nee hoor. Voorbeeldje in Antioch (California) in de Verenigde Statenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:46 schreef PandaDrop het volgende:
Lol, treinsporen tussen twee snelwegen in, dit kan alleen in Amsterdam. In Amsterdam-Noord doen ze dit volgens mij ook bij de Amsterdamse metro.
Ja? Ook vier heavy rail, twee light rail en een light rail opstelterrein en twee beweegbare bruggen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee hoor. Voorbeeldje in Antioch (California) in de Verenigde Staten
En in Istanbul ligt een busbaan in het midden van een drukke verkeersader door de stad, dus uniek is het allemaal niet.
Er komt niet eens stoom uit dat ding, staat gewoon uitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:05 schreef boriq het volgende:
Santa Fe natuurlijk ook denk ik net aan![]()
[ afbeelding ]
Dat niet. Dat maakt de Amsterdamse situatie uniek, niet dat er sporen tussen de gedeelten van de snelweg lopenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja? Ook vier heavy rail, twee light rail en een light rail opstelterrein en twee beweegbare bruggen?
Komt zeker wel stoom uitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Er komt niet eens stoom uit dat ding, staat gewoon uit
(Of ik zie het mobiel gewoon niet goed)
Deze trein heb ik vandaag in Sittard ook gezien! Reed rond half 1 vanuit Roermond richting het station in Sittard, ook met die graffiti voorop. Ik vroeg me al af wat dat ding in Zuid-Limburg te zoeken hadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou toch weer zag langsrijdenCollega belde me toen ik al in de trein naar huis zat "Hee er rijdt een rare trein door Zutphen en hij komt jouw kant op!"
Hmmkay ik kijk thuis wel ff
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VIJFTIEN bakken
De bouw is volgens al begonnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor Rijswijk - Delft Zuid is recent het Tracébesluit getekend meen ik te herinneren. Voor Delft Zuid - Schiedam is nog geen geld, eveneens niet voor het aanpassen van de sporen van Schiedam naar Rotterdam om het gestroomlijnder te laten verlopen. Grote kans dat daar komende jaren nog geen gebruik van gemaakt wordt, de lobby voor geld loopt overigens wel om dat aan te gaan pakken.
Oh, ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:55 schreef Tentrits het volgende:
Ook ik ben weleens met de trein geweest.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:55 schreef Tentrits het volgende:
Ook ik ben weleens met de trein geweest.
Nou..quote:
In mijn ervaring is het aantal transacties niet het bezwaar, maar de tijd. Tot zes uur na de eerste check-in wordt het als één reis gezien, maar een check-in nadat er minstens zes uur verstreken is sinds de eerste check-in telt als een nieuwe reis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Weet iemand of er een maximum aantal keren is dat je tussentijds bij NS kunt uit- en weer inchecken op hetzelfde station (elke keer netjes met minder dan 35 minuten ertussen en even uitgaande van gewoon vol tarief reizen om geen rekening te houden met tariefwisselingen) met behoud van langeafstandskorting? (Met andere woorden: wordt het aantal transacties op enig moment te hoog voor NS om gelijktijdig bij te houden?)
Op zoiets hoopte ik inderdaad, al gaat dat niet werken als elke keer het totale aantal tariefeenheden wordt weggeschreven zoals dcm360 opperde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:03 schreef Igen het volgende:
De OV-chipkaart kan toch maar max. 20 gebeurtenissen (check-in, check-uit, opladen) onthouden?
Nee, het tracébesluit is nog niet vastgesteld. Dat gaat later dit jaar wel gebeuren. Realisatie is voorzien in de periode 2017-2023, inclusief de nodige wisselaanpassingen tussen Schiedam en Rotterdam CS. Precieze details ken ik niet, omdat het niet een van mijn projecten isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor Rijswijk - Delft Zuid is recent het Tracébesluit getekend meen ik te herinneren. Voor Delft Zuid - Schiedam is nog geen geld, eveneens niet voor het aanpassen van de sporen van Schiedam naar Rotterdam om het gestroomlijnder te laten verlopen. Grote kans dat daar komende jaren nog geen gebruik van gemaakt wordt, de lobby voor geld loopt overigens wel om dat aan te gaan pakken.
Wat is precies je doel ?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Op zoiets hoopte ik inderdaad, al gaat dat niet werken als elke keer het totale aantal tariefeenheden wordt weggeschreven zoals dcm360 opperde.
Ik was benieuwd of het na 1 september door maar vaak genoeg uit en in te checken wel mogelijk zal zijn om een nieuwe reis te starten in de daluren in plaats van noodgedwongen verder te moeten reizen tegen vol tarief.
Voorkomen dat ik bij reizen A - B - C 67 procent te veel moet betalen voor traject B-C omdat A-B dat binnen mijn afgekochte traject valt in de spits plaatsvond.quote:
Volgens mij moet je een geldige incheck hebben voordat die paal werkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:58 schreef boriq het volgende:
Als ik met een Hema/Blokker kaartje met de ICd wil reizen tussen Schiphol en Rotterdam, kan ik dan op mijn reguliere OV-chipkaart de toeslag laden bij zo'n zuil zodat deze alleen de ¤2,40 afschrijft?
Echt om mee te rijden! De treinkamer begint gestalte te krijgen. Straks 24 vierkante meter en ik denk dat ik echt precies niets aan landschappen ga doen. Gewoon. VEEL. TREINEN.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de show of om echt mee te rijden?
Veel trein.... 6 van deze locs + kilometers aan goederenwagens moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Echt om mee te rijden! De treinkamer begint gestalte te krijgen. Straks 24 vierkante meter en ik denk dat ik echt precies niets aan landschappen ga doen. Gewoon. VEEL. TREINEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |