SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Thanks, maar inderdaad... ligt er telkens weer uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien jullie zo lief waren: https://pogobag.me
Maar is alles behalve stabiel zeg maar.
Nice, toffe site!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, Maastricht geeft die niks aan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
https://skiplagged.com/pokemon werkt ook lekker.
jij bent een echte manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, zo kun je elke externe site wel daar kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef Unites het volgende:
Die dingen kun je beter hier kwijt: POK / Pokemon Spoofing & overige cheats
Naquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
En weer een Pidgey die naar 3 keer vangen denkt, "ik ren weg"
Fuck you Pidgey.
Ik had al een hekel aan duiven... nu helemaal.![]()
![]()
Schijtbeesten.
Welk lokvoer gebruik jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef DaMart het volgende:
Een Starmie met CP 874 in de woonkamer.
Weer een nieuwe aanwinst voor de Pokedex.
Dat geluk heb ik niet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit een 2km ei
[ afbeelding ]
Hierna direct een 10km ei gekregen die nu in m'n incubator zit!
Dat wil ik ook!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit een 2km ei
[ afbeelding ]
Hierna direct een 10km ei gekregen die nu in m'n incubator zit!
Prepare for tears!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!!!
Straks ook maar even m'n 2km eitje verder uitbroeden. Als er nou weer zo'n hoerige Rattata of whatever uitkomt ga ik janken
pokeadvisor =/ thesilphroad of pokeassistant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Technisch kon je zo stats berekenen waarmee je voordeel kreeg uit pokemon en dus ook voordeel in gyms. Daarnaast, als Niantic wilde dat we IV gingen berekenen, konden we dat wel in de app zelf
Hoe gaat dat precies werken? Ik zie nu wel een gras-icoontje achter elke pokemon in de tracker, maar thats it.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan kom je van een koude kermis thuis bij de volgende update. Dan krijg je precies te zien waar ze zitten
Ik weet het, je kan ook Pikachu of Clefairy krijgen. Maar het lijkt wel of de kans op Rattata, Weedle etc toch groter is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prepare for tears!![]()
Nee serieus, het kan dus ook een toffe Pokémon zijn in 2KM
Iemand hier meer info over?quote:Er is een nieuwe update beschikbaar voor Pokémon Go waarbij de Nearby-functie voor sommigen nu wel werkt. Nadat Niantic bij een vorige update de voetstapjes deed verdwijnen werd die functie vrijwel nutteloos. De werkende versie wordt momenteel getest bij een beperkt aantal gebruikers.
De update van de razend populaire app brengt voor sommigen eindelijk een werkende Nearby-functie. De meerderheid van de spelers zal er nog even op moeten wachten, maar ook bij hen is er een opvallende verandering opgetreden.
Pokémon Go verdeelt Pokémon nu in “Nearby” en “Sightings”. De Nearby-functie toont je Pokémon die in de buurt zijn, met achter hen een foto van de pokéstop waar je ze kan vinden. Dat maakt het opsporen van Pokémon al een pak makkelijker, maar daar stopt het niet. Als je op een “Nearby” Pokémon klikt, toont de app je een rode pijl op de kaart die wijst naar de plaats waar de Pokémon zich ongeveer bevindt.
Pff ja inderdaad. Ik zit pas op 86 Magikarp candy ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik weet het, je kan ook Pikachu of Clefairy krijgen. Maar het lijkt wel of de kans op Rattata, Weedle etc toch groter is.
Magikarp zou ik trouwens ook niet erg vinden. Moet ik nog een hoop candy van hebben.
Nee helemaal niemand heeft het daar nog over gehad vandaag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iemand hier meer info over?
Shame name?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lekker optyfen Niantic. Ben wel klaar met die radar.
Pikachu was dichtbij. Maakte niet uit welke kant ik opliep, verdween ie.
Op een gegeven moment was het de enige pokemon. Loop je 5 stappen. Poef weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook wel jammer, uiteindelijk zijn er zo'n 5 pokemon die veel sterker zijn dan de rest lijkt het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Gisteren Porygon gevangen van 866 cp, goede aanvallen en 15/15/14 IV's.
Alleen is jammer genoeg niet zo sterke pokemon.
??quote:
Ja. Ik blijf liever gewoon anoniem.quote:
er staat een topic hierover op tweakers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iemand hier meer info over?
Die ook nog eens ontsnappen uit great balls.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een lure staan waar alleen maar weedles tevoorschijn komen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die ook nog eens ontsnappen uit great balls.
Ik heb net geleerd dat ik beter een oefenworp met een normale ball kan doen voor ik de ultra's gebruik, dan is er wel kans dat de pokemon vlucht na te ontsnappen uit een normale pokeball maar 4 ultraballen achter elkaar MIS gooien is ook niet allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef GreyEyes het volgende:
[..]![]()
Net ook een squirtle van 55 CP 6 keer ontsnapt uit een greatball. Ben ik er vervolgens 4 ultra balls tegen aan gaan gooien, puur uit frustratie.
Spannundquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
500m tot 10km egg hatch. Place your bets
Worth it!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat ik beter een oefenworp met een normale ball kan doen voor ik de ultra's gebruik, dan is er wel kans dat de pokemon vlucht na te ontsnappen uit een normale pokeball maar 4 ultraballen achter elkaar MIS gooien is ook niet alles.
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
HET IS WEER EEN FUCKING 300CP EEVEE. FUCK YOU NIANTIC.
IV's? Als hij 90+ is zou ik m bewaren en power-up-en.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik maak altijd een schijnbeweging en gooi de bal als de Pokémon bijna de grond weer raakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef probeer het volgende:
Ow trouwens ... geen idee of dit al lang bekend was, maar het viel me de afgelopen 2 uur op.
Wanneer ik een pokeball (maakt niet uit welke) rechtdoor gooi, wil de pokemon nog wel eens meteen na de worp opspringen. Soms zelfs meerdere keren achter elkaar. Lijkt qua animatie ook niet op het normale (vaak ietsjes langere) 'ik wil niet'-gedoe.
Maar wanneer ik een curveball gooi, krijg ik dat directe opspringen niet. Nog wel die normale tegenstribbel-animatie, maar daar valt makkelijk omheen te timen want daar zit vaak een paar seconden tussen.
In het kort: Een pokemon reageert niet op een curveball, wel op een normale worp (een kans op kort opspringen).
Rijp voor de shredder!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb al 5 98% IV eevee's...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef probeer het volgende:
[..]
IV's? Als hij 90+ is zou ik m bewaren en power-up-en.
Nu sta ik bij 2 lures. Komen alleen maar pidgeys uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef GreyEyes het volgende:
[..]![]()
Net ook een squirtle van 55 CP 6 keer ontsnapt uit een greatball. Ben ik er vervolgens 4 ultra balls tegen aan gaan gooien, puur uit frustratie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef Harveo het volgende:
Gvd zie een Aerodactyl alleen kan ik hem niet vinden![]()
Ain't nobody got.time for that met sommige korte spawns.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaand it despawned.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 10km graf eieren zijn zo frustrerend. Binnen een week 8 van die krengen geopend. En er komen bijna alleen maar dezelfde uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nevermindquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 98% IV eevee's...
echt, ik ga echt niet zoeken. Pak gewoon wat op mn weg komtquote:
Dit spel is gemaakt door idioten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu sta ik bij 2 lures. Komen alleen maar pidgeys uit.
Ik ga niet eens moeite doen.
QFTquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Dan zijn wij nog grotere idioten dat we het spelen
Nou ik bedoelde meer hoe het werkt met die eieren en die pidgeys en zo. Heel de tijd dezelfde Pokémon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Dan zijn wij nog grotere idioten dat we het spelen
Met heel veel pidgey die je kunt evolven, kun je heel veel XP in een half uur krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer hoe het werkt met die eieren en die pidgeys en zo. Heel de tijd dezelfde Pokémon.
Precies die drie zijn geniaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met heel veel pidgey die je kunt evolven, kun je heel veel XP in een half uur krijgen.
Daarom zijn pidgey, weedle en caterpie altijd welkom.
Gelukkig is het wel de boedelling dat er meer generaties van pokemon in komen. Duss als we dan nog verslaafd zijn krijgen we ook andere gare pokemon om te vangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer hoe het werkt met die eieren en die pidgeys en zo. Heel de tijd dezelfde Pokémon.
Zelfde hier, serieus een stuk of 12 van die dingen in 3 dagen tijd. Allemaal nutteloze Onixen, Jinxen, Hitmonchan, 3 Eevee's (die zijn nog potentieel interessant) , 2 magere Magmars en een Omanyte (leuk voor de pokedex)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die 10km graf eieren zijn zo frustrerend. Binnen een week 8 van die krengen geopend. En er komen bijna alleen maar dezelfde uit.
Voor idioten?quote:
Ja helaas komt het vaak voor, probeer gewoon de gym te levellen zodat je er een mon bij kan stoppen. Hij kan met 1 account toch maar 1 pokemon erin kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Hmm ik probeer een gym in te nemen maar zodra ik de gym leeg gespeeld heb komt er direct weer een nieuwe pokemon in. Steeds van dezelfde persoon. En er staat hier toch echt niemand in de buurt.
Waarschijnlijk iemand die een heel vervelend script heeft ingezet. Dit haalt toch wel een beetje de lol er af...
Niet ergens binnen? Ik kan vanaf m'n bank bij een gym.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Hmm ik probeer een gym in te nemen maar zodra ik de gym leeg gespeeld heb komt er direct weer een nieuwe pokemon in. Steeds van dezelfde persoon. En er staat hier toch echt niemand in de buurt.
Waarschijnlijk iemand die een heel vervelend script heeft ingezet. Dit haalt toch wel een beetje de lol er af...
Balen van de coins, maar wel handig om tegen te battlen voor de exp.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Wat voor level heeft die persoon?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Extra meters voor de eggsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef marp0 het volgende:
Hoe ervaren jullie de update? Bij mij klopt de locatie echt voor geen meter. Mijn character loopt overal en nergens heen.
Als mijn mobiel bij m'n laptop ligt gaat ie nog steeds flink aan de wandel, prima!quote:
Dratini bij mij op het kantoor 2 min geledenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef Momo... het volgende:
Een persoon van level 36 heeft hier 3 dragonites in 3 gyms in de buurt staan. Ook niet heel geloofwaardig dat dat eerlijk is gegaan, want er is geen dratini in de buurt te vinden.
Die melding krijg ik nu ook, achter 't bureau.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Die nieuwe update![]()
In de bus telkens meldingen in beeld dat ik te hard ga.![]()
Of ik wel passagier ben en geen bestuurder![]()
![]()
Hoepel toch op.
Nope hier zijn geen huizen die dichtbij genoeg staan, en verder is het ook vrij open.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Niet ergens binnen? Ik kan vanaf m'n bank bij een gym.
Dat level is ook praktisch nog niet mogelijk zonder vals te spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef Momo... het volgende:
Een persoon van level 36 heeft hier 3 dragonites in 3 gyms in de buurt staan. Ook niet heel geloofwaardig dat dat eerlijk is gegaan, want er is geen dratini in de buurt te vinden.
Level 31. Behoorlijk hoog dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat voor level heeft die persoon?
Dat zou op zich nog kunnen al moet je daar ook belachelijk veel tijd voor investeren. Als die persoon dan op robotische wijze de gym constant weer inneemt wordt het toch weer verdacht, maar wat iemand al zei, er kan makkelijk iemand in bereik van een gym zitten zonder dat je ze kan zien.quote:
Gelukkig hebben we nog altijd zuster Joy!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Awwwww m'n arme Chansey is de gym uit gebokst, arm poepescheetje.
Hij/ zij had geen schijn van Chanseyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ja die van mij gaat ook overal heen. Zelfs paar keer de melding dat ik te snel ging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef marp0 het volgende:
Hoe ervaren jullie de update? Bij mij klopt de locatie echt voor geen meter. Mijn character loopt overal en nergens heen.
Chanseyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:08 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hij/ zij had geen schijn van Chansey
Had ik ook uit mn 2km ei vandaag! En een vulpix uit een 5km+ een graveler gevangen die ik nog niet hadquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
En weer een Geodude uit een ei, niks mis mee.
Die graveler ben ik ook nog niet tegengekomen, ik weet van sommige pokemon ook echt niet meer welke evos ze hebben of hoe ze eruit zien, leuke verrassing is dat wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:39 schreef julius123 het volgende:
[..]
Had ik ook uit mn 2km ei vandaag! En een vulpix uit een 5km+ een graveler gevangen die ik nog niet had
Dan moet je wel een hele goeie mobiel hebben die de app snel op kan starten, tevens moeten de servers heel stabiel zijn en snel te bereiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
Mensen nog tips voor een evolve sessie met lucky egg? Zoveel mogelijk laten evalueren dus ^^ Las hier ergens dat je je spel het best opnieuw op kan starten tijdens de animatie oid, want dat scheelt je 12 seconden..?? Dus steeds aan en uit? Of doen jullie dat niet?
Andere tips zijn ook welkom
Ja, dat denk ik ook. Ga ik maar niet doen dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele goeie mobiel hebben die de app snel op kan starten, tevens moeten de servers heel stabiel zijn en snel te bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tijdens mijn jacht vandaag, 7 magikarps in 7 minuten (waarvan 6 in 4 minuten). Utrecht, oude gracht / vecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef probeer het volgende:
Screenshot van afgelopen zaterdag, Utrecht centrum. 10 lures actief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tijdens mijn jacht vandaag, 7 magikarps in 7 minuten (waarvan 6 in 4 minuten). Utrecht, oude gracht / vecht.Goeie genade, dat wil ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef probeer het volgende:
Screenshot van afgelopen zaterdag, Utrecht centrum. 10 lures actief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tijdens mijn jacht vandaag, 7 magikarps in 7 minuten (waarvan 6 in 4 minuten). Utrecht, oude gracht / vecht.Ik had net aan t begin van de avond een screenshot gemaakt van de Lures in het Vondelpark op een rij. 13 Lures!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd hoe dat er in Central Park dan aan toe gaat![]()
Het stomme is ... zelf langs de vecht fietsen geeft meer kans op magikarp en waterpokemon, plus egg hatchen, plus langs de bulbasaur spawn, plus kans op dratini's langs het water.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie genade, dat wil ik ook wel.
Heb jij een Chansey?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Jaaaaa, uit een 10km ei, echt een leuk beest met belachelijk veel HP, verdere stats zijn echter niet zo boeiend dus een echte goeie gymdefender is het ook weer niet.quote:
Ja ik heb ook al meer dan 600 van die Magicarp candy's. Gaat heel snelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Het stomme is ... zelf langs de vecht fietsen geeft meer kans op magikarp en waterpokemon, plus egg hatchen, plus langs de bulbasaur spawn, plus kans op dratini's langs het water.
Die cluster van 5 lures geven voornamelijk pidgey/weedle/etc en soms een uncommon. Daar kom ik amper.
Maar ik mag zeker niet klagen. Over een weekje kan ik een gym aanvallen met 6 gyarados.
Dat zijn de betere pokestoprondjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Lol vandaag van 14 stops 4 keer een 10km ei. Zitten nu alle 4 te broeden
Dit werkt echt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want dat was eerst niet. Stelletje zeikerds om het zeiken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ain't nobody got.time for that met sommige korte spawns.
Tenzij Niantic je loopt te fucken.quote:
Daar had je nog de voetstapjes. Dit is te uitgebreid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want dat was eerst niet. Stelletje zeikerds om het zeiken...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
'scuse me, wild snorlax comming through
[ afbeelding ]
De tip is niet om zomaar een paar kanten op te lopen hč.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tenzij Niantic je loopt te fucken.
Zat weer pikachu hier... dus ik weer lopen. Nou nergens dook ie op. Alle kanten op liep je er van weg.
Pokemon -> prullenbak.
Welke bulbasaur spawn is dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Het stomme is ... zelf langs de vecht fietsen geeft meer kans op magikarp en waterpokemon, plus egg hatchen, plus langs de bulbasaur spawn, plus kans op dratini's langs het water.
Die cluster van 5 lures geven voornamelijk pidgey/weedle/etc en soms een uncommon. Daar kom ik amper.
Maar ik mag zeker niet klagen. Over een weekje kan ik een gym aanvallen met 6 gyarados.
Mijn hemel, wat doe jij je naam eer aan zeg. Nou, we zullen je niet missenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tenzij Niantic je loopt te fucken.
Zat weer pikachu hier... dus ik weer lopen. Nou nergens dook ie op. Alle kanten op liep je er van weg.
Pokemon -> prullenbak.
Ennnn... het was dus een Magikarp ei.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff ja inderdaad. Ik zit pas op 86 Magikarp candy ofzoDuurt nog tot gen 3 voor ik die kan evolueren vrees ik.
[..]
Nee helemaal niemand heeft het daar nog over gehad vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er de spawn-tijden bijgezet. Dwz, dat er een kans is dat hij op het aangegeven aantal minuten over elk uur spawnt. Heb er meerdere gevangen op precies die tijden, dus geen toeval oid.
Ik probeer het zodanig te timen dat ik tussen 5 en 10 over heel langskom, of van 40 tot 45 over het hele uur.
[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 09-08-2016 23:26:20 ]"Pools are perfect for holding water"
Bizarre locatie ja. Ik zit daar nu ook bijna de hele week (niet voor pokemon) en alles komt er langs. Al heb ik nog nooit, waard dan ook, hitmonchan/lee's gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef firecow het volgende:
Leuke spot wel dat zee aquarium in bergen aan zee, leuke variëteit en continue 5-6 lure's aan
Oa lapras, vaporeon, cloyster, hitmonchan,
En aantal keer een rhyhorn, Pikachu, geodude's etc en dan nog een lading magnemite's, seel's, voltorb's, cubone, meowth's
Jup, eergisteren nog eentje. Maar ik schijn vrij lucky te zijn, heb er denk ik al 12 versleten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Krijgen jullie nog 10km eieren? Ik heb al weken geen 10km ei meer gekregen uit Pokéstops.
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Kan iemand vertellen hoe het in Kijkduin gaat? Zijn de verhalen waar?
Parken zijn where it's at.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef probeer het volgende:
Hm, als ik jullie gevarieerde vangsten zo zie, moet ik ook maar eens wat vaker langs een park lopen ..
Er is een blog geschreven hier over bij... Pokemongo fan club? zoiets dergelijks. Het fimpje van Nederland toen er een Blastoise in het wild was en dat iedereen over de straat begon te rennen --> Kijkduin!quote:
OK, thanks. Binnenkort ga ik nl naar Den Haag en ga dan ook even Kijkduin meepakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:30 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Er is een blog geschreven hier over bij... Pokemongo fan club? zoiets dergelijks. Het fimpje van Nederland toen er een Blastoise in het wild was en dat iedereen over de straat begon te rennen --> Kijkduin!
Godver, en ik dacht dat ik al blij mocht zijn met drie 10 km eieren in een maand tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup, eergisteren nog eentje. Maar ik schijn vrij lucky te zijn, heb er denk ik al 12 versleten.
Ik heb dan ook bijna altijd 4-6 incubators tegelijk lopen tegenwoordig. 190 km gelopen en 150 eieren uitgebroed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Godver, en ik dacht dat ik al blij mocht zijn met drie 10 km eieren in een maand tijd
Een paar dagen terug 2 stuks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Krijgen jullie nog 10km eieren? Ik heb al weken geen 10km ei meer gekregen uit Pokéstops.
Ik rond de 15 in een week tijd, maar vrijwel uitsluitend rommel (onix, Jinx etc)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt maar geen enkele kant was juist. Hij viel noord oost zuid en west elke keer van de kaart. In een cirkel van zo'n 250 meterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:09 schreef Igen het volgende:
[..]
De tip is niet om zomaar een paar kanten op te lopen hč.
Ik net ook een Lapras uit een ei van 1659 CP en Blizzard aanval erbijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:26 schreef picodealion het volgende:
2e Lapras uit een ei, 1350 CP maar wel hoge IV.
Verder in het park nog een 1680 Nidoqueen in het wild gevangen. En een vulpix, paar onixen, eevees, etc.
Zul je zien dat een zure buurtbewoner klaagt bij Niantic over die pokestops en ze opeens verdwijnen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:55 schreef wdn het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)mon-hoofdstad__.html
Dan zit ie in het midden van de cirkel ...?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt maar geen enkele kant was juist. Hij viel noord oost zuid en west elke keer van de kaart. In een cirkel van zo'n 250 meter
Zondag nog. Ik heb geen veranderingen gemerkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand de laatste tijd nog wel eens een incense gebruikt, ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat nog wat verbetering geeft recentelijk. Al een tijdje niet meer gebruikt
Nee hoor, maar zou het beetje cheaten vinden om 100 euro uit te geven ten opzichte van minder bedeelde spelers.quote:
Ik woon aan een sloot en mijn wijk heeft tig plassen maar nee Magikarp komt niet vaak voor hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ennnn... het was dus een Magikarp ei.zit nu op de 194 candy. Verder nog een Horsea uit m'n 5km ei gekregen, die is ook welkom.
Met 86 candy ben je nog wel even bezig ja. Geen water in de buurt?
Waar haal je die maps vandaan en zijn er ook andere steden beschikbaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier wat Magikarp punten voor de mensen uit Enschede
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef probeer het volgende:
[..]Ow die ken ik idd, heb je al eens iets over gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er de spawn-tijden bijgezet. Dwz, dat er een kans is dat hij op het aangegeven aantal minuten over elk uur spawnt. Heb er meerdere gevangen op precies die tijden, dus geen toeval oid.
Ik probeer het zodanig te timen dat ik tussen 5 en 10 over heel langskom, of van 40 tot 45 over het hele uur.![]()
Op dat stukje (hoek met straat die net niet meer op je plaatjebstaat, na de bergstraat) ben ik vaker pokemon tegengekomen die ik verder in de stad nog niet of nauwelijks had gevonden. Nidoran, een grote met staart waarop mijn telefoon vastliep die ik nu nog niet heb, maar het wisselt af met dingen als golduck, hypno en magikarpMeestal pech dus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Heeele grote parken dan?quote:
Via de normale Pokemon go maps python server die je zelf kunt draaienquote:Op woensdag 10 augustus 2016 06:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar haal je die maps vandaan en zijn er ook andere steden beschikbaar?
Ik moet nog wel meer krijgen dan dat...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:35 schreef Redbullkid het volgende:
Ik krijg ook alleen maar Pidgeys en Weedles uit mijn 2 km ei..
5 Km ei vrijwel altijd Staryu en Goldeen
En 10 km krijg ik alles wat ik nieuw heb 6x achter elkaar..
Moet nog steeds een Hitmonchan, Snorlax of Dratini krijgen en ben verdomme 30.5..
Stom spel
Gisteravond had ik 4 Dratini's achtereen, niet uit een ei weliswaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:35 schreef Redbullkid het volgende:
Ik krijg ook alleen maar Pidgeys en Weedles uit mijn 2 km ei..
5 Km ei vrijwel altijd Staryu en Goldeen
En 10 km krijg ik alles wat ik nieuw heb 6x achter elkaar..
Moet nog steeds een Hitmonchan, Snorlax of Dratini krijgen en ben verdomme 30.5..
Stom spel
Snap ik, maar ik heb 558 eieren uitgebroed en nog altijd 0 Snorlax en 0 Dratini.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel meer krijgen dan dat...
Ik snap je frustratie en ik deel die met je hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb 558 eieren uitgebroed en nog altijd 0 Snorlax en 0 Dratini.
Die Hitmonchan kan me voorlopig gestolen worden.
Ik word gek van al die lvl 18 - 22 mensen met een Dragonite en Snorlax en dat ik er gewoon 0 krijg na al die eieren..
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie en ik deel die met je hoor.
Misschien eens ergens anders n wandeling doen? Ik ben lvl 15 en heb beide hier in de buurt gewoon kunnen vangen tijdens n rondje met de hondquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb 558 eieren uitgebroed en nog altijd 0 Snorlax en 0 Dratini.
Die Hitmonchan kan me voorlopig gestolen worden.
Ik word gek van al die lvl 18 - 22 mensen met een Dragonite en Snorlax en dat ik er gewoon 0 krijg na al die eieren..
Zou kunnen. Ik heb Snorlax nodig omdat het een sterke Pokemon is. En die is waar ik kom gewoon niet te vangen (omgeving Rotterdam). En Dratini's vang ik wel, maar wil een betere IV. Diegene die ik vang zijn echt max 50% IV en 200 cp ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Misschien eens ergens anders n wandeling doen? Ik ben lvl 15 en heb beide hier in de buurt gewoon kunnen vangen tijdens n rondje met de hond
Komen ze ook niet. Althans, niet in Europa.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Geloof er trouwens niks van dat Tauros, Kangaskhan of Farfetch'd uit de eieren te krijgen zijn..
Okee.. Dus je Pokedex kan je alleen vol krijgen als je echt naar Azie, Australie en Amerika gaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komen ze ook niet. Althans, niet in Europa.
Sterfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister alweer mijn 3e snorlax cp1360 uit een 10km ei.
Wil nu wel eens een hitmonchan
Yup.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Okee.. Dus je Pokedex kan je alleen vol krijgen als je echt naar Azie, Australie en Amerika gaat?
396 km en (bijna want nog niet op) 100 eu aan incubatorsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:57 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 augustus 2016 08:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb Snorlax nodig omdat het een sterke Pokemon is. En die is waar ik kom gewoon niet te vangen (omgeving Rotterdam). En Dratini's vang ik wel, maar wil een betere IV. Diegene die ik vang zijn echt max 50% IV en 200 cp ofzo. Gister had ik er 1 in mijn buurt opgespoord en gevangen, en later 1 bij een lure. 1e was 33 CP 40% IV, 2e was 200 CP en 30% IV
.
Hoeveel kilometertjes heb jij er dan al wel niet op zitten....? heb je dat met lopen gedaan offfff.... met een trucje?
Ik ben level 27 en ik heb 4x een Snorlax, 2x Lapras en 2x een Dragonitequote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb Snorlax nodig omdat het een sterke Pokemon is. En die is waar ik kom gewoon niet te vangen (omgeving Rotterdam). En Dratini's vang ik wel, maar wil een betere IV. Diegene die ik vang zijn echt max 50% IV en 200 cp ofzo. Gister had ik er 1 in mijn buurt opgespoord en gevangen, en later 1 bij een lure. 1e was 33 CP 40% IV, 2e was 200 CP en 30% IV
.
Geloof er trouwens niks van dat Tauros, Kangaskhan of Farfetch'd uit de eieren te krijgen zijn.. Dan had ik na 558 eieren toch wel 1 van de 3 moeten krijgen? Maarja, ik krijg ook geen Snorlax, Hitmonchan of Dratini dus tot zover
Lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben level 27 en ik heb 4x een Snorlax, 2x Lapras en 2x een Dragonite
De afgelopen dagen komen er op lures alleen maar dit soort zooi af.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:12 schreef DaMart het volgende:
Gisterenavond een lure aangezet bij een pokestop die binnen mijn bereik was:
3 pidgeys, 2 rattata's, 2 weedle, 1 kakuna en pidgeotto... nutteloze lure dus.
Zondag kwamen er toch echt 3 Eevee op de lure af waar ik bij zat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De afgelopen dagen komen er op lures alleen maar dit soort zooi af.
You mean useless candy pokemon until gen 2 comes?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag kwamen er toch echt 3 Eevee op de lure af waar ik bij zat.
Useless? Vaporeon kun je niet genoeg hebben en die moeten ook geleveld worden...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
You mean useless candy pokemon until gen 2 comes?
5 vapereon van 1800 CP. Ik maak er 2600 CP pokemons me af (SO BALLANCED!)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Useless? Vaporeon kun je niet genoeg hebben en die moeten ook geleveld worden...
Mijn Vaporeon is 2315. Dus tel zelf maar uit hoeveel Eevee candy je nodig hebt om je 1800 daar heen te tillen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 vapereon van 1800 CP. Ik maak er 2600 CP pokemons me af (SO BALLANCED!)
2 Jolteons van 1600cp
3 Flareons van 1900cp
Fuck eevees.
Niet. Want ik ga ik za niet omhoog tillen. Wacht wel tot ik een hogere eevee vind. Ga mn 200k stardust daar niet aan verspillen. Ik wacht op gen 2, UMBREON.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn Vaporeon is 2315. Dus tel zelf maar uit hoeveel Eevee candy je nodig hebt om je 1800 daar heen te tillen.
Dat heeft geen zin, ik heb m'n 3 eeveelutions alle 3 geupgrade simpelweg door hogere cp Eevee's te evolueren. Stuk effectiever dan stardust in je bestaande blijven pompen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn Vaporeon is 2315. Dus tel zelf maar uit hoeveel Eevee candy je nodig hebt om je 1800 daar heen te tillen.
Umbreonquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet. Want ik ga ik za niet omhoog tillen. Wacht wel tot ik een hogere eevee vind. Ga mn 200k stardust daar niet aan verspillen. Ik wacht op gen 2, UMBREON.
quote:1000 cp eevee will evolve into a Vaporeon : 2630 - 2730 Combat Power (CP) (2.63 - 2.73)
Dit inderdaad, zit nou rond de 800 eevees en dat wordt al een 2000/2100 vaporeonquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, ik heb m'n 3 eeveelutions alle 3 geupgrade simpelweg door hogere cp Eevee's te evolueren. Stuk effectiever dan stardust in je bestaande blijven pompen.
Typhlosionquote:
Zegt me allemaal niets. Dan is het plezier er wel af voor mequote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Typhlosion![]()
Umbreon
Unown(Ik verwacht events met deze)
Scizor
Scuicune, Entei, Raikou, Ho-Oh, Lugia, Cellebi
Hier ook. Ik neem aan dat je wel kan kiezen dat je enkel met een bepaalde generatie kan spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niets. Dan is het plezier er wel af voor me
Waarom zou je überhaupt gokken op een bijna perfecte Vaporeon?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom zou ik moeten gaan gokken om de (bijna) perfecte Vaporeon te krijgen terwijl ik die al heb?
Laat mij die maar gewoon levelen dan, kost wellicht wat stardust, maar aangezien je toch maar 2 keer kunt levelen per trainer level, stelt dat ook niks voor.
Als we kijken naar de tv serie/films dan zien we dat Lugia, Donphan en bijvoorbeeld Togepi tijdens Gen 1 te zien zijn terwijl gen 2 nog geďntroduceerd moest worden. Zelfde ook met Ho-Oh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Ik neem aan dat je wel kan kiezen dat je enkel met een bepaalde generatie kan spelen.
Ik had er voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ze moeten Pogobag.me veranderen in:
Heavyload.me
This website is under heavy load (queue full)
Non-stop.
Ja maar dit is 99% van de tijd. Lijkt we of die site van 1 persoon is en die kan alleen inloggenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had er voor gewaarschuwd.
Na 1 refresh werkt 'ie altijd voor mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar dit is 99% van de tijd. Lijkt we of die site van 1 persoon is en die kan alleen inloggen
En je weet dit.. hoe?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:55 schreef Unites het volgende:
Ohjaa... pssst... even een tipje van de sluier...
Deze week komt er iets leuks aan
Het enigste wat ik kan vertellen is dat je éxtra actief moet zijnMaar goed, dat kun je op vele manieren opvatten natuurlijk
Ninja edit. ik zag em wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:55 schreef Unites het volgende:
Het enigste wat ik kan vertellen is dat je éxtra actief moet zijnMaar goed, dat kun je op vele manieren opvatten natuurlijk
Ik had er enorm veel, maar omdat ik afgelopen weekend even in Kijkduin heb gezeten, was mijn hele voorraad er ook doorheen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:53 schreef Unites het volgende:
Geen Pokéballen meer in voorraad
En ik was zo trots op m'n verzameling van 60 ballen
Ja mensen, dat is veel voor mij
maar was het waard?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had er enorm veel, maar omdat ik afgelopen weekend even in Kijkduin heb gezeten, was mijn hele voorraad er ook doorheen.
Ik dacht in Pokemon Go zelfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij is Mod/Redactie. He knows things.
Ik zit er gewoon op nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar dit is 99% van de tijd. Lijkt we of die site van 1 persoon is en die kan alleen inloggen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:55 schreef Unites het volgende:
Pokemon go of hier?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:55 schreef Unites het volgende:
Ik ga er volgende week naar toe, zal wel eerst flink wat ballen sparenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef Unites het volgende:
[..]
Als je de verhalen op internet mag geloven wel
JESUS TAKE THE WHEELquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:36 schreef Tofuburger het volgende:
Ik zit nu in de metro en ben beetje aan het pokemonnen.
Kreeg net een melding dat ik te hoge snelheid heb en moest aangeven dat ik passagier ben
Komt omdat je pokemonnen zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:36 schreef Tofuburger het volgende:
Kreeg net een melding dat ik te hoge snelheid heb en moest aangeven dat ik passagier ben
Ik ga echt niet hardlopen hoor om die eieren uit te broedenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:55 schreef Unites het volgende:
Onder het rijden krijg je sowieso geen spawns, wel kun je pokestops porren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:36 schreef Tofuburger het volgende:
Incense lijkt me alleen nuttig als je een grote wandeling gaat makenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet met de kinderen naar het aquarium in Bergen
Heb iets van 200 ballen mee, mag aannemen dat dat genoeg is?
Edit: 116-77-44.
En is incense daar nog de moeite of is t overkill? Ik heb ook twee kleine kinderen om op te letten, dus moet sowieso mijn aandacht verdelen.
Maar zelfs dan krijg je ruk pomemonsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Incense lijkt me alleen nuttig als je een grote wandeling gaat maken
Succes in bergen, daar net nog een Magmar gevangen
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dratini uit een 10KM ei.![]()
Heb nu 95 dratini candy. not bad
Heeft ook wel te maken met de populatie. Drukke gebieden heb je veel meer pokemon. Voor zeldzamere pokemon kan je beter zitten bij drukke parkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar zelfs dan krijg je ruk pomemons
Eergisteren had ik em ook aangezet niks anders dan rattatas, pidgey's, weedle's etc
Echte parken heb ik hier niet maar wil er best wel eens doorheen lopenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heeft ook wel te maken met de populatie. Drukke gebieden heb je veel meer pokemon. Voor zeldzamere pokemon kan je beter zitten bij drukke parken
Ik ben allang blij als ik een chansey hebquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
142 cp chansey uit mn 10km ei, beetje jammer
Ik denk ook dat je wel voordeel hebt als je in een grote stad woont. Dat maakt het spel tegelijkertijd ook leuker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heeft ook wel te maken met de populatie. Drukke gebieden heb je veel meer pokemon. Voor zeldzamere pokemon kan je beter zitten bij drukke parken
hebben jullie je geluid aan dan? Dit spel spelen is al autistisch genoegquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een koffing in de buurt die ik nog niet heb en kan ook nog eens niet de deur uit![]()
Zoveelste keer al dat die op tijden komt als ik er niet ben
Edit:
Wat me nog wel leuk lijkt is dat bij het spawnen van een pokemon in je range een geluid geeft van die pokemonnaam. Dus b.v rattataaaaa, pidgeyyyy, weeeeeedle etc![]()
Nu hoor je een geluidje en moet je kijken, rattata boeien mij niet, zijn compleet nutteloos
Ik heb mn geluid altijd uit staan. Ik voel hem trillen en dan moet ik idd kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een koffing in de buurt die ik nog niet heb en kan ook nog eens niet de deur uit![]()
Zoveelste keer al dat die op tijden komt als ik er niet ben
Edit:
Wat me nog wel leuk lijkt is dat bij het spawnen van een pokemon in je range een geluid geeft van die pokemonnaam. Dus b.v rattataaaaa, pidgeyyyy, weeeeeedle etc![]()
Nu hoor je een geluidje en moet je kijken, rattata boeien mij niet, zijn compleet nutteloos
Tja weet niet. Af en toe een Snorlax of Lapras zou welkom zijn. Maar goed, alle pidgeys, Weedles en Ratattas hebben me wel mijn lvl opgeleverdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je wel voordeel hebt als je in een grote stad woont. Dat maakt het spel tegelijkertijd ook leuker.
Dit dus jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
hebben jullie je geluid aan dan? Dit spel spelen is al autistisch genoeg
Lapras kwam ik gewoon tegen in Amsterdam, hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tja weet niet. Af en toe een Snorlax of Lapras zou welkom zijn. Maar goed, alle pidgeys, Weedles en Ratattas hebben me wel mijn lvl opgeleverd
Ik vind het geluid zo ontzettend kut dat ik het direct heb uitgezet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga de 26e dus hoop dat ik ze ook tegen kom. Voorral Snorlax.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lapras kwam ik gewoon tegen in Amsterdam, hoor. Snorlex nog niet, maar die schijnt ook af en toe te verschijnen.
Ik heb het nog nooit gehoord eigenlijk. Behalve dan om even het Pikachu geluidje te horenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind het geluid zo ontzettend kut dat ik het direct heb uitgezet.
Nope ik niet maar mijn vriendin welquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het muziekje op de achtergrond echt leukquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee sorry, heb deze alquote:
En dan is het altijd jammer als het dan een Rattata, Weedle of Pidgey is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb mn geluid altijd uit staan. Ik voel hem trillen en dan moet ik idd kijken
Die van mij was bedoeld als grap, deze ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zou ik eerder voor deze gaan.
Deze nog beter.
Ja hč hčquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij was bedoeld als grap, deze ook?
Godallejezus wat een bagger
Ik kijk echt nergens meer van op.quote:
Geen magmar gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Incense lijkt me alleen nuttig als je een grote wandeling gaat maken
Succes in bergen, daar net nog een Magmar gevangen
Ik heb mijn pokedex in 5 dagen (en ik zit daar niet te campen en loop er gewoon langs) uitgebrid van 40 naar 69quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen magmar gezien.
Wel 36 stuks in een uur en een kwartier, waarvan 4 of 5 nieuwe en veel waarvan ik er pas 1 had (squirtle, shelder). Weedles etc laten lopen.
En niet eens de kinderen kwijt
Dat hangt heel erg af van je level. Maar waarom log je niet gewoon even in op pogobag.me en kijk je zelf?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens hebben deze een goede IV?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](wartortle met water gun 6, aqua jet 25)
Omdat die kutsite er constant uitligt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg af van je level. Maar waarom log je niet gewoon even in op pogobag.me en kijk je zelf?
goede reclame 😏😏quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg af van je level. Maar waarom log je niet gewoon even in op pogobag.me en kijk je zelf?
Magmar zuigt, is rond de 50%quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens hebben deze een goede IV?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](wartortle met water gun 6, aqua jet 25)
dat is minder, al moet ik nog fucking veel candy voor een blastoise dus misschien komt er een betere squirtle uit mijn eiquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Magmar zuigt, is rond de 50%
Wartortle is 51-91 %
Ik zou voor beide een andere zoeken..
Site doet het gewoon. Alleen wat geduld hebben en een paar keer refreshen. Meestal heb ik wel binnen 2 minuten alle pokemon voor mijn neus staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat die kutsite er constant uitligt.
Gewoon wachten tot je 125 candies hebt, dan heb je wel de juiste squirtle gevonden ondertussenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat is minder, al moet ik nog fucking veel candy voor een blastoise dus misschien komt er een betere squirtle uit mijn ei
Vorige week toevallig één gevangen in Utrecht, verder nog nooit gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iemand eigenlijk al ergens een goede plek gevonden waar Kabuto zitten? Heb er ooit eentje uit een ei gekregen, maar nog nooit in het wild gezien.
dat is ook zo. Gaat wel ellendig lang duren denk ik 😅quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot je 125 candies hebt, dan heb je wel de juiste squirtle gevonden ondertussen
Oh dat wordt een dikke!quote:
Grotere parken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef IDkaart het volgende:
Iemand enig idee wat goede Pikachu vangplekken zijn?
Qua IV mijn op 1 na beste. Dat is namelijk deze:quote:
quote:Dewgong 858
97 / 97
100.0%
ATK 15
DEF 15
STA 15
Op een of andere manier vecht ik liever tegen die Dewgong dan tegen die Dragonair straksquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua IV mijn op 1 na beste. Dat is namelijk deze:
[..]
Daar ben je niet de enige in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op een of andere manier vecht ik liever tegen die Dewgong dan tegen die Dragonair straks
Qua IV kan niet beter. Het ligt nu aan zijn aanvallen of die perfect is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Ha, ook even gekeken op pogobag. Heb een 100% Flareon van 1600 cp. Dat is redelijk goed lijkt mij?
Nee dat dus niet. Die van 1600 is 10/55 en heb er nog een van 75% 1450 en die heeft 10/100.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua IV kan niet beter. Het ligt nu aan zijn aanvallen of die perfect is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb mijn pokedex in 5 dagen (en ik zit daar niet te campen en loop er gewoon langs) uitgebrid van 40 naar 69
Op dit moment, de 1e. Puur en alleen omdat die een hoger level heeft. Als ze hetzelfde level hebben, dan is het maar net de vraag wat att, def, en sta hebben. Als die van 75% IV een att van 15 heeft, dan is hij aanvallend een stuk sterker dan die 100%. Maar uiteraard heeft die dan iets minder def en sta. En dan zou ik echt niet weten wie allround het beste zal zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:22 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Nee dat dus niet. Die van 1600 is 10/55 en heb er nog een van 75% 1450 en die heeft 10/100.
Welke is dan beter?
Ik snap sommige mensen niet qua aanvallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua IV kan niet beter. Het ligt nu aan zijn aanvallen of die perfect is.
Aha, thanks!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op dit moment, de 1e. Puur en alleen omdat die een hoger level heeft. Als ze hetzelfde level hebben, dan is het maar net de vraag wat att, def, en sta hebben. Als die van 75% IV een att van 15 heeft, dan is hij aanvallend een stuk sterker dan die 100%. Maar uiteraard heeft die dan iets minder def en sta. En dan zou ik echt niet weten wie allround het beste zal zijn.
Op hogere CP's, zijn je pokemon nooit dood voordat je helemaal vol bent. Het voordeel is dus, dat je maar 1 keer de chargeanimatie hoeft te doen (die cooldown). Dat maakt de grote aanval zo goed en doet overal meer damage.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik snap sommige mensen niet qua aanvallen.
Elke aanval heeft zo zijn voor en nadelen, de 1 is sneller dan de andere (de button mash attack).
Bij de charge attachs heb je 1 hele wachtbalk voor sterke aanvallen 2 balkjes voor iets zwakkere en ook 3 etc.
- Maar de hele wachtbalk heeft als voordeel dat het een sterke aanval is, nadeel is dat het lang duurt dat je hem vol krijgt, dus kans dat je Pokemon eerder dood is dan hij zijn charge de 2e keer kan gebruiken.
- Meerdere wachtbalkjes heeft als voordeel dat je hem sneller kan doen, maar is wat zwakker. Wel kan je deze dus verdelen over meerdere Pokemon en is de kans groter dat je die nog snel kan doen voor je dood gaat. Nadeel natuurlijk wel dat je dan 2, 3 of 4x moet gebruiken ipv 1x wat ook tijd kan kosten.
Maar verder is er volgens mij niet een heel sterk verschil naar mijn idee?
Misschien de aanvallen die niet te ontwijken zijn wel een voordeel als gymdefender, maar toch.. Als een groepje van 3 tegen jouw Gym vecht ga je sowieso wel neer.
Leet skillzquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik blijf gewoon vol op het scherm rammen. Ik dodge nooit en wissel nooit van pokemon. Allemaal gedoe waar ik geen zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |