Dat zal de tijd moeten gaan leren als er meer bekend wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:15 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt mij vooral dat het de reden is. Waarbij ze niet in detail willen gaan op wat er precies gebeurt is, maar een klein tipje van de sluier oplichten.
Ik lees net dat hij een advocaat in de arm heeft genomen...quote:Vooral omdat Van Gelder de maatregel lijkt te accepteren, geeft voor mij aan dat er echt wel iets gebeurt is wat niet door de beugel kan. Anders stond Van Gelder nu al wel uitgebreid jankend voor de camera om zijn onschuld aan te tonen. Wat staat er op zijn website?
Het zegt alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zegt verder niet zoveel in mijn ogen.
Als je de palmares en maatstaf van Hendriks ernaast legt dan is het al snel op "grove wijze"...quote:
We gaan het zien. Het is dezelfde advocaat die hem eerder verdedigd heeft en een schadeclaim tegen de turnbond in zou gaan dienen, die nooit ingediend is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal de tijd moeten gaan leren als er meer bekend wordt.
[..]
Ik lees net dat hij een advocaat in de arm heeft genomen...
Klopt. We gaan het verder wel zien. Maar het geeft wel aan dat ook Yuri het er niet mee eens is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We gaan het zien. Het is dezelfde advocaat die hem eerder verdedigd heeft en een schadeclaim tegen de turnbond in zou gaan dienen, die nooit ingediend is.
Of dat-ie ze niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar het geeft wel aan dat ook Yuri het er niet mee eens is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of dat-ie ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Het is niet Hendriks die hiertoe op heeft aangestuurd. Hij voerde uit als chef. De rest is weer speculatief.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de palmares en maatstaf van Hendriks ernaast legt dan is het al snel op "grove wijze"...
Het is maar net wat je eigen perceptie is.
Dat lijkt mij vrij duidelijk gezien zijn verleden rond het WK2010.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of dat-ie ze niet allemaal op een rijtje heeft.
De uitspraken zijn wel van hem.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is niet Hendriks die hiertoe op heeft aangestuurd. Hij voerde uit als chef. De rest is weer speculatief.
Klopt.quote:En als het een zaak wordt gaan we het meemaken.
Yuri lijkt ook niet aangeslagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ziet er fris en vitaal uit voor een man met een migraine aanval
De balans begint steeds meer in het nadeel van Hendriks en co uit te slaan...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:47 schreef StaceySinger het volgende:
Volgens Dijkstra erkende Yuri dat hij een paar biertjes gedronken had om zijn finaleplaats de vieren.
De lezing van de sportman is dat hij om 03.30 uur terug was bij het Olympisch dorp.
Er is nog geen sporter die er iets over heeft gezegd, alleen een coach die erover heeft geklaagd, maar iedereen lijkt hier zeker te weten dat-ie iedereen zijn nachtrust aanzienlijk heeft gestoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Greys het volgende:
Half vier luidruchtig terugkomen lijkt me nog meer storend voor de andere sporters dan zes uur.
Zul je zien dat er iemand om 0600 is gaan slaapwandelen en krijgt Yuri de schuld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Greys het volgende:
Half vier luidruchtig terugkomen lijkt me nog meer storend voor de andere sporters dan zes uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |