Ja, alleen bij de estafettes. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh puur bij de estafettes bedoel je, ik dacht ook individuele nummers
Zou er niet op rekenen. Niet dat dat een ramp is, erg kansrijk was hij niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we Verschuren maar gewoon niet opstellen in de finale?
???quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Niet dat dat een ramp is, erg kansrijk was hij niet.
Ik denk dat Mani89 het over de estafette heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de finale best lastig is voor Verschuren.
Omg dit is echt een dis ja. Dit is van boven ook wel goed te zien denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:40 schreef wimderon het volgende:
Lilly King had een onreglementair keerpunt gisteren, je moet met beide handen tegelijk aantikken.
Sow, koekoek. Goud voor Efimova.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:40 schreef wimderon het volgende:
Lilly King had een onreglementair keerpunt gisteren, je moet met beide handen tegelijk aantikken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef wimderon het volgende:
Stravius heeft op de Franse tv gezegd dat hij een flink stuk harder kon, maar dat hij dacht wel goed te zetten omdat hij gelijk met Adrian lag
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:01 schreef wimderon het volgende:
Stravius heeft op de Franse tv gezegd dat hij een flink stuk harder kon, maar dat hij dacht wel goed te zetten omdat hij gelijk met Adrian lag
Lijkt me 100 procent terecht als ze gediskwalificeerd wordt indien dit normaal wel steeds bestraft wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef roos85 het volgende:
King kan toch niet meer gediskwalificeerd worden?
Als het wel kan, vraag ik me af of ze het wel gaan doen ivm dan een (zeer) omstreden winnares. Als het nou andersom was, dan was het vast een ander verhaal.
De regels zijn op dit punt wel heel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef roos85 het volgende:
King kan toch niet meer gediskwalificeerd worden?
Als het wel kan, vraag ik me af of ze het wel gaan doen ivm dan een (zeer) omstreden winnares. Als het nou andersom was, dan was het vast een ander verhaal.
Het gaat erom of ze nu nog gediskwalificeerd kan worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De regels zijn op dit punt wel heel erg duidelijk.
" In a breaststroke turn, the swimmer touches with his left hand and then touches immediately after
with his right hand. The turn judge raises a hand, signaling a disqualification. The coach argues that
the turn is legal because both hands were on the wall at the same time. Does the disqualification
stand?
Recommended Resolution: Yes, the rule is very clear. USA Swimming Rules and Regulations states,
“At each turn, the touch shall be made with both hands simultaneously....” Therefore, the hands must
touch at the same time, not one after the other.
Wat is er gebeurt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef TheTraveler het volgende:
Die Belgen zijn trouwens witheet over de 4x200m
Wat nu weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef TheTraveler het volgende:
Die Belgen zijn trouwens witheet over de 4x200m
Atlanta was ook beter. Toen had je een jonge Vdh die twee nette finales afleverde. Wouda die na behoren presteerde. Vlieghuis met twee keer brons. Was een relatief kleine ploeg maar die presteerde wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:24 schreef TLC het volgende:
Dit moet toch wel de meest miserabele zwemploeg voor Nederland zijn sinds Sydney
Ze wisten het pas vanmorgen. Zwemmers hebben nauwelijks geslapen door al die commotie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:29 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ze wisten gisteren pas wie en of er gezwommen ging worden.
quote:"We kregen dan te horen dat we niet zouden zwemmen. Daar hebben we allemaal van wakker gelegen, we hebben nauwelijks geslapen vannacht. En vanochtend rond 11u kregen we dan ineens te horen dat we toch moesten zwemmen."
En dan denk je dat het bij NL wel eens misgaat, dit is helemaal ergquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ze wisten het pas vanmorgen. Zwemmers hebben nauwelijks geslapen door al die commotie.
[..]
The fuck hey, wat een amateurismequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ze wisten het pas vanmorgen. Zwemmers hebben nauwelijks geslapen door al die commotie.
[..]
Kwam ook vooral omdat Timmers de heats niet wilde vanwege de 100m op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
The fuck hey, wat een amateurisme
Ze waren er i.i.g. nog niet uit wie er straks gaat zwemmen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kwam ook vooral omdat Timmers de heats niet wilde vanwege de 100m op dezelfde dag.
Toen hebben ze Croenen overgehaald om te gaan zwemmen, terwijl die de 200m vlinder finale heeft vandaag.
Nu zwom Croenen de heats, en was die niet eens de langzaamste Belg. Geen idee wie nu de finale allemaal gaan zwemmen
Die tijd zitten we al lang niet meer in. Alleen Kromowidjojo heeft redelijke medaillekansen op de 50m vrij. Kleine kans op de 100m vrij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef VacaLoca het volgende:
Wat zijn de medaillekansen straks? Heb geen idee of Nederland nog sterk is bij het zwemmen zoals in de tijd van Hoogenband en De Bruijn
Dus hoef hier niet voor op te blijven:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:26 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Die tijd zitten we al lang niet meer in. Alleen Kromowidjojo heeft redelijke medaillekansen op de 50m vrij. Kleine kans op de 100m vrij.
Open water met name Weertman ook een redelijke medaillekans.
Als je zo gaat redeneren hoef je niet eens op te blijven nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus hoef hier niet voor op te blijven:
finale; om 04.38 uur de 4x200 vrij (m) finale met Nederland
?
Dat zal 99,9% zeker geen medaille worden nee. Zijn met de 8e tijd door naar de finale.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus hoef hier niet voor op te blijven:
finale; om 04.38 uur de 4x200 vrij (m) finale met Nederland
?
Naja als we bij voorbaat 99% kansloos zijn op een medaille, en het dus geen memorabel sportmoment zal worden, dan hecht ik meer waarde aan slaap ja. Niet zo gek toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren hoef je niet eens op te blijven nu.
Oké dank je.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:31 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat zal 99,9% zeker geen medaille worden nee. Zijn met de 8e tijd door naar de finale.
OS 1 x per 4 jaar oftewel elke nacht tot 5 uur wakkerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja als we bij voorbaat 99% kansloos zijn op een medaille, en het dus geen memorabel sportmoment zal worden, dan hecht ik meer waarde aan slaap ja. Niet zo gek toch.
Als je alleen wil kijken om Nederlandse kanshebbers op medailles te zien. Dan snap ik dat je hier niet zo snel voor op zult blijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja als we bij voorbaat 99% kansloos zijn op een medaille, en het dus geen memorabel sportmoment zal worden, dan hecht ik meer waarde aan slaap ja. Niet zo gek toch.
Iemand anders dat laten regelen >>> OSgenotquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik moet morgenochtend om 8:00 mijn auto wegbrengen naar garage. Nachtje over over toch maar slapen?
Perfect om ff te slapen. Wat ik nu ook eindelijk eens ga doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:38 schreef Redefine het volgende:
Het wordt wel steeds lastiger om wat fatsoenlijks te vinden tussen 00.30 en het begin van het zwemmenEr is genoeg aan sport te zien, maar 90% poulewedstrijden bij de teamsporten, wat dan nog een beetje meh is.
Van een paar uurtjes slapen tussendoor wordt ik juist heel erg brakquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Perfect om ff te slapen. Wat ik nu ook eindelijk eens ga doen.
En welterusten nogquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Perfect om ff te slapen. Wat ik nu ook eindelijk eens ga doen.
Ik heb verder helemaal niks te doen deze weken dus ik blijf gewoon tot in de middag in bed liggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:40 schreef Redefine het volgende:
Van een paar uurtjes slapen tussendoor wordt ik juist heel erg brakDus dat is niet echt een optie. Van de week wel een keertje twee uur mijn ogen dichtgedaan en muziek geluisterd. Scheelde wel een stuk om mijn ogen even rust te geven.
Ik sla hem vannacht ook over. Weinig interessants ervoor en voor deze zwemnummers wil ik ook niet opblijven/wekker zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:38 schreef Redefine het volgende:
Het wordt wel steeds lastiger om wat fatsoenlijks te vinden tussen 00.30 en het begin van het zwemmenEr is genoeg aan sport te zien, maar 90% poulewedstrijden bij de teamsporten, wat dan nog een beetje meh is.
Ik heb zelf twee weken vrij, dus ik kan zelf ook prima opblijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb verder helemaal niks te doen deze weken dus ik blijf gewoon tot in de middag in bed liggen.
Kan ik mij voorstellen. Maar zelf wil ik alle zwemnummers zien. En dat kan ook prima, want de meeste sporten beginnen toch pas rond drie uur. Alleen morgen is het wat anders met de tijdrit bij het wielrennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:46 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ik sla hem vannacht ook over. Weinig interessants ervoor en voor deze zwemnummers wil ik ook niet opblijven/wekker zetten.
Morgen hockey, handboogsport en handbal ervoor. En de 100 vrij dames en 4x200 dames. Hoop dat die stiekem net zo boven zichzelf kunnen uitstijgen als de mannen maar gezien de individuele prestaties tot nu toe....
Dit, slaap pakken van 5:00 - 12:00, met uitzondering van dagen dat ik moet werken, dan maar tot 9:00. Scheelt dat ik max 3 uurtjes werk hebquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb verder helemaal niks te doen deze weken dus ik blijf gewoon tot in de middag in bed liggen.
Je bedoelt in combinatie met de series? Ik kijk regelmatig dubbel. Het een op de TV en het ander op de iPad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Maar zelf wil ik alle zwemnummers zien. En dat kan ook prima, want de meeste sporten beginnen toch pas rond drie uur. Alleen morgen is het wat anders met de tijdrit bij het wielrennen.
5.00 - 15.00 lijkt mij. Tot 12 is te kortquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit, slaap pakken van 5:00 - 12:00, met uitzondering van dagen dat ik moet werken, dan maar tot 9:00. Scheelt dat ik max 3 uurtjes werk heb
Ik word vanzelf wakker om 12 uur, kan ik ook weinig aan doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5.00 - 15.00 lijkt mij. Tot 12 is te kort
Bij mij kan er fanfare aan mijn bed staan dan nog slaap ik door. Het is dat mijn vriendin mijn wakker maakt anders slaap ik easy 12 uur of langer. Best kut eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word vanzelf wakker om 12 uur, kan ik ook weinig aan doen
Nee ik doelde niet op meerdere dingen tegelijk kijken met die opmerking. Dat is weer een andere discussie. Ik bedoel dat er genoeg tijd zit om te slapen en belangrijke dingen te doen tussen het einde van het zwemprogramma (en komende week atletiek) en het sportrogramma van de volgende dag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:53 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Je bedoelt in combinatie met de series? Ik kijk regelmatig dubbel. Het een op de TV en het ander op de iPad.
Hoe zouden wij dat moeten weten?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gebruikt Hossnu doping? Die man/coach vind ik onbetrouwbaar type en ze heeft zelf best mannelijke kaaklijn
Ik ben gistermiddag op de bank in slaap gevallen tijdens het roeien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van een paar uurtjes slapen tussendoor wordt ik juist heel erg brakDus dat is niet echt een optie. Van de week wel een keertje twee uur mijn ogen dichtgedaan en muziek geluisterd. Scheelde wel een stuk om mijn ogen even rust te geven.
Vind tot 12 prima gaan, dat zijn 7 uur.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5.00 - 15.00 lijkt mij. Tot 12 is te kort
Zo ben je toch ook wel redelijk op tijd weer terug voor het begin van de sportdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit, slaap pakken van 5:00 - 12:00, met uitzondering van dagen dat ik moet werken, dan maar tot 9:00. Scheelt dat ik max 3 uurtjes werk heb
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:45 schreef Momo... het volgende:
Serieuze medaille kansen voor Nederland vannacht?
Ok thanks dan ga ik toch slapen. Zwemmers/zwemsters zijn minder sterk dit jaar of ligt dat aan mij(zwemnoob)quote:
We zijn nooit sterk geweest behalve op de 50m, 100m en 4x100m vrije slag. Ranomi moet nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok thanks dan ga ik toch slapen. Zwemmers/zwemsters zijn minder sterk dit jaar of ligt dat aan mij(zwemnoob)
Het is wel een stuk minder dit jaar ja. Maar dat geldt dan eigenlijk vooral over de tijden die er gezwommen. Want alleen bij de 4x100 vrij bij de vrouwen zat er een medaille in. Bij de rest was het toch vooral het missen van finales wat zeer matig was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok thanks dan ga ik toch slapen. Zwemmers/zwemsters zijn minder sterk dit jaar of ligt dat aan mij(zwemnoob)
Ze krijgt hier te horen dat ze een nachtje mag stappen met Yuri.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef Aguero het volgende:
Was dit interview eigenlijk al hier gepost?
Lees even terug zou ik zeggen. Maar vooruit, minimale kans op medaille bij 4x200 en kleine kans op finale voor Verschuren (op basis van zijn huidige vorm dan).quote:
Is dat een verdwaalde Paralympiër?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef Aguero het volgende:
Brons op de 100 rugslag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat een verdwaalde Paralympiër?
Volgens mij is dit nogal extreem viral gegaan in Chinaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef Aguero het volgende:
Schooling is al geen verrassing meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschuren gaat laatste worden in deze serie, net achter de verrassende Schooling.
op de 100 wel, is toch meer een 50 zwemmerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schooling is al geen verrassing meer.
Een vlinderzwemmer toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de 100 wel, is toch meer een 50 zwemmer
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de 100 wel, is toch meer een 50 zwemmer
Dat ook vooral, maar 50 vlinder is zijn beste nummerquote:
GROTE BLIJ!quote:
Over choken gesproken, Ningquote:
Scott gaf ook een lollershowtjequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:05 schreef heywoodu het volgende:
Chalmers sowieso sneller zo, Condorelli lijkt me ook wel en dan wordt het spannend..
Ja die hield gewoon in, kut mazzelaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:06 schreef Redefine het volgende:
Adrian die vanochtend net geluk heeft en nu de snelste is
Die heeft wel geluk. Stravius nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:06 schreef Redefine het volgende:
Adrian die vanochtend net geluk heeft en nu de snelste is
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die hield gewoon in, kut mazzelaar.
Bizar gewoonquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heeft wel geluk. Stravius niet
Met dank aan Grueter weet je nu waaromquote:
Heeft 'ie dom gedaan inderdaad als Stravius inderdaad ingehouden heeft.quote:
Ik mag hem ook niet, dat helpt niet meequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dank aan Grueter weet je nu waarom
quote:
Ik doelde op Adrian. Van Stravius weten we het niet zeker, tenzij er een interview is geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft 'ie dom gedaan inderdaad als Stravius inderdaad ingehouden heeft.
Als die 5 honderdste sneller was geweest had ie er uit gelegenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft 'ie dom gedaan inderdaad als Stravius inderdaad ingehouden heeft.
Ah, Adrian heeft het perfect gedaan jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op Adrian. Van Stravius weten we het niet zeker, tenzij er een interview is geweest.
En Bassi?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, Adrian heeft het perfect gedaan ja
Ja perfectquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, Adrian heeft het perfect gedaan ja
Heeft ie in een interview gezegd ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op Adrian. Van Stravius weten we het niet zeker, tenzij er een interview is geweest.
Fixed.quote:
Aha. Wat een pannenkoekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft ie in een interview gezegd ja.
Door die lul hebben we nu Adrian in de finalequote:
Dat is vooral door Adrian.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door die lul hebben we nu Adrian in de finale
Dat contrast was nog groter toen Alain Bernard nog meedeedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:11 schreef Poepz0r het volgende:
Eerst zie je die Australiër in beeld en dan die Brit die viesdun is
Mwah, lees mijn eerdere post nog eens en zie dat het dan dus niet alleen Adrian was. Die heeft meer geluk gehad dan de juiste tijd gezwommen, maar goed hij staat erquote:
Die paste nog maar net in een baan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat contrast was nog groter toen Alain Bernard nog meedeed
Sow koekoek inderdaad. Hoe zou Akinfenwa het doen als zwemmer?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat contrast was nog groter toen Alain Bernard nog meedeed
U hoorde het hier voor het eerst.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat niets worden voor Verschuren.
Zozo wat een durf he.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
U hoorde het hier voor het eerst.
0.06 seconden.quote:
De vorm is goed. Alleen de benen wilden niet mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:13 schreef Redefine het volgende:
Met zijn huidige vorm viel dit wel te verwachten.
Jammer. Wel net te zwak dusquote:
Zit wel in de finale tochquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:11 schreef Poepz0r het volgende:
Eerst zie je die Australiër in beeld en dan die Brit die viesdun is
Toch wel licht verrassendquote:
Het gaat best vlot maar die namen word ik ook niet heel warm van eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het maar een matig 100m-veld eigenlijk.
Morgen word genot 3-4-5 medaillesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:15 schreef Jules123 het volgende:
Elke keer als ik kijk in de nacht gaat t mis voor NL
Weer zo een. Ga weg dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:15 schreef Jules123 het volgende:
Elke keer als ik kijk in de nacht gaat t mis voor NL
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen word genot 3-4-5 medailles
Nee wakker geworden door Yuriquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
Verschuren 1 tiende langzamer dan 4 jaar geleden. 4 jaar op zijn reet gezeten of wat?
Ik snap niet dat je 4 jaar na zijn halve finale Londen langzamer zwemt dan toendertijd. Schrikbarend.quote:
Ik merk dat ik tegenwoordig veel minder namen kenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het maar een matig 100m-veld eigenlijk.
Wielrennen op zeker 2 medailles en waarschijnlijk 3. Polling MOET goud pakken, topfavoriet dit dat dan heb je er al 4.quote:
Die zie jij uiteraard het liefste winnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:17 schreef DeLuna het volgende:
En tien keer liever Pellegrini dan Sjöström dus dan weet je wel hoe het is met Ledecky
Als je start kut is dan doe je daar toch wat aan, ze tweede gedeelte was heel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je 4 jaar na zijn halve finale Londen langzamer zwemt dan toendertijd. Schrikbarend.
Gaat net tekort komen denk ik 4de plek.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Timmers een plak pakken.
Geen idee, kijk maar gewoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:18 schreef Jules123 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik vooral niet kijken?
Dan bekijk de loting maar eens bij het judo en dan MOET ze helemaal niks meer. En dat wielrennen is ook helemaal niet zeker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wielrennen op zeker 2 medailles en waarschijnlijk 3. Polling MOET goud pakken, topfavoriet dit dat dan heb je er al 4.
Wielrennen zijn V Dijk en Vd Breggen gewoon topfavoriet hoor en dan reken ik Dumoulin niet eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan bekijk de loting maar eens bij het judo en dan MOET ze helemaal niks meer. En dat wielrennen is ook helemaal niet zeker.
Had ie geen zin in, om daar tijd en moeite in te steken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je start kut is dan doe je daar toch wat aan, ze tweede gedeelte was heel goed.
Echt hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Redefine het volgende:
Pellegrini is van de leeftijd van Heemskerk dus die is te oud en over the hill heb ik mij door Fokkers laten vertellen.
En Grueterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Redefine het volgende:
Pellegrini is van de leeftijd van Heemskerk dus die is te oud en over the hill heb ik mij door Fokkers laten vertellen.
Dumoulin rijdt verdoofd, dus die heeft geen last van ze pols. Alleen Froome zie ik het beter doen daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wielrennen zijn V Dijk en Vd Breggen gewoon topfavoriet hoor en dan reken ik Dumoulin niet eens.
Das een beetje jammer, want daar verliest hij het duidelijk op.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Had ie geen zin in, om daar tijd en moeite in te steken.
Dumoulin is de betere tijdrijder. Hij zal zeker een medaille pakken dan heb je morgen al 3 medailles. Dames gaan op zeker goud pakken, zijn zoveel beter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dumoulin rijdt verdoofd, dus die heeft geen last van ze pols. Alleen Froome zie ik het beter doen daar.
Ik zag vandaag zelfs al een 'mijn bloed gaat koken' opmerking in het Yuri topic staan. Zijn echt Facebook Henk en Ingrid praktijken soms.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Redefine het volgende:
Tuurlijk steekt hij daar heel veel tijd in. Maar wat niet kan/lukt, kan/lukt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Das een beetje jammer, want daar verliest hij het duidelijk op.
Sjostrom lag op 5 honderdste op een gegeven moment. Rare opmerking derhalve.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:22 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk geen moment echt spannend.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:22 schreef Ambrosius het volgende:
Okequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:22 schreef Ambrosius het volgende:
Nou ja, het is niet zo dat het in de lijn der verwachtingen lag dat Ledecky nog in zou kakken. Integendeel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjostrom lag op 5 honderdste op een gegeven moment. Rare opmerking derhalve.
Gelachen is de enige goede reactie die je kunt geven op dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjostrom lag op 5 honderdste op een gegeven moment. Rare opmerking derhalve.
Ah oke, dat is dan jammer. Vond ze tweede stuk gewoon goed. Zit hij straks nog bij de estafette?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Tuurlijk steekt hij daar heel veel tijd in. Maar wat niet kan/lukt, kan/lukt niet.
Hij komt van de 1500 af, weliswaar al 10 jaar geleden, maar hij is gewoon echt geen sprinter.
Dat niet nee. Maar als het verschil zo klein is, kun je natuurlijk nooit zeggen dat het geen moment spannend was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat het in de lijn der verwachtingen lag dat Ledecky nog in zou kakken. Integendeel.
Niemand. Gewoon derde die dekselse McKeon!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:24 schreef swimmie86 het volgende:
Tja, ach, wie had dat nou verwacht
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelachen is de enige goede reactie die je kunt geven op dat soort opmerkingen.
Ja, als laatste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ah oke, dat is dan jammer. Vond ze tweede stuk gewoon goed. Zit hij straks nog bij de estafette?
Lekker is datquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ik laat jou gewoon posten, hoef ik het niet meer te doen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:25 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen mag winnen van mij, het is hoe dan ook episch.
Hij gebruikt een woord. Boeiend.quote:
Jeroen is nogal fan van Phelps en dit nummer.quote:
https://www.rio2016.com/en/swimming-schedule-and-results/day-9quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:26 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet eens welk nummer, de afstand, of het een finale is.
Is dat handig als je net gezwommen hebt qua inspanning? Naast dat er niet veel verwacht wordt van de Nederlandse mannen?quote:
Jeroen is sowieso nogal weg van de Amerikaanse zwemmersquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jeroen is nogal fan van Phelps en dit nummer.
Ze zijn ook regelmatig de beste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeroen is sowieso nogal weg van de Amerikaanse zwemmers
Dat was de 100m vlinder op het WK 2009, maar oke.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:27 schreef Redefine het volgende:
Grueter sprak bij dit nummer ooit de epische woorden: 'Speel niet met mijn ballen' over Phelps.
200m butterfly, altijd al eens willen zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/swimming-schedule-and-results/day-9
Het ligt vast aan de naam.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die zwemmer geen badmuts op?
Dat is wel even een choke van mij danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de 100m vlinder op het WK 2009, maar oke.
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic zit zo vol op het moment supreme.
Even volspammen en snel een nieuwe openen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic zit zo vol op het moment supreme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |