Geen brugfinalequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:24 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
5 kan toch ook of heeft ze 1 finale niet gehaald (met Sanne goud) want ze heeft er al 2
Ik hoop ook dat Sanne de gouden plak op de balk pakt. Maar ik denk toch dat t Biles wordt. Met die strakke stijl staat ze gewoon heel stabiel op de balk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
4 is wel genoeg, Mag Sanne die op balk pakken
Ze had laatste toch een wiebeling dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:27 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Sanne de gouden plak op de balk pakt. Maar ik denk toch dat t Biles wordt. Met die strakke stijl staat ze gewoon heel stabiel op de balk.
Klopt ja, vind ik ook irritant. Wat dat betreft ben ik wel blij dat er hier meerdere mods zitten (inclusief mezelf) om het een beetje in het gareel te houden als het uit de hand looptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat maakt het een heel stuk leuker. Ik kan ook wel puur naar de sport kijken. Maar op echt spannende dingen na, is het een stuk leuker met FOK! erbij. Al ligt het er wel aan welk topic het is en wie er in meeposten. Vanavond was het erg goed qua users. Want ik kan echt slecht tegen mensen die alleen maar lopen te zeiken over Nederlanders of zich slecht inlezen en vervolgens ergens over gaan lopen zeiken. En trollen uiteraard.
Vooral als het weer live op TV is jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het ook wel een fijn topic vanavond. Zal morgen wel weer anders zijn
Ooh, had je toch gelijk ja! Bijzonder dat ze die keuze dan hebben gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:08 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Nog even terugkomend op de actie van Oekraïne tijdens de landenfinale van de mannen, waar ze maar 2 ipv de nodige 3 turners inzetten op een aantal toestellen... (niet dat het iemand nog boeit, maar mij wel :p)
Oekraïne had een statement uit laten gaan dat een van hun turners (Semyankiv) geblesseerd was geraakt en ze pas vlak voor de start van de wedstrijd wisten dat hij niet mee kon doen. Ze zeiden dat ze geen tijd meer hadden om veranderingen aan te brengen in de line up voor de wedstrijd en dus genoodzaakt waren om maar 2 turners te laten meedoen.
Mij leek dat onzin, zelfs al valt er iemand tijdens de wedstrijd uit dan mag je die vervangen door een teamgenoot (dus niet door een reserve, maar door iemand die al in het team van 5 zit) dus dat hadden ze naar mijn idee gewoon kunnen doen. Ze hadden Verniaiev nog achter de hand op 4 toestellen (hij deed mee op 2 toestellen), die is inzetbaar op alle toestellen dus die hadden ze makkelijk in kunnen zetten.
De FIG (turnbond) heeft dat nu bevestigd:
"The international gymnastics federation says it was Ukraine’s choice—not the federation’s rules—to skip parts of the men’s gymnastics team final on Monday night."
Wat een onsportiviteit! Dat ze Verniaiev wilden laten rusten snap ik ergens nog, maar een teamfinale op deze manier turnen, en dan daarna ook nog eens liegen... Bah!!
Haha, nou vooruit. En eventueel zou zelfs Laurie Hernandez die nog mogen pakken van me als het Sanne of Biles niet luktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
4 is wel genoeg, Mag Sanne die op balk pakken
Ik denk het niet. Misschien dat Eythora met wat geluk en gefaal van de rest brons zou kunnen halen, maar dat is denk ik niet heel realistisch, en dat een top 10 plaats al on-ge-kend zou zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Hebben de dames vanavond nog kans op medailles of is het behalen van de finale al de top van hun kunnen op moment?
Ik ben erachter dat we dat beter aan deze held kunnen vragen:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Wat verwacht je van Thorsdottir Moira?
Dit is de expert als het op onze eigen turn(st)ers aan komtquote:
Dank weet ik met wat voor insteek ik vanavond moet kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien dat Eythora met wat geluk en gefaal van de rest brons zou kunnen halen, maar dat is denk ik niet heel realistisch, en dat een top 10 plaats al on-ge-kend zou zijn
Van Gerner werd in Londen in de meerkamp 12e, dat was al heel wat. Zou Eythora in principe wel kunnen tippen.
We gaan natuurlijk wel gewoon voor die plak totdat het qua punten onmogelijk is om die nog te halenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dank weet ik met wat voor insteek ik vanavond moet kijken
Tuurlijk, maar dan is de kater wat minder groot als ze het niet halenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk wel gewoon voor die plak totdat het qua punten onmogelijk is om die nog te halen
Hehe, preciesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:19 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan is de kater wat minder groot als ze het niet halen
Niks aan toe te voegen! Eythora kan 58. punten scoren, met veel geluk en inderdaad fouten van anderen kan dat brons zijn, maar die kans is heel klein. Zoals je verder ook noemt kunnen we naast Biles en Raisman zeker ook nog wat verwachten van Mustafina, Steingruber, Shang Chunsong. Maar ik denk dat ook Rebeca Andrade en Ellie Downie met een goede dag in aanmerking kunnen komen voor brons en heeeeeeel misschien Seda Tutkhalyan maar die kans acht ik kleiner.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien dat Eythora met wat geluk en gefaal van de rest brons zou kunnen halen, maar dat is denk ik niet heel realistisch, en dat een top 10 plaats al on-ge-kend zou zijn
Van Gerner werd in Londen in de meerkamp 12e, dat was al heel wat. Zou Eythora in principe wel kunnen tippen.
Heywoodu had idd ook al vernomen dat Andrade eentje was om op te letten, zal ik eens gaan doen want die ken ik eigenlijk nog niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen! Eythora kan 58. punten scoren, met veel geluk en inderdaad fouten van anderen kan dat brons zijn, maar die kans is heel klein. Zoals je verder ook noemt kunnen we naast Biles en Raisman zeker ook nog wat verwachten van Mustafina, Steingruber, Shang Chunsong. Maar ik denk dat ook Rebeca Andrade en Ellie Downie met een goede dag in aanmerking kunnen komen voor brons en heeeeeeel misschien Seda Tutkhalyan maar die kans acht ik kleiner.
Let vooral op Andrade op vloer. Misschien niet de hoogste moeilijkheid maar echt een toffe oefening!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heywoodu had idd ook al vernomen dat Andrade eentje was om op te letten, zal ik eens gaan doen want die ken ik eigenlijk nog niet.
Downie en Tutkhalyan zijn ook leuk/mooi om te zien ja
Zal ik doen! Hopen dat ze het uitzenden danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:32 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Let vooral op Andrade op vloer. Misschien niet de hoogste moeilijkheid maar echt een toffe oefening!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb weer een overzichtje voor je, hoorZie hierboven.
Ach, in ieder geval alles makkelijk bereikbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heldtering wat moet je dan scrollen om een post te typen
Ja, 't is wel handig idd, hoef ik niet een extra tabje met m'n eigen post open te houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval alles makkelijk bereikbaar
Beetje ingekort, hopelijk is die HansGod opmerking niet meer nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, 't is wel handig idd, hoef ik niet een extra tabje met m'n eigen post open te houden
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje ingekort, hopelijk is die HansGod opmerking niet meer nodig.
Pfff ja was het maar alvast zover! Wat moeten we trouwens de komende 2 dagen?!? Geen turnen op tv, HELP!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Pfff ja was het maar alvast zover! Wat moeten we trouwens de komende 2 dagen?!? Geen turnen op tv, HELP!
Aiiii hopen inderdaad dat dat allemaal gaat lukken! Mijn weekje vakantie zit er op na zondag, gelukkig maak ik het rooster op het werk en heb ik mezelf beide finale dagen een vroege dienst kunnen geven, had ik een late gehad dan had ik het gemistquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
InderdaadEn voor mij is 't ook nog hopen dat ik de toestelfinales wel kan zien, ben die hele week niet thuis! Hopelijk daar wel op tijd 'thuis' en goede internetverbinding
Haha, da's ff mazzel met zo'n positie danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Aiiii hopen inderdaad dat dat allemaal gaat lukken! Mijn weekje vakantie zit er op na zondag, gelukkig maak ik het rooster op het werk en heb ik mezelf beide finale dagen een vroege dienst kunnen geven, had ik een late gehad dan had ik het gemist
Zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Max23 het volgende:
Ik gok op een mooie top-10 plaats voor Eythora en Lieke rond plaats 14.
Zou me overigens niet verbazen, mocht Eythora in de buurt van de top-6 komen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef komrad het volgende:
Wat is de voorspelling voor vanavond Moira?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..over medaillekansen..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef Moira. het volgende:
Naast onze meisjes hoop ik ook dat Giulia Steingruber het goed gaat doen. En ik kijk natuurlijk ook erg uit naar Mustafina en de Amerikaanse meisjes Biles en RaismanIk vind Chunsong Shang ook wel leuk om te zien.
Echt zin in vanavond! Veel leuker dan mannenturnen
Biles sleept iig gewoon goud binnen, of er moet iets héél geks gebeurenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen! Eythora kan 58. punten scoren, met veel geluk en inderdaad fouten van anderen kan dat brons zijn, maar die kans is heel klein. Zoals je verder ook noemt kunnen we naast Biles en Raisman zeker ook nog wat verwachten van Mustafina, Steingruber, Shang Chunsong. Maar ik denk dat ook Rebeca Andrade en Ellie Downie met een goede dag in aanmerking kunnen komen voor brons en heeeeeeel misschien Seda Tutkhalyan maar die kans acht ik kleiner.
mooi maar wie halen nu zilver en brons achter Biles?quote:
Ik denk dat de strijd om zilver en brons zal gaan tussen Raisman, Mustafina en Andrade dan. Die laatste heb ik nooit echt zien turnen maar die schijnt er eentje zijn om op te letten (is ook 3e geworden in de kwali).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi maar wie halen nu zilver en brons achter Biles?
Precies dit jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik ga voor
1. Biles
2. Raisman
3. Mustafina
(Of Shang/Steingruber/Downie/Thorsdottir/Andrade/Tutkhalyan voor brons)
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Mustafina of Steingruber. Of Eythora natuurlijk. Maar Mustafina of Steingruber is realistischer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies dit ja
Ik gun Steingruber eigenlijk wel brons. Vind haar gewoon leukMaar alleen als het Mustafina niet lukt.
Klopt, echt een voorbeeld voor heel veel meisjes! En Steingruber die al jarenlang vaak als enige haar land represent. Ook echt een uitspringertje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Mustafina of Steingruber. Of Eythora natuurlijk. Maar Mustafina of Steingruber is realistischer.
Mustafina draagt al jaren in haar eentje het Russische damesteam, geblesseerd en wel, ze staat er altijd. Enorm veel respect voor.
ik vond die afsprong om de lage ligger wel vetquote:
Voor Steingruber zit er hopelijk nog een medaille in op sprong of vloer. Daar duim ik echt voor, zie haar heel graag met een medaille naar huis gaan. Als dat een bronzen meerkamp medaille is vind ik dat ook prima!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, echt een voorbeeld voor heel veel meisjes! En Steingruber die al jarenlang vaak als enige haar land represent. Ook echt een uitspringertje.
Vroegah mocht dat nog gewoon zonder aftrekquote:
Same here iddquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Voor Steingruber zit er hopelijk nog een medaille in op sprong of vloer. Daar duim ik echt voor, zie haar heel graag met een medaille naar huis gaan. Als dat een bronzen meerkamp medaille is vind ik dat ook prima!
Sprong weet ik niet... Met Biles, Hong, Paseka en wie weet Chusovitina wordt het niet makkelijk voor haar!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vroegah mocht dat nog gewoon zonder aftrek
[..]
Same here iddDenk dat het haar op sprong iig wel zou kunnen lukken, vloer idd misschien ook wel. Leuk mens.
Op sprong denk ik Biles goud en Hong zilver, maar ze is denk ik echt wel in staat om daar toch nog brons mee te pikken op een goeie dagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Sprong weet ik niet... Met Biles, Hong, Paseka en wie weet Chusovitina wordt het niet makkelijk voor haar!
Ik hoop met je mee! Ben heel benieuwd naar wat Hong gaat doen. Ze heeft aangegeven de Triple te willen doen, maar dat roept ze al jaren. Echter is er nu filmmateriaal dat ze met echt springt, alleen nog met hulp van de trainer. Ik denk dat als ze kans wil maken op goud, ze die moet springen. Maar daar neemt ze wel een enorm risico mee. All or nothing wordt het danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op sprong denk ik Biles goud en Hong zilver, maar ze is denk ik echt wel in staat om daar toch nog brons mee te pikken op een goeie dagOf ik hoop het iig gewoon
haha
Heb je een linkje naar dat filmpje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:51 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Ben heel benieuwd naar wat Hong gaat doen. Ze heeft aangegeven de Triple te willen doen, maar dat roept ze al jaren. Echter is er nu filmmateriaal dat ze met echt springt, alleen nog met hulp van de trainer. Ik denk dat als ze kans wil maken op goud, ze die moet springen. Maar daar neemt ze wel een enorm risico mee. All or nothing wordt het dan
https://m.reddit.com/r/Gy(...)ng_ttys_in_training/quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat filmpje?
Ik denk idd ook dat ze voor all of nothing moet gaan als ze echt goud wil hebben, zilver zit wel snor maar ze kan 't denk ik echt alleen van Biles winnen als Biles haar sprong/landing volledig verneukt, en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Hoeveel is die triple qua D-score?
Welke gaat Biles eigenlijk doen, weet je dat toevallig?
Dayum, als Hong die doet en aardig uitvoert zou ze dus wel echt kans maken op goud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
https://m.reddit.com/r/Gy(...)ng_ttys_in_training/
D score 6.8 als ik het goed heb
Simone Amanar en Cheng
Ja klopt helemaal!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dayum, als Hong die doet en aardig uitvoert zou ze dus wel echt kans maken op goud.
Amanar en Cheng zijn 6.3 en 6.4 volgens mij (die deed ze kwali ook toch?)
Mja ook al zou Hong de triple doen, moet ze ze dus alsnog wel goed gaan uitvoeren.quote:
Ja dikke kans dat de voorsprong die ze haalt uit de D score, ze die weer verspeelt met alle aftrek die ze krijgt op de uitvoering.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja ook al zou Hong de triple doen, moet ze ze dus alsnog wel goed gaan uitvoeren.
Biles had in de kwali 16.0 en 16.1, dus met zo'n triple zou Hong dan qua uitvoering een 9.3 ofzo moeten halen. Dat lijkt me wel lastig met die sprong.
Ja precies, wordt een spannende sprongfinale denk ik zoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ja dikke kans dat de voorsprong die ze haalt uit de D score, ze die weer verspeelt met alle aftrek die ze krijgt op de uitvoering.
Ze heeft 'm inderdaad "aangevraagd" dus als ze 'm zou doen en ze landt 'm dan gaat ie naar haar vernoemt worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, wordt een spannende sprongfinale denk ik zoHoop dat ik 'm kan volgen!
Is de tripletwisting yurchenko eerder al eens uitgevoerd in het internationale damesturnen? Zou die dan niet de Hong gaan heten?
Nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ze heeft 'm inderdaad "aangevraagd" dus als ze 'm zou doen en ze landt 'm dan gaat ie naar haar vernoemt worden.
Weet je welke? (en D-score)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:25 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Steingruber heeft ook een sprong aangevraagd, weet niet of ze 'm gaat doen in de finale...
Weet dat ie 6.6 D heeft.quote:
Dus de Rudi met een halve draai extra toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:31 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Weet dat ie 6.6 D heeft.
Maar weet de Nederlandse vertaling niet. Hij gaat (als ie lukt) de Code of Points in als "Handspring front stretched salto with 2 twists"
Zo staat ie op de site van de FIG
Ja klopt, een extra halve draai bij de Rudi die ze altijd al springtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus de Rudi met een halve draai extra toch?
Ben niet zo heel bekend met de sprongen hoor, maar Google is my friend
Hoop dat 't haar lukt!
Zou het ook niet weten inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef Moira. het volgende:
Nice! Zou mooi zijn als we straks de Steingruber erbij hebben.
Hoop dat Biles het ook ooit nog eens lukt om met een 'eigen' sprong te komen, zou alleen niet weten wat
Jammer! Zou mooi zijn als we nog meer Wevers-pirouettes krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten inderdaad
Al heeft Biles al wel een eigen element op vloer en had ze er ook eentje op brug aangevraagd op de Spelen, weet alleen niet of ze die gedaan heeft
Lieke had 2 elementen aangevraagd, 2 pirouettes op vloer maar geloof niet dat die goed genoeg gelukt zijn om ze vernoemd te krijgen
Er zijn nooit genoeg Wevers pirouettes :pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer! Zou mooi zijn als we nog meer Wevers-pirouettes krijgenMisschien vanavond?
Als we maar lekker door blijven lullen over de komende finales gaat het lekker vlot jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:43 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Er zijn nooit genoeg Wevers pirouettes :p
Vanavond nog een kans inderdaad!
Nog 75 minuten, het schiet op nu
Haha nou inderdaad, de tijd vliegt hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we maar lekker door blijven lullen over de komende finales gaat het lekker vlot ja
Waarom schrijf je de scores mee, terwijl ze makkelijk online te bekijken zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad, de tijd vliegt haha
Tijdens de wedstrijd ben ik denk ik niet zo actief aan het meepraten, ik schrijf alle scores mee en zit dan helemaal in de wedstrijd dus denk niet dat ik er dan ook nog aan toe kom om hier mee te praten.
Meeposten hier leidt wel wat af ja, heb al een paar toffe oefeningen gemist (zoals Shirai op vloer)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad, de tijd vliegt haha
Tijdens de wedstrijd ben ik denk ik niet zo actief aan het meepraten, ik schrijf alle scores mee en zit dan helemaal in de wedstrijd dus denk niet dat ik er dan ook nog aan toe kom om hier mee te praten.
Kan jij niet even de klok een uur vooruit draaienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we maar lekker door blijven lullen over de komende finales gaat het lekker vlot ja
Kan ik wel doen maar dan gaan ze in Rio nog steeds niet van startquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan jij niet even de klok een uur vooruit draaien
Ik doe dat al jaaaaren, al ruim 10 jaar ofzo. Heb alles ook bewaard, mappen vol aan scores per toernooi (EK WK en OS) En waarom? Gewoon omdat ik het leuk vind om te doen haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de scores mee, terwijl ze makkelijk online te bekijken zijn?
Screenshot plsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
Vanavond Eythoragodin weer, die overigens weer op me heeft geantwoord
Ik ga mijn best doen maar ik kan niks beloven!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meeposten hier leidt wel wat af ja, heb al een paar toffe oefeningen gemist (zoals Shirai op vloer)![]()
Maar zou tof zijn als je bijv. tussen rotaties door lukt om ons ff toe te lichten wat we nou allemaal hebben gezien/kunnen verwachten
Dat is nou een échte kennerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de scores mee, terwijl ze makkelijk online te bekijken zijn?
Haha nee. Ik zei gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succesquote:
fapfapfapquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha nee. Ik zei gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succes
en toen zei ze dankjewel
Wat ik dan wel interessant vind: hoe komt iemand aan een trainingsfilmpje van een Noord-Koreaanse?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
https://m.reddit.com/r/Gy(...)ng_ttys_in_training/
D score 6.8 als ik het goed heb
Simone Amanar en Cheng
het land uit gesmokkeld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat ik dan wel interessant vind: hoe komt iemand aan een trainingsfilmpje van een Noord-Koreaanse?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ik doe dat al jaaaaren, al ruim 10 jaar ofzo. Heb alles ook bewaard, mappen vol aan scores per toernooi (EK WK en OS) En waarom? Gewoon omdat ik het leuk vind om te doen haha.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat ik dan wel interessant vind: hoe komt iemand aan een trainingsfilmpje van een Noord-Koreaanse?
Ik las eronder dat het in de trainingszaal in Rio is gemaaktquote:
Haha ja precies, het is gefilmt in Rio. Er zouden koppen gaan rollen als het stiekem gemaakt zou zijn in eigen land hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik las eronder dat het in de trainingszaal in Rio is gemaakt
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:28 schreef colorito86 het volgende:
Weet iemand waar je turnen terug kan kijken? Heb alles gemist ondertussen vanwege mijn werk maar wil alles even terugkijken. Iemand een tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Hihi, die ken ik dan weer welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Wie the fuck is Noël van Klaveren nou weer?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef franklop het volgende:
NoelZe ziet er uit als 15/16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Noelleuk moppie maar ik ben #teamEythoraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NoelZe is 20, ik weet niet wat je ondergrens is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Denk dat het schakelen wordt tussen Turnen en baanwielrennenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Moira. het volgende:
Maar turnen weer op NPO1 dus? Dan zet ik de tv alvast aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |