Meppelink vind ik wel oke.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef TheTraveler het volgende:
Nederlandse dames zijn wel plorks
Je bent in de war met Van Iersel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meppelink vind ik wel oke.
Van Iersel is pot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent in de war met Van Iersel.
Dan kan je niet lekker zijn?quote:
quote:
De mentaliteit van Neerlandse sporters, vooral als het aankomt op verlengingen, extra tijd e.d.quote:
Doe normaal manquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De mentaliteit van Neerlandse sporters, vooral als het aankomt op verlengingen, extra tijd e.d.
wat? Ze wachten niet tot na de reclame?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Nederland gaat niet echt lekker
4-1 achter.
Nederland wel (met scoren).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat? Ze wachten niet tot na de reclame?
Heb ik ook niet. Ik kijk nog Analoog.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kanaal wat normaal NPO Politiek is
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef Nober het volgende:
Als je al moeite hebt met dit duo dan ga je geen medaille pakken.
10e vd wereldquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is geen Talita/Larissa of Ross/Walsh, gewoon een matig Australisch duo.
Omdat het geen duo is die je toevallig kent, is het een matig duo? Dit is één van de beste duo's van het toernooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is geen Talita/Larissa of Ross/Weetikveel, gewoon een matig Australisch duo.
Hebben ze al eerder van verloren dus zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef Nober het volgende:
Als je al moeite hebt met dit duo dan ga je geen medaille pakken.
WEER TWEE PUNTEN VOORquote:
Nog 1 puntje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaan ze toch ook niet tot de 25 laten gaan?
NEEquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaan ze toch ook niet tot de 25 laten gaan?
15quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:52 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik ben een noob, tot hoever gaat die derde set dan?
15quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:52 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik ben een noob, tot hoever gaat die derde set dan?
Bij de dames is het meer gestroomlijnd dan bij de mannen. Andere groepwinnaars lijken vast te staan. Wil je die sowieso ontlopen, moet je groepswinnaar worden. Anders moet je hopen op een goede loting in de achtste finales.quote:
Dat is nog afwachten. Maar als nummer twee kun je zomaar een Braziliaans team loten.quote:
Zijn de Braziliaanse dames zo afgetekend veel beter eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog afwachten. Maar als nummer twee kun je zomaar een Braziliaans team loten.
Samen met een USA team.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de Braziliaanse dames zo afgetekend veel beter eigenlijk?
Het is koud.quote:
Het gaat er niet om dat we liever vrouwen in bikini zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef alors het volgende:
Kijken jullie voor de sport of voor het bloot? Juist hierom zou ik zelf ook lekker in boerkini gaan. Vieze oversekste kereltjes.
Ah, vandaar dat Australie wel in bikini speelden, Nederland heeft namelijk een warmer klimaat dan hun waardoor wij moeilijker functioneren in de kou.quote:Dat Latijns-Amerikaanse en Afrikaanse spelers vaker handschoenen dragen, is verklaarbaar, meent Inklaar: 'Spelers afkomstig uit een warm klimaat functioneren moeilijker in de kou, zoals wij het zwaarder hebben in extreme warmte.'
Hoezo dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:12 schreef Wup2 het volgende:
twee amerikanen worden uitgegejouwd door het publiek. heb ik nog niet erder gehoord in dit tournooi.
Lijkt nu wel mee te vallen toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef TheArt het volgende:
Bizar, Alison verzwikt zwaar zijn enkel nadat hij verkeerd neerkwam. Hij loopt echt strompelend over het zand. Gebeurt echt nooit bij het beachen.
Net was het echt strompelen. Het ziet er nu iets beter uit ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt nu wel mee te vallen toch?
Al loopt e wat moeilijk naar achter
daarnet speelde er een Braziliaans team, toen was het ook niet vol.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:49 schreef franklop het volgende:
Sfeertje blijft wel mooi daar
Apart dat zelfs dat niet uitverkocht is trouwens.
Als Brazilië mee doet wel jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Deze ambiance wordt genot in de finales hoor
Ik vind het nu al tofquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Beetje Den Haag achtig, of nog mooier. Was ook sfeertje bij het WK daarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Dat was echt geweldig jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Beetje Den Haag achtig, of nog mooier. Was ook sfeertje bij het WK daar
Dat was genot jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Beetje Den Haag achtig, of nog mooier. Was ook sfeertje bij het WK daar
Het moet ook, YO HE, YO HO zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:48 schreef Redefine het volgende:
Nu dan toch setpoint. Dat Hey Ho, Hey Ho muziekje komt mij wel al de keel uit.
YO FUCKING HOquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Het moet ook, YO HE, YO HO zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |