Geen brugfinalequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:24 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
5 kan toch ook of heeft ze 1 finale niet gehaald (met Sanne goud) want ze heeft er al 2
Ik hoop ook dat Sanne de gouden plak op de balk pakt. Maar ik denk toch dat t Biles wordt. Met die strakke stijl staat ze gewoon heel stabiel op de balk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
4 is wel genoeg, Mag Sanne die op balk pakken
Ze had laatste toch een wiebeling dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:27 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Sanne de gouden plak op de balk pakt. Maar ik denk toch dat t Biles wordt. Met die strakke stijl staat ze gewoon heel stabiel op de balk.
Klopt ja, vind ik ook irritant. Wat dat betreft ben ik wel blij dat er hier meerdere mods zitten (inclusief mezelf) om het een beetje in het gareel te houden als het uit de hand looptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat maakt het een heel stuk leuker. Ik kan ook wel puur naar de sport kijken. Maar op echt spannende dingen na, is het een stuk leuker met FOK! erbij. Al ligt het er wel aan welk topic het is en wie er in meeposten. Vanavond was het erg goed qua users. Want ik kan echt slecht tegen mensen die alleen maar lopen te zeiken over Nederlanders of zich slecht inlezen en vervolgens ergens over gaan lopen zeiken. En trollen uiteraard.
Vooral als het weer live op TV is jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het ook wel een fijn topic vanavond. Zal morgen wel weer anders zijn
Ooh, had je toch gelijk ja! Bijzonder dat ze die keuze dan hebben gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:08 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Nog even terugkomend op de actie van Oekraïne tijdens de landenfinale van de mannen, waar ze maar 2 ipv de nodige 3 turners inzetten op een aantal toestellen... (niet dat het iemand nog boeit, maar mij wel :p)
Oekraïne had een statement uit laten gaan dat een van hun turners (Semyankiv) geblesseerd was geraakt en ze pas vlak voor de start van de wedstrijd wisten dat hij niet mee kon doen. Ze zeiden dat ze geen tijd meer hadden om veranderingen aan te brengen in de line up voor de wedstrijd en dus genoodzaakt waren om maar 2 turners te laten meedoen.
Mij leek dat onzin, zelfs al valt er iemand tijdens de wedstrijd uit dan mag je die vervangen door een teamgenoot (dus niet door een reserve, maar door iemand die al in het team van 5 zit) dus dat hadden ze naar mijn idee gewoon kunnen doen. Ze hadden Verniaiev nog achter de hand op 4 toestellen (hij deed mee op 2 toestellen), die is inzetbaar op alle toestellen dus die hadden ze makkelijk in kunnen zetten.
De FIG (turnbond) heeft dat nu bevestigd:
"The international gymnastics federation says it was Ukraine’s choice—not the federation’s rules—to skip parts of the men’s gymnastics team final on Monday night."
Wat een onsportiviteit! Dat ze Verniaiev wilden laten rusten snap ik ergens nog, maar een teamfinale op deze manier turnen, en dan daarna ook nog eens liegen... Bah!!
Haha, nou vooruit. En eventueel zou zelfs Laurie Hernandez die nog mogen pakken van me als het Sanne of Biles niet luktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
4 is wel genoeg, Mag Sanne die op balk pakken
Ik denk het niet. Misschien dat Eythora met wat geluk en gefaal van de rest brons zou kunnen halen, maar dat is denk ik niet heel realistisch, en dat een top 10 plaats al on-ge-kend zou zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Hebben de dames vanavond nog kans op medailles of is het behalen van de finale al de top van hun kunnen op moment?
Ik ben erachter dat we dat beter aan deze held kunnen vragen:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Wat verwacht je van Thorsdottir Moira?
Dit is de expert als het op onze eigen turn(st)ers aan komtquote:
Dank weet ik met wat voor insteek ik vanavond moet kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien dat Eythora met wat geluk en gefaal van de rest brons zou kunnen halen, maar dat is denk ik niet heel realistisch, en dat een top 10 plaats al on-ge-kend zou zijn
Van Gerner werd in Londen in de meerkamp 12e, dat was al heel wat. Zou Eythora in principe wel kunnen tippen.
We gaan natuurlijk wel gewoon voor die plak totdat het qua punten onmogelijk is om die nog te halenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dank weet ik met wat voor insteek ik vanavond moet kijken
Tuurlijk, maar dan is de kater wat minder groot als ze het niet halenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk wel gewoon voor die plak totdat het qua punten onmogelijk is om die nog te halen
Hehe, preciesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:19 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan is de kater wat minder groot als ze het niet halen
Niks aan toe te voegen! Eythora kan 58. punten scoren, met veel geluk en inderdaad fouten van anderen kan dat brons zijn, maar die kans is heel klein. Zoals je verder ook noemt kunnen we naast Biles en Raisman zeker ook nog wat verwachten van Mustafina, Steingruber, Shang Chunsong. Maar ik denk dat ook Rebeca Andrade en Ellie Downie met een goede dag in aanmerking kunnen komen voor brons en heeeeeeel misschien Seda Tutkhalyan maar die kans acht ik kleiner.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien dat Eythora met wat geluk en gefaal van de rest brons zou kunnen halen, maar dat is denk ik niet heel realistisch, en dat een top 10 plaats al on-ge-kend zou zijn
Van Gerner werd in Londen in de meerkamp 12e, dat was al heel wat. Zou Eythora in principe wel kunnen tippen.
Heywoodu had idd ook al vernomen dat Andrade eentje was om op te letten, zal ik eens gaan doen want die ken ik eigenlijk nog niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen! Eythora kan 58. punten scoren, met veel geluk en inderdaad fouten van anderen kan dat brons zijn, maar die kans is heel klein. Zoals je verder ook noemt kunnen we naast Biles en Raisman zeker ook nog wat verwachten van Mustafina, Steingruber, Shang Chunsong. Maar ik denk dat ook Rebeca Andrade en Ellie Downie met een goede dag in aanmerking kunnen komen voor brons en heeeeeeel misschien Seda Tutkhalyan maar die kans acht ik kleiner.
Let vooral op Andrade op vloer. Misschien niet de hoogste moeilijkheid maar echt een toffe oefening!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heywoodu had idd ook al vernomen dat Andrade eentje was om op te letten, zal ik eens gaan doen want die ken ik eigenlijk nog niet.
Downie en Tutkhalyan zijn ook leuk/mooi om te zien ja
Zal ik doen! Hopen dat ze het uitzenden danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:32 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Let vooral op Andrade op vloer. Misschien niet de hoogste moeilijkheid maar echt een toffe oefening!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb weer een overzichtje voor je, hoorZie hierboven.
Ach, in ieder geval alles makkelijk bereikbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heldtering wat moet je dan scrollen om een post te typen
Ja, 't is wel handig idd, hoef ik niet een extra tabje met m'n eigen post open te houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval alles makkelijk bereikbaar
Beetje ingekort, hopelijk is die HansGod opmerking niet meer nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, 't is wel handig idd, hoef ik niet een extra tabje met m'n eigen post open te houden
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje ingekort, hopelijk is die HansGod opmerking niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |