Welnee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
die Jap komt wel erg dichtbij
Verstandige mensen JUICHEN om deze gouden plak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle Belmonte's moeten opgeheven worden.
Zeg dat maar tegen Ajax vorig jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een gedoe allemaal, en dat voor een titel.
Jammer dat er van topic moest worden gewisseld.quote:
Traore gehaald, Ajax kampioen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ajax vorig jaar.
Absoluut.quote:
Nu loopt m'n hele TL vol met juichende MARCA's en AS.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige mensen JUICHEN om deze gouden plak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:01 schreef Max23 het volgende:
Hoe noem je sushi die van carnaval houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
NBC is allang naar de reclame.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:01 schreef aswesleep het volgende:
En dit keer wel tijd in het drukke schema voor de herhaling van de aankomst.
Ik snap niet waarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle Belmonte's moeten opgeheven worden.
Jammer dat mijn stream een halve minuut achterloopt op het topic alleenquote:
Al die supporters thuis:quote:
Lekkere hoge ISO waarde ja.quote:
Ik mis Magnini en Haydenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit maar een matige line-up zeg, dan maar juichen voor Timmers ofzo.
Wie gaat er niet winnen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit maar een matige line-up zeg, dan maar juichen voor Timmers ofzo.
Ik ben al meer dan 24u wakker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef marcodej het volgende:
Sinds vanochtend 7:00 op, na 4 uurtjes slaap. Ook sport kijken is topsport.
Wanneer krijgen wij onze medailles?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef marcodej het volgende:
Sjeggerini lijkt me kansloos. Hoewel die na 50 meter in de top-3 ligt.quote:
Ik was om 12:55 al wakker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef marcodej het volgende:
Verschurenquote:
Die gaat dus winnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sjeggerini lijkt me kansloos. Hoewel die na 50 meter in de top-3 ligt.
Dank jequote:
Martin Vriezema zou dat antwoord kunnen geven.quote:
Genot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:05 schreef heywoodu het volgende:
Toch mooi om er nog even aan herinnered te worden hoe Cielo hier niet staat.
baasquote:
Pieter faslde op de 4×200, na alle ophef. Die wordt laatste hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen op een medalje voor Pieter, dat schijnt een goeie naam te zijn op dit nummer.
Condorelli zou ook tof zijn.
Die positioneert zich straks goed op het laatste rechte stuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens dat Cyril Dessel hier ook meedoet.
gewoon neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:03 schreef Anonymousz het volgende:
Adrian gaat het goud pakken easy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |