Er werd trouwens ook gerefereerd dat een deel van het herenhockey team van 2000 onder leiding van Maurits Hendriks zich hebben misdragen ( alcoholmisbruik ) Daar trad Maurits overigens niet tegen op ( hypocrisie ) anders hadden we wel kunnen fluiten naar het OS goud van 2000. want het betrof 6 deelnemers van het heren hockey team.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik zie je punt wel hoor maar blijkbaar had men daar geen zin in. Van Gelder is uiteindelijk een volwassen man en dan is het 'graag of niet'. Of je stelt je volledig professioneel op, of je bent weg. Daarnaast kan het natuurlijk ook goed zijn dat hij is weggestuurd ten behoeve van degenen die overlast hebben ondervonden (of erger, dat weten we dus niet).
Zie je wel, we zijn niet gekquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
Update: Commentator HANS VAN ZETTEN neemt het op voor Yuri!!!! LIVE op TV![]()
![]()
![]()
Shit net te laat ingeschakeld, wat zei hij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Daar waren er welgeteld nul van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd waar de 'één biertje kan geen kwaad, wat een kinderachtige straf'-mensen van afgelopen middag zijn nu ze dit weten.
Hans van Zetten heeft wel vaker onbehoorlijk gedrag verdedigd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Dit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd waar de 'één biertje kan geen kwaad, wat een kinderachtige straf'-mensen van afgelopen middag zijn nu ze dit weten.
Ik heb ze niet gezien.quote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ieder geval was merendeel van topic hier zonder beetje wedstrijd mentaliteit. Vooral over NOC vallen omdat iemand geen lol mocht maken.![]()
Oh, dacht dat er meer bekend was. Lijntje coke, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, het verhaal in de OP. Is al een paar uur bekend natuurlijk.
Mijn oude overste...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
Hij deed het wat verkapt, Hij vroeg zich 3 dingen af, Of het proportioneel is? Of het rechtmatig is? En of ie een gelijke behandeling heeft gehad tov andere sporters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Shit net te laat ingeschakeld, wat zei hij?
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hans van Zetten heeft wel vaker onbehoorlijk gedrag verdedigd.
http://www.nu.nl/sport-overig/2963641/slaap-zacht.html
Het zal me niets verbazen als we dat binnenkort ook te horen krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er meer bekend was. Lijntje coke, bijvoorbeeld
Er is nu niet veel anders bekend toch? Dat het niet om één biertje ging was wel duidelijk.quote:
Beetje verkapte manier om zijn mening te uiten. Want die is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij deed het wat verkapt, Hij vroeg zich 3 dingen af, Of het proportioneel is? Of het rechtmatig is? En of ie een gelijke behandeling heeft gehad tov andere sporters.
Vanmiddag dachten heel veel users dat het 'maar' één biertje wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is nu niet veel anders bekend toch? Dat het niet om één biertje ging was wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |