Ik zou Tess' billen wel eens willen knijpenquote:
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:07 schreef Windhapper het volgende:
Doen we eigenlijk ook mee aan de mannenvariant?
OP ff totaal gemist.![]()
Truekorea.koquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Is dit ergens te zien?
Ben niet in Nederland dus geen NOS.nl plx
Zou die mod op FOK! zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:09 schreef TheArt het volgende:
Winst was toch al zeker commentator?
Wat een jinxer
Dat lijkt me een beetje veelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:09 schreef Windhapper het volgende:
Tess komt eigenlijk 20 centimeter tekort voor dit niveau.
Ze komt mijn 20 cm tekortquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:09 schreef Windhapper het volgende:
Tess komt eigenlijk 20 centimeter tekort voor dit niveau.
Dan volgt er vast een tijdstraf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kan die Kim niet eens face first op de grond gaan?
Dat is NL inmiddels wel gewend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan volgt er vast een tijdstraf.
Ze zijn ook eerder in paniek als ze wel nog compleet zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is NL inmiddels wel gewend.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheidsrechter je vermoord de wedstrijd
jammer genoeg is dat lastig in deze sportquote:
Meer dan een VW busje wordt het inderdaad helaas niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jammer genoeg is dat lastig in deze sport
dat moet ja :quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:14 schreef tralalala het volgende:
Moet er binnen de zoveel seconden/minuten een poging tot scoren gedaan worden? Anders kan je gewoon een beetje overgooien.
Er is wel een limiet ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:14 schreef tralalala het volgende:
Moet er binnen de zoveel seconden/minuten een poging tot scoren gedaan worden? Anders kan je gewoon een beetje overgooien.
sowieso dat de helft van die aziaten ooit een man was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:14 schreef tjaptjoep het volgende:
Die ene Aziaat heeft gewoon een piemol
inb4 12 users die hier serieus op in gaan, dat dit niet verstandig is.quote:
Daar heb je hoe dan ook nog geen last van.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:16 schreef merino het volgende:
ik trek het slecht als ze er uit vliegen nu
Golden Score.quote:
hoe is het mogelijk pffff. whahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:18 schreef F.M.D. het volgende:
dit is niet typisch nederland. wel als die pingel mis gaat.
EK 2012 taferelenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manmanman. We gaan er gewoon in de groepsfase uit jongens.![]()
![]()
Nee, zelf slecht gespeeld.quote:
hahaha lekker voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland speelt zo dramatisch dit toernooi. Echt niet grappig.
Ja dat mag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:19 schreef Slobeend het volgende:
Dit is dan wel typisch Nederlands. Mag ik dat zeggen.
Lijkt wel spanning van het eerste toernooi i.c.m. verwachten door het WK.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland speelt zo dramatisch dit toernooi. Echt niet grappig.
Omdat Abbingh ze ook altijd scoort. En Abbingh is gewoon de vaste persoon voor de zevenmeter. Als Abbingh er niet in staat dan neemt Polman 'm.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:19 schreef Max23 het volgende:
Polman scoort altijd die strafworpen, waarom laat je haar niet nemen.
Dit toernooi vooral Polman ze zien nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:19 schreef TheArt het volgende:
Abbingh neemt ze altijd en mist bijna nooit, tuurlijk nu wel ;')
zijn er ook OS na de dood?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:20 schreef VacaLoca het volgende:
Wat kon Abbing toch gebeuren toen ze van zeven meter schoot...
Tijdens het WK nam Polman ze juist altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat Abbingh ze ook altijd scoort. En Abbingh is gewoon de vaste persoon voor de zevenmeter. Als Abbingh er niet in staat dan neemt Polman 'm.
Ah ok. Dan waarschijnlijk zo geweest dat Polman er het meest in stond ten tijde van de strafballen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat Abbingh ze ook altijd scoort. En Abbingh is gewoon de vaste persoon voor de zevenmeter. Als Abbingh er niet in staat dan neemt Polman 'm.
Zwemmen is geen sport.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef tralalala het volgende:
Als Kromowidjojo zo nog faalt word ik echt mad.
3:03.quote:
Het lesbische schreeuwmens met de wet-gel look. Herkenbaar idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef bombmannl het volgende:
Dit doet me denken aan zo'n overblijfjuffrouw
Uh, oke.quote:
dan nog had je op z'n duits moeten winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:22 schreef Szura het volgende:
Laten we niet vergeten dat ze gewoon 5 punten voorsprong weggeven![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwemmen is geen sport.
Ik ga slapen.
Iddquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef bombmannl het volgende:
Dit doet me denken aan zo'n overblijfjuffrouw
Je hebt geluk dat je nog niets mist tot nu toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwemmen is geen sport.
Ik ga slapen.
Laten we niet vergeten dat die penal er gewoon in moet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:22 schreef Szura het volgende:
Laten we niet vergeten dat ze gewoon 5 punten voorsprong weggeven![]()
Hoeft niet allebei?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:23 schreef TheArt het volgende:
Winnen van Zweden of Rusland dan maar. Dan ben je ook door.
Op deze manier win je daar niet van.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:23 schreef TheArt het volgende:
We gingen toch voor medaille, dan had je die landen ook moeten verslaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:23 schreef TheArt het volgende:
Het is dezelfde verdediging als op het WK en toen stond de dekking, behalve in de finale tegen het hele sterke Noorwegen, het hele toernooi geweldig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:23 schreef Jinkx het volgende:
Kut dit. De verdediging is te traag, ze verdedigen achteruit in plaats van vooruit. Godzijdank liep de aanval een beetje, hoewel ze vaak gingen pielen in het midden met zijn allen. Wester had ook geen goede tweede helft.
Staat daar idd alleen maar mooi te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tess heeft bijna niets tegengehouden.
Die choked altijd dus, gratis overwinning.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden is toch alleen maar Ibrahimovic, die kun je hebben.
Zal wel moeten anders ga je in de kwartfinale net zo hard onderruit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op deze manier win je daar niet van.
Weet ik, maar ze zijn minder alert ofzo, daardoor krijg je dat zijwaarts verdedigen. Dan ben je te laatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is dezelfde verdediging als op het WK en toen stond de dekking, behalve in de finale tegen het hele sterke Noorwegen, het hele toernooi geweldig.
De eerste partij hebben ze continu achter gestaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:24 schreef tjaptjoep het volgende:
Ze mogen nooit die voorsprong weggeven.... Net als de 1ste partij. Man Man Man
DIe is koel in de kop.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef tralalala het volgende:
Tess had wel wat meer mogen houden, ipv alleen maar met haar uiterlijk bezig te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:24 schreef tjaptjoep het volgende:
Ze mogen nooit die voorsprong weggeven.... Net als de 1ste partij. Man Man Man
Die mag ik niet, dus maakt me niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:21 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat het een dyke is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:26 schreef RipCity het volgende:
Wel fijn voor de man van deze dame dat die even een avondje het hele bed voor hemzelf heeft.
Ik bedoel 2dequote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
De eerste partij hebben ze continu achter gestaan.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk dat het een dyke is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |