quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We trappen nu eerst nog wat open Deurloo's in
Er zijn wielervolgers die zo Team GB en Team SKY aanmoedigen.quote:
Grueter en Van Zetten zijn ook vaak gewoon live commentaar aan het geven bij hun sporten, terwijl dat niet altijd te horen is op de stream...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef franklop het volgende:
Wacht even, dus er wordt wel live commentaar bij die beelden gegeven, maar dat prikken ze nergens door bij de NOS?
Blijkbaar niet. Want ze hebben commentatoren te weinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef franklop het volgende:
Wacht even, dus er wordt wel live commentaar bij die beelden gegeven, maar dat prikken ze nergens door bij de NOS?
Vandaar ook dat ze bij judo en volleybal met twee zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Want ze hebben commentatoren te weinig.
Ze zijn continue live turnen aan het uitzenden. Ze hebben het constant over een of andere turner die vrijdag finale wanhoopssprong doet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Zouden ze straks nog live turnen uitzenden of zijn we weer van de hansloze stream afhankelijk?
Hoe laat begint dat eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Zouden ze straks nog live turnen uitzenden of zijn we weer van de hansloze stream afhankelijk?
Ze zullen het denk ik wel volgen (anders is deze hele voorbeschouwing een beetje zinloos), maar ik verwacht niet dat we alles gaan zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat er meer gebabbeld wordt in de studio, dan dat we Hans horen babbelen bij het turnen. Vrees dat het vooral weer de stream zal worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Ja die boeit me niet. Ik bedoel de turners die nog wél in de wedstrijd zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze zijn continue live turnen aan het uitzenden. Ze hebben het constant over een of andere turner die vrijdag finale wanhoopssprong doet.
Nu, turners komen nu naar buitenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat eigenlijk?
Ben dat geneuzel over Yuri nu wel beu.
We hebben het hier wel over de NOS he. Dat ging de afgelopen dagen precies zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zullen het denk ik wel volgen (anders is deze hele voorbeschouwing een beetje zinloos), maar ik verwacht niet dat we alles gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |