Ja als je heel erg veel gaat filmen kan het misschien wel handig zijn, maar denk eerst even waar je het voor gaat gebruiken.quote:
apps, (foto's, filmpjes, evt muziek)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je heel erg veel gaat filmen kan het misschien wel handig zijn, maar denk eerst even waar je het voor gaat gebruiken.
Ik denk dat je 64GB al moeilijk vol zult krijgen, maar 128 zou echt meer dan zat moeten zijn, als 256 echt zo duur is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
apps, (foto's, filmpjes, evt muziek)
(en van tijd tot tijd die op mijn computer zetten )
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:01 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo maar een patatje halen met wat erbij
En straks moet je opruimen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!Ik heb zelf net een magnetronmaaltijd naar binnen geflikkerd.
ik had de afgelopen week wat magnetron gegeten 2 maaltijden voor 5 euro nou daar maak ik het zelf niet voor. Beetje tegen m'n principes maar wel makkelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!Ik heb zelf net een magnetronmaaltijd naar binnen geflikkerd.
Ow netjes!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had de afgelopen week wat magnetron gegeten 2 maaltijden voor 5 euro nou daar maak ik het zelf niet voor. Beetje tegen m'n principes maar wel makkelijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
ik viel laatst in een docu over guns en roses die gasten dronken 2 tot 4 liter wodka per dag plus de nodige drugs waren allemaal bijna dood![]()
nummertje aangevraagd
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
AMSTERDAM, NETHERLANDS TO NEW YORK, USA FOR ONLY ¤265 ROUNDTRIP
Met WOW air, dus met (korte) overstap in Reykjavik.
Nee, dank u...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Fogel het volgende:
TRV spam
Wie wil naar NYC voor weinig?
[..]
Nice, mijn broer heeft ook zo'n trip gemaakt, maar dan met een paar dagen verblijf op die tussenstop.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Fogel het volgende:
TRV spam
[..]
leuke aanbiedingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Fogel het volgende:
TRV spam
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |