgen bij de Europese subtop dan is dit inderdaad niet voldoende maar die hoop heb ik allang opgegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:39 schreef Donnis het volgende:
[..]
Aan een kant begrijp ik het wel en Traore is verder wel prima, maar volgende zomer heb je weer precies hetzelfde verhaal als Dolberg en Cassiera zich niet sterk genoeg ontwikkelen, weggekocht worden of geblesseerd zijn. Bovendien raak je bij Ajax al zowat elk seizoen je kern kwijt en als je dan ook nog goede spelers gaat huren om ze na 1 jaar weer kwijt te raken wordt het al helemaal een speeltuin. Had op meer gehoopt.
Als opleidingsploeg blijft het dweilen met de kraan open![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zeker waar, ik was bang dat het dadelijk in moment van verstandsverbijstering echt Haller zou worden.Dan had je hier pas een rant post gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zeker waar, ik was bang dat het dadelijk in moment van verstandsverbijstering echt Haller zou worden.HallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
bladiebladiebla, het draait allemaal om resultaten/fouten op het veld, de praktijk, eerst dat weer even afwachten? en dan weer verder met bladiebladiebla..
[ Bericht 1% gewijzigd door WhateverWhatever op 11-08-2016 14:59:15 ]![]()
Whatever heeft gesproken, we hervatten dit Ajax forum na de laatste speelronde.
Zie jullie dan weerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bedankt! Tot over 2 weken want ik lig morgen lekker op het strand in Spanje! Succes allen met het spelletje ik weet het beter.. Toedels..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:00 schreef mokkiemok het volgende:
Whatever heeft gesproken, we hervatten dit Ajax forum na de laatste speelronde.
Zie jullie dan weer![]()
![]()
En straks blijkt die hele aankoop ook geen fuck toe te voegen en heb je een bak aan miljoenen vergooid. Zo kan ik ook een hele doos dooddoeners afstoffen. Als Ajax een spits wil hebben, zitten er vele mitsen en maren aan vast. Een Haller of Dost gaat gewoon niets toevoegen op Ajax, maar je kan wel leuk zeggen ''WE HEBBEN WEL IETS GEKOCHT!!1!!!!''.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:39 schreef Donnis het volgende:
[..]
Aan een kant begrijp ik het wel en Traore is verder wel prima, maar volgende zomer heb je weer precies hetzelfde verhaal als Dolberg en Cassiera zich niet sterk genoeg ontwikkelen, weggekocht worden of geblesseerd zijn. Bovendien raak je bij Ajax al zowat elk seizoen je kern kwijt en als je dan ook nog goede spelers gaat huren om ze na 1 jaar weer kwijt te raken wordt het al helemaal een speeltuin. Had op meer gehoopt.![]()
dus we moeten je twee weken missen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Bedankt! Tot over 2 weken want ik lig morgen lekker op het strand in Spanje! Toedels..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kan me anders geen slechte aankoop van Overmars en co herinneren dus ik begrijp niet waar deze opmerking op slaatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En straks blijkt die hele aankoop ook geen fuck toe te voegen en heb je een bak aan miljoenen vergooid. Zo kan ik ook een hele doos dooddoeners afstoffen.![]()
er zijn aankopen geweest die voor minder dan 30 mil weer weg gingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me anders geen slechte aankoop van Overmars en co herinneren dus ik begrijp niet waar deze opmerking op slaat
noem ik een slechte aankoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja lekker he, ik ga jullie in ieder geval niet missenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus we moeten je twee weken missen?![]()
![]()
Wij jou wel, als je dat maar weet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja lekker he, ik ga jullie in ieder geval niet missen![]()
Dat Ajax niet investeert is feitelijk onjuist, er is geïnvesteerd in Casierra. Dat dat voor een verkoop gebeurt is meer een argument voor goed beleid dan tegen. Was jij / men wel tevreden geweest als Casierra op dit moment voor 10 miljoen werd gehaald als vervanger van Milik? Of geen Casierra, maar wel Haller voor 10 miljoen nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:39 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als Ajax volgend jaar hetzelfde probleem heeft, dan kunnen we volgend jaar stellen dat er fouten zijn gemaakt. Maar op dit moment is het gewoon beleid uit het boekje, om je vingers bij af te likken zo mooi.![]()
Jou ga ik wel missen tompsv18quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wij jou wel, als je dat maar weet.![]()
Nou hopelijk kom ik gewoon nog levend terug, ik verwacht geen aanslag, of zit jij ook in het vliegtuig Ahmed?quote:![]()
shots firedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou hopelijk kom ik gewoon nog levend terug, ik verwacht geen aanslag, of zit jij ook in het vliegtuig Ahmed?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou hopelijk kom ik gewoon nog levend terug, ik verwacht geen aanslag, of zit jij ook in het vliegtuig Ahmed?![]()
Veel plezier daar ouwe reus.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Is dit een serieuze opmerking?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me anders geen slechte aankoop van Overmars en co herinneren dus ik begrijp niet waar deze opmerking op slaat![]()
Beleid uit het boekje of een throwback naar Bojan die er hier ook 82,68 goals zou inleggen op voorhand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat Ajax niet investeert is feitelijk onjuist, er is geïnvesteerd in Casierra. Dat dat voor een verkoop gebeurt is meer een argument voor goed beleid dan tegen. Was jij / men wel tevreden geweest als Casierra op dit moment voor 10 miljoen werd gehaald als vervanger van Milik? Of geen Casierra, maar wel Haller voor 10 miljoen nu?
Als Ajax volgend jaar hetzelfde probleem heeft, dan kunnen we volgend jaar stellen dat er fouten zijn gemaakt. Maar op dit moment is het gewoon beleid uit het boekje, om je vingers bij af te likken zo mooi.
Als je kijkt naar de feiten heb je met traore een 20-jarige knul die 16 keer gescoord heeft in 32 eredivisieduels en het als invaller niet onverdienstelijk heeft gedaan bij Chelsea en behoorlijk wat goodwill heeft gekweekt bij het publiek daar.
Aangenomen dat het een versterking is (wat nogal een boude aanname is blijkt uit de laatste jaren) en aangenomen dat Cassiera en Dolberg zich meer ontwikkelen dan wanneer ze de kans hadden gekregen is dit een uitstekend staaltje vakwerk.
Maarja dan stikt het verhaal wel van de aannames
Cassierra gaat zijn kansen meer dan genoeg krijgen. Nogmaals Dolberg moet je het niet over hebben, die is al doodop na een training.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beleid uit het boekje of een throwback naar Bojan die er hier ook 82,68 goals zou inleggen op voorhand.
Als je kijkt naar de feiten heb je met traore een 20-jarige knul die 16 keer gescoord heeft in 32 eredivisieduels en het als invaller niet onverdienstelijk heeft gedaan bij Chelsea en behoorlijk wat goodwill heeft gekweekt bij het publiek daar.
Aangenomen dat het een versterking is (wat nogal een boude aanname is blijkt uit de laatste jaren) en aangenomen dat Cassiera en Dolberg zich meer ontwikkelen dan wanneer ze de kans hadden gekregen is dit een uitstekend staaltje vakwerk.
Maarja dan stikt het verhaal wel van de aannamesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik had je hoger ingeschatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een serieuze opmerking?![]()
Tuurlijk, maar mensen gaan vaak achteraf zeggen of iets goed dan wel slecht beleid was, terwijl er op het moment van het beleid zelf veel meer onbekenden (of aannames zoals jij dat noemt) zijn. Bojan was een prima huur, gezien zijn prestaties in Engeland mag Frank zijn matige prestaties in de Eredivisie zich wel aanrekenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beleid uit het boekje of een throwback naar Bojan die er hier ook 82,68 goals zou inleggen op voorhand.
Als er talent klaarstaat, maar nog net niet klaar is, dan heb ik persoonlijk liever een huur dan een aankoop van rond de 5 miljoen. Dat zie je nu met Gudelj, die zit eigenlijk in de weg, terwijl je iemand met zijn kwaliteiten wellicht had kunnen huren. Ik noem een Zimling.![]()
Gelukkig gaat Traore naar de AC. Bij 3-0 invallen tegen NEC wordt je ook niets beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cassierra gaat zijn kansen meer dan genoeg krijgen. Nogmaals Dolberg moet je het niet over hebben, die is al doodop na een training.Charlie: How's it going in there?
Dus kom je met haller?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
AFCA
Geen enkele reden om dat aan te nemen. hou je panty maar aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als er een optie tot koop bij zit dan moet ik een schoonbroekje aan maar dat zal wel niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Optie op koop kun je denk ik best afdwingen voor 50 miljoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als er een optie tot koop bij zit dan moet ik een schoonbroekje aan maar dat zal wel niet.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Bosz: 'Traore is een échte Ajax-spits'
Ajax-trainer Peter Bosz is zeer verheugd met de aanstaande komst van Bertrand Traore. De coach van de Amsterdammers werkte bij Vitesse al met de aanvaller uit Burkina Faso samen en zag daar al dat de nog altijd maar twintig jaar oude Chelsea-huurling 'een echte Ajax-spits is'.
Tijdens de persconferentie in aanloop naar het competitieduel van zaterdag ging het nauwelijks over tegenstander Roda JC Kerkrade. Bosz wilde de komst van Traore evenwel nog niet bevestigen. 'We, en ik natuurlijk ook, willen hem heel graag hebben. Maar het is nog niet helemaal rond, begreep ik. Dus het is niet aan mij om op dat gebied uitspraken te doen. Maar ik hoop wel dat het snel helemaal rond komt.'
Volgens Bosz gaat Ajax, als de transfer eenmaal is afgerond, veel plezier beleven aan Traore. 'Toen ik bij Ajax kwam, heb ik al gezegd spelers pas écht te leren kennen als ik met ze samenwerk. Met hem heb ik twee jaar gewerkt. Dus ik durf wel te zeggen hem als voetballer en mens goed te kennen. Zijn specifieke kwaliteiten dus ook. In mijn tijd bij Vitesse zei ik al dat het een échte Ajax-spits is', aldus Bosz, die die spitspositie als complex omschrijft. 'Je bent eindstation, staat vaak tussen twee man in en ga zo maar verder. Hij beheerst al die facetten. Bertrand is bij mij op de flank begonnen, maar ik zag al die kwaliteiten in hem en besloot hem in de spits te zetten. Daar hebben we met Chelsea wel wat discussie over gehad, maar uiteindelijk heeft hij in zijn laatste seizoen bij Vitesse bewezen dat heel goed te kunnen.'
Ervaring
'Hij is bovendien een heel complete spits. In de twintig jaar dat ik trainer ben, heb ik zelden spelers gezien die mij kunnen verrassen. Hij deed dat in Abu Dhabi tijdens de eerste training wel. We hadden toen echt zoiets van: wat doet hij nu allemaal? De oplossingen die hij zag…', gaat Bosz verder. Met zinspelingen op een gebrek aan ervaring kan de Ajax-coach weinig. 'We hebben puur naar kwaliteit gekeken. Een goede of een ervaren spits? Dan kies ik liever voor een goede. Het moet raak zijn, dat was het streven bij de zoektocht naar een nieuwe spits. Ik denk dat we nu de juiste speler gevonden hebben. Ajax en Marc Overmars zijn hier heel zorgvuldig te werk gegaan.'
Hoe Vitesse onder aanvoering van Traore Ajax vernederde
Bovendien is ervaring ook relatief volgens Bosz. 'Hij heeft al anderhalf seizoen in de Eredivisie en een seizoen in de Premier League in de benen. Daar komt bij dat hij nu in de voorbereiding tegen heel gerenommeerde tegenstanders uitstekend op de been bleef. Ik weet dat Mourinho gek van hem was in zijn Chelsea-tijd. Als heel jong pikkie had hij al een zwak voor hem. Onder Guus Hiddink is hij pas regelmatig gaan invallen en spelen. Maar vergeet ook niet: hij moest vorig seizoen op de training opboksen tegen jongens als Cahill en Terry. Daar word je ook een betere speler van.'
Zelf heeft Bosz op de achtergrond ook een rol gespeeld in de onderhandelingen. 'Ik had af en toe nog weleens contact met hem. Ik heb zelfs eens een wilde poging ondernomen hem naar Israël (Maccabi Tel Aviv, red.) te halen. Dat was overigens volstrekt kansloos. Toen ik naar Ajax kwam, heb ik hem ook al eens gevraagd of dit wat voor hem zou zijn. Ook bij Chelsea heb ik natuurlijk nog prima contact. Toen hij in LA zat met Chelsea tijdens dat vriendschappelijke toernooi, heb ik hem al gebeld. Toen merkte ik dat hij Ajax als serieuze optie zag, terwijl ik weet dat ook Premier League-clubs hem willen hebben. En die interesse van hem heb ik toen direct weer doorgegeven aan Marc. Hij is zelf ook gemotiveerd om weer in Nederland, en voor Ajax, te spelen.'
Rostov
Bosz is wel enigszins verrast dat de overgang nu al zijn beslag krijgt. 'Ik weet hoe Chelsea werkt. Vaak kregen we bij Vitesse pas in de laatste week nog eens vier of vijf spelers. Dus wat dat betreft ben ik heel blij dat er nu al enigszins duidelijkheid is.' Helderheid is er nog niet over de beschikbaarheid van Traore voor dinsdag, wanneer het eerste duel met FK Rostov in de play-offs van de Champions League op het menu staat. 'Dan heb je te maken met werkvergunningen enzovoort. Ik hoop hem dinsdag op te kunnen stellen, maar het moet eerst maar eens helemaal rond komen.'
Bron: Vi
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 11-08-2016 16:18:51 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier ben ik het in de regel wel mee eens als het over de stempel van De Boer gaat. Natuurlijk zal ik nooit ontkennen dat Frank geweldige prestaties heeft behaald met zeer pover materiaal, maar er is ook niemand echt boven zich uitgestegen op de manier zoals dat onder trainers als van Gaal gebeurt, en dan met name niet op aanvallend vlak. Hier zie je dan ook echt het no nonsense / "doe maar normaal dan..." karakter van Frank terug, en dit heeft toch ook echt wel nadelen in mijn optiek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mensen gaan vaak achteraf zeggen of iets goed dan wel slecht beleid was, terwijl er op het moment van het beleid zelf veel meer onbekenden (of aannames zoals jij dat noemt) zijn. Bojan was een prima huur, gezien zijn prestaties in Engeland mag Frank zijn matige prestaties in de Eredivisie zich wel aanrekenen.
Als er talent klaarstaat, maar nog net niet klaar is, dan heb ik persoonlijk liever een huur dan een aankoop van rond de 5 miljoen. Dat zie je nu met Gudelj, die zit eigenlijk in de weg, terwijl je iemand met zijn kwaliteiten wellicht had kunnen huren. Ik noem een Zimling.
Wat dat betreft hoop ik echt dat onder Bosz er af en toe ook gewoon weer heerlijk onbevangen wordt aangevallenVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Dat stamt al vanuit het vorige seizoen. Is totaal geen thema meer dacht ik.quote:Charlie: How's it going in there?
Ik denk dat Haller en Dost best wel iets kunnen toevoegen. Volgens mij zouden dat geen slechte spitsen zijn voor Ajax, maar ik denk dat je er wel de hoofdprijs voor betaalt en op dit moment is dat totaal overbodig. Dus de huur van Traore is gewoon prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En straks blijkt die hele aankoop ook geen fuck toe te voegen en heb je een bak aan miljoenen vergooid. Zo kan ik ook een hele doos dooddoeners afstoffen. Als Ajax een spits wil hebben, zitten er vele mitsen en maren aan vast. Een Haller of Dost gaat gewoon niets toevoegen op Ajax, maar je kan wel leuk zeggen ''WE HEBBEN WEL IETS GEKOCHT!!1!!!!''.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dost juist totaal niet. Die zal best zijn goals maken en fysiek er bovenuit steken, maar die past niet bij Ajax.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Haller en Dost best wel iets kunnen toevoegen. Volgens mij zouden dat geen slechte spitsen zijn voor Ajax, maar ik denk dat je er wel de hoofdprijs voor betaalt en op dit moment is dat totaal overbodig. Dus de huur van Traore is gewoon prima.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Haller en Dost best wel iets kunnen toevoegen. Volgens mij zouden dat geen slechte spitsen zijn voor Ajax, maar ik denk dat je er wel de hoofdprijs voor betaalt en op dit moment is dat totaal overbodig. Dus de huur van Traore is gewoon prima.
Snap nog steeds niet dat mensen dit geen logische/goede aanwinst vinden.
Heerlijke spits om een jaartje te overbruggen en ondertussen Cassiera en Dolberg te laten wennen.
Optie tot koop is natuurlijk nooit een mogelijkheid bij een talent als deze.
Nu nog wachten op een buitenspeler en ik ben zeer tevreden.Ajacied.![]()
Worden jullie ook zo moe van het geroep dat Ajax ziyech moet kopen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Misplaatste verwachtingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Liftdeur het volgende:
Heerlijke spits om een jaartje te overbruggen en ondertussen Cassiera en Dolberg te laten wennen.
Nu nog wachten op een buitenspeler en ik ben zeer tevreden.
Er was op dit moment absoluut geen betere deal mogelijk dan deze. Het heeft me dan ook zeer positief verrast.![]()
Van mij mag het zelfs weggemod worden. Users als smoofie doen het doelbewust, terwijl ze weten dat de discussie al 100x gevoerd is. Dat gaat richting trollen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
Worden jullie ook zo moe van het geroep dat Ajax ziyech moet kopen?![]()
Mee eens, al heeft de Boer wel veel verdedigend ingestelde spelers zich enorm laten ontwikkelen. Aanvallend inderdaad zeer pover. Eriksen en Milik hebben het ook goed gedaan, maar je zag niet per se ontwikkeling en je kunt je afvragen of ze niet eerder ondanks dan dankzij Frank goed presteerden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hier ben ik het in de regel wel mee eens als het over de stempel van De Boer gaat. Natuurlijk zal ik nooit ontkennen dat Frank geweldige prestaties heeft behaald met zeer pover materiaal, maar er is ook niemand echt boven zich uitgestegen op de manier zoals dat onder trainers als van Gaal gebeurt, en dan met name niet op aanvallend vlak. Hier zie je dan ook echt het no nonsense / "doe maar normaal dan..." karakter van Frank terug, en dit heeft toch ook echt wel nadelen in mijn optiek.
Wat dat betreft hoop ik echt dat onder Bosz er af en toe ook gewoon weer heerlijk onbevangen wordt aangevallen![]()
En toch moeten we Ziyech halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van mij mag het zelfs weggemod worden. Users als smoofie doen het doelbewust, terwijl ze weten dat de discussie al 100x gevoerd is. Dat gaat richting trollen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Goeie buitenspeler is wel een must.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef Liftdeur het volgende:
Nu nog wachten op een buitenspeler en ik ben zeer tevreden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat mij betreft zetten jullie het in de OP, helemaal prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En toch moeten we Ziyech halen.![]()
Alweer de achtste club voor deze held, die toch nog pas 25 is.quote:Hyun-Jun Suk vervolgt zijn loopbaan bij het Turkse Trabzonspor. De oud-speler van Ajax wordt voor één seizoen gehuurd van FC Porto.![]()
![]()
Trollactie niet herkennenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft zetten jullie het in de OP, helemaal prima.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat ik dat niet herken als trollactie zegt misschien meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Trollactie niet herkennen![]()
![]()
Jammer dat we geen optie tot koop hebben. Voor de rest hebben we nu een jaar lang de beste spits van de Eredivisie.Groot fan van User Wotte![]()
Denkt nog wat teveel na over de woorden, dat hoeft helemaal niet want kleine uitglijders zijn niet ergquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste interview van Younes in het Nederlands. Maar wel respect hoor, kan ook "gewoon in het Duits". Mag iedere speler een voorbeeld aan nemen.
Verwacht veel van onze younessi dit seizoen.Charlie: How's it going in there?
Setubal of Trabzonspor . Geen groot verschilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Alweer de achtste club voor deze held, die toch nog pas 25 is.
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
...tot S. de Jong tekent in Eindhoven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:40 schreef Tjacka het volgende:
Jammer dat we geen optie tot koop hebben. Voor de rest hebben we nu een jaar lang de beste spits van de Eredivisie.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
...tot S. de Jong tekent in Eindhoven.
Groot fan van User Wotte![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
...tot S. de Jong tekent in Eindhoven.![]()
Nog maar even dan voor de volledigheid:
Ik heb het idee dat het een echte Ajax-spits is, volgens mij heb ik dat hier vandaag eens gelezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:03 schreef Abed het volgende:
Nog maar even dan voor de volledigheid:![]()
yeah u jelly.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een echte Ajax-spits is, volgens mij heb ik dat hier vandaag eens gelezen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een echte Ajax-spits is, volgens mij heb ik dat hier vandaag eens gelezen
Een echte Ajax spits scoort aan de lopende band in de Arena.![]()
![]()
Vooral het optreden van Veltman is erg indrukwekkendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou liever niet, nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hem toch minder vinden?
(maar daar ging het niet om, je insinueerde dat hij de redder van Ajax moest worden, terwijl iemand gewoon postte dat hij blij was dat we hem gehuurd hebben)![]()
Veltman is dan ook een ware killer, een beest, een enorm goede verdediger.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral het optreden van Veltman is erg indrukwekkendDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik hou van deze man #nohomoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste interview van Younes in het NederlandsSnelle Egel![]()
Iedereen heeft het wel over Veltman, maar Denswil was me er toch ook eentjeGrijpt lekker in bij de 0-1
![]()
Genottelijk team van Vitesse was dat destijds.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doet het nu toch wel aardig in België na een moeilijke start. Feit dat ze hem lieten gaan omdat ze Moisander te belangrijk vonden op dat moment blijft belachelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef Heeinz het volgende:
Iedereen heeft het wel over Veltman, maar Denswil was me er toch ook eentjeGrijpt lekker in bij de 0-1
.
Snelle Egel![]()
Ik zou een moord voor hem doen nu om hem in te ruilen met Veltgod.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef Heeinz het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou een moord voor hem doen nu om hem in te ruilen met Veltgod.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Absoluut nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou een moord voor hem doen nu om hem in te ruilen met Veltgod.![]()
Nope.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou een moord voor hem doen nu om hem in te ruilen met Veltgod.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Veltman is met kop en schouders de beste verdediger van Ajax. Heeft echt enorme stappen gezet het laatste halfjaar.Charlie: How's it going in there?
Vind Riedewald eigenlijk in alles beter en heeft meer potentie als je hem als CV beschouwd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Veltman is met kop en schouders de beste verdediger van Ajax. Heeft echt enorme stappen gezet het laatste halfjaar.![]()
Tetequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Veltman is met kop en schouders de beste verdediger van Ajax. Heeft echt enorme stappen gezet het laatste halfjaar.![]()
Welnee, zwakke broeder. Tete en Riedewald zijn vele malen beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Veltman is met kop en schouders de beste verdediger van Ajax. Heeft echt enorme stappen gezet het laatste halfjaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vooral Tete kent defensief heel zelden fouten. Riedewald heeft ook wel meer teleurgesteld op bepaalde momenten. Grappig genoeg op momenten dat er veel gevaar over de flank was toen Tete geblesseerd was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee, zwakke broeder. Tete en Riedewald zijn vele malen beter.![]()
Sanchez gaat hem er zo uitspelenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Veltman is met kop en schouders de beste verdediger van Ajax. Heeft echt enorme stappen gezet het laatste halfjaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Riedewald heeft ook weer 2 potjes redelijk gebald.
Veltman wordt er door helemaal niemand uitgespeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sanchez gaat hem er zo uitspelenCharlie: How's it going in there?
Zolang die blijft reetkruipen niet neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman wordt er door helemaal niemand uitgespeeld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als controleur is hij inderdaad heel erg goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Riedewald heeft ook weer 2 potjes redelijk gebald.![]()
Obvious troll hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat Veltman iets kan?
Als controleur heeft hij het 2 potjes heel aardig gedaan. Maar met name op werklust, vliegen rennen en enthousiasme. Als 6 bij Ajax is vooral souplesse en ruimtelijk inzicht nodig, daar heb ik hem niet meteen zwaar op betrapt. Uit tegen PAOK viel hij toch wel door de mand op 6.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als controleur is hij inderdaad heel erg goed.Charlie: How's it going in there?
Dit idd. Geen spelverdeler.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als controleur heeft hij het 2 potjes heel aardig gedaan. Maar met name op werklust, vliegen rennen en enthousiasme. Als 6 bij Ajax is vooral souplesse en ruimtelijk inzicht nodig, daar heb ik hem niet meteen zwaar op betrapt. Uit tegen PAOK viel hij toch wel door de mand op 6.AFCA
Zolang hij statistisch met kop en schouders de beste verdediger blijft van de eredivisie zou dat frappant zijn ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang die blijft reetkruipen niet neeCharlie: How's it going in there?
scorebord-journalistiekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zolang hij statistisch met kop en schouders de beste verdediger blijft van de eredivisie zou dat frappant zijn ja.
gudelj is dan ook geweldigRED ONS HENNIEGOD![]()
''Op werklust, vliegen, rennen en enthousiasme''.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als controleur heeft hij het 2 potjes heel aardig gedaan. Maar met name op werklust, vliegen rennen en enthousiasme. Als 6 bij Ajax is vooral souplesse en ruimtelijk inzicht nodig, daar heb ik hem niet meteen zwaar op betrapt. Uit tegen PAOK viel hij toch wel door de mand op 6.
Wat? Hij is wat mij betreft de beste passer die Ajax heeft. Dat hoort een controleur ook te doen. Zijn passes zijn van subliem niveau en zelden onnauwkeurig. Hij kan linies doorbeken en dat is wat een controleur moet doen naast fatsoenlijk verdedigen. Zijn passes zijn ook zelden van useless niveau op 6. Altijd met een gedachte vooruit. Die 1-0 tegen PAOK is het perfecte voorbeeld daarvan. Die pass op Dolberg is van klasse.
https://streamable.com/anlpDat hij tegen PAOK uit zogenaamd door de mand viel, zegt me niet zoveel want dat was een compleet ander systeem waar de positionering dusdanig was dat zijn functie in de opbouw overbodig was.quote:Riedewald's eerste helft tegen PAOK thuis:
Meeste kansen gecreëerd (3)
Meeste tackles (4)
Meeste balbezit gewonnen (6x)
51 van 55 passes aangekomen![]()
Van horen zeggen begrepen dat het scorebord ook belangrijk is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
scorebord-journalistiek
gudelj is dan ook geweldigCharlie: How's it going in there?
Voor teams wel maar voor spelers vertellen ze niet het hele verhaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van horen zeggen begrepen dat het scorebord ook belangrijk is.RED ONS HENNIEGOD![]()
PAOK thuis was hij subliem, weergaloos en de besterren man. Ook in de passing. Maar tegen Sparta was het alweer 2 halfspelers en een 10. Dat zegt ook wat natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Op werklust, vliegen, rennen en enthousiasme''.
Wat? Hij is wat mij betreft de beste passer die Ajax heeft. Dat hoort een controleur ook te doen. Zijn passes zijn van subliem niveau en zelden onnauwkeurig. Hij kan linies doorbeken en dat is wat een controleur moet doen naast fatsoenlijk verdedigen. Zijn passes zijn ook zelden van useless niveau op 6. Altijd met een gedachte vooruit. Die 1-0 tegen PAOK is het perfecte voorbeeld daarvan. Die pass op Dolberg is van klasse.
https://streamable.com/anlp
[..]
Dat hij tegen PAOK uit zogenaamd door de mand viel, zegt me niet zoveel want dat was een compleet ander systeem waar de positionering dusdanig was dat zijn functie in de opbouw overbodig was.Charlie: How's it going in there?
Dat zegt niet heel veel aangezien Gudelj en Bazoer weer terug waren van hun schorsing en blessure. Gudelj was in het eerste PAOK-duel geschorst en ik snap prima waarom Bosz graag Bazoer opstelt. Bosz is blijkbaar ook gecharmeerd van de speler Klaassen, zo las ik. Tevens is het defensieve gefaal tegen PAOK Bosz ook niet onopgemerkt gebleven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PAOK thuis was hij subliem, weergaloos en de besterren man. Ook in de passing. Maar tegen Sparta was het alweer 2 halfspelers en een 10. Dat zegt ook wat natuurlijk.
Maar goed, ook in balbezit tegen Sparta stond Ajax dusdanig diep gepositioneerd dat Riedewald vrijgewaard van druk door Sparta-spelers het spel kon regisseren.![]()
Uiteindelijk gaat Sanchez in de verdediging, gudelj eruit, en riedewald op 6. Sinkgraven als vaste invaller als er meer creativiteit nodig is. No worries peoples.![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uiteindelijk gaat Sanchez in de verdediging, gudelj eruit, en riedewald op 6. Sinkgraven als vaste invaller als er meer creativiteit nodig is. No worries peoples.![]()
Droomscenario inderdaad. Volgend jaar gewoon flink doorselecteren in het middenveld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uiteindelijk gaat Sanchez in de verdediging, gudelj eruit, en riedewald op 6. Sinkgraven als vaste invaller als er meer creativiteit nodig is. No worries peoples.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: