goeie tekstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef VacaLoca het volgende:
En wie niet springt is een Chinees klinkt van de tribune
Jep. Geen enkele doelpoging strafcorner of wat dan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef wdn het volgende:
De stats gemist van China.
Waren dat nog steeds allemaal 0'en?
Damn. En dan sta je daar op een OSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Geen enkele doelpoging strafcorner of wat dan ook.
Sombroek moest pas in de laatste vijf minuten een klein reddinkje verrichten, dat was hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Geen enkele doelpoging strafcorner of wat dan ook.
Duitsland heeft er ook zin in, gewoon verloren van Spanje vandaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel weer ontzettend typisch dat je straks als poulewinnaar op Argentinie stuit en er dan gewoon keihard kan uitvliegen
Ik kijk alleen vanwege Nederland vanaf de ko-fase.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:29 schreef riazop het volgende:
is er iets te bedenken om hokkie aantrekkelijker te maken voor kijkers? Anders dan de dames in hun blote kontjes te laten spelen.
en dan wordt het leuker om naar te kijken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk alleen vanwege Nederland vanaf de ko-fase.
Ja, die groepswedstrijden komen ze wel door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:03 schreef riazop het volgende:
[..]
en dan wordt het leuker om naar te kijken?
Angstgegner wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:33 schreef marcodej het volgende:
Nederland - Argentinië wordt de kwartfinale inderdaad.
Het Rik Elfrink-kanaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:21 schreef Nibb-it het volgende:
Jammer dat het op het aardappelkanaal is.
Jinx..quote:
Telt onderling resultaat boven doelsaldo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Dames verliezen van Duitsland om Argentinie te ontlopen, mark my words
Volgens mij welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Telt onderling resultaat boven doelsaldo?
Neh, gaat niet gebeuren. Argentinië staat nu 3de. Mocht Nederland verliezen worden ze tweede en komen ze Arg alsnog tegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Dames verliezen van Duitsland om Argentinie te ontlopen, mark my words
Nee Argentinië is 4e definitiefquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, gaat niet gebeuren. Argentinië staat nu 3de. Mocht Nederland verliezen worden ze tweede en komen ze Arg alsnog tegen.
Hmmm, dan moeten sommige sites hun standen eens bijwerken.quote:
Hahaha, wat is dat?? Onzichtbare speelster??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Chai het volgende:
Zag net een bewegende schaduw op het veld zonder iets erboven. Zwemt er daadwerkelijk een vis onder dat waterveld?
Camera wat boven het speelveld hangt. Zit vast met 4 touwen, waardoor die overal heen kan bewegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dat?? Onzichtbare speelster??
Mwah, dat is weer te makkelijk natuurlijk. Bij zo'n wedstrijd komen er weer andere sentimenten vrij waardoor men ineens wel goed kan spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Argentinië speelt echt heel beroerd dit toernooi. Echt geen lastige tegenstander.
Allemaal schijn. Argentinië en Australië blijven gevaarlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Argentinië speelt echt heel beroerd dit toernooi. Echt geen lastige tegenstander.
Precies. Net zoiets als de Noorse handbalvrouwen. Beginnen al-tijd bagger en komen toch bovendrijven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Argentinië en Australië blijven gevaarlijk.
Ik zeg ook niet dat ze kansloos zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Argentinië en Australië blijven gevaarlijk.
foto?quote:
Argentinië is ALTIJD een lastige tegenstanderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze kansloos zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:57 schreef Max23 het volgende:
[..]Hmm, is wel eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waard ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik kijk de hele dag al op stream, maar er is nu even geen voetbal dus dat komt leuk uitquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:57 schreef Max23 het volgende:
[..]SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |