Aha, ze wilden geen Rusland-verhaal die Chinezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thuis. Volgens geruchten hebben de Chinezen besloten om niemand te sturen die in de afgelopen 4 jaar een dopingschorsing heeft ondergaan. Officieel is hij geblesseerd en heeft hij zijn afscheid aangekondigd.
Nog genoeg nandrolon in voorraadkasten overquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die aziatische boevenstaten doen ook mee aan dit onderdeel he? Daar geniet ik nu echt van.
Vrij uitzonderlijk. OmGOD deed het in Londen, vooral omdat zijn coach hem schijnbaar wat te laag ingeschat had ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe uitzonderlijk is een Olympische titel vanuit de B-groep?
Is 4 jaar geleden gebeurd. Zie OPquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Omgodquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was de reden dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is 4 jaar geleden gebeurd. Zie OP
Ze tillen dingen, ik snap ook niet waarom?!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:40 schreef komrad het volgende:
ik val er net in op de livestream. Wat is er aan de hand?
Mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
"He will be my inspiration forever and I'm sorry that I wasn't able to repay with a gold medal", aldus Om
Die gaat eerst nog wereldrecords pakken op een WK.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar Omgod gaat weer shinen in Tokio 2020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |