goeie tekstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef VacaLoca het volgende:
En wie niet springt is een Chinees klinkt van de tribune
Jep. Geen enkele doelpoging strafcorner of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef wdn het volgende:
De stats gemist van China.
Waren dat nog steeds allemaal 0'en?
Damn. En dan sta je daar op een OSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Geen enkele doelpoging strafcorner of wat dan ook.
Sombroek moest pas in de laatste vijf minuten een klein reddinkje verrichten, dat was hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Geen enkele doelpoging strafcorner of wat dan ook.
Duitsland heeft er ook zin in, gewoon verloren van Spanje vandaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel weer ontzettend typisch dat je straks als poulewinnaar op Argentinie stuit en er dan gewoon keihard kan uitvliegen
Ik kijk alleen vanwege Nederland vanaf de ko-fase.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:29 schreef riazop het volgende:
is er iets te bedenken om hokkie aantrekkelijker te maken voor kijkers? Anders dan de dames in hun blote kontjes te laten spelen.
en dan wordt het leuker om naar te kijken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk alleen vanwege Nederland vanaf de ko-fase.
Ja, die groepswedstrijden komen ze wel door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:03 schreef riazop het volgende:
[..]
en dan wordt het leuker om naar te kijken?
Angstgegner wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:33 schreef marcodej het volgende:
Nederland - Argentinië wordt de kwartfinale inderdaad.
Het Rik Elfrink-kanaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:21 schreef Nibb-it het volgende:
Jammer dat het op het aardappelkanaal is.
Jinx..quote:
Telt onderling resultaat boven doelsaldo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Dames verliezen van Duitsland om Argentinie te ontlopen, mark my words
Volgens mij welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Telt onderling resultaat boven doelsaldo?
Neh, gaat niet gebeuren. Argentinië staat nu 3de. Mocht Nederland verliezen worden ze tweede en komen ze Arg alsnog tegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Dames verliezen van Duitsland om Argentinie te ontlopen, mark my words
Nee Argentinië is 4e definitiefquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, gaat niet gebeuren. Argentinië staat nu 3de. Mocht Nederland verliezen worden ze tweede en komen ze Arg alsnog tegen.
Hmmm, dan moeten sommige sites hun standen eens bijwerken.quote:
Hahaha, wat is dat?? Onzichtbare speelster??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Chai het volgende:
Zag net een bewegende schaduw op het veld zonder iets erboven. Zwemt er daadwerkelijk een vis onder dat waterveld?
Camera wat boven het speelveld hangt. Zit vast met 4 touwen, waardoor die overal heen kan bewegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dat?? Onzichtbare speelster??
Mwah, dat is weer te makkelijk natuurlijk. Bij zo'n wedstrijd komen er weer andere sentimenten vrij waardoor men ineens wel goed kan spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Argentinië speelt echt heel beroerd dit toernooi. Echt geen lastige tegenstander.
Allemaal schijn. Argentinië en Australië blijven gevaarlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Argentinië speelt echt heel beroerd dit toernooi. Echt geen lastige tegenstander.
Precies. Net zoiets als de Noorse handbalvrouwen. Beginnen al-tijd bagger en komen toch bovendrijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Argentinië en Australië blijven gevaarlijk.
Ik zeg ook niet dat ze kansloos zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Argentinië en Australië blijven gevaarlijk.
foto?quote:
Argentinië is ALTIJD een lastige tegenstanderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze kansloos zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:57 schreef Max23 het volgende:
[..]Hmm, is wel eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waard ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik kijk de hele dag al op stream, maar er is nu even geen voetbal dus dat komt leuk uitquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:57 schreef Max23 het volgende:
[..]SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dat laatste is niet serieus toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
23:00 VK - VS
Kan dus Nederland-VS/VK worden in de halve finale. Ook onbekend of Australië Nederland wil mijden, die spelen nog tegen Japan.
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:40 schreef DeLuna het volgende:
Zolang door lullen dat je het begin van het volgende kwart mist.
volgende keer maar radiodjs inhurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:40 schreef DeLuna het volgende:
Zolang door lullen dat je het begin van het volgende kwart mist.
damn wat loopt mijn stream achter.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:58 schreef borisz het volgende:
Nee Faat het waren altijd 12 landen, alleen de QF is nieuw tov Londen.
iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:57 schreef Nibb-it het volgende:
Duitsers verpesten hun laatste sc wel grandioos.
ik vind haar wel prima in de studio...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:01 schreef RipCity het volgende:
Fatima moet bij het team komen als motivational speaker
Eensch. Ben benieuwd of de begeleiding zelf het ook zo aangeeft bij de spelers.. Het moet zoveel beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ik vind haar wel prima in de studio...
Uh nee, vanaf 2008 is dat pas zo, tm 2004 waren het 5 ploegen in de poule.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:58 schreef borisz het volgende:
Nee Faat het waren altijd 12 landen, alleen de QF is nieuw tov Londen.
Ze legde de vinger wel heel goed op de zere plek ja, en ik ben normaal geen fan van d'rquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:01 schreef RipCity het volgende:
Fatima moet bij het team komen als motivational speaker
Wordt wel een flinke finale zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef Nibb-it het volgende:
4–1 inmiddels, Australië speelt als een dweil.
Nee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland gaat toch op een slof van Argentinie winnen?
Violgens mij welquote:
Fatima inderdaad van toegevoegde waarde, net als Jacques Brinkman bij de mannen en Gregory Sedoc voor atletiek. Voor de rest mogen ze alle andere zogenaamde analisten voortaan weglaten. Noël van Klaveren, Hugo Haak en Daan Spijkers sowieso.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze legde de vinger wel heel goed op de zere plek ja, en ik ben normaal geen fan van d'r
Brinkman toegevoegde waarde? Niet echt eens beetjequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Fatima inderdaad van toegevoegde waarde, net als Jacques Brinkman bij de mannen en Gregory Sedoc voor atletiek. Voor de rest mogen ze alle andere zogenaamde analisten voortaan weglaten. Noël van Klaveren, Hugo Haak en Daan Spijkers sowieso.
Vannacht Argentinië wordt lastig, maar de dames kunnen nu natuurlijk niet achterblijven bij de mannen!
Zul je zien dat NL eruit vliegtquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:03 schreef Marcoss het volgende:
Voorlopig 2 ploegen uit de poule van Nederland door dus
Bedankt Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:33 schreef Max23 het volgende:
Nieuw-Zeeland wint met 4-2 van Australië!
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:38 schreef Collide het volgende:
Argentinië wordt een lastige wedstrijd voor Nederland.
Argentinië is al jaren een van de sterkst mogelijke tegenstanders. Laatste keer dat Nederland tegen Argentinië speelde hebben ze zelfs verloren.quote:
Gelukkig gaat Marit de dag dan sekur wetuh reddenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:13 schreef marcodej het volgende:
Als ze vanavond verliezen ben ik toch diep teleurgesteld over deze dag.
Jij wil shootouts?quote:
Ik wilde net hetzelfde typenquote:
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb het al gezien, ze gaan dik winnen.
Zolang het in 1 nacht past.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Plus een paar van die argentijnen !
Nee Duitsland of Nieuw-Zeeland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:28 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat nederland dit tournooi winnen
Nee, ze worden gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:28 schreef markvanrinsum het volgende:
Ja. Moetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:28 schreef markvanrinsum het volgende:
Spreekt jou dat aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Annan heeft ook echt weinig vrouwelijks he
Enormquote:
neeqquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Collide het volgende:
Als je deze wint is goud toch wel bijna een zekerheidje?
Met deze OS weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Collide het volgende:
Als je deze wint is goud toch wel bijna een zekerheidje.
Engeland is dit jaar sterk op alle vlakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:31 schreef Collide het volgende:
Als je deze wint is goud toch wel bijna een zekerheidje.
NL Hockey vrouwen moeten in principe van iedereen winnen. Beste team in de werollldddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Duitsland kunnen ze sowieso hebben.
TR gemacht. Racistische opmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Waarom een groene kaart bij een straf?Doe dan zwart of zo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
TR gemacht. Racistische opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |