quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
"I don't think I can be a hero to my people with a silver medal,"
Ze doen daar natuurlijk alsof hij kampioen is gewordenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:41 schreef heywoodu het volgende:
Nog niks over OmGOD in de Engelstalige Noord-Koreaanse media trouwens, dat stelt me ernstig teleur.
Zielig voor hem. Hopelijk komt Un persoonlijk op de koffie om hem te troosten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
"He will be my inspiration forever and I'm sorry that I wasn't able to repay with a gold medal", aldus Om
Één jurylid kwam uit het land van de trekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
1 jurylid heeft de verkeerde knop ingedrukt
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze tillen dingen, ik snap ook niet waarom?!
Bij de vrouwen vandaag kreeg de Noord-Koreaanse eerst 2x wit en minuten later alsnog ongeldig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
1 jurylid heeft de verkeerde knop ingedrukt
Ik zou eerder gokken dat ze zeggen dat hij zilver won en dat goud en brons niet genoemd worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze doen daar natuurlijk alsof hij kampioen is geworden
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij de vrouwen vandaag kreeg de Noord-Koreaanse eerst 2x wit en minuten later alsnog ongeldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:44 schreef Max23 het volgende:
Het schijnt trouwens dat duiven dit ook goed kunnen.Ahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor wat mieren van 69 kilo op zouden kunnen tillen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gootsteenontstopper.quote:
Huilende Colombiaantjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |