Stadsbuslijn 8. Want werkzaamheden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Al zal het alternatief niet veel beter zijnSGM zeker?
nee rijd helemaal niet wegens werkzaamhedenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Al zal het alternatief niet veel beter zijnSGM zeker?
Leuk dat je in filmpjes gelooft.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:16 schreef Prins_Pils het volgende:
Nu tot 23:30 RTL Z: 's Werelds Drukste Spoor, driedelige docu waarin een kijkje achter de schermen van het Indiase spoorwegnet wordt genomen. Dat hoofdstation van Mumbai is echt verschrikkelijk druk zeg
Alleen het in en uitstappen is een beetje hectisch daar. Voor de rest zou ik het gewoon willen vergelijken met drukke stations in Londen.quote:
Ah. Tijdens het kijken zag ik al wel dat Mumbai CST 280.000 reizigers per dag heeft, dat is niet vreselijk veel meer dan Utrecht C. De treinen zijn ontzettend vol, tenminste, achterin want kopstation. En als het écht zo'n enorme chaos was haal je geen 95% punctualiteit. Ik vind het jammer dat je meteen die conclusie trekt van 'leuk dat je in filmpjes gelooft'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen het in en uitstappen is een beetje hectisch daar. Voor de rest zou ik het gewoon willen vergelijken met drukke stations in Londen.
Het komt ook overweldigend over maar als je eenmaal weet hoe het in en uitstappen gaat dan valt het qua drukte wel mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:48 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ah. Tijdens het kijken zag ik al wel dat Mumbai CST 280.000 reizigers per dag heeft, dat is niet vreselijk veel meer dan Utrecht C. De treinen zijn ontzettend vol, tenminste, achterin want kopstation. En als het écht zo'n enorme chaos was haal je geen 95% punctualiteit. Ik vind het jammer dat je meteen die conclusie trekt van 'leuk dat je in filmpjes gelooft'.
Het was wel leuk om te zienMet een kijkje in de werkplaats en de andere facilitaire diensten zoals wasserette en restaurant
Is wel leuk, al moet je het niet vergelijken met Utrecht of zo. Vooral op e-locs gericht en het meeste staat niet heel fotogeniek opgesteld. In een middagje ben je daar zeker wel doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:01 schreef mart_83 het volgende:
is het DB Museum Koblenz een beetje de moeite waard? en is het in een middagje te doen?
Dat vind ik dan weer erg boeiendquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is wel leuk, al moet je het niet vergelijken met Utrecht of zo. Vooral op e-locs gericht
dan ga im eens op zoek naar een cheap hotelletje in de buurtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is wel leuk, al moet je het niet vergelijken met Utrecht of zo. Vooral op e-locs gericht en het meeste staat niet heel fotogeniek opgesteld. In een middagje ben je daar zeker wel door
Koblenz! Ben niet in het DB-museum geweest, gisteren waren er 6 bezoekers, kost geen drol btw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:01 schreef mart_83 het volgende:
is het DB Museum Koblenz een beetje de moeite waard? en is het in een middagje te doen?
quote:NS verandert de regels voor de estafette-loop. De lopers moeten voortaan op tijd vertrekken en mogen niet meer opletten of ze het stokje wel hebben gekregen. NS heeft nog niet in de gaten dat de wedstrijd zo niet kan worden gewonnen.
ja maar alsie niet wacht krijg je ook zon zooitjequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:44 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag maar eens een claim ingediend met maar 29 minuten vertraging, kijken of ze hem afwijzen. Sprinter Zwolle - Wierden begon al te laat mocht daarna en in raalte en in Nijverdal wachten op treinen uit de andere richting
Dan moeten ze maar op tijd vertrekkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar alsie niet wacht krijg je ook zon zooitje
Dat was de 2e optie. Maar dacht misschien wisten jullie of dit een standaard ding is.quote:
nou als dat maar goed gaat.... polen die vlug vlug vlug iets in elkaar schroeven is geen recept voor succesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
Stadler heeft met de FLIRT het tempo er flink in zitten, want vandaag zijn de stellen 19, 20 en 21 voor de NS al gearriveerd
Ben ik bij Stadler niet bang voor. Er rijden in Nederland al redelijk wat in Polen geproduceerde GTW's rond.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou als dat maar goed gaat.... polen die vlug vlug vlug iets in elkaar schroeven is geen recept voor succes
Italianen die langzaam iets in elkaar schroeven is ook geen garantie voor succesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou als dat maar goed gaat.... polen die vlug vlug vlug iets in elkaar schroeven is geen recept voor succes
Iemand heeft op 'Ja' geklikt toen de Windows 10-popup kwam?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
SLT wordt dit weekend maar beperkt ingezet. De reden hiervoor is dat de stellen nieuwe software krijgen
En de Poolse treinfabrikanten als Newag en Pesa hebben toch een prima reputatie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Dat is meer een probleem in het ontwerp volgens mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de Poolse treinfabrikanten als Newag en Pesa hebben toch een prima reputatie?
Je weet ook dat de stellen tijdens de praktijktest verdwaald rakenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:56 schreef Salatrel het volgende:
er reden al een zooitje nieuwe software stellen rond tussen den haag - dordrecht als praktijktestblijkbaar geslaagd als de rest het nu ook krijgt. maar goed ook want de stellen met nieuwe en oude software kunnen niet gecombineerd met elkaar rijden
Dat ligt altijd aan de TRDL toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet ook dat de stellen tijdens de praktijktest verdwaald raken
?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is meer een probleem in het ontwerp volgens mij
Heb je de problemen met de toelating van de Pesa Link in Duitsland gemist? https://de.wikipedia.org/wiki/Pesa_Linkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |