vind het altijd vreemd dat de mannen 6 onderdelen hebben de vrouwen maar 4quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:02 schreef Moira. het volgende:
Deurloo's startlijst voor de meerkamp vanavond:
1e rotatie: Ringen (als 4e aan de beurt)
2e rotatie: Sprong (als 3e)
3e rotatie: Brug (als 2e)
4e rotatie: Rekstok (als 1e)
5e rotatie: Vloer (als 6e)
6e rotatie: Voltige (als 5e)
Hij zit trouwens in dezelfe groep als Larduet
Vroegah had je er nog veel meerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
vind het altijd vreemd dat de mannen 6 onderdelen hebben de vrouwen maar 4
Even een kleine breakdown omdat het kanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:50 schreef Jinkx het volgende:
Een van die Chinese grietjes van de meerkamp was volgens mij niet ouder dan 16, wat een kind nog om te zien.
De make up hielp ook niet.
Voor medailles wel ja, maar top 10 is denk ik wel haalbaar (als hij zijn oefeningen goed neerzet en hij wat mazzelf heeft mbt de rest), en dat zou ook al een ongekende prestatie zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht even leuk turnen te kijken... toen kwam ik erachter dan Deurloo best wel kansloos is
Moah, ik ben niet zo thuis in het mannenturnen en er kan natuurlijk altijd van alles gebeuren. Maar als ik af ga op de scores van de wedstrijden die ik bij Bart net ook heb gebruikt zou ik zeggen:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef komrad het volgende:
Wat verwacht je vanavond voor goud, zilver en brons Moira?
NOS heeft het verhaal van het AD nog niet gelezen blijkbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef Redefine het volgende:
Ah ja, laten we het nog even over Yuri hebben
ze zijn live nooit goed ingelicht...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOS heeft het verhaal van het AD nog niet gelezen blijkbaar
Jawel, heeft Gert net in de uitzending zitten vertellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zijn live nooit goed ingelicht...
Die plaatsten gisteren ook een plaatje over de uitzending van beachvolleybal in Egypte omtrent de boerkini die niet klopte.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zijn live nooit goed ingelicht...
We trappen nu eerst nog wat open Deurloo's inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:10 schreef Moira. het volgende:
Laten we de Yuri verhalen dan lekker in het Yuri-topic laten en ons vanavond focussen op Bartje en de rest van de heren
Niks mis meequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef wimderon het volgende:
Van Assche is een fervent teletekstgebruiker.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We trappen nu eerst nog wat open Deurloo's in
Er zijn wielervolgers die zo Team GB en Team SKY aanmoedigen.quote:
Grueter en Van Zetten zijn ook vaak gewoon live commentaar aan het geven bij hun sporten, terwijl dat niet altijd te horen is op de stream...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef franklop het volgende:
Wacht even, dus er wordt wel live commentaar bij die beelden gegeven, maar dat prikken ze nergens door bij de NOS?
Blijkbaar niet. Want ze hebben commentatoren te weinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef franklop het volgende:
Wacht even, dus er wordt wel live commentaar bij die beelden gegeven, maar dat prikken ze nergens door bij de NOS?
Vandaar ook dat ze bij judo en volleybal met twee zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Want ze hebben commentatoren te weinig.
Ze zijn continue live turnen aan het uitzenden. Ze hebben het constant over een of andere turner die vrijdag finale wanhoopssprong doet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Zouden ze straks nog live turnen uitzenden of zijn we weer van de hansloze stream afhankelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |