SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zijn we nu dan allemaal weer tevreden? Heeft Marc het weer goed gedaan? Of zijn we nog steeds kritisch over de gang van zaken?
Verder totaal geen geluiden over een buitenspeler momenteel.
niet eens geruchten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Marc is nog niet klaar. Marc moet nog een vleugelflitser halen en zijn fout met Westermann herstellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
Zijn we nu dan allemaal weer tevreden? Heeft Marc het weer goed gedaan? Of zijn we nog steeds kritisch over de gang van zaken?
niet eens geruchten.
wooblabalurg![]()
Ajax - Rostov wordt uitgezonden door VeronicaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uitwedstrijd ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:11 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax - Rostov wordt uitgezonden door Veronica'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
wordt met de dag minder, nu is het meer wanhoopspogingen.quote:
Lekker alles kopieren en doen alsof het je eigen idee is. En dan roepen niet met hagel te schieten.
Sukkel is het aan het worden
#teamFreekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het hele berichtquote:denk het wel dus.quote:Ajax - Rostov zal komende dinsdag uitgezonden worden door Veronica. De duels van Ajax in de derde voorronde van de Champions League waren nog te zien bij Ziggo Sport, omdat die niet tot het Champions League pakket van SBS behoren. SBS heeft ervoor gekozen de Champions League duels dit seizoen uit te zenden op Veronica.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mensen die Haller boven Traore verkiezen![]()
Alsof haller in het spelletje van Bosz mee zou kunnen komen
Dat zou echt een Mike vd Hoorn 2.0 worden. Niet mee kunnen komen in de rondo's en alleen de laatste 10 minuten ingebracht worden voor de lange ballen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben erg blij dat Haller niet gekomen is, zo ook Dost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:21 schreef fathank het volgende:
Mensen die Haller boven Traore verkiezen![]()
Alsof haller in het spelletje van Bosz mee zou kunnen komen
Dat zou echt een Mike vd Hoorn 2.0 worden. Niet mee kunnen komen in de rondo's en alleen de laatste 10 minuten ingebracht worden voor de lange ballen.
Traore is de ideale versterking op het moment. (van bekende spelers)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Groot deel van de som van Milik zou geherinvesteerd worden, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
niet eens geruchten.![]()
![]()
Dat is een zoethoudertje, hoewel ik Traore niet had verwacht heeft die ook bijna niets gekost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Groot deel van de som van Milik zou geherinvesteerd worden, dus ik ben benieuwd
Kan mij niet voorstellen dan ze nu 15-20 mil (want dat is een groot deel) gaan investeren in een buitenspeler.
Dus tenzij ze ook een LB en/of een creatieve middenvelder halen en een buitenspeler. Geloof ik niet dat een "groot" deel herinvesteert wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, nu nog een buitenspeler en Ziyech(creatieve middenvelder) en bij voorkeur een back-up (of versterking) voor Dijksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:35 schreef Ooku het volgende:
Mooi Traore, nu alleen nog Ziyech en dan zijn we klaar
die volgorde zou prio moeten hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet je ook niet doen. Dan gaan clubs bij elke transfer van Ajax de hoofdprijs vragen en ga je overbetalen à la Juve voor Higuain en Napoli voor Milik. Gewoon redelijke prijzen betalen en anders doen we het met deze groepquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is een zoethoudertje, hoewel ik Traore niet had verwacht heeft die ook bijna niets gekost.
Kan mij niet voorstellen dan ze nu 15-20 mil (want dat is een groot deel) gaan investeren in een buitenspeler.
Dus tenzij ze ook een LB en/of een creatieve middenvelder halen en een buitenspeler. Geloof ik niet dat een "groot" deel herinvesteert wordt.![]()
![]()
Tja, buitenspelers... In de Nederlandse competitie is Larsson de enige met ook maar een beetje potentie, buitenland echt geen idee wat er rondloopt. Wel dat Ajax al een paar buitenkansjes heeft laten lopen (Sisto, Bailey, Moses Daddy (al lijkt die laatste zijn ontwikkeling niet door te zetten)).![]()
Ik huil met je mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat nog steeds over Ziyech.
Ik ga even huilen.![]()
Het rommelt nog lekker bij Rostov.
Gerucht gaat nu ook dat sterspelers Bastos en Azmoun vertrekken.
Azmoun heeft al op zijn Twitter aangegeven naar Spartak te gaan.
Bastos lijkt vooralsnog enkel een geruchtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou Fosu-Mensah daadwerkelijk onhaalbaar zijn? Denk dat hij niet al te veel kansen gaat krijgen onder Mourinho. Wellicht in de winterstop nog eens polsen.
Of halen wij principieel geen vrijwillig vertrokken jeugdspelers terug?![]()
miljoentje of 105.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou Fosu-Mensah daadwerkelijk onhaalbaar zijn? Denk dat hij niet al te veel kansen gaat krijgen onder Mourinho. Wellicht in de winterstop nog eens polsen.
Of halen wij principieel geen vrijwillig vertrokken jeugdspelers terug?![]()
Enne, dit is de eerste zomer in jaren dat we geen geruchten over Büttner horen. Ajax zal dus wel daadwerkelijk niet met een linksback bezig zijn.![]()
Atouba.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enne, dit is de eerste zomer in jaren dat we geen geruchten over Büttner horen. Ajax zal dus wel daadwerkelijk niet met een linksback bezig zijn.![]()
.
[ Bericht 34% gewijzigd door mokkiemok op 11-08-2016 11:55:09 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
TraoregodStiekem toch wel opgelucht. Nettogenot.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Bailey en Moses Daddy zouden er niet gelijk staan bij Ajax. Sisto wellicht wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, buitenspelers... In de Nederlandse competitie is Larsson de enige met ook maar een beetje potentie, buitenland echt geen idee wat er rondloopt. Wel dat Ajax al een paar buitenkansjes heeft laten lopen (Sisto, Bailey, Moses Daddy (al lijkt die laatste zijn ontwikkeling niet door te zetten)).
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke buitenspelers er mogelijk op de lijst staan, indien er uberhaupt een lijst is.
Van de scouts wellicht wel, maar zolang de geruchtenmolen niet draait ben ik bang dat Marc Netto echt weer iets uit het niets gaat halen zonder tips en advies van de scouts.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Daar heeft het inderdaad alle schijn van. Breed gedragen minachting in het Technisch Hart richting de scouting, met bijvoorbeeld ook Dennis "oude stempel" Bergkamp. Gelukkig lijkt Overmars wel te luisteren naar Veldmate, hopelijk pakt dat goed uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:57 schreef marp0 het volgende:
[..]
Bailey en Moses Daddy zouden er niet gelijk staan bij Ajax. Sisto wellicht wel.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke buitenspelers er mogelijk op de lijst staan, indien er uberhaupt een lijst is.
Van de scouts wellicht wel, maar zolang de geruchtenmolen niet draait ben ik bang dat Marc Netto echt weer iets uit het niets gaat halen zonder tips en advies van de scouts.
En het blijft zonde dat die Belgische scoutingsgod nu niet meer bij ons, maar bij Anderlecht zit.![]()
Toen Bosz net kwam was het duidelijk dat hij meteen had gevraagd om Traore (waarschijnlijk was het toen al duidelijk dat Milik weg zou gaan)
Zou het dan zo kunnen zijn dat Bosz dit voor 99% geregeld heeft? Vind het gewoon erg moeilijk om Marc een goede aankoop te zien doen dat ik meteen sceptisch ben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het lijkt me niet onaannemelijk dat dit zonder Bosz nooit was gebeurd. Maar dat heeft natuurlijk vooral te maken met de band die er al bestond tussen Bosz en Traoré.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
Toen Bosz net kwam was het duidelijk dat hij meteen had gevraagd om Traore (waarschijnlijk was het toen al duidelijk dat Milik weg zou gaan)
Zou het dan zo kunnen zijn dat Bosz dit voor 99% geregeld heeft? Vind het gewoon erg moeilijk om Marc een goede aankoop te zien doen dat ik meteen sceptisch ben.
En als onderhandelaar heb je gewoon een goede aan Overmars, dat moge duidelijk zijn. Zowel in contractonderhandelingen met huidige spelers, als het halen en verkopen van spelers. Hierin speelt zijn naam als voormalig topspeler natuurlijk ook een rol. De tijd dat Ajax voor iedere aankoop de hoofdprijs+ betaalde is voorbij.
Enige paniekaankoop was wellicht Sinkgraven, al had hij wel de kwaliteiten die Ajax miste en nog steeds mist, en leek deze paniek vooral te zijn ingegeven door Frank.![]()
Over ongeveer tien minuten begint de wekelijkse persconferentie van Peter Bosz. De persconferentie is LIVE te zien via Ajax.nl #ajarodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je was mij net voor. Klopt inderdaad, te zien op ajax.nlquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is dit standaard of vanwege Traore?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je was mij net voor, klopt inderdaad te zien op ajax.nl
(En het verdwijnen van Bazoer en Ghazi)
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
persco Ajax Roda, dus is standaard denk ik. Al zal Traore zeker besproken worden neem ik aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Is dit standaard of vanwege Traore?
(En het verdwijnen van Bazoer en Ghazi)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
duidelijk het werk van Bosz dus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Altijd contact blijven houden, wilde hem naar Israel halen etc. Ideale centrumspits voor Peter.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wel grappig dat iedereen overal schreeuwt dat er geld moet worden uitgegeven, terwijl 5 jaar geleden iedereen riep dat er geen geld meer moest worden uitgegeven en we het met eigen spelers moesten gaan doen.
Nu staat er geld op de bank en moet het gelijk weer uitgegeven worden.
Dat Marcnetto de hand op de knip blijft houden vind ik niet erg. Ik kan me niet herinneren dat een aankoop die veel geld gekost heeft ook daadwerkelijk geld heeft opgeleverd (Huntelaar toen misschien?)Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
erg naïef dit, totaal niet wat er hier geroepen wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:24 schreef Komakie het volgende:
Wel grappig dat iedereen overal schreeuwt dat er geld moet worden uitgegeven, terwijl 5 jaar geleden iedereen riep dat er geen geld meer moest worden uitgegeven en we het met eigen spelers moesten gaan doen.
Nu staat er geld op de bank en moet het gelijk weer uitgegeven worden.
Dat Marcnetto de hand op de knip blijft houden vind ik niet erg. Ik kan me niet herinneren dat een aankoop die veel geld gekost heeft ook daadwerkelijk geld heeft opgeleverd (Huntelaar toen misschien?)
Erg zwart wit gedacht van je.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax praat bijna zelden over transfers die lang en breed nog niet bevestigd zijn dus dit kan niet meer fout.Bosz: Traoré was zelf ook enthousiast om weer naar de eredivisie te komen, anders had ik het niet gewildtwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:22:20Bosz over eventuele komst Traoré: 'Het is nog niet helemaal rond, maar ik wil hem graag hebben. Ik vind het een #Ajax-spits' #ajarod reageer retweet
![]()
''Ook voor de aanval'', dus er is meer. #Biddenvooreenlinksbacktwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:29:02Als komst Traoré rondkomt is de selectie nog niet rond. Bosz: 'We blijven scherp op mogelijk versterkingen, inderdaad ook voor de aanval' reageer retweet
![]()
Trainer naar mijn hart.twitter:Priya8Ramesh twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:31:23Peter Bosz: "(In the choice between) good striker or experienced striker? I choose for a good striker (Traoré)" reageer retweet
![]()
"Ik wil Bertrand heel graag hebben, hij past goed bij Ajax." De nieuwe trainer van Ajax sprak zijn bewondering uit voor zijn oude speler. "Hij is vrij compleet als spits en ik ben heel weinig spelers in mijn carrière tegengekomen die me zo kunnen verrassen als hij."![]()
Bedankt Arno.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Trainer naar mijn hart.twitter:Priya8Ramesh twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:31:23Peter Bosz: "(In the choice between) good striker or experienced striker? I choose for a good striker (Traoré)" reageer retweet
![]()
Klinkt goed allemaal dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
Het rommelt nog lekker bij Rostov.
Gerucht gaat nu ook dat sterspelers Bastos en Azmoun vertrekken.
Azmoun heeft al op zijn Twitter aangegeven naar Spartak te gaan.
Bastos lijkt vooralsnog enkel een gerucht![]()
Ziyech dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ook voor de aanval'', dus er is meer. #Biddenvooreenlinksbacktwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 11-08-2016 om 12:29:02Als komst Traoré rondkomt is de selectie nog niet rond. Bosz: 'We blijven scherp op mogelijk versterkingen, inderdaad ook voor de aanval' reageer retweet
!:DAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daar is niets naiefs aan. Ik zeg nergens dat het zich tot Fok beperkt. Het is overal een veel gehoord verhaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
erg naïef dit, totaal niet wat er hier geroepen wordt.
Erg zwart wit gedacht van je.
Een paar jaar geleden moest het zo veel mogelijk met eigen jeugd omdat de aankopen te veel hadden gekost en het niet waar konden maken. Nu wordt er zo veel mogelijk met jonge spelers gespeeld en als het even kan uit de jeugd en nu moet er gekocht worden.
Ik zeg niet dat je nooit spelers moet kopen. Een goede aankoop is altijd welkom, maar het is wel grappig om de tegenstrijdigheid te zien.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Traoré
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Waar zou je Ziyech dan laten spelen? Ik vind het niet echt een typische aanvaller, maar meer iemand die er achter speelt.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Maxwellquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
wat mij betreft overal waar Sink nu speelt. Maar kan ook op de plek van Ghazi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar zou je Ziyech dan laten spelen? Ik vind het niet echt een typische aanvaller, maar meer iemand die er achter speelt.
liefst gewoon op het middenveld met Klaassen en Riedewald.
maar LV is prio nuFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ging erom dat je niet veel moest uitgeven als er geen geld was. Dat is er nu wel. En dat geld wordt alleen maar minder waard als er niets mee wordt grdaan. Ze moeten er iets mee doen. Arena kopen of iig wat investeren in spelers of iets andersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar is niets naiefs aan. Ik zeg nergens dat het zich tot Fok beperkt. Het is overal een veel gehoord verhaal.
Een paar jaar geleden moest het zo veel mogelijk met eigen jeugd omdat de aankopen te veel hadden gekost en het niet waar konden maken. Nu wordt er zo veel mogelijk met jonge spelers gespeeld en als het even kan uit de jeugd en nu moet er gekocht worden.
Ik zeg niet dat je nooit spelers moet kopen. Een goede aankoop is altijd welkom, maar het is wel grappig om de tegenstrijdigheid te zien.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Geen lastig programma danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax is Traoré mogelijk kwijt voor Afrika Cup![]()
PEC Zwolle uitquote:
ADO thuis
Roda uit
Utrecht uit
Beker nog tussendoor. Wil ik allerminst als 'geen lastig programma' bestempelen.![]()
enkel Utrechtquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch een beetje teleurgesteld dat het Balotelli niet is geworden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Enkel Utrecht ja, de rest is gewoon te doen, niet zo huilenquote:
Beker zal wel een lucky draw worden, je weet, knjb
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 12:48:52 ]![]()
Traore > Balotelliquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Toch een beetje teleurgesteld dat het Balotelli niet is geworden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax heeft al twee jaar geen lucky draws meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Enkel Utrecht ja, de rest is gewoon te doen, niet zo huilen
Beker zal wel een lucky draw worden, je weet, knjb![]()
Man, die Balo denkt dat Ajax een Duitse club is, ga je echt niks aan missen hoor, te domme kracht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Toch een beetje teleurgesteld dat het Balotelli niet is geworden.![]()
Nicolai Jørgensen was helaas al verkochtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Traoré > Milikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Mwah, Gomez was ook niet verkeerd geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré is de beste optie die Ajax zich kon wensen.![]()
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré is de beste optie die Ajax zich kon wensen.![]()
Messi was beter geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mwah, Gomez was ook niet verkeerd geweestFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welke heb jij in gedachte dan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Qua invulling van de spitspositie voldoet hij overduidelijk aan elk aspect. Technisch zeer vaardig, sterk aan de bal, in duels, zeer slimme speler. Heeft al veel indruk gemaakt bij Vitesse, geïmponeerd bij Chelsea in de voorbereiding.quote:
Je bent geen kutspeler als er geen Ronaldo in je achternaam staat.![]()
net zo onhaalbaar als Gomezquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 20-jarige jeugdspeler moet de redder van Ajax worden?
We mogen niet blij zijn met een goede speler?![]()
Wie weet. Als het gewoon een middenmoot clubje wordt, ga je me toch niet vertellen dat het lastig gaat worden voor Ajax zonder Traoré. Op Utrecht na inderdaad, daar zat ik mis, traditioneel heeft Ajax het daar wel lastig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft al twee jaar geen lucky draws meer.![]()
Ja en Eto'o en Balotelli hadden ook gekund.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mwah, had gekund, Messi onmogelijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Technisch zeer vaardig? Dat valt bijzonder mee, matige eerste aanname waarbij hij met zijn snelheid en fysiek veel compenseert.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua invulling van de spitspositie voldoet hij overduidelijk aan elk aspect. Technisch zeer vaardig, sterk aan de bal, in duels, zeer slimme speler. Heeft al veel indruk gemaakt bij Vitesse, geïmponeerd bij Chelsea in de voorbereiding.
Je bent geen kutspeler als er geen Ronaldo in je achternaam staat.![]()
Neem het hem niet kwalijk, hij is voor Feyenoord. Hij kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We mogen niet blij zijn met een goede speler?
#voorvochtmensenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
er kwam meer lucht uit mijn neus dan normaal met het lezen van je comment. Daarvoor hulde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch zeer vaardig? Dat valt bijzonder mee, matige eerste aanname waarbij hij met zijn snelheid en fysiek veel compenseert.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik mag hem toch minder vinden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We mogen niet blij zijn met een goede speler?![]()
mag, maar kom dan wel met op waarheid beruste feiten. Dit is gewoon onzin. Heb je hem vorig seizoen zien spelen bij Chelsea? Ik wel namelijk. Er is een reden dat ze hem niet verkopen zeg maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hem toch minder vinden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lol, hij heeft genoeg goals gemaakt waar ik de eerste aanname gewoon van een goed niveau zag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch zeer vaardig? Dat valt bijzonder mee, matige eerste aanname waarbij hij met zijn snelheid en fysiek veel compenseert.![]()
natuurlijk maar ik denk ook dat het een aanwinst is, voor Ajax en voor de eredivisiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hem toch minder vinden?![]()
Hopelijk nu nog een linksbuiten en linksback, ben niet echt weg van Dijks. Hoop ook dat Bosz iets aan het middenveld gaat doen.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Wat is onzin? Ik zeg alleen dat Traoré niet de redder van Ajax gaat worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mag, maar kom dan wel met op waarheid beruste feiten. Dit is gewoon onzin. Heb je hem vorig seizoen zien spelen bij Chelsea? Ik wel namelijk. Er is een reden dat ze hem niet verkopen zeg maar.![]()
Aanwinst wel, maar hij is nog maar 20. Zie in hem niet de stabiele aanvalsleider die het team gaat dragen. Maargoed, ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik denk ook dat het een aanwinst is, voor Ajax en voor de eredivisie![]()
Ook erg fijn dat Traoré al anderhalf seizoen samengewerkt heeft met Bosz. Wel in de eerste helft als vleugelspeler maar dat mag de pret niet drukken. Qua drukzetten zal hij al het nodige weten, zo niet het meeste van elke speler.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik denk ook dat het een aanwinst is, voor Ajax en voor de eredivisie![]()
Daar gaan we wel van uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanwinst wel, maar hij is nog maar 20. Zie in hem niet de stabiele aanvalsleider die het team gaat dragen. Maargoed, ik kan er naast zitten natuurlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog een Traoré voor op de vleugels misschien?
Salaristechnisch heb ik geen idee wat hij bij Aston Villa verdiend.
Adama TraoréFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor de korte termijn is het een goede oplossing in de spits, maar op de lange termijn niet natuurlijk. Die pakt over een jaartje weer zijn spullen, vertrekt en dan zit je weer met dit probleem. Gelukkig heb je nu een jaar tijd om je daar op voor te bereiden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanwinst wel, maar hij is nog maar 20. Zie in hem niet de stabiele aanvalsleider die het team gaat dragen. Maargoed, ik kan er naast zitten natuurlijk.
Sowieso vind ik het best raar dat Chelsea hem niet als 2e spits houdt, Rémy weg flikkert en afziet van Lukaku. Maar ja, dat bepaal ik niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: