Fototje ? want die zijn bijna nergens te vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:14 schreef MTL het volgende:
Groetjes vanuit de trein naar Trondheim
Ik zit in een van die door NedTrain gemoderniseerde units en ik moet zeggen dat ze niet verkeerd er uit zien. Nieuwe bekleding, diverse interieurelementen vernieuwd en een goede koffiemachine in de Komfort-sectie.
Gisteren had ik nog een oude versie, die was toch echt wel gewoon oud. Zwaar versleten stoelen die viezig geel waren, nep houten beschot dat zo ongeveer van de muur af kwam en nog meer van dat soort ongein
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 11:45:02De nieuwe VIRM wordt 30 aug. 13u gepresenteerd in Haarlem. Bij zijn? Laat ons weten waarom en maak kans op tickets. https://t.co/UcoeaWIb6t reageer retweet
Sorry, zie je bericht te laat. Zit nu al in het hotel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Fototje ? want die zijn bijna nergens te vinden.
Volgens mij zijn ze allebei stuk, want beide diensten worden met een GTW geredenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:46 schreef derLudolf het volgende:
Is er weer een Lintje kapot? Gister om 22u zag dat ik een Spurtje door Vroomshoop
Jup, de twee GTW- 2/6'en uit de Achterhoek, de 261 en 263quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei stuk, want beide diensten worden met een GTW gereden
dankzij NetTrainquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef MTL het volgende:
maar het ziet er gewoon een stuk netter uit
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik de enige die geen plaatje ziet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
jij was toch iteejurquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik de enige die geen plaatje ziet dan?
Al bij station Hell geweest?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 07:08 schreef MTL het volgende:
![]()
Maare, dit hotel waar ik zit in Trondheim is wel iets voor treinengekkies:
De hotelkamers grenzen aan het geweldig grote emplacement van Trondheim, dus met enige regelmaat heb je zowel twee-assige rangeerlocjes met een noodgang voorbij razen als ook de zesassers met hun enorme goederentreinen om 3 uur 's nachts![]()
Daarnaast natuurlijk het gebruikelijke reizigersspul.
Nachtrust dus niet gegarandeerd![]()
(hoewel ik wel moet zeggen dat er verdomd goede beglazing in zit, je hoort relatief weinig van de treinen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |