voorwaarden van wie? dat ding is gewoon een metro en geenquote:Op zondag 14 augustus 2016 09:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoezo nee? Ik geef louter de voorwaarden aan voor metro?
Er was in Nederland een aparte wet voor (metroreglement) met hele strikte regels waaronder de bepaling dat een 'stadsspoorweg' (de juridische term voor metro) geen overwegen mocht hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:01 schreef Igen het volgende:
Is "metro" überhaupt een categorie in de Nederlandse wetgeving?
(In Duitsland zijn metro's bijvoorbeeld juridisch gezien "trams")
En Greavy Hoogwerker- en Ladderverhuur ook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:06 schreef greavy het volgende:
Voor de oplettende kijker: Hier was Greavy Snoeiwerken B.V. nog actief geweest.
Ik had je bijna niet herkend met je nieuwe UIquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Greavy Hoogwerker- en Ladderverhuur ook?
Ik denk dat dit snoeibedrijf ook in zijn thuishaven aan het werk moet:quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:06 schreef greavy het volgende:
Voor de oplettende kijker: Hier was Greavy Snoeiwerken B.V. nog actief geweest.
Hier is het meer tijd voor een rondje napalmquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik denk dat dit snoeibedrijf ook in zijn thuishaven aan het werk moet:
[ afbeelding ]
Klopt ... Of er moeten gewoon meer treinen gaan rijdenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik denk dat dit snoeibedrijf ook in zijn thuishaven aan het werk moet:
[ afbeelding ]
Nja, een succes was het niet he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik had je bijna niet herkend met je nieuwe UI
Voor de metro in Parijs zou je dan ook een rijbewijs nodig moeten hebben...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:38 schreef b2py het volgende:
Het gaat er vooral om dat er gelijkvloerse kruising zijn, daarom is het een sneltram. Een metro is louter ongelijkvloers met ander verkeer
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de auto heb je in Parijs ook geen rijbewijs nodig, dusseh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |